Software para gestión de tareas

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Por ProActive Software

(219 reseñas)
ProWorkflow es un software de seguimiento de tiempo y gestión de proyectos en línea rápido y fácil de usar y está diseñado para más de 5 usuarios. La aplicación de gestión de proyectos ProWorkflow actualmente ayuda a miles de clientes a nivel mundial a optimizar sus procesos comerciales, administrar recursos de personal, colaborar, seguir proyectos, tareas y tiempo y mantenerse al tanto de todo, en cualquier momento y desde cualquier lugar. Descubre más sobre ProWorkflow Herramienta de gestión de proyectos y colaboración en equipo con una solución de seguimiento de flujo de trabajo, tiempo y tareas basada en la web, diseñado para más de 5 usuarios. Descubre más sobre ProWorkflow

Por monday

(1602 reseñas)
Descubre más sobre monday.com monday.com es una herramienta de gestión de proyectos visual que te ayudará a ti y a tu equipo a colaborar y lograr más juntos. Descubre más sobre monday.com

Por Wrike

(1294 reseñas)
Recupera todas las tareas de tu equipo a partir de hojas de cálculo, correos electrónicos, notas de tareas diarias y llévalas al espacio de trabajo en tiempo real de Wrike. Como toda la información y las conversaciones se almacenan en un sistema, pasas menos tiempo buscando los detalles de las tareas y más tiempo trabajando de verdad. Perfecto para equipos creativos, de marketing, operaciones, TI, proyectos y productos compuestos por más de 20 personas. Descubre más sobre Wrike Lleva tu trabajo en equipo a un nuevo nivel sin hojas de cálculo, correos electrónicos ni persiguiendo actualizaciones de estado. Es perfecto para equipos de 20 personas o más. Descubre más sobre Wrike

Por Asana

(6194 reseñas)
No tienes que perder el tiempo cambiando de correo electrónico, a hojas de cálculo e incluso a notas adhesivas para administrar proyectos. Asana organiza todo el trabajo de tu equipo (como objetivos, calendarios, archivos, notas y más) en un solo lugar, por lo que es la única herramienta que necesitas para coordinar las tareas y mantener los proyectos según lo planeado. Despídete de las reuniones sobre el estado y las emergencias de último momento, y di hola al sistema más placentero de usar, que os ayuda a tu equipo y a ti a dedicar más tiempo al trabajo que hacéis mejor. Descubre más sobre Asana Asana es la forma más fácil para que los equipos administren sus proyectos y tareas. Ve por qué más de 2500 clientes le dan a Asana 4.5 de 5 estrellas. Descubre más sobre Asana

Por Workamajig

(244 reseñas)
Bring your project details and timelines together in a way that's easily searchable and easily shared. Even with multiple deadlines and numerous tasks, you can hit your project milestones with ease. Assign tasks, and set priorities and schedules for each task. Stay organized with functionality that gives you clarity into task and project timelines. Stay on top of the spectrum of projects from the small quick turn to the large campaigns with progress at a glance. Descubre más sobre Workamajig Workamajig - The #1 Project Management Software for the creative industry. It's an all-in-one solution for agencies and in-house teams. Descubre más sobre Workamajig
Tackle the tasklist and crush the chaos with the industry-leading cloud solution used by the biggest names in business to manage every part of enterprise work. With Workfront, ideal process meets business reality in project-based task lists that automatically feed valuable metrics directly into executive reports and dashboards. In addition to task management and visibility, Workfront can help you streamline requests, plan and prioritize projects, manage processes, and digitally review assets. Descubre más sobre Workfront - Project Management Software Tackle the tasklist and crush the chaos with the industry-leading cloud solution used by the biggest names in the business. Descubre más sobre Workfront - Project Management Software

Por Accelo

(78 reseñas)
Increase productivity with a seamless approach to task management. Let individuals focus on what they need to do while their task-level changes are automatically reflected in the overall project plan, sale, ticket, or retainer. Integrate directly with Google, Exchange/Outlook or Office 365, so any tasks you have listed in other platforms are automatically synchronized. With Accelo you can take charge of your time with a complete overview of your work. Descubre más sobre Accelo Accelo provides a seamless approach to task management so that you and your team can focus on doing the work you love. Descubre más sobre Accelo

Por Zoho Projects

(190 reseñas)
Zoho Projects es el software de gestión de proyectos de Zoho, una marca que permite que 35 millones de usuarios trabajen en línea. Las grandes y pequeñas empresas de todos los sectores utilizan la aplicación para realizar un gran trabajo a tiempo. Planifica tus proyectos, asigna tareas, comunícate eficazmente, nunca te pierdas una actualización importante y ve informes detallados sobre el progreso. Descubre más sobre Zoho Projects Planifica, rastrea y colabora utilizando la aplicación de gestión de proyectos preferida de más de un millón de usuarios. Descubre más sobre Zoho Projects

Por Jolt

(218 reseñas)
Jolt's task management is second to none. Available from a tablet for employees who are regularly on their feet, it has attracted customers from world-class brands such as McDonald's, Chick-fil-A, Buffalo Wild Wings, and Legoland. Checklists are reviewable real-time, and text/email notifications let you know if they go overdue. Task types like pictures and QR code scans and training items attached to individual tasks simplify your day-to-day management. Request a free demo today! Descubre más sobre Jolt Comprehensive employee management and training solution that promotes real-time accountability among all employees. Descubre más sobre Jolt

Por Kintone

(45 reseñas)
Do more by spending less time on your to-do list. Its basically impossible for anything to fall through the cracks with Kintone. Automate tasks with workflows, see the status of projects in-progress, and never forget a thing with notifications and reminders. You can even prioritize and filter tasksso your bosss requests come before the party planning committees. Descubre más sobre Kintone Increase productivity and accountability with powerful and secure task management. Descubre más sobre Kintone

Por Quip

(120 reseñas)
Quip is a modern project management & task collaboration tool that combines documents, spreadsheets, checklists, and chat in one experience. Efficiently manage projects, finalize budget plans, share meeting notes, and stay connected every step of the way. Used by thousands of the most innovative companies in the world: Facebook, NewRelic, Quora, and Pinterest. Available on web, Mac, Windows, Android, and iOS. Get started with Quip for free. Descubre más sobre Quip Quip is a modern project management & task collaboration tool that combines documents, spreadsheets, and checklists in one experience. Descubre más sobre Quip

Por FunctionFox

(123 reseñas)
El software de gestión de proyectos y planilla de horarios FunctionFox fue creado por una agencia de publicidad para profesionales creativos, agencias de publicidad y equipos creativos internos. Simple y dinámico, cuenta con más de 100 000 usuarios en diseño gráfico, publicidad, marketing, multimedia y relaciones públicas, y ocupa el primer puesto en Norteamérica. Este sistema intuitivo y basado en la web ayuda a impulsar la productividad, mejorar la comunicación, reducir el tiempo de administración y aumentar la rentabilidad para los usuarios en más de 120 países. Descubre más sobre FunctionFox Herramientas simples y dinámicas basadas en la web para la gestión de proyectos y planillas de horarios para profesionales creativos, agencias de publicidad y equipos internos. Descubre más sobre FunctionFox

Por Zoho Sprints

(16 reseñas)
Zoho sprints es una herramienta gratuita en línea de gestión de proyectos ágil para equipos Scrum. Agrega historias de usuarios a tu backlog; calcula y prioriza los elementos de trabajo; mantente según lo planeado con tableros y subprocesos de desarrollo; obtén información útil de gráficas de velocidad, requisitos pendientes y realizados; colabora con tu equipo en una comunicación mediante redes sociales; y programa tu revisión y reuniones retrospectivas desde un solo lugar. Descubre más sobre Zoho Sprints Zoho Sprints es una ágil herramienta de gestión de proyectos que ayuda a los equipos Scrum a planificar, rastrear y estar siempre listos para el cambio. Descubre más sobre Zoho Sprints

Por Mavenlink

(296 reseñas)
Mavenlink provides powerful software and services to help organizations conduct business online. We make it easier to get things done, keep clients happy, and grow profitably. Our task management software synchronizes your team with enterprise-grade, collaborative task management. Build gantt charts, assign tasks, and monitor progress in real-time. Descubre más sobre Mavenlink Map tasks, dependencies, due dates & discover the critical path of a project. Set alerts to task owners, track changes & adjust tasks. Descubre más sobre Mavenlink

Por Atlassian

(5449 reseñas)
JIRA es la herramienta de gestión de tareas para equipos que planifican y generan productos excelentes. Millones de equipos eligen JIRA para capturar y organizar problemas, asignar trabajo y dar seguimiento a la actividad del equipo. En tu escritorio o sobre la marcha con la nueva interfaz móvil, JIRA ayuda al equipo a hacer el trabajo. Descubre más sobre JIRA JIRA es una herramienta completa de gestión de tareas para equipos que planifican y generan productos excelentes. Descubre más sobre JIRA

Por Coras

(6 reseñas)
Coras is an all-in-one solution for program management transforming the way teams and leadership work, through an adaptive, decision-oriented, connected system to achieve targeted outcomes. In the Enterprise edition, Coras provides the single pane of glass through which leadership has the insight and clarity into the programs health, progress, and exceptions. The Teams edition delivers a highly visual, project experience to easily capture, organize and manage team work with agility. Descubre más sobre Coras Dynamically manage your projects, portfolios, and programs. Improve decision-making, work more efficiently, and adapt to change. Descubre más sobre Coras

Por Atlassian

(9650 reseñas)
"Organiza cualquier cosa, en conjunto". Trello es una herramienta de colaboración que organiza tus proyectos en tableros. En un vistazo, Trello te dice en qué se está trabajando, quién está trabajando en qué y dónde se ubica algo en un proceso. Todos tus proyectos, todas tus tareas, todo tu equipo: organizados, incluidos y fácilmente visibles de un vistazo. Los nuevos usuarios entienden al instante el simbolismo de listas y tarjetas, y pueden estar trabajando en Trello en cuestión de minutos. Descubre más sobre Trello Trello es una herramienta de colaboración que organiza tus proyectos en tableros. En un vistazo, Trello te dice en qué se está trabajando. Descubre más sobre Trello

Por Pipefy

(76 reseñas)
Pipefy es una herramienta intuitiva de gestión de flujos de trabajo. Utilizando la vista Kanban o Sprint, los equipos pueden ejecutar y personalizar cualquier tipo de proceso sin código o TI. Esta plataforma es fácil de usar, pero escalable. Construye fácilmente flujos de trabajo personalizados en minutos, establece el proceso y los estándares de ejecución y centraliza las comunicaciones. Aprovecha estas plantillas de proceso o crea una nueva plantilla con tu flujo de trabajo único. Algunas características avanzadas incluyen automatización basada en eventos, seguimiento de SLA e informes analíticos. Descubre más sobre Pipefy Estandariza y ejecuta procesos y flujos de trabajo complejos a través de una experiencia de usuario de estilo Kanban, sin la necesidad de TI. Descubre más sobre Pipefy

Por Office Timeline

(22 reseñas)
Office Timeline is a Gantt chart and timeline maker for PowerPoint that creates beautiful project visuals for important presentations. Improve task management and tracking with clear, elegant graphics that anyone can follow. Customize shapes, colors, dates and texts and show important details like task duration or percent complete to create impressive high-level summaries and reports. Descubre más sobre Office Timeline Turn Project and Excel data into beautiful PowerPoint timelines slides with a few clicks. Descubre más sobre Office Timeline

Por Flock

(115 reseñas)
¡Simplifica la gestión de tareas con Flock! Menos gestionar correo electrónico y más sacar el trabajo adelante. Desde mensajería instantánea hasta la creación de canales y la integración con tus aplicaciones externas favoritas (como Google, MailChimp, Dropbox, Jira o Trello, entre otras) organiza todos tus flujos de trabajo con Flock. Flock es una potente herramienta de trabajo que viene llena de características incorporadas como tareas pendientes, recordatorios, notas, encuestas y mucho más. Comienza GRATIS Descubre más sobre Flock Flock es una herramienta de comunicación en equipo que te ayuda a realizar tu trabajo de forma mucho más rápida. Mensajería instantánea, listas de tareas compartidas, recordatorios, archivo sh Descubre más sobre Flock
Intervals es un software de administración de tareas en línea que combina el seguimiento de tiempo con la administración de tareas en un espacio colaborativo con una sólida creación de informes. Ideal para pequeñas empresas, incluidos diseñadores, programadores web, consultores, agencias creativas, firmas de servicios de IT y empresas de comunicaciones que facturan por hora o por proyecto. Actualmente, Intervals se utiliza en más de 100 países. Totalmente alojado, sin software para instalar. Pon el sistema en funcionamiento en cuestión de minutos. Todos los planes incluyen usuarios ilimitados. Descubre más sobre Intervals Intervals proporciona una combinación perfecta de gestión de proyectos, tareas y tiempo para pequeñas empresas. Descubre más sobre Intervals

Por Glip

(149 reseñas)
FREE to use. Glip is a messaging and collaboration app that provides a single, unified team workspace. Using Glip, you and your team will work, communicate, and collaborate faster and more effectively than ever before. Emails, scattered discussions, and disjointed resources are drastically reduced as teams share conversations, files, tasks, and calendars. Your teams will be more productive using their favorite devices anytime, anyplace, all within the Glip team workspace. Descubre más sobre Glip Collaboration platform built around chat functionality (video and text) with powerful searching capabilities for easy file discovery. Descubre más sobre Glip

Por Samepage

(459 reseñas)
Samepage es un galardonado software de gestión de tareas y colaboración en línea diseñado para mantener las listas de tareas de tu equipo en contexto con el resto de los activos de tu proyecto. Las tareas muestran el progreso en tiempo real en cualquier dispositivo, se pueden asignar a cualquier cantidad de personas e incluyen periodicidad, fechas límite y recordatorios integrados. Comparte tareas con archivos, videos, mapas, chats de equipo y más, o integra Samepage con más de 100 aplicaciones como Slack, Dropbox, Freshdesk y Twitter para que creen tareas automáticamente. Descubre más sobre Samepage Software de colaboración diseñado para ayudar a los equipos a compartir archivos, colaborar en el contenido, comunicarse más rápido y hacer más cosas. Descubre más sobre Samepage

Por Hibob

(33 reseñas)
bob¿s workflows help map out clear processes, remind people about upcoming projects and track real-time progress. No more bottlenecks; no more confusion. Our manager¿s toolkit does all the organising and remembering, so you don¿t have to sweat the small stuff. Descubre más sobre bob bob¿s workflows help map out clear processes, remind people about upcoming projects and track real-time progress. Descubre más sobre bob

Por Retain International

(1 reseña)
All-in-One solution for resource planning, talent management, and staff utilization software. Retain's intuitive wallchart interface that helps organizations centralize resource usage data and better plan future utilization. Retain is trusted by the Big Four (KPMG, Ernst & Young, Deloitte and PwC) and many other professional services organizations. The Retain Resource Planning System is self-hosted and is available as a MS-Windows, browser-based and mobile application. Descubre más sobre Retain Resource Planning All-in-One solution for resource planning, talent management, and staff utilization software Descubre más sobre Retain Resource Planning

Por Project Insight

(32 reseñas)
Project Insight is a project management software company dedicated to helping teams Work Better Together for over 15 years. As an industry leader, PI specializes in developing web-based project management software for teams of all sizes. Project Insight is used by IT, professional services, product development and many more industry leaders worldwide. Descubre más sobre Project Insight PI is recognized as the leading project and portfolio management (PPM) solution providing end-to-end visibility. Descubre más sobre Project Insight

Por Viewpath

(27 reseñas)
Viewpath es uno de los principales proveedores de soluciones de planificación de recursos y gestión de proyectos de nivel empresarial para empresas de Fortune 1000 en una serie de mercados verticales. Viewpath proporciona software SaaS de gestión de proyectos, programas y tareas. Viewpath promueve la colaboración y la visibilidad entre los miembros del equipo. La solución es utilizada tanto por gerentes de proyectos nuevos como experimentados. El paquete de gestión de recursos y gestión de proyectos basado en la nube de Viewpath está probado. Descubre más sobre Viewpath Herramienta de gestión de proyectos/programas basada en SaaS y en la nube fácil de usar para la gestión de tareas, planificación de demanda y gráficos de Gantt. Descubre más sobre Viewpath

Por Nifty Technologies

(15 reseñas)
Nifty automatiza las actualizaciones de proyectos y la información de recursos con la gestión dinámica de tareas. Haz un seguimiento de la hoja de ruta del proyecto, comunícate con compañeros de equipo y clientes, crea documentos de colaboración y mucho más en este espacio de trabajo centralizado. Mantén la supervisión de la organización en todos tus proyectos a medida que profundizas en los plazos de los proyectos individuales. Con lo mejor de la comunicación, el almacenamiento en la nube y la colaboración de flujos de trabajo en una sola herramienta, puedes consolidar tu jornada laboral y tus suscripciones en una pestaña del navegador. Descubre más sobre Nifty Nifty automatiza las actualizaciones de proyectos y la información de recursos con la gestión dinámica de tareas. Espacio de trabajo con hojas de ruta, chat, documentos y mucho más. Descubre más sobre Nifty

Por HighGear

(1 reseña)
HighGear is the leading no-code platform that allows everyday business users to build enterprise-grade task management applications without writing code. Mid-to-large enterprises in regulated industries, such as banking, insurance and energy, rely on HighGear to quickly assign tasks, manage work, track progress and report the status of activity across dozens of departments in real time. Spend more time on high-value tasks and less time on manual, repetitive, time-consuming tasks. Descubre más sobre HighGear HighGear allows everyday business users to rapidly build enterprise-grade task management applications without knowing how to code. Descubre más sobre HighGear

Por Active Collab

(289 reseñas)
Con ActiveCollab, se puede estructurar el trabajo para que sea fácil saber qué está sucediendo y tomar decisiones de calidad para seguir adelante. Permite tener el control total del equipo, sus asignaciones, plazos de proyectos, hitos y presupuestos. Cuando tu trabajo supere el simple concepto de "mover tarjetas en el tablero Kanban", necesitarás una herramienta que te ayude a orientar las actividades en la dirección correcta, asegurándote de que siempre entregues los resultados finales a tiempo y dentro del presupuesto. Descubre más sobre ActiveCollab ActiveCollab es un software que permite tener control total sobre el trabajo con información general clara de todas las actividades y tareas. Descubre más sobre ActiveCollab

Por MeisterLabs

(241 reseñas)
MeisterTask es la herramienta de administración de tareas más intuitiva en la web. Los paneles de proyectos flexibles se adaptan perfectamente al flujo de trabajo del equipo, ya sea un programador que trabaja con sprints, un equipo de marketing que usa el sistema Kanban o un gerente de eventos que busca algunas listas de tareas simples, pero potentes. Las integraciones con todas las herramientas favoritas, como Slack, GitHub y Zendesk, permiten crear un flujo de trabajo sin interrupciones, mientras que las automatizaciones inteligentes garantizan un trabajo consistente y eficiente. Descubre más sobre MeisterTask MeisterTask es la herramienta de administración de tareas y colaboración más intuitiva en la web. Descubre más sobre MeisterTask

Por Avaza Software

(220 reseñas)
Avaza is a software suite for small businesses. It includes modules for project management & collaboration, resource scheduling, time tracking, expense management, quoting & invoicing. You can choose whether you view tasks in list view or as Kanban boards. Avaza also offers powerful reporting features. Drag and drop file attachments into tasks. Use Avaza in the cloud, and access it from any device whether its your desktop, tablet or mobile. Descubre más sobre Avaza A software suite for small professional services organizations with modules for project management, timesheets, expenses & invoicing. Descubre más sobre Avaza

Por Bitrix

(278 reseñas)
¿Buscas el mejor software gratuito de gestión de tareas de equipo? Prepárate para quedar impresionado con Bitrix24. Sí, obtienes equipos ilimitados gratis y tareas ilimitadas gratis. ¿Sigue sin impresionarte? Agrega seguimiento de tiempo libre, subtareas, plantillas de tareas y roles de tareas. ¿Quieres más? Bien, los gráficos de Gantt, los calendarios compartidos, la delegación de tareas, los informes de tareas y la vista de supervisor son todo tuyos. ¿Quieres una gestión de tareas de equipo muy simple de usar? La tienes. ¿Eres un usuario avanzado? No hay problema. Cuatro millones de equipos utilizan Bitrix24. Descubre más sobre Bitrix24 Bitrix24 es la principal solución de gestión de proyectos y tareas de equipo gratuita, que es utilizada por más de 4 millones de equipos en todo el mundo. Ediciones de código abierto, en la nube y móvil. Descubre más sobre Bitrix24

Por Inflectra

(11 reseñas)
SpiraPlan es la herramienta de gestión ágil de programas empresariales que permite que todos tus proyectos funcionen en armonía. Con SpiraPlan, gestiona tus tareas, problemas y códigos de forma rápida y fácil. Sincroniza tus proyectos, programas y recursos para asegurarte de que las personas adecuadas estén haciendo el trabajo correcto para alcanzar tus objetivos. SpiraPlan te ayuda a establecer objetivos y ejecutarlos con creación de informes en tiempo real y entre proyectos. Si necesitas entregar a tiempo y dentro del presupuesto, mientras realiza el seguimiento de todo, SpiraPlan lo tiene cubierto. Descubre más sobre SpiraPlan SpiraPlan es un sistema completo de administración de programas empresariales ágil que ayuda a planificar, administrar y rastrear tus programas y recursos. Descubre más sobre SpiraPlan

Por Agile CRM

(292 reseñas)
El software de Agile CRM gestiona los proyectos de manera efectiva. Con la herramienta de administración de proyectos de arrastrar y soltar simplificada, es fácil administrar las tareas entre tus equipos de ventas y marketing. El software de administración de proyectos abarca diferentes opciones para verificar y rastrear el estado de tus proyectos. " Descubre más sobre Agile CRM Agile CRM es un paquete completo de ventas, marketing y servicios diseñado para permitir a las PYME vender y comercializar como las Fortune 500. Descubre más sobre Agile CRM

Por Kitovu

(26 reseñas)
todo.vu es una suite de productividad que ofrece una combinación única de CRM, gestión de tareas, seguimiento de tiempo y funcionalidad de facturación. todo.vu es ideal para trabajadores autónomos, consultores y equipos de cualquier tamaño que se esfuercen por lograr una mayor eficiencia, calidad y transparencia. todo.vu es absolutamente gratis para los trabajadores autónomos y todos los planes de precios tienen un costo límite de 11 usuarios: es decir, pagas por 11 y obtienes ilimitado. Descubre más sobre todo.vu CRM, gestión de tareas, seguimiento de tiempo y facturación para equipos, agencias, trabajadores independientes y consultores. Descubre más sobre todo.vu

Por Harmony Business Systems

(13 reseñas)
HarmonyPSA supports the entire business lifecycle, from lead generation to contract renewal. It is designed and built specifically for software and services businesses, automating business functions in a single platform, available from the cloud on any device. Descubre más sobre HarmonyPSA The next generation of PSA tool. Complete professional services automation package for software and services businesses. Descubre más sobre HarmonyPSA

Por Potix

(70 reseñas)
Quire is a collaborative project management tool that allows users to easily plan and organize tasks easily in a tree-like structure, where goals are achieved by breaking ideas down into doable tasks that are nested in a hierarchical list. Descubre más sobre Quire Quire is a collaborative project management tool for organizing tasks and subtasks in a unique tree-like structure. Descubre más sobre Quire

Por GoodDay Work

(50 reseñas)
GoodDay es una plataforma de gestión de trabajos, proyectos, productos, tareas, tiempos y equipos, que brinda a las organizaciones las mejores herramientas para la planificación de alto nivel, alineadas con su trabajo diario y para la mejora continua de todos los procesos basados en la transparencia, la responsabilidad, la agilidad y el reconocimiento. Descubre más sobre GoodDay GoodDay es una plataforma de gestión de trabajo para la gestión de proyectos, tareas, productos, tiempos y equipos, y una colaboración productiva y transparente. Descubre más sobre GoodDay
TAMPLO es la mejor manera de organizar el trabajo de tu equipo. Asigna tareas y supervisa a través de una colaboración mejorada. Intuitivo y personalizable, TAMPLO proporciona una vista global e instantánea del progreso de tus proyectos. ¡Informes más fáciles y mejor flujo de información! Ahorra hasta un 30 % del tiempo de administración de tareas. Completamente integrado con el módulo de reuniones (agendas fáciles y MoM automatizado), ¡cada decisión lleva a la acción! Aumenta la trazabilidad para garantizar un seguimiento sólido de tu actividad comercial. Comienza hoy, ¡GRATIS! Descubre más sobre TAMPLO Configura tu proyecto y sigue su finalización a través de una colaboración mejorada que mide los éxitos. ¡Termina el trabajo! ¡Comienza hoy GRATIS! Descubre más sobre TAMPLO

Por Doist

(593 reseñas)
Todoist es una aplicación simple, pero poderosa, de listas de tareas que puede ayudar a cualquier persona a organizarse y obtener tranquilidad, sin importar dónde se encuentre o qué dispositivo utilice. Desde la planeación de proyectos a gran escala hasta simplemente recordar el pago de la renta, Todoist ayuda a sacar cosas de tu cabeza y colocarlas en tu lista de tareas pendientes. Con la confianza de más de 10 millones de personas y elogiada como una aplicación que cambia la vida en The Guardian, USA Today, el New York Times, The Wall Street Journal, Forbes, Lifehacker y más. Todoist ayuda a las personas a organizarse para que puedan vivir una vida más placentera y pacífica.

Por Podio

(214 reseñas)
Citrix Podio is the new way to organize, communicate and get work done. More than 500,000 organizations use Podio to run projects and company departments. This includes everyone from small growing companies using Podio to run their entire businesses to innovative teams in enterprises. Podio speeds communication and provides the transparency and accountability needed for efficient teamwork, by enabling people to organize and track work in one easy-to-use place. Podio is the new way for teams to communicate, organize and get work done. Free for up to 10 users.

Por Yalla

(12 reseñas)
The most simple to use task and project management system built by people who are obsessed with teamwork. Yalla helps growing teams keep it all together by minimizing the amount of things that slip through the cracks. It has task and project collaboration, team chat, centralized discussions, easy client management and client collaboration, process and workflow management, and allows for easy prioritization of work on the fly. Yalla is free for up to 10 people with no credit card required. Team management and collaboration software that will make your team smile. It's free to get started with up to 10 users free forever.

Por ClickUp

(436 reseñas)
ClickUp is a productivity platform that provides a fundamentally new way to work. More than just task management - ClickUp offers notes, reminders, goals, calendar, scheduling, and even an inbox. Fully customizable, ClickUp works for every type of team, so all teams can use the same app to plan, organize, and collaborate. ClickUp is a productivity platform that provides a fundamentally new way to work. ClickUp is the #1 fastest grwoing app in 2018.

Por ChatWork

(22 reseñas)
ChatWork es una de las aplicaciones de chat MÁS completas y tiene las MEJORES funciones de colaboración para grupos del mundo. También es uno de los MEJORES administradores de tareas y tiene la aplicación móvil más utilizable con la gestión de tareas. La aplicación ofrece chat ilimitado, pantalla compartida, videollamadas, abundantes archivos compartidos y soporte multi-idioma. Más de 100 000 empresas en 205 países utilizan ChatWork para colaborar y aumentar la productividad. Una aplicación de comunicación y seguimiento de tareas que equipa a los profesionales con la capacidad para conectarse con los miembros del equipo a través de cualquier dispositivo.

Por QuickBase

(182 reseñas)
Keep your whole team on schedule no matter where they work or what devices they use. QuickBase is a cloud-based platform that enables you to build highly-customized project and task management apps without help from IT. Built-in workflows, notifications, and reporting give you everything you need to manage your team's progress, no matter how complicated the project. Find out why QuickBase is trusted by more than half of the Fortune 100. Manage projects better with highly flexible apps. As always, no code required.

Por Hibox

(19 reseñas)
Herramienta de colaboración que integra chat interno, videoconferencia y gestión de tareas con asistencia de inteligencia artificial. Gestión de tareas con chat y videoconferencia incluidos. El objetivo principal es mejorar la productividad del usuario.

Por Omni Group

(32 reseñas)
Task management app for iOS with light and dark modes that can display, or "focus on", a selected sets of tasks at any given time. Task management app for iOS with light and dark modes that can display, or "focus on", a selected sets of tasks at any given time.

Por CodeKick

(39 reseñas)
Un software de gestión de proyectos lean que proporciona visualización de trabajo, colaboración en equipo en tiempo real, seguimiento de tiempo y análisis. Un software de gestión de proyectos lean que proporciona visualización de trabajo, colaboración en equipo en tiempo real, seguimiento de tiempo y análisis.

Por Gantter

(23 reseñas)
Integración sin fisuras con Google Drive y G-Suite, con la posibilidad de abrir y editar archivos MPP de MS Project. Haz un seguimiento de tareas, costos y recursos, crea gráficos de Gantt interactivos, accede fácilmente a tus proyectos y compártelos desde cualquier lugar, en cualquier momento y con cualquier receptor. Las últimas funciones incluyen un motor de recomendaciones impulsado por la comunidad y una herramienta de gestión de riesgos instantáneos. Gantter es la principal aplicación de gestión de proyectos de Google Drive y G-Suite con potencia y asistencia en tiempo real de más de dos millones de usuarios en todo el mundo. Gestión de proyectos basada en la nube con integración con Google Drive y G-Suite y la capacidad de abrir y editar archivos MPP de MS Project.

Por Natural Insight

(5 reseñas)
Founded in 2003, Natural Insight delivers cloud solutions to consumer brands, retailers, and merchandising and marketing agencies to improve field execution, merchandising, in-store programs, demo programs, and experiential marketing. Leading provider of field and retail execution cloud-based software and mobile applications for retailers, brand, and merchandisers

Por Assembla

(35 reseñas)
Software engineering teams, digital agencies and game development shops alike can manage their projects in one tool. Manage tasks, teams and code in one place with SVN, Perforce, Git repos, cardwall view of tickets for drag and drop planning, wikis and more. Integrations include Slack, Github and Zapier. Enterprise cloud version control for secure source code management in the cloud.

Por Redbooth

(64 reseñas)
Gestión de tareas para equipos modernos. Redbooth es una plataforma de gestión de proyectos y tareas que proporciona un solo lugar para tareas de colaboración en equipo, debates y uso compartido de archivos. Redbooth es simple y flexible de usar, lo que permite a los equipos de proyectos y departamentos de miles de empresas realizar su trabajo. Libera hasta 10 usuarios con 2 espacios de trabajo y 2 GB de almacenamiento. Consulta los precios para obtener más detalles. Software de gestión de tareas y proyectos fácil de usar. Redbooth os facilita a ti y a tu equipo la planificación y el rastreo de vuestro trabajo.

Por gluu

(14 reseñas)
Gluu is an integrated platform that makes business processes easier to understand, execute and improve. This makes it easier to succeed with your process work. Examples: - Track that your onboarding process is followed for every new colleague across all departments. - Make sure that regular maintenance and cleaning is done and documented for every machine every time. One integrated platform with the tools you need to succeed with recurring work flows, work instructions, tasks and forms.

Por Simply Good Software

(3 reseñas)
Pyrus redefine el trabajo colaborativo. Hace tu día de trabajo más inteligente porque automatiza tus procesos comerciales tediosos, pero aun así esenciales. Puedes configurar flujos de trabajo personalizados con solo unos clics, como solicitar aprobaciones automáticamente, enrutar formularios de negocios o simplemente delegar tareas rutinarias a varios empleados. Es fácil de implementar, te ahorra tiempo a ti y a tus compañeros y te permite lograr que se haga el trabajo. Una herramienta de trabajo colaborativo que elimina el correo electrónico de distracción mediante la estructuración de la comunicación en torno a tareas y procesos.

Por LeanKit

(34 reseñas)
A 2013 Gartner, Inc. "Cool Vendor" in Program/Portfolio Management. Designed for the practical implementation of Kanban, LeanKit is a highly flexible project management platform that lets you visualize your process, collaborate more effectively and identify opportunities for improvement. See what team members are working on. Easily collaborate and share information.

Por Teamweek

(5 reseñas)
Software de planificación de equipos simple que permite crear y administrar las tareas de las personas en una línea de tiempo. Gratis para hasta 5 personas. Disponible en la aplicación web + iOS. Software de planificación de equipos simple que permite crear y administrar las tareas en una línea de tiempo. Gratis para hasta 5 personas. Disponible en la aplicación web + iOS.

Por TimeCamp

(470 reseñas)
TimeCamp es un software de administración de tareas fácil de usar que tiene muchas funciones excelentes, como hojas de tiempo gráficas, seguimiento de tiempo automático y manual, facturación y creación de excelentes informes. Software de gestión de tareas con una poderosa función de seguimiento de tiempo.

Por Appfluence

(175 reseñas)
PRIORITY MATRIX is a powerful, intuitive, and easy to use software suite that helps MANAGERS become more effective at managing their priorities using proven time management methodologies. Priority Matrix provides a platform for TEAMS to prioritize tasks and projects to work more effectively, communicate team priorities, delegate work, track progress, and ultimately, provide more visibility and accountability. Priority Matrix helps managers and executives succeed through more effective priority management.

Por WorkingOn

(0 reseñas)
WorkingOn proporciona a tu equipo creación de informes de estado minimalista. Mediante WorkingOn, los equipos pueden comunicarse entre ellos en relación a aquello en lo que estén trabajando. Cada miembro del equipo puede publicar breves actualizaciones de estado que se utilizan para realizar un seguimiento del progreso. Las diferentes opciones de integración permiten la perfecta integración en el flujo de trabajo existente de tu equipo. WorkingOn ofrece creación de informes de estado minimalista que tu equipo estará encantado de utilizar. Ahorra tiempo, aumenta la productividad y motiva a tu equipo.

Por Taskworld

(203 reseñas)
Taskworld es la forma más sencilla para que los equipos hagan un seguimiento del trabajo. Incluye la administración visual de tareas, la planificación de proyectos y la mensajería de equipo en una sola aplicación dinámica. Creada en 2012, Taskworld es una aplicación impulsada por un equipo de 50 personas distribuidas en cuatro oficinas en todo el mundo. Es utilizada por miles de equipos en más de 80 países, incluidos los líderes del sector, como AccorHotels, Accenture y AT&T. Una creación de Fred Mouawad, Taskworld forma parte del Grupo de Empresas Synergia One. Taskworld es una aplicación de gestión de tareas que combina paneles visuales, mensajes de equipo y planificación de proyectos en una sola aplicación sencilla.

Por Bentley Systems

(7 reseñas)
Mejora el rendimiento de tu proyecto integrando personas, datos y procesos durante todo el ciclo de vida del proyecto. Mejora el rendimiento de tu proyecto integrando personas, datos y procesos durante todo el ciclo de vida del proyecto.

Por Allthings

(5 reseñas)
Toma el control de tu tiempo en el trabajo y céntrate en tus prioridades sin distracciones. AllThings ayuda a más de 10 000 personas a gestionar sus tareas, equipos y tiempo, facilitando la participación de planes, proyectos, carreras y listas. Utiliza AllThings para desglosar tu trabajo en tareas manejables con estimaciones de tiempo, prioridades y plazos. Seguimiento de tu progreso a través de un proyecto y producción de informes para compartir con tu equipo o gerencia. Solución en la nube para desglosar tu trabajo en tareas manejables con estimaciones de tiempo, prioridades y plazos.

Por Goodwinds

(403 reseñas)
Get started with our ** Free for Life ** plan. Process Street is the easiest way to manage your teams workflows and recurring processes. Our simple business process management software (BPM) lets you quickly create workflows, checklists and standard operating procedures (SOPs). Track workflows and processes, collaborate with your team. Control permissions, use forms, schedule processes and integrate with over 400+ other apps. Process Street is the easiest way to manage your teams workflows,recurring processes (BPM) and standard operating procedures (SOPs).

Por OpenGenius

(114 reseñas)
Con énfasis en la simplicidad, DropTask combina las características y funciones de la potente administración de tareas con los beneficios del pensamiento visual. DropTask ha ganado popularidad mundial y elogios por su enfoque innovador; ha obtenido resultados comprobados de desbloquear el potencial de productividad de individuos y equipos en todo el mundo. Con una atractiva interfaz de usuario, DropTask se aleja de un enfoque concentrado en el texto y te equipa con todo lo que necesitas para planificar, administrar y lograr cualquier cosa, de manera bonita. Aplicación de administración de tareas extraordinariamente visual que mejora poderosamente la productividad del equipo a través de una interfaz atractiva y fácil de usar.

Por Agantty

(74 reseñas)
Agantty tiene todo lo que le falta a la mayoría de las herramientas de gestión de proyectos. Es atractivo, simple y efectivo. Estas tres cosas siempre fueron importantes y no suelen estar presentes en la mayoría de las soluciones que se encuentran en el mercado. Al trabajar normalmente como una agencia web, siempre se busca una herramienta de gestión de proyectos que sea realmente agradable y con un bajo costo para disponer de cierta estructura en un caótico negocio diario de amantes de la tecnología. Se buscaba una solución así durante mucho tiempo, por lo que la pregunta era ¿por qué no construirla y compartirla con el mundo? Gestión de proyectos gratuita, fácil y clara para una cantidad ilimitada de proyectos, tareas y equipos.

Por OrangeScrum

(47 reseñas)
Orangescrum es una sencilla herramienta de colaboración y gestión de proyectos que reúne a todos tus equipos en una sola plataforma. Facilita la rápida gestión de tareas, el seguimiento del tiempo y la planificación integral del proyecto. La transparencia y visibilidad asociadas a varios proyectos ayudan a los equipos de alto rendimiento a lograr más con útiles funciones como: vista de Kanban, diagrama de Gantt, chat en la aplicación, registro de tiempo, gestión de recursos y facturación. Se trata de una plataforma de código abierto SaaS con asistencia dedicada. Haz que todos los implicados estén sincronizados. Orangescrum ofrece una forma elegante de gestionar tus proyectos, tu equipo y tus tareas en un solo lugar.

Por Made Solutions International

(15 reseñas)
Easynote is a 100% free task manager / project management tool created with simplicity in mind. It offers tons of great features such as unlimited projects, unlimited task, file attachments, task dependecy, deadlines, team collaboration, notications, file manager, calendar, activity and much much more. Easynote will help you stay more organized and focus on your primary work! Our users love Easynote and we believe so will you! Try it! Its really FREE! Easynote is a 100% free task manager / project management tool created with simplicity and efficiencyin mind!

Por SATHYA Technosoft

(0 reseñas)
Business automation solution for task management, sales management, attendance management for your entire organization, and more. Business automation solution for task management, sales management, attendance management for your entire organization, and more.

Por Favro

(365 reseñas)
Favro es una herramienta integral de colaboración y gestión de proyectos con la que desarrolladores, comercializadores y ejecutivos pueden planificar, rastrear y desarrollar ideas de manera rápida y fácil. Diseñado para adaptarse al tamaño y a las necesidades de cualquier proyecto, Favro permite a los usuarios agregar funciones e integraciones populares cuando lo necesiten. Con juntas de equipos, casos atrasados escalables e informes agregados junto con el soporte integrado de Kanban y SCRUM, Favro tiene como objetivo ofrecer soluciones de gestión de proyectos simples, pero sólidas para las empresas. Favro es una aplicación de planificación y colaboración completa que permite a los equipos planificar, rastrear y administrar ideas de manera efectiva.

Por IDoneThis

(115 reseñas)
Herramienta de gestión de tareas ligera y ágil que cualquiera puede implementar dentro de su equipo o flujo de trabajo. Herramienta de gestión de tareas ligera y ágil que cualquiera puede implementar dentro de su equipo o flujo de trabajo.
eXo Platform is a task management software that removes the complexity from project management and puts you in control. With eXo, you and your project team can quickly and easily set up new projects, assign and share tasks, share a centralized documents and calendar. It is simple and great for personal use and team collaboration. eXo Platform is designed for composite tasks, and also offers effort tracking, categories, calendars, notes and more.. Simple task management software for teams. Plan projects, prioritize to-dos and delegate tasks. Sign up for a free trial today.

Por ProjectWizards

(8 reseñas)
"Merlin Project" es el sucesor de Merlin 2 (el software de gestión de proyectos profesional líder para Mac OS X). Una buena planificación genera preguntas sobre las dependencias de las actividades entre sí, el impacto de las demoras en la fecha de finalización del proyecto y la planificación del presupuesto. Aquí, una hoja de cálculo rápidamente se topa con sus limitaciones. Estas son precisamente las respuestas que Merlin Project te ofrece para planificar e implementar proyectos con solo unos clics. ¿Este software ha despertado tu apetito? Software diseñado específicamente para el sistema operativo OS X; completa cualquier proyecto a tiempo y dentro del presupuesto.

Por Websystems

(7 reseñas)
Gestiona todos tus proyectos en una sola cuenta. Gestión de proyectos, gestión de tareas, hojas de tiempo, diagramas de Gantt, calendarios y gestión de documentos. Mantente informado con correos electrónicos automatizados. Los propietarios de negocios y líderes de equipos de varios sectores han mejorado sustancialmente su eficacia de proyectos desde que empezaron a usar AceProject. Prueba AceProject gratis y decide si es el software adecuado para ti. Herramienta basada en la web para la gestión y organización de proyectos, gestión de tareas, seguimiento de tiempo, diagramas de Gantt, creación de informes.

Por Manifestly

(4 reseñas)
An online checklist app for teams to manage recurring tasks. An online checklist app for teams to manage recurring tasks.

Por Human Computer

(29 reseñas)
Hitask is a unique project and task manager for teams. It helps to focus on team collaboration, getting tasks done and manage an entire project. Easy Project and Task Management for Teams

Por Nimbus Web

(14 reseñas)
Create and edit notes, save web pages, customize screenshots, and instantly share them with your coworkers. Create and edit notes, save web pages, customize screenshots, and instantly share them with your coworkers.

Por Worksection

(8 reseñas)
Worksection is an adaptable all-round project management tool that gives you visibility, organization and peace of mind. Worksection is an adaptable all-round project management tool that gives you visibility, organization and peace of mind.

Por Evernote

(5223 reseñas)
Evernote Business brings your teams work together. Create documents, collaborate on projects, and store information all in one place. Teammates can access, edit, upload, and share notes and files from any device--even if theyre offline. Cut through the noise, and quickly find the information you need with powerful search capabilities and integrations with tools you already use. Unify your workflow with Evernote Business. Bring your teams work together, and unify your workflow. Create, collaborate, and store information all in one place.

Por Disarea

(10 reseñas)
Visual task management application that helps businesses distribute tasks, collaborate with teams, and track progress. Visual task management application that helps businesses distribute tasks, collaborate with teams, and track progress.

Por Dynalist

(9 reseñas)
Helps you organize all your tasks and projects in one place with infinite-zoom lists. Helps you organize all your tasks and projects in one place with infinite-zoom lists.

Por Tactick

(0 reseñas)
Tactick is task management software for small business and is 100% focused on recurring tasks - the tasks that don't away. It's not a project management app for a body of work that will begin and end, and its not a to-do list app for the random tasks that come your way. Tactick is for the recurring tasks small businesses need to stay on top of day in and day out to keep the business running smoothly. The task management software that organizes, assigns, and tracks the recurring tasks that keep your business running smoothly.

Por DCODE GROUP

(0 reseñas)
Defex, un software desarrollado para ser una solución simple pero dinámica para la gestión de defectos y tareas basada en la nube, te permite anotar y asignar tareas, así como también gestionar estas tareas de principio a fin utilizando los sistemas de asignación con tus planos de planta. Sencillo. Software dinámico. Basado en la nube. Eso es Defex.

Por Weavora

(172 reseñas)
Everhour es una de las mejores herramientas de seguimiento de tiempo para equipos. Ve quién hace qué en tiempo real, evalúa tareas, crea cualquier tipo de informes y envía facturas de aspecto profesional. Es la integración n.° 1 de seguimiento de tiempo de Asana, Basecamp, Trello, GitHub, Pivotal Tracker y JIRA. Si necesitas ayuda para decidir qué software de seguimiento de tiempo utilizar, infórmame. ¡Recibirás una demostración de Everhour gratis! everhour.com/request-a-demo Software preciso de seguimiento de tiempo con un componente de gestión de proyectos. Gran variedad de opciones de estimación, informes y facturación.

Por eLogger

(44 reseñas)
Automated logbook solution with emailing, reminders, spell check, attachments, full audit trail, and offline capabilities. Used for shift-turnovers, rounds/readings, workflow/production tracking, environmental and compliance reporting, and much more. eLogger replaces paper log books and disconnected systems-collecting, storing, and distributing real-time operational data immediately.

Por FacileThings

(1 reseña)
A productivity tool that allows you to organize your tasks effectively under the GTD methodology structure. The ultimate solution for true GTDers. Get things done. Easily.

Por Glasscubes

(146 reseñas)
Glasscubes simplifies group collaboration in a user-friendly environment that's quick to implement. Quickly create secure online workspaces that make it easy to work with anyone, from anywhere. Find out how smart teams use online workspaces to work better together and get the job done. Trusted by UK government and high-performing businesses - big and small. Task management, file sharing and scheduling are all made simple from a single, central online workspace.

Por Conceptworld

(22 reseñas)
Sticky notes app for Windows & Phones. Set reminders, attach sticky notes to websites/docs, organize in folders & sync between devices. Sticky notes app for Windows & Phones. Set reminders, attach sticky notes to websites/docs, organize in folders & sync between devices.

Por B-Open

(7 reseñas)
Comidor Next Generation BPM Platform smartly connects people, things, data and processes to provide unique user experience and unparalleled business agility. Comidor is a Digital Business Transformation Platform which offers state-of-the-art technology, software methodologies, enterprise applications, an open collaborative environment for further expansion and accessible business metrics to meet real-world business needs. Enterprise Collaboration,People Management,Project Management,Business Process,Case Management, Low-code, Sales Force Automation

Por Goplan

(2 reseñas)
Haz un seguimiento del progreso del proyecto a través de la gestión de tareas, el calendario, el intercambio de notas y el seguimiento de problemas. Haz un seguimiento del progreso del proyecto a través de la gestión de tareas, el calendario, el intercambio de notas y el seguimiento de problemas.

Por Critical Tools

(1 reseña)
Software basado en Windows para diagramar y detallar tareas de proyectos y divisiones de trabajo, con escalas de impresión y habilidades multilingües. Software basado en Windows para diagramar y detallar tareas de proyectos y divisiones de trabajo, con escalas de impresión y habilidades multilingües.

Por Augeo Software

(0 reseñas)
Planzone es un software de gestión de proyectos potente y fácil de usar, utilizado por miles de equipos para colaborar. Te ayuda a organizar mejor tus tareas diarias, a planificar y gestionar tus proyectos, a seguir el progreso de tu equipo. Con Planzone ya no es necesario usar varias herramientas de trabajo. Todo lo que necesitas para realizar tu trabajo en una única interfaz segura en línea. Colabora. Hazlo. Capacita a los equipos para que hagan grandes cosas con un software de gestión de proyectos y tareas intuitivas.

Por Trirt Software

(40 reseñas)
Checkvist is a web tool for creating online outlines, hierarchical task lists, collecting and structuring all kinds of information. It has an outstanding keyboard support so you can easily re-structure your lists, filter, hoist and beef them up with tags, due dates with reminders, links, or attachments. Collaboration, Markdown, code highlighting, import and export (OPML, text) make Checkvist an ideal hub for working on complex projects. A web tool for creating online outlines, hierarchical task lists with reminders, collecting, and structuring all kinds of information.

Por Venturegeeks

(32 reseñas)
Geekbot es un asistente de slackbot que ayuda a los usuarios a establecer reuniones de pie asincrónicas reales dentro de Slack. La solución ayuda al personal a mantenerse organizado, actualizado y alineado con el resto del equipo. Solo toma unos minutos establecer una reunión de pie inicial con tu equipo. Geekbot crea un proceso no intrusivo que ayuda a los equipos a concentrarse en las tareas. Cada departamento puede tener una propia línea de tiempo que sea útil para proyectos complejos. ¡Geekbot realiza reuniones de pie asincrónicas en Slack! Experimenta reuniones no intrusivas que brindan transparencia a tu equipo.

Por TeamWave

(3 reseñas)
Plataforma unificada de colaboración, ventas y marketing y asistencia Plataforma unificada de colaboración, ventas y marketing y asistencia

Por teamfocus

(1 reseña)
teamfocus is a task management system that utilizes workflows to ensure tasks move through a pre-defined and fully customizable series of steps. teamfocus is a task management system that utilizes workflows to ensure tasks move through a pre-defined and fully customizable series

Por Softronics

(0 reseñas)
Collaboration and task management system for teams to be more productive organize team related information. Collaboration and task management system for teams to be more productive organize team related information.

Por Stackfield

(4 reseñas)
With Stackfield, you can manage your tasks and projects, and simplify the daily work of your team. At any given time, it can be determined at a glance who is working on which task and how far a process has been carried out. Stackfield end-to-end encrypts all processes by using AES- and RSA algorithms. Whether real-time communication, working with tasks, or sending files to colleagues - all this happens protected and securely on Stackfield. With Stackfield, you can manage your tasks and projects, and simplify the daily work of your team.

Por moovia

(3 reseñas)
La forma más fácil de colaborar en proyectos e ideas. La forma más fácil de colaborar en proyectos e ideas.

Por SQRES

(1 reseña)
Created by Miami-based cloud-computing company and Google Apps Premier Partner 0NL9, SQRES is a web based task management app designed to help small, medium and large companies keep track of their tasks. It keeps you and your team organized and your customers up to date. SQRES integrates with your Google Apps for Business Account and is mobile accessible. Don't have a Google Apps Account? Sign up for SQRES Premium, and you'll receive a free Google Apps Account. SQRES is a work order management software program designed to help companies create, assign, and keep track of tasks.

Por Centrallo

(0 reseñas)
Groupdolists centralizes team coordination during incidents, harmonizing procedures and processes across any organization. Organize everything, share unlimited lists, and search any data with this task management software.

Por UpWave

(51 reseñas)
Upwave is perfect for all teams who need a place to plan, track progress and get work done. Delegate tasks in any way you want, set deadlines, share files, comment as you go and get things done. Flexibility that fits your team -Whether you are planning an event, managing daily or monthly tasks -organize them anyway you want. Work anywhere -Keeps all your information in one place and accessible for everyone in your team on all devices. Upwave- Task Management for Teams made Easy

Por Betterdot Systems

(2 reseñas)
Compliant IA is a retail audit and store execution software used by retailers and CPGs at 77,000 locations on 3 continents. Compliant IA features a built-in calendar, automated scoring, maps, action plans, signatures, notifications, and reminders. Out of the box powerful reports, graphs and exports to PDF and Excel. Enterprise ready with API access and Single Sign On. Save over 2 hours per audit. Be up-and-running in one day! Compliant IA helps retailers and CPGs audit stores for operations, merchandising and loss-prevention with an app running on any device.
Seavus Project Viewer is the single best software for viewing Microsoft Project plans. It is a low-cost Viewer for Microsoft Project that allows users to open, view and print project plans (mpp files) apart from Microsoft Project 2010, 2016 and 2019 and displays an extensive set of views over the project information. With Seavus Project Viewer, team members report task progress to project managers who either accept or reject them. Viewing, sharing, open and printing Microsoft Project files (.mpp) for those with view/print only requirements.

Por ResultsWare

(0 reseñas)
Taskline is an innovative approach to managing your personal schedule, work, and goals in Microsoft Outlook. Taskline is an innovative approach to managing your personal schedule, work, and goals in Microsoft Outlook.

Por CrossLead

(0 reseñas)
CrossLead is a Software as a Services (SaaS) company designed to optimize team performance through implementation of software and world-class services. The proven leadership and management system enables optimal organizational performance by empowering team and individual decision making, collaboration, and accountability. CrossLead creates a cross functional network of teammates to quickly gather, interpret, and share information across the enterprise. Software designed to optimize team performance

Por Taskulu

(0 reseñas)
Online and self-hosted task management and team collaboration software powered up with in-app chat and end-to-end encryption. Online and self-hosted task management and team collaboration software powered up with in-app chat and end-to-end encryption.

Por Automaton

(129 reseñas)
Admation is a cloud based approval workflow solution for brands and ad agencies that have had enough of the daily grind. Streamline your approval workflow with a tool that enables you to manage and track all of your reviews and approvals from one central hub. Key features include briefing templates, online proofing tools (all media including video and websites), batched feedback, tiered approvals, reminder notifications, DAM, reporting tools, and many other user-friendly features. Enabling marketing teams & ad agencies to effectively manage their creative approval workflow from project brief to approval & archive.

Por TimeHero

(17 reseñas)
TimeHero is the only task management tool that automatically schedules work around your events and meetings, so you can get more done. Add to-dos, events or entire projects, and TimeHero will find the time in your calendar to complete them. As new tasks or meetings come up, TimeHero reorganizes your schedule to meet your deadlines and notifies you if anything is going off track. It's that simple! Perfect for small businesses or productivity enthusiasts, start your 14-day FREE trial today. TimeHero is the only task management tool that automatically schedules tasks, projects and to-do lists around your events and meetings.

Por HiveDesk

(16 reseñas)
HiveDesk te ayuda a gestionar tu equipo virtual o mano de obra remota, gestionar fácilmente las tareas, el tiempo de seguimiento y generar informes visuales. HiveDesk te ayuda a gestionar tu equipo virtual o mano de obra remota, gestionar fácilmente las tareas, el tiempo de seguimiento y generar informes visuales.

Por Kohezion

(3 reseñas)
Intuitive interface, it is fully customizable to your projects and your workflow, offering all tools and reporting for productive project management and enabling optimal communication. Reach objectives on time and on budget. Free 30-day trial! Easy to implement and simple to use web-based project management software that is fully customizable to projects and workflow.

Por GTDNext

(0 reseñas)
Online task management app. Outline style interface supports unlimited levels of sub-projects and tasks. 100% GTD compliant. Online task management app. Outline style interface supports unlimited levels of sub-projects and tasks. 100% GTD compliant.

Por Stand By Soft

(98 reseñas)
RationalPlan is a powerful project management software designed to help both teams and project managers to create consistent project plans, allocate resources and analyze workload, track work progress, estimate project costs and manage budgets. Assists project managers in developing plans, allocating resources, tracking progress, managing budgets and analyzing workload.

Por DevMads

(50 reseñas)
StoriesOnBoard es una herramienta en la que puedes desglosar tus objetivos ambiciosos en piezas tangibles. Luego, puedes crear una hoja de ruta para alcanzar tus metas al identificar las tareas que más se acercan hacia ellas. Al crear un mapa de la historia, podrás ver el panorama general en cualquier momento, por lo tanto, en lugar de perderte en pequeños detalles, puedes concentrarte en tus objetivos para alcanzarlos de manera oportuna. Puedes compartir tus mapas de historias con los miembros de tu equipo remoto para poder trabajar con ellos en línea. StoriesOnBoard es una herramienta en la que puedes desglosar tus objetivos ambiciosos en piezas tangibles.

Por PayPanther

(32 reseñas)
Whether you are an architect, developer, contractor, manager, firm, engineer, designer, or consultant, PayPanther is the all-in-one software that will help you dedicate more time to working in the field and less time worrying about logistics. PayPanther is the only program that combines CRM, Invoicing, Time Tracking, and Project Management all in one easy to use software. Instead of paying for 6 different websites to manage your business, you can save time, money, & duplicate entries! Helping construction professionals manage their clients, projects, invoices, documents, scheduling, & more. 30 Day free trial.

Por Cascade Strategy

(18 reseñas)
Strategy Software for Planning and Execution. All the tools you need to make your strategy happen in one simple, powerful software solution. Strategy Software for Planning and Execution. All the tools you need to make your strategy happen.

Por Abtrac

(12 reseñas)
Take charge of your company¿s time with a complete overview across the whole office. Keep everything on track and increase production levels simply by scheduling time. Abtrac¿s work scheduling feature links in closely with task management giving you the ability to plan your resources and workload from the moment a project is created. Plan your projects with estimates of time and costs including fees, disbursements and subconsultants. Clone projects, stages and work items from one job to the next Abtrac is the leading Task Management package in the AEC space that simplifies time management, project management and invoicing.

Por Sunsama

(5 reseñas)
Sunsama helps teams run better meetings. To help you run, document, and follow-up better Sunsama upgrades every single event on your calendar to include an agenda, notes, action items and comments. It also includes advanced tagging and search features to easily find events, notes and action items. Sunsama is fully synchronized with your google calendar and integrates with your daily tools like Slack. Sunsama is the "calendar for teams". Use it to plan, run, document and share meeting agendas, minutes and action items.

Por Salience

(3 reseñas)
Multilingual web collaboration tool that allows teams to map out their project related idea and tasks on a visualized storyboard. Multilingual web collaboration tool that allows teams to map out their project related idea and tasks on a visualized storyboard.

Por Systems Associates

(1 reseña)
A complete feature set of tools necessary for staff to easily capture issues while creating visibility and accountability for proper workforce management. Web-based, multilingual solution with user-dependent data display, PMS interface, dispatch process monitoring, and reporting tools. Web-based multilingual solution with user-dependent data display, PMS interface, dispatch process monitoring, and reporting tools.

Por Duality Software

(4 reseñas)
This calendar software allows you to view events up to a year in the future, drag and drop events, and schedule reoccurring events. This calendar software allows you to view events up to a year in the future, drag and drop events, and schedule reoccurring events.

Por 8012 Labs

(1 reseña)
Status Hero is a lightweight tool for tracking daily goals, activity logs from your tools, and status updates from your team, all in one place. Here's how it works: 1) Status Hero prompts your teammates via email, SMS, or chatbot to provide a brief check-in of what they're up to. 2) Activity from tools like GitHub, Jira, and others is automatically added to the check-ins. 3) Status Hero compiles and broadcasts check-ins, goals, and activity to you and the team. Daily goals, status updates, and activity logs from your tools, all in one place. Nothing for your team to login to or install.

Por Projecturf

(0 reseñas)
Projecturf is a real-time collaboration workspace and project management tool that allows teams to discuss, work, and manage projects together. Be a more productive team, get more done, and collaborate more effectively. Companies and Enterprises who use Projecturf see a dramatic increase in productivity! Teams worldwide use Projecturf to increase productivity by 50%, saving thousands of dollars and man hours each year! Web-based project management tool to manage projects, people, tasks, files, and events.

Por BST Global

(2 reseñas)
Esta completa solución empresarial está basada en la web y en .NET y es escalable para organizaciones más grandes. Esta completa solución empresarial está basada en la web y en .NET y es escalable para organizaciones más grandes.

Por JOBDONE Software

(1 reseña)
Be the top producing company in your industry with our business operations management software. Offer better service to your customers regardless whether they are real estate agents, strata corporations or other corporate clients & residential alike with our industry-leading cleaning company software solutions. Mobile platform with API integrations designed to simplify task management & boost productivity through customer & workflow automation.

Por BuzzFlow

(7 reseñas)
BuzzFlow is an online web CRM that tightly integrates with Gmail and G-suite. It's also available inside Gmail inbox. It is unique in tagging live email conversations to deals. Visual pipelines of BuzzFlow helps you succeed in sales with activity based selling process. BuzzFlow implements 4Cs (Connect, Collaborate, Control and Close) in the sales. It's the right intuitive tool for persons who want to collaborate and win as a team by following a simple but effective activity based selling process BuzzFlow is an online web CRM that tightly integrates with G-suite. Visual pipelines of BuzzFlow implements activity based selling.

Por ComplyGlobal

(2 reseñas)
A SaaS platform for defining and tracking global corporate compliances (Corporate Secretarial, Finance, Tax, HR) across legal entities. The proprietary rule-based algorithm and engine offers a powerful and highly configurable set of modules that bring increased accountability and management visibility. Key features include: Dashboard and Analytics, Compliance Calendar, Virtual Compliance Room, Organogram and our proprietary knowledge repository Compliancepedia. SaaS solution for tracking compliances (Corporate Secretarial, Finance, Tax, HR) globally across legal entities.

Por Goalton

(2 reseñas)
GOALTON Mindmap is perfect for brainstorming, strategic planning, collaboration and note taking. GOALTON Mindmap is perfect for brainstorming, strategic planning, collaboration and note taking.

Por Swift Software

(1 reseña)
Web-based task and project management system that is scalable and easy to use. Web-based task and project management system that is scalable and easy to use.

Por TrackRay

(1 reseña)
TrackRay is free web based Task and Time management software for mobile and desktop use. It can track project task assignments, activities, progress status; record timesheet entries and evaluate team members' workload; monitor effort spent on projects, activities, customers, etc. Task and time tracking capabilities. Easy to use. Full mobile support. Statistics and reports. Customizable. Hosted software. Free. Free, web-based task and time management software for mobile and desktop use.

Por NewtonIdeas

(0 reseñas)
Comindwork - free Gantt, workflows and to-dos; fully customizable. Manage your projects and team online. The most customizable suite of flexible to-dos, wiki, emails - with Gantt charts, tickets and workflows. Zero-investment and flexible pay-as-you-go pricing. Web-based project management and team collaboration tool; tasks and tickets management, bug tracking, planning and monitoring.

Por TeamTaskManager

(0 reseñas)
TeamTaskManager gives basic functionality of collaboration management for free. It include opportunity to assign a task, estimate working hours, discuss requirements and necessary actions, to inform about task execution. Besides, you can see current workload of team members and the progress report for the period. The user interface is designed to make using the system easier. Necessary information about the tasks always at hand. You have to do less actions to get or save data. System for collaboration. It allows you to set tasks, monitor their progress, discuss requirements and solutions.

Por StakePoint

(45 reseñas)
StakePoint is a Portfolio Project Management solution compatible MS-Project that manages resource workloads across multiple projects of an organization through interactive Gantt charts. StakePoint integrates Earned value management, uses a constant critical path model and introduces matrix type navigation to improve project visibility. As a hybrid cloud solution it is easy to integrate StakePoint within your existing IT infrastructure. A free Hybrid-Cloud Portfolio Project Management solution for Mac and Windows, compatible MS-Project.

Por MindShare Design

(34 reseñas)
Use WorkStraight to securely create, receive, and track work requests from your team, customers, or outside contractors. Assign work to multiple users, require approval, receive notifications, print work orders, download report data, integrate QuickBooks, create invoices, manage customers, and much more. Customizable online work order software. Use to securely create, receive, and track work requests from your team or customers.

Por Tomatofry

(12 reseñas)
Drinkle is a Online Project Management CRM, which helps you in manging your projects, tasks & customers. It helps you to collaborate with your team, tracking your customers, logging your companies activities etc. It is one of the most highly rated CRM solutions. Drinkle is an Project Management CRM, which helps in managing projects, tasks, customers & helps you collaborate with your team.

Por UAB Integris

(3 reseñas)
WiseTeam is a flexible CRM and project management software. The system combines all tools necessary to manage your business in one place. Track and manage your clients' entire life-cycle, from sales opportunities to projects and tasks and eventually to customer service and invoicing. CRM and project management software that helps you manage all of your work in one place.

Por Keyura

(2 reseñas)
Offers end-to-end functionality to collaborative work management & project management. Offers end-to-end functionality to collaborative work management & project management.

Por ReportGarden

(0 reseñas)
Clientflow es un software de gestión de clientes y proyectos integral que ayuda a los equipos a colaborar y aumentar la productividad. Con la bandeja de entrada compartida, la gestión de tareas, el seguimiento del tiempo, la facturación y las listas de verificación, los equipos pueden gestionar todo el trabajo interno y de servicio al cliente desde una única plataforma y trabajar de manera más eficiente. Clientflow es un software de gestión de clientes y proyectos integral que ayuda a los equipos a colaborar y aumentar la productividad.

Por VIP Quality Software

(1 reseña)
Professional client/server software for task management and collaboration. Authorized users can simultaneously access the common database through Local Network (LAN) and Low Speed Network to see, add, edit and delete their team or personal tasks. It is the best tool to plan, schedule, share, appointments, projects, and any company activities in small business, government and non-government institutes, non-profit and educational organizations. Software for group collaboration and task management by multi-user simultaneous access to the common database.

Por ActionAlly

(0 reseñas)
ActionAlly is an OSX App that helps you cut through distraction to plan and execute on your most important tasks every day. ActionAlly is an OSX App that helps you cut through distraction to plan and execute on your most important tasks every day.

Por Rowisoft

(0 reseñas)
An online taskboard solution to organize tasks, collaborate with team members, track progress, record time, track budget, and more. An online taskboard solution to organize tasks, collaborate with team members, track progress, record time, track budget, and more.

Por Way We Do

(7 reseñas)
Way We Do is cloud-based SOP Software that enables you to create, maintain and actively use a Business Operations Manual by making policies and procedures a natural part of daily workflow. Our practical tools are a perfect fusion of business process management, knowledge management and compliance. Managers assign tasks, create automatic reminders, and monitor workflow, while team members use procedures and follow processes from any location, so work is seamless and nothing is forgotten. Way We Do is cloud-based SOP Software that seamlessly integrates policies, procedures and checklists into the team's daily workflow.

Por SuiteDash

(5 reseñas)
More than just Client Portal Software, SuiteDash is a fully integrated cloud-based platform that will completely satisfy the software needs of most small to medium sized businesses. Unfortunately, many business owners have become incredibly frustrated with software because theyve spent far too much time & money trying to learn multiple systems, and then get those multiple systems to work together. SuiteDash solves this problem by combining the most commonly used business tools into one. Fully branded : Client Portal, Project Management, Invoicing, File Sharing, CRM, IM, Messaging & more.

Por Word-Tech

(4 reseñas)
Cloud based solution for task automation. Features include reporting, reminders, and collaborative capabilities. Cloud based solution for task automation. Features include reporting, reminders, and collaborative capabilities.

Por DynaDo

(2 reseñas)
DynaDo is a complete suite of tools needed to communicate and manage your business. It includes Email, Project Management, Customer Support, File Storage, Discussion Forums, Calendar, Chat, CRM. It replaces software like GMail, Dropbox, Zendesk, Salesforce and Basecamp. DynaDo brings all your emails, tasks, files and employees in one place, and connects everything around employees, projects and customer, giving you unprecedented oversight of your business. DynaDo brings all your emails, tasks, files and employees in one place, and connects everything around projects and customers.

Por Alphest

(2 reseñas)
La nueva herramienta inteligente Agile/Scrum para seguimiento de tiempo, gestión de tareas, planificación, analíticas, seguimiento de errores, entre otros...

Por Hankinson Consulting

(2 reseñas)
Forever change your work! Built to help you and your team get more done. Forever change your work! Built to help you and your team get more done.

Por Pinpoint Software

(1 reseña)
Taskle provides a ground level view of store conditions across numerous locations without the need to expand your team. Taskle provides a ground level view of store conditions across numerous locations without the need to expand your team.

Por Interfathom

(0 reseñas)
TaskMerlin is an easy-to-use project management software program for Windows that makes it simple to organize projects, tasks, to-do lists, schedules and Gantt charts. TaskMerlin is well suited for small businesses or departments within larger organizations that are seeking to improve individual productivity and enable team collaboration over an office network. Organize projects and tasks the way you want: from simple lists to complex collaborative projects

Por Basecamp

(8699 reseñas)
El chat grupal por sí solo no es suficiente. Basecamp combina *todas* las herramientas que los equipos necesitan juntas en un solo lugar: tableros de mensajes, horarios, listas de tareas, chat grupal, almacenamiento de documentos y archivos y más. En lugar de cosas dispersas por todas partes, todo en lo que estás trabajando estará en un lugar organizado y optimizado. Todos sabrán qué hacer. Nada se escapará de tus manos. Siempre sabrás exactamente qué está pasando. Con la confianza de millones, Basecamp pone todo lo que necesitas para realizar tu trabajo en un solo lugar.

Por Projecis

(6 reseñas)
Projecis es una completa solución de software de gestión que permite a las partes interesadas en el proyecto conectar equipos, organizar datos y comunicar información para lograr flujos de trabajo más eficientes. Projecis proporciona una amplia gama de potentes herramientas, manteniendo la sencillez de uso. Las características incluyen: Recordatorios, fechas de entrada/caducidad del documento, depósito de archivos, seguimiento de asignaciones, diagrama de Gantt, VoIP, vistas de recursos, número de conferencia, cuaderno, noticias, discusiones, integración de correo electrónico/calendario y alertas, entre otros. Projecis les permite a las partes interesadas en el proyecto conectar equipos, organizar datos y comunicar información facilitar la toma de decisiones.

Por Slenke

(4 reseñas)
Slenke es un software de colaboración completa de equipo y gestión de proyectos. Mediante una interfaz de usuario intuitiva y fácil de usar, te permite gestionar múltiples proyectos, tareas, comunicación con el equipo y seguimiento de tiempo en un solo lugar. Slenke es un software de colaboración completa de equipo y gestión de proyectos.

Por Gennubi

(3 reseñas)
NubiDo, a powerful tool for your personal productivity. With a clean and uncluttered design, NubiDo lets you focus on the task at hand and get things done. Supercharge your productivity with NubiDo.

Por Intellect

(33 reseñas)
Whether your process fits into HR, Operations, Sales or if it's custom to your specific business need and niche we'll work with you. Whether your process fits into HR, Operations, Sales or if it's custom to your specific business need and niche we'll work for you.

Por SymplePM

(1 reseña)
Cloud-based project management/ team collaboration tool which helps teams across the globe work together enhancing the productivity . SymplePM lets you focus on the growing your business by providing real-time insights. Our Dashboard provides hight visibility across all projects and tasks. Organize projects, assign resources and track progress, all at one place, coupled with Gantt chart and the timer, never miss a deadline and keep your customers happy. Cloud-based project management tool which helps teams across the globe collaborate for improved productivity.

Por Traction Software

(0 reseñas)
Plan, work, and track activity across all of your projects with dashboard and activity views. Create, revise, task, and share all of your important process documentation in one location. It's easy using TeamPage tasks and forms tailored to your process. TeamPage tracks everything, making audits a breeze. Traction Teampage combines the best of task tracking and authoring tools to create a comprehensive business solution to help teams stay connected and accomplish their goals. Whether you are one person or a thousand, Teampage helps you coordinate, communicate, and track all your activity.

Por Clever Group

(0 reseñas)
Works to help capture and provide information to the worker who might otherwise be disconnected from the tasks at hand Works to help capture and provide information to the worker who might otherwise be disconnected from the tasks at hand

Por Mosaic

(17 reseñas)
Una nueva forma de gestionar proyectos y equipos. Agradable a la vista y muy fácil de usar. Dado que no requiere configuración ni capacitación para utilizarlo, es perfecto para todos los integrantes de una empresa, en cualquier nivel y para proyectos de todos los tamaños. Toda la funcionalidad esencial para gestionar tareas, notas y horarios, contenida en un solo flujo de trabajo inteligente. Finalmente, puedes planificar, rastrear y administrar la carga de trabajo de un vistazo. En Mosaic, todos saben lo que deben hacer y nadie comete errores. Mosaic es la herramienta de gestión de proyectos más sencilla del mundo para que los equipos planifiquen y ejecuten el trabajo. No se requiere configuración ni entrenamiento.

Por DoInbound

(2 reseñas)
DoInbound is a process and project management tool built with love by an inbound agency, for inbound agencies. DoInbound is a process and project management tool built with love by an inbound agency, for inbound agencies.

Por taskblitz

(0 reseñas)
taskblitz is a simple solution empowering people to plan, organize, and control their business processes. taskblitz has been built for people that need more than a simple todo list application and are sick of using old fashioned form-based business applications or excel sheets. It combines super slick task management with a multi-project management interface, a solid time tracking app and a system for invoicing and tracking your financials - in short: a complete business solution. taskblitz is a simple solution empowering people to plan, organize, and control their business processes.

Por eBEYONDS

(0 reseñas)
OPPTIMO is a cloud based software with mobile compatibility that provides for People, Projects & Tasks management at workplace OPPTIMO is a cloud based software with mobile compatibility that provides for People, Projects & Tasks management at workplace

Por Digital Mechanics

(0 reseñas)
Combines simple task management with fast task sharing to help teams of all sizes work together. Combines simple task management with fast task sharing to help teams of all sizes work together.

Por Flow Technologies

(81 reseñas)
Flow is beautiful, flexible project and task management software for teams everywhere. Its the easiest way to manage projects, track tasks, balance workloads, and stay up to date with everything happening at work. Teams choose Flow when spreadsheets, whiteboards and sticky notes arent enough, but task management apps like Todoist and Trello are too lean, and project management tools like Wrike, JIRA and Asana are overkill. Flow is flexible project and task management for teams. Plan projects, prioritize to-dos & delegate tasks on the web or mobile.

Por QT9 Software AUS

(22 reseñas)
Standalone and Enterprise ISO 9001, AS9100, SQF, ISO 17025, ISO 13485, & FDA quality management software. Web Based solution that can be purchased and installed on your server or hosted by our service. Manage entire QMS utilizing document control, corrective actions, nonconforming product, training, ECR/ECN, inspections, audit management, PM, customer complaints, supplier quality, calibration, and more in a user friendly application with 21 CFR part 11 compliance for electronic signature Web based enterprise ISO 9001, AS9100, ISO 13485, & FDA quality management software. Electronic signature compliant (21 CFR part 11)!

Por Clear Biz

(9 reseñas)
Clear Biz is a practice management software that helps Accounting Professionals take control of their practice and save time by combining all of the office management tools into one easy-to-use package. Features include time & billing, workflow management, task and deadline manager, internal communication logger, built-in federal and state tax deadlines, sales tax and payroll. Monthly pricing plans start as low as $14.95 per license. Free trial provides access to the full software for 30 days! A practice management solution for Accounting Professionals. Features include task/deadline management, time & billing, and workflow.

Por Applicom

(6 reseñas)
Apollo is project management is a powerful SaaS that combines project management , time management and CRM in one integrated interface. Manage your projects (and templates), use Apollo's powerful calendar, communicate with your team members using project messages (with email integration), interface with common invoicing program, manage your time entries, and keep everything in check using Apollo. Browser-based project management and contact tracking application with task management, messaging, access control, mobile version, etc.

Por Appigo

(5 reseñas)
Cloud-based application for individuals as well as professionals that helps with the management of to-do lists and tasks. Cloud-based application for individuals as well as professionals that helps with the management of to-do lists and tasks.

Por Simple Technology

(0 reseñas)
In Simple, every asset is assigned relevant information such as keywords and usage rights, so you can quickly find the material you need and have the confidence to use it. Use our DAM to view all marketing materials across channels and throughout the customer journey, so you can ensure youre creating beautiful, consistent customer experiences. Through our open API, assets can be mapped to intelligent workflows and passed off to common cloud-based channel execution tools eg. CRMs & CMS systems. Simple provides a central place for teams to manage their marketing assets across all media channels.

Por CounterSoft

(10 reseñas)
A leading, .NET based helpdesk ticketing and issue tracking system. Easy to install and maintain, and comes with RESTful API, Apps Framework for easy extension, and Open Source components. Gemini takes care of your help desk operation from ticket creation, through triage and all the way to resolution. Incorporating user-defined Rules and Actions, SLA and integrated with Microsoft Exchange, Office 365, and all other email providers. On Premise & On Demand Enterprise Helpdesk Ticketing & Issue Tracking software. AD/ADFS integration and built for Azure.
Actionspace is a fully customizable enterprise task,project and workflow management solution natively integrated with Office 365 and SharePoint. Actionspace helps to get immediate visibility, organize priorities and manage all daily work to achieve business results faster. It provides invaluable tools for executives and managers to assign and monitor tasks and projects, and effectively anticipate business risks. At the same time team members enjoy its simplicity to organize daily tasks. Fully customizable enterprise task, project and workflow management natively integrated with Office 365 and SharePoint.

Por AceSoftHouse

(0 reseñas)
Time planning and to-do list software that keeps track of projects, tasks, and other activities. Time planning and to-do list software that keeps track of projects, tasks, and other activities.

Por Task Blast

(0 reseñas)
Project Management Software built for Software Development Teams. TaskBlast is a fully functional project management system that allows you to track bugs/issues/tasks from inception to completion. A unique feature of TaskBlast is the ability to blast text or images directly from any application to our webapp with one click. That solves a big problem many companies have where ideas, tasks and issues get lost in various communications channels such as Skype, Email, IM, Slack etc Project Management Software built for Software Development Teams