Software para Portal

Utiliza la página Capterra de México para encontrar el mejor Software para Portal para tu empresa.

¿Por qué Capterra es gratis?
OnSemble es más que un portal de intranet. Una plataforma de colaboración, compromiso y gestión de documentos para empleados que te permite construir una intranet sin ningún tipo de programación. Una intranet que los empleados amarán y, de hecho, utilizarán. OnSemble potencia a más de 55 000 personas y organizaciones con mayor productividad y comunidad social. OnSemble tiene todas las aplicaciones y funciones que necesitarás hoy y muchas que podrías usar cuando te amplíes. Además, integraciones con SharePoint, Microsoft Office y muchos más. Descubre más sobre OnSemble Intranet Portal Más que un portal de intranet. Una plataforma de colaboración, compromiso y manejo de documentos para empleados que te permite construir sin tener que programar. Descubre más sobre OnSemble Intranet Portal

Por Huddle

(37 reseñas)
En los servicios profesionales, la confianza del cliente es esencial y no hay mejor manera de lograrlo rápidamente que a través de una comunicación clara interna y externa. Es por eso que las empresas eligieron a Huddle como su portal de cliente seguro. Cada empresa debe trabajar a través de los límites organizacionales, los límites jurisdiccionales y lidiar con una gran cantidad de información confidencial y sensible. Con el aumento de los delitos informáticos, las empresas necesitaban una solución que salvaguardara sus datos, así como a sus clientes. Descubre más sobre Huddle Una solución de portal de cliente seguro para una colaboración de documentos clara y transparente interna y externamente. Descubre más sobre Huddle

Por GreenOrbit

(12 reseñas)
GreenOrbit (formerly Intranet DASHBOARD) You dare to seek a better intranet. You're looking for something more than the flashy integrators. You want to equip employees with the right tools. Drive efficiency and foster collaboration, empower content creators to take ownership and build an intranet experience that works for your culture and brand. We are the intranet that provides everything you need, built in. GreenOrbit. Discover a new intranet solution at greenorbit.com Descubre más sobre GreenOrbit Every day, your people use many different tools to get work done. We are the intranet that provides everything you need, built in. Descubre más sobre GreenOrbit
With nearly two decades of experience in accelerating indirect sales, Impartner delivers the industry's most advanced SaaS-based Partner Relationship Management solution, helping companies worldwide manage their partner relationships and accelerate revenue and profitability through indirect sales channels. The largest pure-play PRM vendor in the world, Impartner provides the industry's only out-of-the-box solution that can deploy an enterprise-class Partner Portal in as few as 30 days. Descubre más sobre Impartner PRM Partner relationship management software that helps to improve loyalty and drive sales of your resellers. Descubre más sobre Impartner PRM

Por Jostle Corporation

(45 reseñas)
Conoce la plataforma People Engagement: una intranet completa e intuitiva. Te ayuda a mejorar la implicación del empleado, a expresar tu cultura y a que se establezca la comunicación. Lo que importa en un lugar de trabajo extraordinario. Este software está logrando tasas de participación de empleados sin precedentes que son 5 veces más altas que las de los portales de empleados tradicionales e intranets sociales. Este software se ejecuta en la nube y no requiere personalización. Puedes tenerlo en marcha en una semana. Conviértete en extraordinario con Jostle. Descubre más sobre Jostle Los lugares de trabajo deben ser extraordinarios. Así que esta solución hace su aporte. La plataforma People Engagement es una intranet completa e intuitiva. Descubre más sobre Jostle

Por Super Smashing

(17 reseñas)
Modern employee app & portal solution, with a personalised feed for internal comms, videos, training, sharing and notifications. Blink is ideal for mobile teams and firstline workers, enabling them to connect, be informed and productive on the move. If you're looking for a better way to reach your colleagues wherever they are with relevant news, videos, posts, polls, and even application notifications, holiday booking, return to work forms. Blink is the ultimate employee app. Descubre más sobre Blink Modern employee app and portal solution, with a personalised feed for internal comms, videos, training, sharing and app notifications. Descubre más sobre Blink

Por OpenRoad Communications

(12 reseñas)
ThoughtFarmer es una intranet moderna que impulsa la implicación del empleado y aumenta la productividad. Está diseñada como una ubicación central para que los empleados compartan y encuentren información, y las características de ThoughtFarmers se desarrollaron con el fin de ayudar a los empleados a realizar su trabajo, independientemente de dónde realmente se lleve a cabo. Descubre más sobre ThoughtFarmer ThoughtFarmer es una solución de intranet moderna que impulsa la implicación del empleado y aumenta la productividad. Descubre más sobre ThoughtFarmer
Passageways' OnBoard is next generation board meeting software, engineered to drive good governance and improve meeting outcomes. A board portal with the tools every director needs to focus on strategy during their next meeting. OnBoard makes meetings more than operational presentations, it turns them into strategic working sessions. Descubre más sobre OnBoard Board Portal OnBoard is next generation board meeting software. Start a no-strings, full-feature, 30-day Free Trial, today. Descubre más sobre OnBoard Board Portal

Por Rabbitsoft

(41 reseñas)
Clinked will bring your business closer to your clients from within secure and customisable cloud workspaces. Used by businesses in all industries, from SMEs to Enterprises, Clinked's feature-rich portals save your company valuable time whilst improving communication, security and increasing brand awareness. Key portal features include file sharing, integrated group chat, task management, discussions forums, team calendars, branded mobile app and more. Sign up for a free 10-day trial today. Descubre más sobre Clinked Clinked offers customisable client portals for businesses. Securely share files, communicate with clients and keep track of your tasks. Descubre más sobre Clinked
Más poder para tus clientes. Más negocios para ti. Con un portal de autoservicio en línea al alcance de su mano, los clientes pueden realizar cualquier acción en cualquier momento. Facilita la vida de tus clientes al darles la posibilidad de reservar citas, pagar servicios, compartir documentos y mucho más. Y no necesitan ser expertos en tecnología, porque esto es súper simple y fácil de usar. Descubre más sobre Client Portal Con un portal de autoservicio en línea al alcance de su mano, los clientes pueden realizar cualquier acción en cualquier momento. Descubre más sobre Client Portal

Por Claromentis

(21 reseñas)
We've provided intranets for almost 20 years to over 500,000 users worldwide. We provide businesses with extranet and intranet solutions to meet a variety of corporate and non-profit needs, including document management, social corporate networking, and content management. Our business intranet software platform is a secure web-based framework of information, collaboration, business processes and custom web applications all designed to meet your individual requirements. Descubre más sobre Claromentis Drive employee engagement & work smarter with the Claromentis digital workplace - access all the apps you need in one place. Descubre más sobre Claromentis

Por Quip

(140 reseñas)
Centraliza y organiza el trabajo de tu equipo, crea y comparte documentos, gestiona proyectos y permanece conectado en cada paso del camino. Quip combina documentos, hojas de cálculo, tareas y chat en una experiencia perfecta. Utilizado por miles de las empresas más innovadoras del mundo, lo que incluye Facebook, NewRelic, Quora y Pinterest. Disponible en la web, Mac, Windows, Android e iOS. Comienza con Quip gratis. Descubre más sobre Quip Centraliza y organiza el trabajo de tu equipo, crea y comparte documentos, gestiona proyectos y permanece conectado en cada paso del camino. Descubre más sobre Quip

Por Beekeeper

(57 reseñas)
Llega a toda tu fuerza laboral con la solución de portal de empleados número 1. Beekeeper es una aplicación de trabajo digital premiada que conecta fuerzas de trabajo dispersas, combinando sistemas operativos y canales de comunicación interna dentro de un portal de empleados seguro e intuitivo y potentes analíticas. Beekeeper reúne a los trabajadores de primera línea con colegas en las instalaciones de distintos departamentos en tiempo real a través de dispositivos móviles o de escritorio. Descubre más sobre Beekeeper Solución de portal móvil empleada para conectar con cada individuo en una organización. Descubre más sobre Beekeeper

Por Happeo

(12 reseñas)
Happeo es la plataforma digital líder en el trabajo que permite a los comunicadores internos conectarse con los trabajadores de maneras completamente nuevas. La plataforma agrupa una intranet, colaboración y redes sociales en una herramienta unificada. Las grandes empresas y organizaciones de rápido crecimiento, como Randstad Sourceright y Groupe Chantelle, utilizan Happeo para llegar, satisfacer y escuchar a más de 220 000 empleados de todo el mundo y descubrir el valor de la implicación del empleado. Descubre más sobre Happeo Plataforma digital integral para el lugar de trabajo e intranet social, diseñada para funcionar a la perfección con G Suite de Google. Descubre más sobre Happeo

Por MyHub Intranet Solutions

(23 reseñas)
Crea una intranet de forma rápida y sencilla con el software del portal de intranet basado en la nube MyHub. Ya sea que estés buscando una intranet para pequeñas o grandes empresas, este software se ocupa de todos los tamaños de empresas. MyHub es una solución de intranet de bajo costo que proporciona una intranet lista para usar con una gama de poderosas herramientas comerciales diseñadas para mejorar las comunicaciones internas y la implicación del empleado. Como el directorio del personal, los perfiles, el inicio de sesión seguro, habilitación para dispositivo móvil, el almacenamiento de documentos/archivos, los blogs, los foros, las páginas personalizadas. Descubre más sobre MyHub MyHub es una solución de software de intranet basada en la nube que proporciona a las empresas una gama de poderosas herramientas empresariales. Descubre más sobre MyHub

Por Vialect

(27 reseñas)
¡Usa tu Noodle! Noodle proporciona una amplia gama de funcionalidades para una única solución de portal corporativo. Páginas Wiki y portales, gestiona personas y grupos, crea formularios y bases de datos, inicia una gestión de redes sociales para empresas, usa mensajería instantánea dentro de la empresa. Noodle es una aplicación empresarial. Visita el sitio web para una demostración gratuita de 30 días. Descubre más sobre Noodle Software de intranet de inicio de sesión único con gestión de documentos, datos y contenido disponible como producto alojado o instalado. Descubre más sobre Noodle
Our intelligent intranet software empowers you to create consumer-grade experiences for your employees with a responsive UI design, site-wide analytics, intelligent people directory and personal, team, HR and corporate bot assistants. With LiveTiles tools adapt your digital workplace to your employees changing usage habits at a minimal cost. LiveTiles Design also helps foster collaboration throughout your organization. Descubre más sobre LiveTiles SharePoint LiveTiles' Design helps fully customize your intranet. Create engaging and modern digital workplaces on SharePoint & Office 365. Descubre más sobre LiveTiles SharePoint

Por Atlassian

(1070 reseñas)
Confluence es un espacio de trabajo abierto y compartido que conecta a las personas con las ideas y la información que necesitan para generar impulso y hacer su mejor trabajo. A diferencia de las herramientas para compartir documentos y archivos, Confluence es abierto y colaborativo, ayudándote a crear, administrar y colaborar en cualquier cosa, desde planes de lanzamiento de productos hasta campañas de marketing. Encuentra trabajo fácilmente con espacios dedicados y organizados, conéctate entre equipos y realiza integración sin problemas con la suite Atlassian o personaliza con aplicaciones del Marketplace. Descubre más sobre Confluence Confluence es un espacio de trabajo abierto y compartido que conecta a las personas con las ideas y la información que necesitan para hacer su mejor trabajo. Descubre más sobre Confluence

Por MangoApps

(82 reseñas)
MangoApps es el centro de cualquier lugar de trabajo digital. Es la ubicación central a la que se dirigen los empleados para acceder sin interrupciones a todas las herramientas que necesitan para compartir, comunicarse, colaborar, encontrar y aprender. Con una plataforma inteligente de empleados en su núcleo, MangoApps está diseñado para organizaciones con 50-50 000 empleados en una amplia gama de sectores de comercios minoristas, salud, manufactura, organizaciones sin ánimo de lucro, servicios profesionales y financieros, medios de comunicación, tecnología y el sector público. Descubre más sobre MangoApps MangoApps combina intranet, colaboración, mensajería y aprendizaje de los empleados en un sistema continuo para lograr un mejor rendimiento comercial. Descubre más sobre MangoApps

Por Bloomfire

(159 reseñas)
Have trouble finding knowledge in your current portal solution? Hundreds of teams and organizations, both small and large, trust Bloomfire for their secure internal portal needs. By creating a hub of all your companys knowledge, Bloomfire will help you increase employee engagement and collaboration between teams. The Bloomfire SaaS web portal solution is so easy to use theres no downtime when you switch - no need to get IT involved. Get a free demo today and see Bloomfire in action. Descubre más sobre Bloomfire Your centralized portal for knowledge management, collaboration, employee engagement, and more. Descubre más sobre Bloomfire

Por Directorpoint

(4 reseñas)
The #1 board management software for simplifying board meetings, board member communications, and administration; all for an affordable price with training and 24/7 service. Clients range from Fortune 500 companies to nonprofit charities and include The American Heart Association, The Academy of Motion Picture Arts and Sciences (The Oscars), The Olympics, NASA, full service banks, hospitals, universities, and more... Descubre más sobre Directorpoint The best-in-class affordable board management software to simplify communications, increase engagement, and streamline administration. Descubre más sobre Directorpoint

Por Knack

(48 reseñas)
Knack ayuda a los usuarios que no son programadores a crear fácilmente aplicaciones web hermosas basadas en datos. Los datos pueden importarse de hojas de cálculo y convertirse a una base de datos en línea. Las herramientas como búsqueda, formularios y tablas se utilizan para crear aplicaciones web que funcionan con los datos. Las aplicaciones pueden publicarse en cualquier sitio y adaptarse al diseño circundante. Se pueden publicar varias versiones en diferentes sitios y para diferentes audiencias. Los desarrolladores pueden extender estas aplicaciones con una API RESTful, CSS personalizado y controladores de eventos JS. Descubre más sobre Knack Permite a cualquiera construir aplicaciones web simples y bases de datos en línea. Descubre más sobre Knack

Por Board Management Software

(27 reseñas)
A partir de solo 49 USD por mes, Boardable es un portal asequible y fácil de usar para juntas y comités. Explora Boardable con una prueba gratis de 30 días sin tarjeta de crédito o solicita una demostración en vivo. Boardable fue lanzado por fundadores sin fines de lucro para empoderar a las organizaciones sin ánimo de lucro, sus juntas directivas y voluntarios. Boardable se integra con tus herramientas existentes y automatiza tareas rutinarias de la junta, centralizando todas las actividades de la junta en un único lugar. Descubre más sobre Boardable Software de portal de juntas y comités diseñado para organizaciones sin ánimo de lucro por fundadores sin ánimo de lucro. ¡Sí! Boardable es asequible. Descubre más sobre Boardable

Por Axero Solutions

(14 reseñas)
Over 5,000,000 users. Communifire is your modern, fully featured social intranet software that supports your employees and your business. 99% of Communifire Intranet customers are still actively using the platform after 5 years. From connecting your people and streamlining communication to enhancing collaboration and managing content, our full suite of integrated tools will help your organization be more informed, quicker to take action and prepared for tomorrow. Descubre más sobre Communifire Replace your outdated intranet with Communifire. 100% useful. 100% customizable. 100% loved by over 2 million people. Descubre más sobre Communifire
SilverBlaze Customer Portal enables customer engagement for Utilities through self-service web portals that connect customers with utility providers. Intuitive and feature-rich, SilverBlaze integrates with ANY Billing/CIS, Payment, Smart Meter, Outage and other utility platforms. Completely functional directly out-of-the-box, SilverBlaze streamlines your utility processes, improves billing & payment, reduces costs, extends your service to a 24/7 model, and increases customer satisfaction Descubre más sobre SilverBlaze Customer Portal Provide customers with the 24/7 access they demand with self-service web portals that integrate with your current utility systems. Descubre más sobre SilverBlaze Customer Portal

Por Unily

(8 reseñas)
Unily es un portal de intranet líder creado por la consultora digital BrightStarr. Diseñado para mejorar la conectividad global, la colaboración y la productividad, Unily ofrece una plataforma poderosa que se puede lanzar en semanas. Unily permite a los usuarios no técnicos controlar la intranet y crear fácilmente experiencias ricas y flexibles que alcanzan los objetivos con todos los empleados, desde la oficina central hasta la primera línea. Unily viene con consultoría y asistencia liderados por expertos diseñados para impulsar la adopción y el valor en curso. Descubre más sobre Unily Unily es una solución de trabajo digital galardonada que ofrece a las fuerzas de trabajo globales la capacidad de comunicarse y colaborar. Descubre más sobre Unily

Por Twine Intranet

(6 reseñas)
Twine connects people, content and ideas together through one simple and secure portal. Enjoy all the tools you need: Knowledge Library, News & Blogs, Forums, Groups, People Directory, Polls and Surveys, File Manager, Calendar and Workflow Builder. Twine is designed for integration: pull data from Salesforce; sign-on using Google Apps, Microsoft or LinkedIn; and easily upload from OneDrive, Google and other major files services. Descubre más sobre Twine Unexpectedly simple: Twine connects people, content and ideas together through one simple portal. Descubre más sobre Twine

Por Advantage CSP

(2 reseñas)
Advantage CSP Portals combina personalización, notificaciones, gestión de tareas, colaboración e inteligencia comercial. Conecta, involucra y capacita a tus usuarios con acceso en tiempo real a información actual y coherente. Advantage CSP Portals hace que sea más fácil tomar un proceso empresarial real y entregarlo como una experiencia única a través de un sistema basado en la web. Brindar a las partes interesadas externas acceso a la información relevante de la organización, al tiempo que se mejoran los niveles de servicio y el rendimiento del canal. Descubre más sobre Advantage CSP Advantage CSP proporciona la base para fortalecer el compromiso con los empleados, clientes y socios. Descubre más sobre Advantage CSP

Por adenin TECHNOLOGIES

(0 reseñas)
Digital Assistant is the new way to work. It's a personal workplace assistant that proactively sends actionable Cards about relevant changes and upcoming events, understands voice commands, and offers an enterprise-wide search. It automatically connects with existing business software, databases and APIs from the cloud and on-premise to deliver a central productivity hub for the digital worker. Talk to your data in a human way, be in the know about your workday and take action from any device. Descubre más sobre Digital Assistant Digital Assistant is the award-winning AI workplace assistant. Receive real-time notifications, ask questions and more. Descubre más sobre Digital Assistant
La integración bidireccional continua entre la información existente de CRM de Microsoft Dynamics y Dynamics 365 y un portal en línea seguro y personalizable te brinda más rapidez, precisión y rentabilidad en las experiencias de atención al cliente. Las herramientas de arrastrar y soltar significan que puedes gestionar tu portal sin habilidades de programación y un sistema de gestión de contenidos completo te permite gestionar tus activos web y tu marca corporativa. ¡Portal Connector viene con estas excelentes herramientas! Descubre más sobre The Portal Connector La solución líder de portales web para Dynamics CRM y Dynamics 365. Marca el camino en cuanto a flexibilidad, personalización y usabilidad. Descubre más sobre The Portal Connector

Por Bitrix

(335 reseñas)
Bitrix24 es el principal portal de intranet gratuito que es utilizado por 4 millones de empresas en todo el mundo. Solución de portal de intranet gratuita, altamente segura y llave en mano para pequeñas y medianas empresas, diseñada para una colaboración, comunicación, redes sociales, procesos de negocios y gestión de conocimientos efectivos. Permite una mejor continuidad del conocimiento al trasladar los datos de los silos de red y las unidades locales a un repositorio centralizado bien protegido. Los wikis, los blogs y los foros proporcionan bases de conocimiento social para un mejor trabajo en equipo. Descubre más sobre Bitrix24 Bitrix24 es el principal portal de intranet gratuito que es utilizado por 4 millones de empresas en todo el mundo. Disponible en la nube y de manera local con código abierto. Descubre más sobre Bitrix24

Por Samepage

(580 reseñas)
Samepage es un galardonado software de intranet y portal de empleados que ayuda a los equipos a crear documentos, compartir archivos, gestionar tareas y calendarios, dibujar diagramas y editar hojas de cálculo, entre otros. El uso compartido seguro te ayuda a colaborar con compañeros de trabajo, contratistas, clientes, etc. El chat de grupo y las videollamadas integradas te permite ver a tu equipo y las conversaciones que ellos tienen además del contenido en el que están trabajando juntos. También se integra con cientos de aplicaciones para ayudarte a consolidar flujos de trabajo y evitar la sobrecarga de correos electrónicos. Descubre más sobre Samepage Software de portal e intranet diseñado para ayudar a los equipos a compartir archivos, gestionar tareas, colaborar en contenido, comunicarse más rápido y terminar más tareas. Descubre más sobre Samepage

Por Opentute

(6 reseñas)
Opentute es una red de aprendizaje social. Este producto basado en la nube te permite lanzar una plataforma de comunicación y aprendizaje de marca. Opentute incluye funciones importantes como generador de cursos, generador de cuestionarios, panel de control, mensajes instantáneos y notificaciones, canales y comercio electrónico. Se ha revolucionado la forma en que se realiza el aprendizaje en línea en estos días al cambiar el modelo 'Empujar' a 'Tirar' con un enfoque centrado en el alumno. No se requieren habilidades técnicas para desarrollar el aprendizaje y realizar un seguimiento del rendimiento. Descubre más sobre Opentute Ayuda a las empresas a crear increíbles experiencias de aprendizaje con cosas y clientes. Descubre más sobre Opentute

Por Yammer

(274 reseñas)
Revolutionize internal communications by bringing together all employees inside a private and secure enterprise social network. Connect with people across your organization to make better decisions, faster. Allows all employees to know whats happening day to day as well as build on the work of others. Employees will be able to create groups relevant to work and other interests, along with keeping documents or photos in context while still discussing things online. Revolutionize internal communications by bringing together all employees inside a private and secure enterprise social network.

Por Glasscubes

(157 reseñas)
Glasscubes simplifies group collaboration in a user-friendly environment that's quick to implement. Quickly create secure online workspaces that make it easy to work with anyone, from anywhere. Find out how smart teams use online workspaces to work better together and get the job done. Trusted by UK government and high-performing businesses - big and small. The best alternative to an intranet or extranet. Bring everyone together in an online workspace. Inexpensive and quick to implement.
eXo Platform es una solución de software colaborativo de código abierto para empresas. eXo te ayuda a conectar a tus empleados, clientes y socios en tiempo real a través de una plataforma de colaboración social. Con eXo, puedes organizar, almacenar, compartir y colaborar en tus documentos. eXo es una herramienta ampliable, basada en estándares y repleta de funciones, con un diseño increíble. Software de colaboración de código abierto que te ayuda a conectar tus equipos, tus herramientas y todo tu conocimiento.
eXo Platform is a project collaboration platform provides a secure and efficient environment for any type of collaboration: cross-functional, cross-geographical, remote teams, remote workers, intradepartmental ongoing collaboration, ad hoc projects, communities of interest. eXo provides a dedicated hub for your customers to manage their support requests and their contributions to a knowledge base or community. eXo Platform offer also a simultaneous editing, version control, task management. Open source Portal software helps you to develop a great customer experiences and modernize business operations.

Por eDirectory

(67 reseñas)
eDirectory empowers its users to publish a variety of directory-based websites that help maximize advertising revenue. With elaborate search functionality, advanced SEO reporting, and mobile access--as well as a fully customized platform--eDirectory is the performance leader in its market. eDirectory also allows your advertisers to track and adjust their marketing efforts in an age where ROI in advertising has never been so critical. Build your app with just a few clicks! Directory software that includes SEO Center, search functionality, web-based account maintenance, online payment processing, mobile APP

Por Salesforce Community Cloud

(55 reseñas)
La plataforma de la comunidad empresarial de Salesforce Community Cloud conecta a los clientes, socios y empleados directamente a la información, las aplicaciones y los expertos que necesitan para actuar: — Acelerar las ventas del canal. — Proporcionar servicio estelar. — Conectar clientes. — Transformar el lugar de trabajo. — Construir una comunidad de cualquier cosa. Características: — Integración empresarial. — Personalización. — Personalización y marca. — Compromiso. — Móvil. — Constructor y plantillas comunitarias. — Temas. — Archivos de Salesforce. — Acciones. — Grupos. — Confianza. Software comunitario en línea que permite a las empresas conectar clientes, socios y empleados para realizar el trabajo en cualquier lugar.

Por Shelf

(44 reseñas)
Shelf helps companies get things done and avoid costly mistakes by providing a transformational content sharing platform. Used by organizations like Google, Amazon and Nielson, Shelf was designed by knowledge management experts from Harvard to have superior search and findability. Companys use Shelf as an internal knowledgebase or as a platform to share resources with clients and employees. Shelf can be setup in minutes and requires no technical expertise, its easy to use and inexpensive Shelf is a content sharing portal that helps companies organize, and find their most important resources in one place

Por Magentrix

(23 reseñas)
Magentrix provides Partner & Channel Portals to companies using Salesforce. A certified Salesforce partner for the last 7 years, we have a 5-star rating on AppExchange. The majority of our clients get up and running in days not months. Use your existing processes from Salesforce. Customizable based on needs; choose what to share and how to show it. Visualize deal cycle stages and customize content based on where partners are in the cycle. Magentrix provides Portals that allow companies to extend existing investments in Salesforce CRM to their partners and customers.

Por CallidusCloud

(18 reseñas)
SaaS portal software for sales enablement to help share knowledge. SaaS portal software for sales enablement to help share knowledge.

Por SQBox Solutions

(17 reseñas)
Prueba una demostración gratuita y personalizada para descubrir qué tan fácil de usar es el portal de intranet. Lanza un centro para que tus empleados compartan información y presenten gastos y hojas de tiempo y construyan formularios en línea. Aquí se hace el trabajo de base para que tus empleados no técnicos puedan construir los sitios de los departamentos con la función de arrastrar y soltar. La mejor parte es que liberarás a tu departamento de TI sin tener que gastar todos tus ahorros. Elige entre una tarifa de licencia por única vez con una solución local o una nube privada. Centraliza las políticas y los documentos, comparte información, aumenta la retención de empleados y automatiza los procesos de negocio fácilmente con IC.

Por South River Technologies

(16 reseñas)
WebDrive te permite abrir y editar archivos basados en el servidor sin el paso adicional de descargar el archivo. ¡Solo abre, edita y guarda! WebDrive te permite asignar una unidad o montar un dispositivo para acceder a los servidores WebDAV o SFTP y a los servicios populares en la nube como OneDrive, Amazon S3, Google Drive y DropBox. WebDrive mejora la colaboración grupal y es la mejor herramienta de productividad de acceso a archivos. Accede a todos tus archivos, en cualquier servidor, a través de una interfaz simple. Herramienta de productividad para el acceso a archivos, que crea una única interfaz para todos tus servidores de nube y corporativos.

Por Propago

(14 reseñas)
Propago allows brands to bring all their marketing assets (print, promo, apparel, digital) under a single online repository accessible to field agents (sales, franchisees, affiliates) while giving administrators total control over the brand, budget and inventory. Settings dictate what products users can see, how much they can order and what creative elements they can modify. With a set of web-to-print, production, and warehousing tools, brands can streamline their entire marketing supply chain. Propago allows field agents to order marketing products and personalize materials while giving marketers total control of the brand.

Por GreenOrbit

(12 reseñas)
GreenOrbit (anteriormente Intranet DASHBOARD) Te atreves a buscar una mejor intranet. Estás buscando algo más que los integradores llamativos que quieres para equipar a los empleados con las herramientas adecuadas. Impulsa la eficiencia y fomenta la colaboración, habilita a los creadores de contenido para que se apropien de ellos y crea una experiencia de intranet que funcione para tu cultura y marca. Aquí está la intranet que proporciona todo lo que necesitas, de forma integrada. GreenOrbit. Descubre una nueva solución de intranet en greenorbit.com Atrévete a buscar una mejor intranet. El software de intranet con todo lo que necesitas, incorporado.

Por Siemens PLM Software

(11 reseñas)
Cloud-based automation portal that helps firms automate processes along the entire value supply chain. Cloud-based automation portal that helps firms automate processes along the entire value supply chain.

Por SmartVault

(10 reseñas)
SmartVault delivers all the benefits of a cloud drive, but with best-in-class security and productivity features you need to run your business. Create a custom branded client portal for compliant, secure file sharing. Plus get features built for business, including selective sharing, group security management, custom templates, & audit reporting. With the SmartVault Toolbar, you can attach, view and manage documents right from apps like QuickBooks Online, Xero, and FreshBooks. SmartVault makes it easy to collect, manage, & share documents with a single, integrated document management & client portal solution.

Por NetDocuments

(9 reseñas)
NetDocuments permite que todos los miembros de un equipo permanezcan sincronizados. Tu equipo puede buscar, revisar y organizar documentos en una sola interfaz. En lugar de enviar documentos por correo electrónico sin seguridad ni control, por qué no "compartirlos" con otros y disfrutar de un conjunto completo de una variedad de características para organizar, administrar y controlar tu trabajo. NetDocuments es un servicio exclusivo para la gestión de correo electrónico y documentos, y la colaboración. Para organizaciones y bufetes de abogados que buscan la funcionalidad de gestión de documentos de forma permanente y continua.

Por ReadyPortal

(8 reseñas)
Readyportal is a leading enterprise portal platform that provides tailored portals which enable organizations to create, manage and distribute content affordably and with ease. Our solutions are highly secure and exceedingly customizable to suit the specific needs of your organization. Readyportal works hard to establish the exact specifications our diverse clients are looking for, whether it be a company intranet, product tracking system, or document management system. A lightweight high performance portal engine focused on ease of implementation and content publication.
Conjunto de aplicaciones de productividad; accede a archivos y aplicaciones desde cualquier computadora conectada a Internet. Conjunto de aplicaciones de productividad; accede a archivos y aplicaciones desde cualquier computadora conectada a Internet.

Por iWise2ebusiness

(7 reseñas)
Designed to help people work and find information anywhere on any device. Kokm is not a fixed solution, it is a flexible platform that shapes to fit your exact needs. Kokm has all the features that you expect from a modern LMS, plus features designed to make learning engaging, social and part of the day job. Easy to administer modern website/portal,user friendly, mobile first with integrated features: Learn anywhere any time Collaborate/build engagement, capture, access, share information Digital Workplace integrating work and learning. One place to work, learn, share and sell.
Mvine builds secure, integrated websites and mobile apps that make it simpler for companies to do business and easier for employees to do their job. Mvine helps its clients move from a world of one-size-fits all web solutions and isolated apps to a more intricately connected age where systems, data and communities mesh seamlessly. Mvine's Portals and deliver services for communities and clients that are rich, secure, bespoke and available everywhere.

Por Copernic Technologies

(6 reseñas)
Proporciona a las empresas los medios para encontrar la información correcta donde sea que se encuentre, dentro o fuera de la organización. Proporciona a las empresas los medios para encontrar la información correcta donde sea que se encuentre, dentro o fuera de la organización.
Bonzai es más que una solución de portal corporativo. Crea una experiencia de trabajo digital sin estrés, que todos adoran con una plataforma central y fácil de usar. Diseña la experiencia de portal definitiva con funciones poderosas para productividad, comunicación interna y comunidad social. Disfruta de todas las herramientas que necesitas: Portal de documentos, directorio de personas, colaboración y compromiso, diseño y personalización, integración de Office 365 y SharePoint y muchos más. Únete a la comunidad de más de 500 000 de usuarios ahora. Bonzai diseña una experiencia de portal galardonada con funciones poderosas para productividad, comunicación interna y comunidad social.

Por SuiteDash

(6 reseñas)
More than just Client Portal Software, SuiteDash is a fully integrated cloud-based platform that will completely satisfy the software needs of most small to medium sized businesses. Unfortunately, many business owners have become incredibly frustrated with software because they've spent far too much time & money trying to learn multiple systems, and then get those multiple systems to work together. SuiteDash solves this problem by combining the most commonly used business tools into one. Fully branded : Client Portal, Project Management, Invoicing, File Sharing, CRM, IM, Messaging & more.

Por Altiar

(6 reseñas)
Con Altiar, los usuarios pueden conectarse rápidamente con la información que necesitan, lo que permite a las organizaciones mejorar el rendimiento y la competitividad. Al proporcionar herramientas específicas para ayudar a los usuarios a descubrir contenido, Altiar Enterprise ofrece una forma eficaz de promover y compartir el conocimiento dentro de una organización. No importa cómo estén estructurados tus datos, Altiar Enterprise desbloquea tu verdadero potencial al transformarlo en un portal de marca simplificado. Una plataforma potente y fácil de personalizar con herramientas integradas para promover y compartir conocimientos y contenido dentro de una organización.
La definición actual de portal ha sido perfeccionada por el Cuadrante Mágico de Gartner para Plataformas de Experiencia Digital (2018), que unifica los diferentes tipos de contenido y documentos necesarios para prestar servicios a empleados, clientes y socios a través del SSO (AD/Ldap/SAML), que incluye más de 220 módulos listos para usar. Oxcyon proporciona un servicio de creación de prototipo de alta fidelidad, que te permite ver que tu empresa cobre vida, antes de firmar... y comprueba las capacidades y elimina el riesgo por completo. La definición actual de portal ha sido perfeccionada por el Cuadrante Mágico de Gartner para Plataformas de Experiencia Digital 2018. Conoce los motivos.

Por Kiflo

(6 reseñas)
Kiflo PRM helps companies manage their partner relationships & accelerate revenue through indirect sales channels Kiflo PRM helps companies manage their partner relationships & accelerate revenue through indirect sales channels

Por AuraPortal

(5 reseñas)
AuraPortal es una innovadora compañía de software iBPM (Administración de procesos empresariales inteligentes) con una pasión por optimizar los negocios en todo el mundo e invitar a los clientes a transformarse y tener éxito en el mundo digital. La plataforma de código cero, amigable para los negocios, hace que AuraPortal sea la herramienta más rápida para crear tu solución empresarial perfecta, lo que permite el control y el análisis en tiempo real de las actividades de la empresa. Tiene sedes en EE. UU. y Europa, presencia en más de 40 países con más de 900 instalaciones. Software BPM para la creación, modelado y ejecución de flujos de trabajo de procesos comerciales sin la necesidad de programación de TI.
Online directory tool that includes the creation of online niche business and city directories through turnkey website options. Online directory tool that includes the creation of online niche business and city directories through turnkey website options.
Virtual Cabinet Document Management and Portal is used by 40,000+ businesses and professionals world-wide. Our software suits any industry: from accounting, to financial services, property, legal, manufacturing and more. Send documents to clients and use digital signatures for faster turnaround times. Track who's opened your documents and collaborate with them online. Share large files and encrypt your communication with bank-level security. Free demo! Trusted by 40,000+ customers world-wide. Share files with clients online and use e-signatures with Virtual Cabinet Portal. Free demo!

Por vBulletin Solutions

(4 reseñas)
Una solución para la comunidad y foros, escalables y completamente personalizable para todos los sitios de medianos a grandes. Una solución para la comunidad y foros, escalables y completamente personalizable para todos los sitios de medianos a grandes.

Por Doublespring Media

(4 reseñas)
CMS for online publishers to create, manage & monetize portals, magazines, newspapers, business directories, or online communities. CMS for online publishers to create, manage & monetize portals, magazines, newspapers, business directories, or online communities.

Por New Day at Work

(4 reseñas)
Workspace 365 is an adaptive workspace, which simplifies your work. It integrates Office 365 and gives access to all your (web/hosted/Citrix) applications. Workspace 365 offers a document management system, single sign-on for web- and hosted applications, live tiles to quickly see information (calendar items, unread e-mail, internal- & external news, recent documents) and more. Workspace 365 is easy to manage and makes it easier to work and access applications from any device. An adaptive workspace simplifying Office 365 and giving access to all your (web/hosted) applications and information with one login.

Por BizPortals Solutions

(4 reseñas)
BizPortals 365 is an intranet solution built on SharePoint and Office 365, with powerful features and usability designed for businesses of all sizes. It is easy-to-use & setup, and made for anywhere & anytime access. It comes loaded with Department Sites for collaboration, Document Management, HR and Employee Management, Performance Management, Project Management and automated HR & employee forms. BizPortals 365 is your hub for productivity. Get your FREE demo A simple way to organize, connect, and manage all parts of your business in one place on the Microsoft Office 365 platform.

Por Sharemuch Software

(4 reseñas)
Start targeting your communication, engage your employees, and simplify access to information, with Origami pre-built intranet that delivers on-time and on-budget! Our approach proves higher solution adoption, user satisfaction and simplified deployment. We're here to help you make an impact. Start targeting your communication, engage your employees, and simplify access to information. Pre-built intranet that delivers!
El producto Oracle Fusion Middleware integra servicios empresariales para proporcionar una aplicación web unificada y sensible al contexto. El producto Oracle Fusion Middleware integra servicios empresariales para proporcionar una aplicación web unificada y sensible al contexto.

Por HyperOffice

(3 reseñas)
Con la solución de portal basado en la web de HyperOffice, no necesitas experiencia para configurar un próspero portal personalizado de la empresa en cuestión de minutos. Configura áreas de intranet y extranet dedicadas ilimitadas para empleados, equipos, departamentos, socios y clientes. Aumenta la productividad agregando herramientas como correo electrónico, gestión de documentos, calendarios, administración de contactos, administración de tareas, foros, encuestas, entre otras. Personaliza elegantemente el aspecto, la sensación, el diseño, la marca, las herramientas, los permisos de acceso, entre otras. ¡Comienza tu prueba gratis ahora! Crea sitios y portales internos personalizados con herramientas de publicación de arrastrar y soltar. Simplemente arrastra y suelta contenido, imágenes, código o multimedia.
Enterprise application platform that helps businesses create, manage, publish web content, and websites through a modular architecture. Enterprise application platform that helps businesses create, manage, publish web content, and websites through a modular architecture.

Por Iconclik

(3 reseñas)
Iconclik is a cloud based client portal solution that lets you organize your enterprise content and make it easily accessible to all your stakeholders. Unlike other portal solutions, Iconclik uses icons to represent various areas of information which makes it easier to use and to learn. Cloud based client portal that lets you organize your enterprise content and make it easily accessible to all your stakeholders.

Por Pancentric Digital

(3 reseñas)
The Hub es una solución versátil de portal y colaboración de intranet que te ayuda a impulsar la implicación del empleado, compartir noticias y recursos y comunicarte de manera más efectiva dentro de un espacio de trabajo digital seguro. Conecta a los empleados sin esfuerzo en varias ubicaciones, gestiona las cargas de trabajo y las tareas de manera más eficiente y recopila comentarios mediante encuestas. Every Hub es único, con características y marca completamente personalizables. Tus necesidades son escuchadas y la funcionalidad se adata a tu negocio. Solución inteligente y portal de cliente seguro de intranet que permite que las empresas colaboren, se comuniquen y compartan información.

Por DNN Software

(3 reseñas)
Evoq Content helps you build and manage a web portal to meet the specific needs of your organization. It provides a wealth of out-of-the-box content management capabilities, and a modular and extensible architecture. To customize a portal to your needs, you can extend Evoq via our Open API, or choose from thousands of commercial modules available in the DNN Store. Evoq Content is an award-winning CMS that's well-suited for building and managing portals.

Por Envoy B2B

(3 reseñas)
Envoy B2B is a wholesale content and eCommerce platform for your entire team. Our tools and services are designed to help you create dynamic content, increase your speed of sale, and bring you closer to your retailers. Envoy B2B provides the technology you need to empower your team and support your retail channel. Envoy B2B is a wholesale content and eCommerce platform for your entire wholesale team.

Por AppointmentQuest

(2 reseñas)
Online appointment scheduling software for medical, dental, accounting, home repair and other professional practices. Online appointment scheduling software for medical, dental, accounting, home repair and other professional practices.
Web-based software, compatible with CRM 2015 & CRM Online, offering personalized portals, dynamic web templates, and CRM form. Web-based software, compatible with CRM 2015 & CRM Online, offering personalized portals, dynamic web templates, and CRM form.

Por SepCity

(2 reseñas)
Portal / CMS solutions with a full spectrum of services available to offer on your website or company Intranet. Portal / CMS solutions with a full spectrum of services available to offer on your website or company Intranet.

Por Archarina

(2 reseñas)
Our Client Portal helps Accountants, CPAs and Bookkeepers to dramatically reduce time and effort in receiving and gathering client documents. Our innovative solutions has garnered a lot of attention in the marketplace and helps you to get your clients W-2s, credit card statements and invoices when you need them, which can increase your margin between 2% to 5%. Our portals offer you and your clients a convenient way to access documents, transfer data and convey information. A true digital client portal to share documents, calendars and project information with customers through a secure customer portal
Portal seguro basado en la web para compilar libros de cartón, almacenar documentos y distribuirlos; así como realizar votaciones, encuestas y debates. Portal seguro basado en la web para compilar libros de cartón, almacenar documentos y distribuirlos; así como realizar votaciones, encuestas y debates.

Por PortalsXpress

(2 reseñas)
PortalsXpress provides the highest level of security for your clients' documents, making it easy for you to share information with each of your clients. Each portal is protected with up to 256-bit SSL encryption, the same level of security most banking sites use. Features: Custom branding, securely send and receive files, email alerts, PDF printing directly to a clients file, security padlocks, and customization. Our client portals allow you to share documents securely with your clients and field offices.

Por Sixty Digits

(2 reseñas)
A large file delivery service for advertising & marketing agencies, digital media producers, and creative studios. A large file delivery service for advertising & marketing agencies, digital media producers, and creative studios.

Por Engynn Technologies

(2 reseñas)
Engynn Intranet is an extremely fast growing, simple intranet solution to connect, engage, and communicate with your organization. Featuring a quick setup, no contracts, and extremely cost effective pricing. Host news, documents, and a large array of other custom feature. Engynn Intranet is an extremely fast growing, simple intranet solution to connect, engage, and communicate with your organization.

Por DeskDirector

(2 reseñas)
Lets your customers feel in-control when requesting IT support with this portal solution. Lets your customers feel in-control when requesting IT support with this portal solution.
Correlate's core product is the K-Map, which stands for Knowledge Map. K-Map is by far the easiest way to organize, share, delegate and archive files and electronic information without a need for an Internet connection. The simple beauty of K-Map is that it uses the Windows desktop instead of forcing users to connect into the cloud every time they need to access their data. Correlate K-Map, your cure for digital chaos. Non-intrusive, transparent and very easy to install and use Windows software.

Por Netfaresonline.com

(1 reseña)
Offers the largest selection of consolidators, tour operators, hoteliers, airlines and others in a single portal. Offers the largest selection of consolidators, tour operators, hoteliers, airlines and others in a single portal.

Por MediaPlatform

(1 reseña)
MediaPlatform provides the industrys most advanced corporate YouTube, helping organizations leverage streaming media to improve corporate communications, enhance training and enable collaboration. PrimeTime is the central location where employees and partners can view, capture, search, rate, and share video through an intuitive, channel-based online video portal that can be accessed via desktop, tablet or smartphone. Enterprise YouTube that allows employees to search, view, manage and share streaming video through an intuitive, channel-based portal.
Software suite automates many important business processes to increase productivity and reduce redundancy Software suite automates many important business processes to increase productivity and reduce redundancy

Por Elcom Technology

(1 reseña)
Deliver digital experiences that delight your audience, on a platform your administrators and publishers actually like using. Elcom can power your website, intranet, portal, online learning and digital workplace, all from one feature-rich, fully customisable content management platform, making it an efficient and cost effective solution. Elcom is trusted by organisations including Volkswagen, WWF, Kaiser Permanente, Blackhawk Network, Ascham School, The Fair Work Ombudsman and Fairfax Media. Elcom delivers engaging website, intranet, portal, online training and digital workplace solutions to over 1 million end users.
Exselo Desktop is a desktop tool that allows users to collaborate, search and share data in real time using encrypted peer-to-peer technology. Every device with Exselo Desktop installed enables its user to choose content to share with other Exselo Desktop users. When two or more Exselo Desktop users have connected through our invite mechanism, they can search each others devices and communicate over a secure peer-to-peer connection. "A content network for users, by users" Effectively find and share information securely as well as collaborate with your friend and colleagues in your own information network.

Por EdCast

(1 reseña)
EdCast is an AI-Powered Learning Experience Platform (LXP) and Knowledge Cloud for Unified Discovery, Knowledge Management and Personalized Learning. Its award-winning platform is used internationally by Global 2000 companies and large government organizations, including NASSCOM and World Economic Forum, to solve the discovery and curation problems across all external and internal knowledge sources. EdCast is an AI-Powered LXP and Knowledge Cloud for Unified Discovery, Knowledge Management and Personalized Learning.

Por United Planet

(1 reseña)
Intrexx is an innovative portal software which can be implemented rapidly. With it, processes can be automated, simplified and adjusted to ever-changing requirements at any time. Data from a wide variety of software systems can be integrated and consolidated. Every employee can therefore obtain all the information they need at any time and in every location. Their daily work is made significantly simpler, the business becomes more flexible and it has a distinct competitive advantage. Portal software that allows processes to be automated, simplified and adjusted to ever-changing requirements.

Por One Window Workplace by Withum

(1 reseña)
OneWindow Workplace is a turnkey, ready-to-go intranet. No more designing and building. With OneWindow running on Office 365 we have taken the best elements of great intranets and team sites and made it all available to you - fully integrated with Office 365 and available from day one. OneWindow takes your standard Office 365 deployment and makes it specific to your industry and organization while removing the cost and complexity you would find with custom on premise solutions. A turnkey modern social intranet for Microsoft Office 365, revolutionizes the way employees collaborate, communicate and engage.

Por Colibo

(1 reseña)
Colibo A/S provides a straight forward social intranet platform that enables complex organisations to collaborate efficiently on business and working culture goals. We want to help define the future of a digital workplace by solving the unique knowledge sharing challenges that companies face. Our name originates from the word collaboration, which is exactly, what our social intranet solution promotes. The same goes for our employees. Intranet platform out-of-the-box with high end-user adoption rates. Use our team collaboration tools and experience higher productivity

Por Oak

(1 reseña)
Utilizado por organizaciones como United Trust Bank, Paperchase, Miller Homes, Moss Bros y Halfords Autocentres. Oak es un software de intranet atractivo, divertido e intuitivo que se basa de forma segura en la nube para cualquier tamaño de empresa. Tu intranet puede activarse en un par de horas. No se requieren servicios técnicos ni de consultoría. Software de intranet atractivo e intuitivo basado de forma segura en la nube para empresas de cualquier tamaño.

Por Involv Intranet

(1 reseña)
Involv is the best-practice intranet that helps your employees to collaborate, communicate and engage better and faster. Involv integrates with your Office 365 (modern experience) environment and enhances its capabilities to the max. Some of its powerful features are a drag and drop builder, document libraries, department sites, news and events, who is who page, personalized information and an extensive search. The layout is easy and sexy and supports all your devices, for an optimal adoption. Involv is the easier and sexier SharePoint intranet. It integrates with all Office 365 solutions and holds all best-practice features

Por boardtrac

(1 reseña)
The Boardtrac Plus platform has been designed, in consultation with experienced directors and legal governance experts from MinterEllison to provide a secure board portal suitable for use both inside and outside the boardroom. Used by small and large organisations both within Australia and internationally - Boardtrac Plus is an essential tool in organising and delivering efficient and effective meetings. Boardtrac Plus your digital meeting solution. Boardtrac plus - your digital meeting solution.

Por Viador

(0 reseñas)
Consolidates applications, data sources, business intelligence tools, documents, intranets and web-based content. Consolidates applications, data sources, business intelligence tools, documents, intranets and web-based content.

Por Blackberry

(0 reseñas)
Web-based solution that provides notifications management through location tracking, geo-targeting, mass notifications and more. Web-based solution that provides notifications management through location tracking, geo-targeting, mass notifications and more.

Por Infolution

(0 reseñas)
Intelligent Search software which provides scalable knowledge management solutions that utilize semantic technology. Intelligent Search software which provides scalable knowledge management solutions that utilize semantic technology.
Powerful Microsoft Excel spreadsheets search tool. Find text in multiple Excel files using advanced search options. Powerful Microsoft Excel spreadsheets search tool. Find text in multiple Excel files using advanced search options.

Por AbleNet Solutions

(0 reseñas)
Schedule, manage, and track multiple projects for teams, workgroups, or the entire organization. Schedule, manage, and track multiple projects for teams, workgroups, or the entire organization.

Por Epazz

(0 reseñas)
All-in-one: Web Portal, Content Management, Document Management, Learning Management, Online Community, Knowledge Management, Single Sign-on Capability, Email, Collaboration. BoxesOS v 3.0 is designed to maximize communication, collaboration and functionality for key stakeholder groups (senior management, employees, clients, partners, vendors and many more ) providing secure Internet-enabled integration to the enterprises ERP, administration operating systems and accounting solutions. All-in-one: Web Portal, Content & Document Management, Learning Management, Online Community, Knowledge Management, Collaboration.

Por BrainKeeper

(0 reseñas)
A wiki tool that allows everyone in an organization to contribute to a single knowledge base. A wiki tool that allows everyone in an organization to contribute to a single knowledge base.

Por Senior Systems

(0 reseñas)
My BackPack Web Portal is a collection of community modules which provides database access and additional functionality to specific groups associated with your school. Each user sees a customized landing page with a menu for all functions appropriate to his/her community and security group. My BackPack also integrates with popular merchant account payment gateways to provide seamless payment processing. Community modules which provides database access & additional functionality to specific groups associated with your school.

Por ANB Software

(0 reseñas)
Out-of-the-box intranet solution to improve organisation efficiency and workflow, with some very useful features. Out-of-the-box intranet solution to improve organisation efficiency and workflow, with some very useful features.
Whether you have an existing website that needs a makeover or starting from scratch, we will deliver a professional design with the features and content to stimulate your sales and successfully compete online! Our dynamic web engine and content management system eliminates up to 90% of the development work. You will be able to manage your content yourself, eliminating the ongoing cost of programmers. Easy to use data entry screens make it a breeze to manage every aspect of your website. eCommerce and content management with a product catalog, secure shopping cart & payment processing, order tracking, and much more.
Intelliquip builds powerful software tools that ensure manufacturers of fluid handling equipment intelligently, rapidly and precisely select, configure, price, quote (SCPQ) and process orders for their products. Literally thousands of rules, options, and relationships must be considered and each implementation is unique. With our new Customer Facing Apps, In is the first company in the industry to offer solutions for internal, expert users and external, general users. Intelliquip sales software selects, configures, prices and quotes packages in which thousands of rules, and options are considered.
Urbanise Community is a platform of web sites and secure portals that integrate to Strata platform. The system is tailored for use by property owners, board members and if desired, tenants. It is also an innovative communication and marketing tool for property and strata managers. Urbanise Community is a platform of web sites and secure portals that integrate to Strata platform and other HOA management products.

Por Webjam Mark 2

(0 reseñas)
Webjam brings you and your customers closer together-to easily connect and share information in real time. Webjam also equips your teams to find and share knowledge and expertise-working together to achieve more. Your free 14 day trial of Webjam gives you access to all of Webjam's tools and customer-only resources. Webjam is easily configured for all your business needs-providing full social functionality without technical knowledge or external resources. Brings you, your customers and your team closer together to easily connect and share information in real time.

Por Entando

(0 reseñas)
An agile, modern, user-centric Open Source Portal Platform that helps businesses to improve organizational effectiveness. An agile, modern, user-centric Open Source Portal Platform that helps businesses to improve organizational effectiveness.

Por Acentec

(0 reseñas)
Patient-physician communication portal with commcentric architecture. Patient-physician communication portal with commcentric architecture.

Por Billion Hands Technology

(0 reseñas)
Cloud based media platform for news portal creation. Integrates ad serving with social medial functionality. Cloud based media platform for news portal creation. Integrates ad serving with social medial functionality.

Por Applied Answers

(0 reseñas)
Web-based file transfer and sharing solution that provides private branding, files management, sorting and searching features. Web-based file transfer and sharing solution that provides private branding, files management, sorting and searching features.
Connect with your customers, supplies, and business partners through a scalable and secure cloud environment. Connect with your customers, supplies, and business partners through a scalable and secure cloud environment.

Por Pilot Group

(0 reseñas)
Software de portal web PHP personalizable para bienes raíces, bolsas de empleo y comunidades. Software de portal web PHP personalizable para bienes raíces, bolsas de empleo y comunidades.

Por IT-BRAMA Enterprise Portal Solutions

(0 reseñas)
The IT-BRAMA Corporate Portal is an internal informational environment for all company's employees. The IT-BRAMA Corporate Portal is an internal informational environment for all company's employees.

Por CIGNEX Datamatics

(0 reseñas)
CIGNEX Datamatics Digital Employee Engagement Platform (DEEP), an Open Source intranet, is created to help organizations deliver engaging, socially infused, collaborative online experiences with web based capabilities to increase efficiency and productivity of employees and thus the organization. DEEP enables change as per business agility fostering innovation & collaboration. This modern Open Source intranet comes with 250+ customizable features. DEEP can be deployed on the cloud. Open Source Intranet that delivers engaging, socially infused, collaborative online experiences to increase employee productivity.

Por The Daniels Group

(0 reseñas)
FlightDeck offers print and marketing systems that put you in total control of your marketing, promotional and business materials. Our customized solutions serve multi-location organizations and corporations, including Real Estate, Enterprise, Education, Hospitality and Franchises. Our portals allow users to access, create, and manage marketing resources and digital assets while protecting the integrity of your brand. We streamline your print & supply chain, help you manage costs and save money. There are many parts to a successful marketing effort, design, production, delivery, etc. We connect the dots with a one-stop shop.
As the leading platform for managing board operations, Nasdaq Boardvantage provides governance and collaboration solutions for boards, committees, and leadership. Its purpose-built to meet the critical needs of todays leaders, equipped with powerful security features, ease-of-use and mobility. Public, private, and non-profit companies worldwide, including >50% of the Fortune 500, rely on Nasdaq Boardvantage to streamline meeting processes, accelerate decision-making, and strengthen governance. Nasdaq Boardvantage is the leading provider of governance and collaboration solutions for boards, committees, and senior leadership.

Por E Space Communications

(0 reseñas)
CUBoardMembers helps the Board of Directors fulfill its duties. It provides online Board Packets, built-in video conferencing, private discussion boards, online Board voting, automatic tracking of Credit Union Policies, compliance monitoring, and many other features. The system was designed specifically for Credit Union Boards and addresses issues that are unique to the Credit Union industry as well as issues shared by all Boards. Online Board packets, built-in video conferencing, private discussion forums, online Board voting, compliance monitoring and much more.

Por WPS Management

(0 reseñas)
wescale is an open business integration platform that supports firms to master the digital transformation in procurement. Therefore, wescale provides applications and features that ingeniously help to define and implement their customers digitization strategy through integrating internal and external applications, partners, and suppliers within a global collaboration network. Guided Procurement, Strategy Management and a modern Shopping frontend are just some of many highlights wescale offers. wescale is your open business integration platform, which integrates all your procurement apps and business relationships in one place.
Hosting 25 million registered consumers worldwide, Cint maintains an online insights exchange that connects community and panel owners to researchers, agencies, and brands, for the sharing and accessing of consumer data. Access or provide insights in our transparent marketplace for consumer data

Por Mobsted

(0 reseñas)
Una plataforma completa para crear y ejecutar UNA aplicación web progresiva en TODOS los canales móviles que utilizan los usuarios, llegando así a todos los clientes al mismo tiempo. Esta plataforma cuenta con un creador de aplicaciones PWA visual sin código o software de tareas administrativas para operaciones comerciales. Está orientada a la atención de los clientes a través de sus teléfonos inteligentes. Las empresas pueden construir sus propias aplicaciones o utilizar todas las soluciones preconstruidas de la plataforma, como el portal para clientes, pagos y facturas móviles, marketing por mensajes SMS inteligente e IVR visual. Una plataforma completa de creación de aplicaciones PWA con creador frontend visual, entrega de varios canales, herramientas de oficina de trabajo administrativo y mucho más.

Por ISAAC Intelligence

(0 reseñas)
Built into Office 365, OI is fully integrated with your email and the rest of the Office 365 suite, including Skype for Business and Yammer. Features include; Internal Document Library with sub libraries for Policies, Forms and Templates. Employee Request Centre, enabling employees to request leave, pool cars and other useful requests with automated process management. Company Holiday Calendar. Company Event Calendar. Key Contacts. Popular Documents. Announcements and a link to your Co Blog Ask us about Oxygen Extranet, CRM, HR and Document Management solutions to compliment your existing applications.

Por Datscha

(0 reseñas)
Datscha is a real estate search engine database that provides ownership details, market value, and color-coded heat maps of properties Datscha is a real estate search engine database that provides ownership details, market value, and color-coded heat maps of properties

Por Springworks

(0 reseñas)
Springworks is a SaaS platform that connects car owners with mobile operators to provide services such as insurance and repairs Springworks is a SaaS platform that connects car owners with mobile operators to provide services such as insurance and repairs

Por OpendataSoft

(0 reseñas)
OpenDataSoft crea portales de datos para ciudades, gobiernos locales y empresas de todos los tamaños. Su plataforma de datos de segunda generación es de rápido crecimiento e intuitiva y transforma los datos en servicios cívicos sin necesidad de conocimientos técnicos. Con sede en París y Boston (MA), OpenDataSoft ya es compatible con portales de datos abiertos para muchos municipios y agencias en todo el mundo, incluido el Departamento de Comercio de Carolina del Norte, la Ciudad de París y el Ministerio de Salud de Portugal. OpenDataSoft es un software basado en la nube que recopila información en tiempo real de sensores y dispositivos IOT para la publicación de datos.

Por ICM Document Solutions

(0 reseñas)
InfoCenter es un portal web para compartir de forma segura registros, documentos u otra información de múltiples fuentes. InfoCenter es un portal web para compartir de forma segura registros, documentos u otra información de múltiples fuentes.
ikno has the essential features you need to keep employees connected. Your team can post updates about what theyre working on so other departments and locations can be in the loop. Employees can search for documents, policies, procedures, best practices, you name it... its like having a search engine for your company knowledge base. ikno is designed like other social media platforms its easy to use and you can start sharing information with your whole team in just a few days. A social intranet platform on the cloud with a simple and intelligent design that ensures content stays fresh and searchable.

Por Sproket

(0 reseñas)
An attractive and appealing intranet-in-a-box solution that simplifies business and engages staff. An attractive and appealing intranet-in-a-box solution that simplifies business and engages staff.
Linchpin is a fully functional social intranet suite based on confluence that connects the management with the employees. It offers your employees a personalized user experience with the best conditions for productive teamwork, efficient creation and acquisition of information and structured knowledge management. A fully functional social intranet suite based on confluence that connects the management with the employees.

Por Elixir Technologies

(0 reseñas)
SaaS portal for organizing and streamlining employee and customer correspondence. SaaS portal for organizing and streamlining employee and customer correspondence.

Por Coldwater Software

(0 reseñas)
Collectively weve worked on some of the most well-known product teams on the planet at Microsoft, and we bring that 80+ years of combined experience to our ElevatePoint product. We started as a Consulting services company in 2009, making custom intranets and other digital workplace solutions. We launched our Intranet Platform and Intranet News products, and now serve organizations around the world, large and small -- from nonprofits to large healthcare companies. We build products and services that enable organizations to succeed: SharePoint Intranet Platform, Intranet News, & Intranet Services.

Por happierWork

(0 reseñas)
Happier Deck provides a personalized intranet portal which can be used for all corporate communications and at the same time have a custom dashboard which can display leaves, email, payslips for a particular employee, and much more. An employee can easily connect to HappierDeck through SSO with Gmail. Right from creating polls/surveys to user management, everything can be done with Happier Deck. Happier Deck provides a personalized intranet portal which can be used for all corporate communications.

Por LUMAPPS

(0 reseñas)
LumApps, la intranet recomendada por Google para G Suite. Diseñada para enriquecer la experiencia de Google Cloud, LumApps es una plataforma de intranet integral que alberga todo el contenido corporativo y las herramientas empresariales en un lugar dentro de G Suite. Avalada oficialmente por Google, LumApps concentra todo lo que necesitas para trabajar: agiliza la comunicación al abrir canales sociales, aplica la función de búsqueda de Google a los materiales de la empresa y brinda información específica a cada usuario en un panel central. Simplifica la comunicación corporativa y la colaboración con una intranet social recomendada por Google.

Por Makeyourcloud

(0 reseñas)
Dynamic platform for controlled data interactions with external peoples and the CRM. Dynamic platform for controlled data interactions with external peoples and the CRM.

Por Invotra

(0 reseñas)
Transforma tu negocio con un lugar de trabajo digital Invotra. Ayuda a tu personal a hacer el mejor trabajo posible al brindarle conocimientos y aprendizajes empresariales actualizados con las potentes funciones de autoría, revisión y búsqueda de contenido que te ofrece la solución. Crea diseños atractivos para involucrar a tu personal, con interfaces simples de arrastrar y soltar. El modelo SaaS Agile te ahorra costos por adelantado, con mejoras continuas al adaptar el producto a los cambiantes requisitos de tu negocio. La mayoría de las organizaciones no saben lo útil que puede ser una intranet hasta que prueban este producto flexible y de diseño innovador.

Por myprm

(0 reseñas)
myprm is the 1st French Saas platform that helps channel managers improve their network performance, by offering them a clear vision of their partners portfolio. Myprm is an asset at every stage of the partners life cycle: Once recruited, the partner needs to be trained and certified through an e-learning add-on. Then the partner gets some autonomy: He declares leads & deals directly on the PRM platform and manages his marketing campaigns on his own. myprm offers a complete & intuitive platform of Partner Relationship Management to make both channel managers and partners live easier

Por Acknowledgement

(0 reseñas)
Responde a las preguntas frecuentes de los clientes y crea recorridos web para las tareas comunes. Malcolm! es potente, fácil de usar, rápido de implementar y tiene una excelente relación calidad-precio. Crea un portal de asistencia al cliente de marca completa con unos pocos clics. Crea listas de preguntas frecuentes, elabora formularios, encamina datos a terceros y gestiona otros contenidos promocionales. Crea un portal de asistencia al cliente de marca completa con unos pocos clics. Crea listas de preguntas frecuentes, elabora formularios, encamina datos a terceros y gestiona otros contenidos promocionales.

Por iManage

(0 reseñas)
iManage Work is the leading document and email management application for professionals. Over 1 million people use iManage to manage content and communications side-by-side in secured unified workspaces, from a single, intuitive user experience. iManage Work integrates with applications including Office 365, MS Outlook, Gmail and Adobe. Smart features such as personalized search, document timelines and intelligent worklists enable professionals to work the way they want to work from any device. Leading cloud and on-prem document and email management application for professionals with secure collaboration and smart features.

Por Rogue Services and Solutions

(0 reseñas)
Hubley is not your grandpa's corporate site Your teams are the focus with a platform that enhances culture, bridges communication gaps, and provides easy access to company information. Never get the "where is that" question again. With a one-week implementation timeline for our base package, we promise to blow your mind. And if you think of something that's not in there already, we can build it. Built by intranet experts, hubley delivers company news, events, alerts, and business process applications in a beautiful interface int

Por Faye Business Systems Group

(0 reseñas)
Customer Access Sugar Hub (CASH) is a CRM Portal that allows businesses to provide their customers with limited access to data stored in their SugarCRM system. Customer Access Sugar Hub (CASH) is a CRM Portal that allows businesses to provide their customers with limited access to data.