Software de seguimiento de la asistencia

Utiliza la página Capterra de México para encontrar el mejor Software de seguimiento de la asistencia para tu empresa.

¿Por qué Capterra es gratis?
Replicon TimeAttend, construido sobre la plataforma de inteligencia del tiempo, ayuda a las empresas a gestionar el tiempo y la asistencia, la planificación de personal, reducir los riesgos laborales y controlar la fuente de los ingresos brutos con visibilidad avanzada. Haga un seguimiento del tiempo en cualquier momento y en cualquier lugar con la aplicación móvil Replicon y convierta cualquier tableta con iOS en una terminal móvil para captura de tiempo, seguimiento de proyectos y administración de autoservicio. Descubre más sobre Replicon Logre nómina precisa, cumpla con las regulaciones laborales y obtenga estadísticas de productividad procesables. Descubre más sobre Replicon
Un proveedor líder de soluciones de gestión de la fuerza laboral basadas en la nube, ideal para empresas con más de 200 empleados. Con un enfoque prioritario en la implementación móvil, Quinyx ayuda a reducir los costos relacionados con la mano de obra mediante la automatización de procesos intensivos en mano de obra como programación, nómina, horario laboral, comunicación y previsión, todo mientras se crea una fuerza de trabajo conforme y se mejora la experiencia laboral para empleados y gerentes. Descubre más sobre Quinyx El sistema basado en la web proporciona asistencia para programación, informes de tiempos, comunicación, gestión de tareas, presupuestos y pronósticos. Descubre más sobre Quinyx
Time Doctor es un software de asistencia y medición del tiempo que también supervisa la productividad de los equipos. Es especialmente adecuado para equipos de 20 a 500 empleados. Averigua no solo cuando el equipo comenzó y detuvo las actividades cada día, sino también lo que se hizo durante el proceso. Es una solución basada en la web que proporciona seguimiento de tiempo, supervisión de sesiones de trabajo en computadora, recordatorios, grabación de captura de pantalla, facturación, herramientas de creación de informes, integraciones y mucho más. Descubre más sobre Time Doctor Time Doctor es un software de asistencia y medición del tiempo que también supervisa la productividad de los equipos. Descubre más sobre Time Doctor
Time Tracker de eBillity es una aplicación de control de horas trabajadas y facturación creada para equipos e individuos con el fin de agilizar la nómina y la contabilidad. Puedes ahorrar tiempo y reducir el número de horas utilizadas en tareas administrativas y aumentar tus horas facturables hasta un 20 % solo por realizar el seguimiento de todos los segundos trabajados. Registra y edita fácilmente todos los tipos de tiempo y gastos, con categorías personalizadas, tasas de facturación, creación de informes, entre otros. Descubre más sobre Time Tracker Registra y edita fácilmente todos los tipos de tiempo y gastos, con categorías personalizadas, tasas de facturación, creación de informes, entre otros. Descubre más sobre Time Tracker
HRIS y una solución de reclutamiento asequibles y bajo demanda con gestión de portal de empleados, reclutamiento y currículum y mucho más. La gente de Zoho te permite administrar todos tus programas y beneficios de RR. HH. desde una ubicación central, haciendo más fácil que nunca atraer, retener y premiar a los mejores talentos. Descubre más sobre Zoho People HRIS y una solución de reclutamiento asequibles y bajo demanda con gestión de portal de empleados, reclutamiento y currículum y mucho más. Descubre más sobre Zoho People
Registrar horas es más que marcar la entrada y la salida. Diseñada para ayudar a las pequeñas y medianas empresas a conservar la agilidad, ofrece funciones clave como comentarios de 360 grados, planificación de personal, objetivos, gastos, evaluación del desempeño, seguimiento del tiempo y directorio de equipos. Confía en la navegación fácil de usar de CakeHR y el panel de control personalizable para automatizar las tareas sin esfuerzo, dejar de depender de las hojas de Excel, impulsar la adopción de software y reducir la frecuencia del correo electrónico. Existe una aplicación para Android e iOS. Descubre más sobre CakeHR El versátil sistema de seguimiento de tiempo de CakeHR se adapta a un estilo de vida "en constante movimiento" y apoya a los empleados que no están atados al escritorio. Descubre más sobre CakeHR
e-days es un galardonado sistema de seguimiento de la asistencia para cualquier empresa, de cualquier tamaño, en cualquier parte del mundo. Más de 1500 clientes con 250 000 usuarios en más de 100 países toman el control de las ausencias utilizando esta solución de autoservicio basada en la nube. e-days está listo para trabajar desde tu navegador en cualquier dispositivo con conexión a internet. Se integra con tus sistemas existentes de correo electrónico y recursos humanos. Los clientes que ahorran tiempo, dinero y mejoran el bienestar de los empleados con e-days son, entre otros, Sony, Continental, Barclays, Canon, ASOS y Fender. Descubre más sobre e-days e-days es un planificador de vacaciones del personal y un software de gestión de ausencias. La aplicación en línea cubre la planificación de vacaciones, licencia por enfermedad y tiempo extra. Descubre más sobre e-days
Bitrix24 es una plataforma gratuita de recursos humanos que utilizan más de 4 millones de empresas en todo el mundo. Bitrix24 es un software de tiempo y asistencia de instalación local o basado en nube que fue creado especialmente para pequeñas y medianas empresas. Es sumamente flexible. Puedes exigir o no que tus empleados registren su entrada y salida. Puedes permitir o no que tus empleados trabajen desde su casa. Puedes configurar una duración mínima de jornada laboral y el horario en que los empleados tienen que llegar y salir. Versiones en nube, móvil y de código abierto. Descubre más sobre Bitrix24 Bitrix24 es la principal plataforma de RR. HH. y colaboración gratuita. Seguimiento de la asistencia y gestión de permisos. Cuatro millones de clientes en todo el mundo. Descubre más sobre Bitrix24
Administra el tiempo y la asistencia de tu equipo. Los empleados pueden fichar tanto al entrar como al salir usando el quiosco en el iPad, su navegador web o su móvil (iOS y Android). Las horas de trabajo se recogen con precisión, incluidas las actividades y las notas. Genera hojas de tiempo automáticas, seguimientos de actividades/proyectos, facturación a clientes y creación de informes sólidos para tu equipo. Ya sea que estés dirigiendo una startup tecnológica, una firma de consultoría o un restaurante local, Jibble te ayuda con la nómina, la facturación o la productividad del equipo. Descubre más sobre Jibble Seguimiento de la asistencia para equipos. Ideal para nóminas, facturación o mejora de la productividad. Usa tu iPad como quiosco de asistencia biométrica. Descubre más sobre Jibble
Calamari facilita la gestión de personas. Te permite planificar y realizar un seguimiento de todos los tipos de vacaciones, tiempo libre y bajas por enfermedad. Ahora puedes hacer un seguimiento de la asistencia con balizas electrónicas, aplicaciones móviles y notificaciones automáticas. Calamari brinda asistencia a empresas con oficinas en diversos países/ubicaciones y admite seguridad basada en roles. Se integra con herramientas de gestión de proyectos como JIRA, Slack, Office 365, Toggl, G Suite, Basecamp, Asana. Descubre más sobre Calamari Calamari se integra con Slack, JIRA, G Suite y Office365. Realiza el seguimiento de tus registros de RR. HH., vacaciones, PTO y asistencia y gestiona las hojas de asistencia. Descubre más sobre Calamari
Intuitive, easy to use time clock with unlimited free phone or online support. Employees can track time anywhere using an Android or iOS mobile phone, computer, tablet, text, dial-in number and so much more with clock in/out punch card or manual timesheet flexibility. Managers can see who's working, where, what projects - all in real time. Integrated with Xero, QuickBooks, Sage, ADP, Reckon and more, TSheets syncs up real timesheet data for faster, more accurate payroll, billing and invoicing. Employees can clock in anytime, anywhere, and from the devices they already carry- all in real time. Simple payroll integrations.
La solución en la nube Ultimate Softwares UltiPro está diseñada para mejorar la experiencia del empleado. Con UltiPro, las organizaciones pueden ofrecer un reclutamiento y una incorporación convenientes; procesar las nóminas con velocidad y precisión; facilitar el continuo aprendizaje y desarrollo de los empleados; hacer uso de encuestas avanzadas y análisis de predisposición; e impulsar resultados más inteligentes y centrados en las personas mediante una poderosa inteligencia comercial y la creación de informes. Proveedor de soluciones de gestión de talentos, nómina y recursos humanos integrales, estratégicas y alojadas en la nube.
When I Work Time Clock & Attendance is the best way to manage employee time. Employees can clock-in from their phone or a fixed terminal, break tracking is made easy with paid and unpaid break options, and you can export all the information to your payroll system. The employee timeclock software offers a range of additional employee attendance tools along with everything you would expect from a traditional timesheet app. When I Work Time Clock & Attendance is now free forever up to 75 employees. When I Work Time Clock & Attendance helps save tons of time and reduce absenteeism. Free for up to 75 employees.
Branch Messenger, el más adecuado para empresas con miles de empleados por hora, es una herramienta de autoservicio de programación y reloj de registro del personal para empleados por hora. Las empresas eliminan los costos de los relojes de tiempo tradicionales mediante el uso de la aplicación móvil de Branch Messenger para permitir registros físicos y móviles. Además, Branch ofrece opciones innovadoras de tecnología de registro como reconocimiento facial. Branch Messenger ofrece soluciones innovadoras para registros físicos y móviles que optimiza el seguimiento de la asistencia de los empleados por hora.
Zenefits makes employee time-tracking simple. Employees can log their time from any device and employers can approve time submissions in seconds. Our software can also sync employee hours directly to payroll and help ensure time-related compliance. Zenefits Time & Attendance - the easiest way to track & manage hourly employees.
Timesheets.com provides everything a company should expect in a cloud based time & expense tracker. We set up in minutes for any size business and provide personalized training materials for the unique needs of your workers. We track time for payroll or billing with GPS and other security options, and provide the kind of 5-star customer service experience that earned us the highest customer-reviewed star rating available on Capterra. Pay less, save more, and gain control. Try us for free today! We help businesses reduce costs and improve efficiency through innovative, easy-to-use time and expense tracking for billing & payroll.
Deputy is a multi-award winning workforce management tool. Fast and reliable Time & Attendance helps your business stay compliant. You can also complete fully costed Staff Schedules in minutes, easily manage Staff Leave, and sync your timesheets to payroll seamlessly. Deputy integrates with over 300 leading POS and Payroll providers for end-to-end confidence. Free iOS and Android apps mean you can manage your business from anywhere. Start your free Trial today Deputy: track time and attendance, schedule staff, manage leave, export timesheets to payroll with a click, and stay compliant easily.
Deputy is a multi-award winning workforce management tool. Fast and reliable Time & Attendance helps your business stay compliant. You can also complete fully costed Staff Schedules in minutes, easily manage Staff Leave, and sync your timesheets to payroll seamlessly. Deputy integrates with the UK's leading POS and Payroll providers for end-to-end confidence. Free iOS and Android apps mean you can manage your business from anywhere. Start your free Trial today Deputy: track time and attendance, schedule staff, manage leave, export timesheets to payroll with a click, and stay compliant easily.
Deputy is a multi-award winning workforce management tool. Fast and reliable Time & Attendance helps your business stay compliant. You can also complete fully costed Staff Rosters in minutes, easily manage Staff Leave, and sync your timesheets to payroll seamlessly. Deputy integrates with over 300 leading POS and Payroll providers for end-to-end confidence. Free iOS and Android apps mean you can manage your business from anywhere. Start your free Trial today Deputy: schedule staff, track time and attendance, manage leave, export timesheets to payroll with a click, and stay compliant easily.
Timetastic is the super-simple staff leave planner used by over 130,000 people to organise their time off work. It's the online, mobile and paperless way to manage staff leave which gets rid of holiday forms and spreadsheets. Instead of passing around paper forms, you make requests direct from an online calendar and make approvals by email. Everything is tracked and updated instantly. Timetastic integrates with your existing calendars as well as Slack and GSuite. Timetastic is the super-simple staff leave planner used by over 130,000 people to organise their time off work.
WebHR está revolucionando la forma en que funciona RR. HH. WebHR es un software de recursos humanos integral basado en la nube para pequeñas y medianas empresas que se encarga de todo, desde contratar a jubilarse, de la manera más innovadora. WebHR no solo ahorra dinero a las empresas, sino que también aumenta la productividad, ahorra espacio y hace que las comunicaciones entre oficinas y dentro de la oficina sean rápidas, confiables, y más eficientes. WebHR ayuda a administrar el activo más importante de una empresa: su gente. WebHR es el favorito de todos y un líder global en RR. HH. en la nube. Te ayuda a administrar el activo más importante de tu empresa: tu gente.
Buddy Punch is an easy to use, cloud-based time and attendance solution that includes PTO tracking, a punch clock, and a scheduler. Use our intuitive drag-and-drop interface to create and publish schedules, then have your employees view and punch into their scheduled time. Have your employees request PTO which you can approve and everyone can view on their calendar. We also integrate with payroll providers and offer free iOS and Android apps. Get started with our free 30 day trial. Cloud based time and attendance solution that can be used on computers, tablets, or mobile. Request and approve PTO from anywhere.
30-day free trial! No charge for accounts with 2 employees or less. Over 9,000 companies love our robust time clock features: *Mobile app available *PTO tracking *Employee shift scheduling *Time card editing *Overtime calculation *Geofencing & GPS *IP and device restrictions *Biometric/Fingerprint option *Payroll integration *Paid breaks *Reminders *Automatic break deduction options *Tips, bonuses and commissions *Job and Project costing *$2.50/employee per month Cloud-based employee time clock system for small businesses to track employees' time and generate accurate time cards for payroll.
uAttend fue diseñado para empresas que necesitan un sistema de tiempo y asistencia fácil de usar, asequible y confiable. uAttend fue diseñado para empresas que necesitan un sistema de tiempo y asistencia fácil de usar, asequible y confiable.
Built for Teams es un sistema de información de recursos humanos (HRIS) intuitivo, basado en la nube, que proporciona datos críticos de los empleados, creación de informes, organigrama e información de cumplimiento a los gerentes y ejecutivos de RR. HH. Built for Teams también ofrece funciones como seguimiento del tiempo libre remunerado (PTO), reclutamiento, incorporación, autoservicio para empleados y muchas más, para pequeñas y medianas empresas. Solución basada en web que aporta un diseño minimalista y una experiencia de usuario intuitiva al mundo de los recursos humanos. Gestiona las actividades de reclutamiento, incorporación, PTO y más.
Enviar. Aprobar. ¡Listo! La gestión del tiempo libre es literalmente tan fácil como contar hasta tres con el proceso de solicitud de licencia de tres pasos. PurelyHR ofrece una solución totalmente automatizada para gestionar y rastrear fácilmente los tiempos de descanso, vacaciones, días de enfermedad u otros tipos de tiempo de descanso personalizados de los empleados. PurelyHR Time-Off se hará cargo de tus acumulaciones, traspasos, tiempo acumulado y todos los demás cálculos confusos. ¡Comunícate con el equipo de éxito del cliente y entérate sobre la incorporación gratuita! Dota a tu equipo con el software de gestión de licencias más avanzado para gestionar de forma eficiente las vacaciones, los días de baja por enfermedad y las licencias personalizadas de los empleados.
TrackSmart Attendance is the easiest way for businesses to track employee vacations and other time off, as well as worked hours. We've created the next generation of attendance tracking calendars and employee time sheets in an easy-to-use, web-based software application. TrackSmart has all the features of traditional paper forms, but we've automated the recordkeeping, reporting, and vacation request and approval processes. Try it free! No credit card required. The easiest and most intuitive way to track employee attendance with robust recordkeeping and reporting.
Developed by school owners, for school owners, iClassPro is the worlds best online class management software solution for class-based businesses. A subscription to iClassPro includes features for class and camp schedule, enrollment tracking, communications, accounts receivable, online registration, reporting and more. iClassPro has an amazing support team is available to help every step of the way. Manage class scheduling and registration, billing and payments, communications, and reporting all from one convenient software online.
The complete solution for tracking attendance and accountability, Jolt turns any tablet into a smart time clock with facial detection, pre-punch announcements, and geofencing for field employees and multi-location owners. Jolt gives you foolproof punching, a drag-n-drop schedule builder, even a daily task manager all in one platform. Jolt helps keep your staff accountable and on task, and the free mobile app gives you a real-time look at daily attendance and operations from your phone. Jolt is a tablet-based software designed to track attendance and improve accountability among hourly employees.
Lanzado en 2005, Orange HRM es el software de gestión de recursos humanos (Human Resources Management, HRM) más popular del mundo. Al ofrecer opciones, flexibilidad y asequibilidad, Orange HRM te ofrece tres productos principales: De código abierto: software gratuito, rico en funciones e intuitivo que ofrece un entorno de recursos humanos robusto. Profesional: las pequeñas y medianas empresas lo utilizan para crear y proporcionar rápidamente servicios de recursos humanos sensibles. Empresa: ofrece una selección de módulos especializados diseñados para sociedades globales a nivel empresarial. OrangeHRM es la solución de gestión de recursos humanos más popular y utilizada del mundo, con más de 3.5 millones de usuarios globales.
Rápido, potente y fácil de usar, TimeClock Plus v7 proporciona a tu organización una solución completa y personalizable de tiempo y asistencia. Disponible como una solución local o basada en la nube, automatiza la recolección de datos con un hardware integrado de tiempo y asistencia. Accede a la información procesable en tiempo real de los empleados con paneles personalizados e informes sólidos. TimeClock Plus v7 garantiza la finalización precisa de la nómina, mitiga el riesgo de cumplimiento y controla el costo de la mano de obra. Solución de tiempo y asistencia completa y flexible basada en el navegador, escalable para adaptarse a las necesidades de cualquier organización.
iSolved Time replaces manual punch clocks, time sheets and clunky time applications with a simple but powerful time tracking system - in the cloud. It combines a host of time collection options powered by a powerful technology to manage your employee time. No matter what tools you need, every time clock, each application module, and all services combine to create a system that completely addresses your time and attendance and workforce management needs for clients with 50+ employees. Combines a software-based time and attendance system with physical time clocks.
Hotel labor costs are increasing at a rate that is 5X higher than revenues, and profit margins are shrinking as a result. Hotel Effectiveness REDUCES labor costs by 5% to 15% by aligning staffing plans and schedules perfectly to business needs. With perfect labor costs, hotel owners and managers can eliminate the excess costs created by overstaffing, overtime, and overuse of contract labor. Our award-winning labor management system integrates with time & attendance, payroll, BI and PMS. Hotel Effectiveness eliminates overstaffing, excessive overtime, overuse of contract labor through perfect labor scheduling, saving 5+%
DeskTime is an employee attendance tracking and computer use monitoring software that helps you plan and manage human resources in the company more effectively. The main features DeskTime include are employee time clocking, detailed timesheets, automatic overtime pay calculation, and employee absence calendar that allows you to plan vacations, sick days, and other time offs. DeskTime is fully automatic time tracking, employee attendance and computer use monitoring software.
Track time-off for your staff with ease. Bindle is leave management done right. Time-off bookings, approvals, balances, and more. Built specifically for small businesses in the U.S., U.K., Australia, Canada, and N.Z. Customizable time-off types. Connects to your calendar and Slack. Ideal for companies with 2-200+ employees. No time-sheets. Works beautifully on desktop, mobile, and tablet. Time-off tracking software to help small US, UK, Australian, Canadian, and NZ businesses manage bookings, approvals, balances, etc.,.
Frontline Absence & Time tracks employee absences, places substitutes and electronically captures actual time worked, allowing school districts to improve accountability and gain greater visibility into who is working in each building at any given time. When teachers or other staff members need to take time off, Frontlines absence management tools ensure that a qualified substitute is ready to fill in. An online solution for K-12 administrations to track attendance and automatically find qualified substitutes when employees are out.
Forget multiple software applications, clumsy data imports and custom interfaces. WinTeam is designed to provide janitorial and security contractors a holistic way to measure performance and automate daily financial, operations and workforce management. Holistic financial, operations and workforce management solution designed for janitorial and security contractors.
La forma rápida y sencilla de programar el horario de personas y otros recursos en línea. Obtén visibilidad del equipo en un calendario inteligente. Arrastra y suelta reservas en segundos. Administra vacaciones y otros tipos de tiempo libre. Una barra de disponibilidad ayuda con la planificación de la capacidad. La gestión de conflictos te ayuda a mantener el control. Los paneles de control, las notificaciones por correo electrónico y la sincronización del calendario logran que todos estén actualizados. Los potentes informes te permiten supervisar las tasas de utilización. No hay software que instalar. Desde solo 2.50 USD por persona al mes. Regístrate para una prueba gratis de 30 días. Aplicación de programación de recursos basada en la web con gestión de ausencias, cuadros de mando personales, gestión de conflictos, visibilidad del equipo y colaboración.
Software de seguimiento de GPS, tiempo y asistencia basado en la nube. Supervisa una o varias ubicaciones comerciales. Con ClockIt puedes acceder a tu panel desde estas aplicaciones móviles o desde el navegador web. ClockIt te ayuda a gestionar bajas, vacaciones, planes de rutas, seguimiento GPS de empleados y muchas funciones más. Echa un vistazo a la demostración para obtener más información. Ponte en contacto con el servicio de asistencia en cualquier momento, que estará encantado de ayudarte. ClockIt es un software basado en la nube de gestión del tiempo, la asistencia y GPS, que se integra con tu dispositivo biométrico de tiempo y asistencia y tus dispositivos móviles.
Use Web Time 24/7 via any web browser or even a mobile device. When used with Web Pay, our payroll and HCM solution, you can reduce administrative tasks and maintain accurate time and attendance data for individual employees all in one place. Plus, new hires are automatically added to the system, streamlining your processes even further. Cloud-based solution that assists with attendance tracking through payroll, benefits administration, talent management and more.
SutiHR is an easy-to-use online HR software solution which allows you to manage the entire range of HRM activities including recruitment, personnel management, performance management, training & development, time & attendance management, payroll management, document management and benefits administration. Starting at just $2 per month, SutiHR's modular design is a great fit for businesses of all sizes. Integrated Online HR Software for End-to-End Human Resource Management
La aplicación de tiempo y asistencia proporciona una gestión rentable de la mano de obra. Los paneles de control intuitivos facilitan que tú y tus supervisores profundicéis rápidamente en los datos de tiempo de los empleados. Además, el acceso instantáneo en línea permite a los supervisores editar de manera segura los horarios de los empleados directamente en la ficha. Las características incluyen manejo de excepciones, una variedad de métodos de entrada de tiempo, programación, informes personalizados, reglas configurables y distribución de mano de obra. Solución de tiempo y asistencia con programación, creación de informes, datos históricos, autoservicio, gestión de permisos, acumulaciones, seguimiento de incidentes.
Sencillo sistema de seguimiento, asistencia y gestión de permisos para Slack. Haz un seguimiento del tiempo dedicado a los proyectos y cuánto facturar a los clientes. Solicita permisos, trabajo remoto, trabajo desde casa y una amplia gama de licencias con facilidad. Configura aprobaciones y cuotas de licencia y días festivos según la política de tu empresa. Sencillo sistema de seguimiento, asistencia y gestión de permisos desarrollado para equipos con Slack, MS Teams y Google Chat.
Papershift lets you plan, manage & automate the shift & roster schedules and projects the way you want it. Go further in managing employee time tracking, resource planning and absences in no time. Use our time clock app and let your employees stamp in and out with ease. Integrate your team into the process to automate notifications & increase employee satisfaction immediately. Use our 14-day trial and do not hesitate to contact our world-class support to help you with your first steps. Simplify the maze-like & intricate shift/rota planning, scheduling & employee time tracking with a breezy software. Enjoy 14 day trial.
Manage all types of employee leave and sickness through Appogee Leave. Configurable leave types and profiles allow you to set up Appogee Leave to suit your business policies. Suitable for businesses with multiple countries or offices. Single sign-on allows employees and managers to take control of requests and approvals. Reporting gives HR a clear view on absence and allowances. The Appogee Leave cloud-based management system allows you to request, approve and record absence at entry level easy and fast.
Clockin Portal is an intuitive online clock-in system. It is the software application you need to track your employees attendance and manage timesheets and payroll. With its user-friendly interface and the ability to generate and export reports and monitor employees status real-time, ClockIn Portal comes as a handy tool for businesses of all sizes. We offer a one-month free trial for our powerful cloud-based time-management solution and our plans start at $4 per month. Clockin Portal is an online clock-in system. It is the software application you need to track your employees attendance and timeseets.
ADP ezlabourManager is a cloud-based time and labor solution that helps small businesses to automate their time and attendance processes and simplify payroll preparation. ADP ezlabourManager helps small businesses maintain compliance with labour laws automates statutory holiday pay, and helps manage time off including vacation and sick days. As a cloud-based solution the software is accessible in the office and remotely through any web browser. EzLabor is a time and attendance solution for small businesses. Eliminate paper timesheets and other error-prone manual processes
El objetivo de Planday es simple: facilitar la administración de tu negocio basado en turnos. Con esta innovadora solución de planificación de personal, se ha logrado que más de 200 000 clientes satisfechos ahorren 80 % en tiempo de administración y 5 % en costos de personal. Asigna turnos, comunícate con el personal y optimiza la nómina de manera más rápida y económica. Reserva una demostración o pruébalo gratis para ver qué puede hacer Planday por ti y tu empresa. El sistema de seguimiento de la asistencia te permite realizar un seguimiento de las horas de trabajo de tus empleados a través de la aplicación. Reserva una demostración hoy.
Push Operations is a cloud based employee management system made for restaurants. Payroll, scheduling, time & attendance, HR management and onboarding. See real time labor forecasting and integrate with your POS. Pick the components of the platform your business needs to tailor your employee management system to you. Software Crafted for Restaurants. A platform to schedule, track time, process payroll, onboard employees and forecast labor costs.
This is Time and Attendance made easy. With limitless insight and reporting, this inspiring solution empowers you to actively take charge of the countless elements that combine to affect productivity. Software so reliable you can set your watch by it. We've built our solutions around you and considered every element of usability and functionality so that you can enjoy the best experience. Our team can access the software through desktop, mobile or tablet. Cloud, on-site or hybrid. See everything. Know everything. Attendance technology for a more efficient workforce. Increase productivity, maximize profit
Synerion is a world leader in cloud workforce management software with over 30 years of experience, 5,000,000 users, and 7,000 installations globally. Synerion offers time and labour, advanced scheduling, absence management, labour allocation, timesheets, coreHR and more. Synerions Workforce Management suite of solutions will provide you with everything you need to track, monitor and manage employees.
Clockwise ofrece un seguimiento personalizado del tiempo y la asistencia que cumple con la DCAA para tus empleados y un cumplimiento sin esfuerzo para tu organización. Ofrece precios asequibles, configuración personalizada gratuita y excelente soporte ilimitado de productos. Clockwise es lo suficientemente flexible para satisfacer tus necesidades únicas de seguimiento de tiempo, incluido el seguimiento de proyectos, las horas extraordinarias y la gestión de licencias, QuickBooks y otras integraciones de nómina, relojes, aplicaciones móviles, entre otros. Ponte en contacto para una configuración personalizada y una sesión de capacitación GRATIS. Software de tiempo y asistencia flexible, basado en la web y que cumple con DCAA, incluida la gestión de permisos, horas extraordinarias, informes y seguimiento de proyectos.
ClickTime's easy-to-use attendance tracking software helps you plan and manage employee time, increase project visibility, and truly understand performance. With over 20 years of world-class support and service, it's no wonder that ClickTime is the attendance tracking tool of choice for American Express, Ketchum, and thousands of non-profits and professional services organizations. Track time on your phone or laptop, quickly approve employee hours, or dive into 80+ pre-built reports. ClickTime makes it easy to track, plan, and manage employee time and attendance -- including time off, workforce management, and more!
Collage helps small and medium businesses track and manage paid time off, attendance, absence, and employee leaves. Create custom time off policies, automatically sync public holidays to your calendars, and reconcile employee leave with payroll. Employees can view their time off balances and request time off directly within the platform. Use Collage attendance tracking with all of our core HR features for an intuitive, all-in-one HR experience. Try it free at www.collage.co Collage is ideal for small and medium businesses (fewer than 200 employees) that are looking to simplify HR and benefits management.
ClockInEasy te permite administrar y optimizar las hojas de asistencia de tus empresas con una aplicación simple. Esta aplicación basada en la nube permite a los usuarios entrar y salir con solo tomar una foto. Mantente informado mientras que los datos en tiempo real reemplazan las hojas de asistencia en papel y garantizan un informe más seguro y detallado. Los informes muestran: la ubicación geográfica del empleado, el reconocimiento facial, las notas entre otros/as. Una aplicación de registro del tiempo fácil de usar que utiliza GPS y reconocimiento facial para evitar la molestia de las hojas de asistencia en papel.
Web-based software with modular design that includes scheduling, leave tracking, and expense management, among others. Web-based software with modular design that includes scheduling, leave tracking, and expense management, among others.
El paquete completo tiene un precio de solo 47.50 dólares por mes para hasta 100 usuarios (sin tarifa por usuario). Los empleados pueden presentar solicitudes y realizar un seguimiento de sus saldos restantes. Configura bancos de acumulación automática y notificaciones, para que sepas cuándo solicitan tiempo libre los empleados. El seguimiento intuitivo de este sistema también se integra con el sistema de reloj registrador, comunicación y capacitación de empleados para brindarte administración total de todo tu equipo por un bajo precio. Comienza tu prueba gratis para ver cómo puedes comenzar a ahorrar tiempo y dinero hoy mismo. Reloj de registro, seguimiento de ausencia/vacaciones/enfermedad con funciones de acumulación automática, comunicación de equipos, notificaciones en todo el sitio y mucho más.
Sistema de reloj en línea basado en la Web que permite rastrear las llegadas y salidas de empleados al hacer clic en el reloj del navegador. Este es el sistema de tiempo y asistencia más rentable del mercado. EmploTime es ideal para empresas pequeñas y medianas. Es la solución más asequible para un sistema de reloj de horas. Puede ayudarte a rastrear las horas productivas de tu equipo en cuestión de segundos. El software viene con funciones avanzadas, como PTO, horas extra, asistencia en horario ininterrumpido y mucho más. EmploTime no podría ser más simple, ya que utiliza un navegador para permitir que tus empleados registren la entrada y salida de la oficina.
TIMEOFF.GURU te ayuda a ahorrar mucho tiempo, a minimizar los errores en los procesos de envío, aprobación, rastreo y administración de cada licencia, y a asignar y registrar las vacaciones y ausencias del personal. Software de gestión de ausencias siempre disponible y fácil de usar, con varios informes que rastrean el tiempo que los trabajadores emplean en sus tareas.
Solución diseñada para gestionar las ausencias del equipo, incluidas las vacaciones de los empleados, la asistencia y el tiempo libre remunerado. Gestiona eficientemente las solicitudes de ausencias a través de notificaciones de productos o correos electrónicos. Almacena centralmente toda la información esencial de los empleados en archivos personales integrales y utiliza los cuestionarios del personal para recopilar datos de los empleados con un solo clic. Solución diseñada para gestionar las ausencias del equipo, incluidas las vacaciones de los empleados, la asistencia y el tiempo libre remunerado.
Improving productivity starts with getting real-time data (like time in/out, GPS location, job, task, report, photo) from employees via phone calls, text/sms messages, smartphone app, or the web. Geofencing, overtime alerts, job costing alerts, and no show alerts are another area to improve your bottom line. Lastly, whether it's a detailed custom report you're after, or an advanced accounting software integration, VeriClock can save you time on data entry and reduce errors in the process. Clock in by phone call, text, app or web with GPS tracking. OT, no show, and job cost alerts. Custom reports and integrations (QB).
Solution designed to manage team absences including employee vacation, attendance, and PTO. Efficiently handle absence request via product notifications or email. Centrally store all essential employee information in comprehensive personnel files, and use the staff questionnaiers to collect data from employees with a single click. Solution designed to manage team absences including employee vacation, attendance, and PTO.
Create schedules, track time and manage PTO in just a few minutes. Your staff can use our cloud-based solution anywhere. Missed punch notifications help ensure all shifts are covered. Open shift and change notifications empower employees to fill scheduling gaps. Easy payroll export saves hours of work and helps avoid errors. PTO balance tracking allows one-button time off approvals. Start your 30-day free trial right now. Create schedules, track time and manage PTO in just a few minutes. Start your 30-day free trial right now.
Track employee time & attendance with stratustimea flexible, cloud-based software solution. With stratustime, employees clock in, out, and request time off without any assistance. Behind the scenes, management gets a dashboard that helps with labor costs and legal wage requirements. stratustime can be integrated with all supported payroll systems, and can be placed on almost any device. A U.S.-based integration team customizes systems to the unique labor rules of each organization. Make business and operational decisions based on employee time and attendance data.
Fingercheck is the modern workforce solution thats transforming the way small businesses work. Within one powerful HR platform, businesses can easily review and manage hiring, employee onboarding, time tracking, payroll, HR, benefits, and insurance. Fingercheck delivers the tools to simplify and streamline workflow for employees, employers, and everyone in-between. Fingercheck is an online HR platform that helps you manage your employees' time attendance and payroll.
Join 100,000+ professionals worldwide who prefer PARiM and save up to 500% on your workforce management software costs with our cost-effective pricing model. PARiM combines best per-user-pricing with innovative and fast features for scheduling, time clock and HR management. Book a free demo and discover our pro-level scheduling and time and attendance tracking tools that include an advanced shift pattern creator; pay, leave and working time tracking; 1-click shift copying plus free mobile apps. Save 2x-5x on your workforce scheduling, time tracking and leave management costs. Get free demo with free onboarding & sign-up today.
TimeDrop for Windows IS NOT ANOTHER CLOUD-BASED TIME CLOCK and will quickly and securely clock your users in or out, organize time entries by department, class or project, allow you to manage permissions and provide real-time payroll and time & attendance reports. Make time tracking a drop in the bucket with streamlined features, biometric fingerprint scanner options and an easy to navigate interface. TimeDrop for Windows will quickly & securely clock your users in or out, organize time and provide real-time reports. One-time$ ($0/mo)
Web-hosted time and attendance service that automates complex labor management. Web-hosted time and attendance service that automates complex labor management.
Online Attendance Tracking Solution suited for any industry. Mitrefinch delivers the latest easy-to-use cutting-edge technology. This Intuitive and Powerful System is packed with Innovative features for your Time and Attendance Tracking, HR, Employee Self Service, Mobile Workforce, Automatic Scheduling and Clocking requirements. Real-Time analysis is enhanced with clever Business Intelligence Reporting. Over 1 Million employees use the system daily. Enterprise Solution Best Suited for Organizations with 100 to 10,000+ Employees.
Employee Scheduling and Time & Attendance Software that ensures the right employees are in the right place at the right time. This solution provides powerful tools and integration capabilities that allow you to significantly reduce your labor costs and improve productivity while increasing both employee and customer satisfaction. Collaborative solutions such as our Voice, Web and Mobile Xpress for easy time tracking will ultimately help optimize your workforce management processes. Quickly automate employee scheduling while allowing your staff to easily record their hours from any phone, via Web or Mobile App.
Spot troubling attendance patterns at a glance from any computer, anywhere! This web-based app designed for small businesses allows you to quickly track and manage employee attendance. Using a simple coding system, you track missed days and tardies with the reason the employee is out of the office. Plus, there are designated sections for tracking sick time and vacation days, as well as notes. Best of all, the price is only $60 a year. Its the easiest, most affordable solution available. Manage employee attendance quickly and affordably with this web-based app. Easily track sick, personal, and vacation days.
Web-based solution that enables audience response through engagement, social Q&A, live polling, and attendee evaluations. Web-based solution that enables audience response through engagement, social Q&A, live polling, and attendee evaluations.
AS3 es una solución de software SIS administrativa postsecundaria totalmente integrada que incluye admisiones, programación, calificaciones, asistencia, cuentas, ayuda financiera, vivienda, servicios profesionales, portales web, asistencia de Título IV, soporte de Tap y gestión predeterminada de contacto, biblioteca, vivienda y cliente. Las versiones especiales incluyen cosmetología, masajes y sistemas clínicos. AlaQuest ha estado en el negocio durante más de 40 años y tiene más de 400 instalaciones de AS3. Versiones en local y alojadas disponibles. Software administrativo postsecundario: admisiones, programación, calificaciones, asistencia financiera, vivienda, portales web e información del estudiante.
Simplify paid time off tracking throughout any organization with web-based, fully configurable absence management. TimeOut vacation tracking automates processes and eliminates errors from requesting, approving and tracking time out of the office to automatically updating accruals. Access via web and mobile app. Our customers range from small (under 20 employees) to enterprise (over 10,000 employees). Automate time off tracking and accruals with a self-service system configured precisely to your needs. Access via web and mobile app.
Time & Attendance Tracking Solution Simplified - On-Time Web is a complete time and attendance, web timesheet, time clock and project time capturing solution that is delivered as a complete hosted service via the internet. Data can be captured via a web timesheet in your internet browser, a virtual time clock function in a web browser, the OT1000 smart time clock, our android time clock app or our android and iOS personal timesheet app. Web-based timesheet solution that helps with features such time tracking, attendance management, project tracking and leave tracking.
Simple, intuitive, self-service leave tracking. No more paper or spreadsheets. Employees can easily view their leave balances, time-off calendar, schedule conflicts as well as request time off. Handles any leave type including FLMA and unpaid. Configurable time-off policies and approval routing plus automated accrual calculations. Access from any device including mobile. Integrates with Google and Outlook calendars and our HRIS platform. Built for companies with 50+ employees. BizRun is simple leave tracking. Employees can easily view leave balances, time-off calendar, schedule conflicts plus request time-off.
Cronforce is a hassle-free solution to track employee time, vacations and absences, control your budgets and plan your workforce. Designed around simplicity and usability it works for all - freelancers, small, medium and big enterprises. More than 10,000 customers including Fortune 500 companies use Cronforce daily. Cronforce connects to all major ERP, Payroll, HR and Project management systems and visualises company KPIs in our award-winning dashboards. Cronforce is a hassle-free solution to track employee time, vacations and absences, control your budgets and plan your workforce.
*FREE* Workteam Time & Attendance provides everything your organization needs to manage employee time off and hours worked by both your regular and non-regular hours staff. Alongside configurable time off policies, it provides workflows for requesting and approving time off and team members can also see when their colleagues have time off. Workteam can also manage time off accrual for non-regular hours workers. Paid and free plans available. *FREE* Vacation and time off tracking, which lets employees easily request time off and also see who is out of the office and when.
Timedox provides time and attendance solutions for enterprise-class organizations with of thousands of employees to small businesses with only 1 to 5 employees. Timedox offers Standalone |time clocks with a one-time payment and $0 monthly fees or cloud solution for $25 flat monthly fees (unlimited employees or administrators, free time clock replacement and seven days, free support). Timedox provided a unique staffing solution that enables different individuals companies to use same time clock. Time tracking for over 160,000 employees and 12,000 companies, Easily track time for payroll, and save about 7% on payroll costs.
Fundada en 2002, ELMO (ASX: ELO) es la única solución integrada de recursos humanos y nómina en la nube de Australia y Nueva Zelanda, que ofrece un proveedor, un panel de control y experiencia de usuario. Somos la empresa de tecnología para RR. HH. de más rápido crecimiento en la región. Se proporciona tecnología innovadora de recursos humanos y nómina en la nube a más de 1000 organizaciones en todo APAC. Las diversas soluciones de recursos humanos y nómina de ELMO se pueden usar juntas o de manera independiente y se pueden configurar para los procesos y flujos de trabajo de tu organización. Nómina en la nube, núcleo de RR. HH., contratación, incorporación, aprendizaje, rendimiento, sucesión, remuneración, evaluación comparativa de salarios, encuestas, recompensas
Computerized time and attendance system including software and optional hardware. Offers scheduling, payroll exports, and clocking. Computerized time and attendance system including software and optional hardware. Offers scheduling, payroll exports, and clocking.
JustLogin is the HR Cloud that just does it all. We have platforms for Payroll, Leave, Time & Attendance, Claims and more! We believe that HR should be simple - you should spend less time fussing over administrative issues, and spend more time improving your employees welfare. Over the last 18 years, we have been working tirelessly to help HR professionals achieve that, with HR solutions that are not only comprehensive, but also easy to use, setup and maintain. JustLogin is the HR Cloud that just does it all. We have platforms for Payroll, Leave, Time & Attendance, Claims and more!
TimeCheck, is a next generation enterprise grade web & mobile enabled time and attendance management software power packed with advanced features to automate timekeeping and reduce administrative burdens. Developed innovatively with custom & special features to handle the various attendance requirements of your organization, even the most complex shift rules for your diverse workforce. "1 Million daily users use TimeCheck to record the daily hours they work". TimeCheck, is a next generation enterprise grade web & mobile enabled time & attendance software power packed with advanced features.
CascadeGo (anteriormente conocida como Octopus HR) ayuda a las pymes del Reino Unido a administrar su fuerza laboral de manera más eficiente. Con CascadeGo, dedica menos tiempo a la administración diaria de recursos humanos y más tiempo a la hora de agregar valor real a tu organización. CascadeGo proporciona toda la funcionalidad que esperarías de un sistema de RR. HH. autoservicio galardonado, y se puede personalizar según las necesidades específicas de tu organización. Estos sistemas de recursos humanos en línea y de autoservicio evitan que los profesionales de recursos humanos se ahoguen en el papeleo, lo que les permite ser más estratégicos.
NCheck Bio Attendance is a truly, multi--biometrics time tracking system with fingerprint,face and iris identification. It can be used in different application areas ranging from employee attendance control to check-in at events, clubs, clinics, field attendance to construction site,etc. It also supports multiple face detection and identification at the same time which saves the organization time in taking attendance. It uses Neurotechnology's latest algorithm and supports leading Payroll system Automatic end-user attendance control (time-tracking) system with fingerprint, face and iris biometrics.
Turn your Smartphone or Tablet into a professional contactless Time Clock! TrackTime24 makes managing timesheets the easiest parts of your job! It allows you to monitor your employees Clock Ins and Clock Outs, as well as their total number of hours worked, including breaks and overtime. Create and notify your employees about new work schedules and hassle-free manage their leaves requests and business travels. No more pen and paper or manual calculations! The simplest app for Work Time Management with the ability to schedule, track time and absences, and management of business trips.
Time Rack provides cloud-based time and attendance software, time clock hardware and an all-in-one HR module that streamlines workforce management by minimizing data-entry and calculation errors. Time Rack meets the needs of any organization, being robust and customizable for large organizations yet economical for small businesses. Time Rack cloud time tracking software integrates with Thomson Reuters Accounting CS and has the ability to generate payroll file bridges for any payroll software. The Time Rack time & attendance solution has been developed with features that streamline time & attendance management and processing.
Web-based leave planner tool that helps with features including email notifications, multi region setup, notice board, & task forward. Web-based leave planner tool that helps with features including email notifications, multi region setup, notice board, & task forward.
Day Off Mobile App, a simple lightweight interactive app that helps HR managers and team leaders to track their team members leaves and vacations. Its a free app where employees can request a new vacation and automatically consider public holidays and weekends, get notified with leave balance and vacation history once approved or rejected. Using the app and an interactive dashboard, managers can configure all the system data, easily import their employees and control vacations balances. Interactive mobile app to manage employees leaves and vacations in your company: Free for companies and employee.
Solución de tiempo y asistencia con turnos, ausencias y programación de las vacaciones anuales, seguimiento e informes de horarios flexibles, programación del personal, captura de datos de producción y control de acceso. Todos los módulos ZEUS están totalmente integrados y son adecuados para cualquier tamaño, tipo y sector de negocio. Establecida desde 1888, la empresa diseña, desarrolla y fabrica su propio software y hardware galardonados con premios para la gama de TI de terminales de horarios. ZEUS Time and Attendance: soluciones de software modular del grupo de empresas ISGUS, uno de los proveedores líderes del mercado.
Clockspot es el servicio de seguimiento de tiempo y asistencia, de confianza para miles de empresas. Clockspot es el servicio de seguimiento de tiempo y asistencia, de confianza para miles de empresas.

Por Visual Computer Solutions

(9 opiniones)
VCS software systems compute data prior to shift work, so that the planned hours and positions are properly staffed. Proactive scheduling promotes a productive, compliant, and fiscally responsible workforce. VCS' Scheduling and Time & Attendance Systems are best suited for small and large organizations that want to manage their workforce

Por Acroprint Time Recorder Company

(9 opiniones)
Seguimiento de tiempo y asistencia web fácil y asequible. Ofrece autoservicio para empleados, programación, costos de trabajo, exportación de datos al software y servicios de nómina más populares. Configuración sencilla, sin recursos informáticos necesarios. Conveniente y económico: pago por uso; facturado solo para empleados activos. Gestión completa de la fuerza laboral que también incluye los módulos opcionales programación, gestión de recursos humanos y nómina. Elige lo que necesitas y solo lo que necesitas. Seguimiento de tiempo y asistencia web fácil y asequible. Disponible en cualquier momento y lugar. Los módulos incluyen RR. HH., programación y nómina de sueldos.
Increase visibility into your per-project profits with real time information on your labor costs. All this is done by efficiently capturing the on-site work information from the field by having your teams take photos with our app. The photos are automatically organized and stored forever and the information helps you not only have accurate time sheets but also provides business intelligence to boost your profits and increase your efficiency, as well as provide you with accurate records Boost your profits by efficiently tracking your team in the field. Keep an accurate record with timestamps, GPS and photos.
Time & Attendance, Access Control, Plant Data Collection and Staff Scheduling Time & Attendance, Access Control, Plant Data Collection and Staff Scheduling
The attendance tracking solution for ADP "Workforce Now". Attendance Counts will automate your no-fault point-based attendance policy, from calculating point totals to generating disciplinary notices. It will also track FMLA and other types of leave, and give you a way to administer a work rule policy. It is designed exclusively for, and fully integrated with, all of ADP's cloud-based time and labor solutions (WFN, "Essential Time", "Enhanced Time", and "ezLabor Manager"). The attendance tracking solution for ADP Workforce Now
A single source Human Capital Management Solution. A single database, end-to-end, cloud-based enterprise HRM/Payroll software that has the ability to scale to any size company (1-10,000). ONEMINT provides a unique and cost-effective way for organizations to manage your most valuable asset - Your People! A single database, end-to-end, cloud-based enterprise HRM, Payroll, Time & Attendance, Talent Aquisition solution.
OOLYO is a smart and simple timetracker with PTO tracking and reporting. Free for 1 month trial, and Free Support. OOLYO has Android and Apple iOS mobile version so you can track your hours away from the office. OOLYO has tiered user security so only managers can run reports for all users. Reports are in excel/csv and html format for quick viewing. Users can track hours against clients, projects, tasks, tags, and has a timer function for granular time tracking. OOLYO is a smart, simple timetracker and PTO manager. OOLYO has mobile versions so you can track your hours away from the office.
Una solución de seguimiento y programación de tiempo de los empleados fácil de usar con verificación habilitada para GPS, diseñada para pequeñas empresas. Ideal para empresas de jardinería, conserjería, servicios de limpieza, empresas de construcción, atención médica domiciliaria y consultorios médicos. Los clientes adoran ezClocker porque es fácil de usar y asequible. Los empleados pueden usar su teléfono como una tarjeta perforada para registrar su turno y el empleador puede verificar que estén en el lugar correcto al ver la ubicación del GPS en un mapa. Una solución de seguimiento y programación de tiempo de los empleados fácil de usar con verificación habilitada para GPS, diseñada para pequeñas empresas.
ClockVIEW is a complete solution that automates employee time and attendance for companies with more than 50 employees. It offers time and attendance tracking with immediate access to current and historical information for the maximum return on your investment. ClockVIEW's time sheets, time slips, time cards and time clocks are simple entry methods allowing for quick recording of time. The time recording process keeps track of when employees attended, and that supervisors approve time. Keep track of such data as your employees' time, labor, vacation days, overtime pay, and sick days.