Software para gestión de marca

Utiliza la página Capterra de México para encontrar el mejor software de Software para gestión de marca para tu empresa.

¿Por qué Capterra es gratis?

Por Bynder BV

(132 reseñas)
Más de 250 000 profesionales en todo el mundo están utilizando el paquete de gestión de marca Brand Management Suite de Bynder para crear, encontrar y utilizar sus activos y garantizar la coherencia de la marca en todos los canales. El galardonado software de Bynder es utilizado por marcas globales como Spotify, Puma y KLM. Solicita una demostración personal o descarga el informe de comparación del portal de marca original. Descubre más sobre Bynder Más de 250 000 profesionales de todo el mundo (como Puma, Spotify, KLM) trabajan con el galardonado software de gestión de marcas de Bynder. Descubre más sobre Bynder

Por Ontrack Workflow

(2 reseñas)
El software de gestión de marca Ontrack Workflow agiliza la forma en que tu empresa controla y distribuye los activos de ventas y marketing mientras mantienen la integridad de la marca. Algunas de las características incluyen: Portal flexible en línea, herramientas administrativas y gestión de flujos de trabajo, control de marca, localización y personalización, datos variables y fusión de datos, enlace de proveedores, informes y analítica, integraciones API. Ontrack Workflow es una solución asequible, con configuración rápida y grandes capacidades. ¡Regístrate para una demostración gratuita! Descubre más sobre Ontrack Workflow Ontrack Workflow facilita a tu empresa el control y la distribución de marketing y activos de ventas mientras mantiene la integridad de la marca. Descubre más sobre Ontrack Workflow

Por IntelligenceBank

(62 reseñas)
IntelligenceBank is the leading DAM and Marketing Operations platform giving you a seamless process to create, manage, approve distribute and report on creative content and digital assets. Our enterprise-grade DAM helps you expertly manage content compliance and power personalization projects. You can take your creative content management further with custom brand guidelines pages, online creative briefs, creative project management with calendars and killer workflow for approvals. Descubre más sobre IntelligenceBank The best DAM and Marketing Ops solution for branding, workflow & customer service, we make it easier to manage your marketing process. Descubre más sobre IntelligenceBank
La solución de gestión de marca basada en datos de Widen es la única fuente de verdad para la coherencia y la visibilidad de la marca. Las plantillas localizan tu marca para representantes de ventas, mientras que Portals te permite crear micrositios personalizados en varios idiomas. Se integra con más de 30 aplicaciones, desde suites creativas hasta colaboración, para que tu marca pueda escalar fácilmente entre equipos, sistemas, canales y el mundo. Protege tu contenido con un servicio incomparable desde 28 000 USD por año. Solicita una demostración hoy. Descubre más sobre Widen Collective Potencia tu contenido con una solución de gestión de marca galardonada y un servicio incomparable. A partir de 28 000 USD por año. Descubre más sobre Widen Collective
With Yext's best-in-class, cloud-based platform, you'll harness the power of knowledge to drive internal efficiencies, great brand experiences, and rich customer interactions everywhere online. It is your centralized hub to manage all the facts consumers seek about your people, places, and products - from locations, holiday hours, and in-store promotions to parking entrances and professional credentials. Descubre más sobre Yext Knowledge Manager Your single source of truth for the public facts about your business. Descubre más sobre Yext Knowledge Manager
BEAM (Brand Engagement & Asset Management) is the solution of choice for leading brands such as Deloitte, Allstate, Chevron, BNYMellon, and USA Today. Borne from the global brand experts at Monigle, BEAM is built with an intimate knowledge of what today's brand leaders need. In addition to robust tools and resources for your brand assets, BEAM provides a custom experience with rich information, resources, and support services to engage and empower your employees to live and champion your brand. Descubre más sobre BEAM Brand Center BEAM (Brand Engagement & Asset Management) is the solution of choice for leading brands such as Deloitte, Allstate, and Chevron. Descubre más sobre BEAM Brand Center

Por Asset Bank

(26 reseñas)
Software de gestión de marca de cinco estrellas a un excelente precio. La Essential Edition comienza con solo 495 dólares por mes, con licencias locales perpetuas desde 10 125 dólares. Asset Bank es utilizado por más de 800 marcas en todo el mundo, incluidas Coca-Cola, Unilever, Panasonic y Deloitte. Se puede alojar en la nube o localmente, es altamente configurable y ofrece un excelente programa de soporte con actualizaciones gratuitas regulares. Descubre más sobre Asset Bank Software de gestión de marca de cinco estrellas desde solo 495 dólares por mes, con licencias locales perpetuas desde 10 125 dólares. Descubre más sobre Asset Bank
La tecnología de gestión de activos de marca de MarcomCentral ayuda a las organizaciones medianas y grandes a cumplir fácilmente los estándares corporativos de marca en toda la empresa. Con esta tecnología basada en la nube, los usuarios reciben acceso inmediato a los activos de marca más actualizados, todo desde una sola ubicación. Elimina completamente los activos fuera de la marca y habilita a tu personal con MarcomCentral. Conoce más hoy mismo. Descubre más sobre MarcomCentral Enterprise Aplica fácilmente los estándares corporativos de marca con esta tecnología de gestión de marcas basada en la nube. Conoce más hoy mismo. Descubre más sobre MarcomCentral Enterprise

Por Lucid Software

(158 reseñas)
Lucidpress is a design & brand templating platform that empowers non-designers in your company to create and distribute marketing collateral all on their own (without going off brand). Lockable templates protect your brand while allowing colleagues to make small design tweaks and customizations, easing the workload off your creative team. Say goodbye to rogue branding forever with Lucidpress -- the brand templating platform trusted by over 5 million users worldwide. Descubre más sobre Lucidpress A design & brand templating tool with lockable templates that empowers teams to create & distribute content without going off brand. Descubre más sobre Lucidpress

Por Pageflex

(2 reseñas)
Pageflex's Distributed Marketing Platform helps multi-location enterprises maintain and grow their brands at a local level. Combining digital asset management, multichannel distribution, personalization, brand compliance, and analytics capabilities, Pageflex provides visibility and control for corporate marketing teams while enabling field teams to deliver better campaigns. Customers enjoy third-party integrations, a user-friendly interface, and a tailor-fit solution for easy adoption. Descubre más sobre Pageflex Pageflex's Distributed Marketing Platform helps multi-location enterprises both maintain their brands and grow them at a local level. Descubre más sobre Pageflex

Por SproutLoud

(8 reseñas)
SproutLoud is a leading SaaS-based Through-Channel Marketing Automation platform that provides software, service and solutions designed to increase Brand sales through Partners in local markets. SproutLoud's advanced marketing automation technology simplifies every aspect of local marketing, from start to finish, and delivers comprehensive analytics to show ROI on individual tactics and campaigns, including overall Partner engagement and platform usage. Descubre más sobre SproutLoud SproutLoud helps leading brands manage and execute marketing programs through the local businesses that sell their products & services. Descubre más sobre SproutLoud

Por TrackStreet

(8 reseñas)
TrackStreet is the leader in MAP (min adv price) policy enforcement and Authorized Dealer program compliance. More than just a data feed, our platform gives full internet sales channel visibility (who's selling what, where, when and for how much), then automatically acts upon the data for you to dramatically reduce channel conflict and policy violations(from 70%-90%+ in just weeks) while you and your team focuses on high value activities. Descubre más sobre TrackStreet TrackStreet is the leader in MAP (min adv price) policy enforcement. Learn who is selling your products online, for how much, and where Descubre más sobre TrackStreet

Por Third Light

(21 reseñas)
Third Light IMS es una herramienta de administración de activos digitales rápida y muy completa en funciones. Organiza, etiqueta, encuentra, comparte, edita y descarga todos tus archivos digitales de forma rápida, fácil y segura. El chat y compartir en línea respaldan el trabajo colaborativo y centralizado con equipos internos y socios externos. Convierte formatos, rastrea derechos de autor, protege y distribuye archivos. Soluciones basadas en la nube o con licencia, con actualizaciones gratis y sin interrupciones y API disponible. Excelente precio, ofrece usuarios ilimitados y es compatible con los estándares del sector. Descubre más sobre Third Light Biblioteca de medios digitales con funciones enriquecidas. Organiza, marca, encuentra, comparte, edita y descarga todos tus archivos digitales de forma rápida, fácil y segura. Descubre más sobre Third Light

Por Brandworkz

(11 reseñas)
Brandworkz is the brand management software platform that makes doing the right thing, the fastest, easiest thing. A central brand hub, you can manage, use and share marketing content, create and edit artwork, collaborate with colleagues globally and buy in to the brand promise. The result for companies like Aon, Mitsubishi, Dr. Martens and Gold's Gym is fewer operational headaches, better brand experiences for customers, and a more consistent, effective brand, in less time for less effort. Descubre más sobre Brandworkz Brandworkz is the brand management software platform that makes doing the right thing, the fastest, easiest thing. Descubre más sobre Brandworkz
Outbrain es una plataforma de publicidad nativa premium que ayuda a conectar a los profesionales de marketing con su público objetivo a través de recomendaciones personalizadas en los principales editores del mundo. Utiliza datos propios de interés y comportamiento para captar la atención del público hasta inspirar su próxima acción. Descubre más sobre Outbrain Amplify Outbrain y IAS forman una asociación estratégica para ofrecer soluciones de seguridad de marca a los vendedores Descubre más sobre Outbrain Amplify

Por WoodWing

(12 reseñas)
Swivle es un software de gestión de marca basado en la nube que te ayuda a organizar todos los activos de tu marca en línea. También es una solución de flujo de trabajo perfecta para agencias creativas, establecimientos educativos o marcas para almacenar, administrar y compartir imágenes digitales en la nube. Al usar Swivle, ahorras dinero en servicios de alojamiento y desarrollo de software interno, así como también plataformas de intercambio de archivos. Asimismo, ahorras tiempo en la búsqueda de archivos gracias a la función integral de etiquetado de metadatos y la estructura intuitiva de las carpetas de archivos. Descubre más sobre Swivle Administra y comparte tus activos de marca con todas las partes interesadas utilizando el software del portal de intercambio de archivos en línea para marcas y agencias. Descubre más sobre Swivle

Por Brand24

(126 reseñas)
Brand24 es una solución de gestión de marca efectiva y fácil de usar. Miles de marcas de todos los tamaños usan Brand24 para rastrear y analizar conversaciones en línea sobre sus marcas y productos. Brand24 permite a las empresas controlar su reputación en línea, prevenir crisis de relaciones públicas, mejorar las relaciones con los clientes, realizar un seguimiento de sus esfuerzos de marketing, encontrar embajadores de la marca y obtener información de los clientes sobre sus productos y servicios. Descubre más sobre Brand24 Acceso instantáneo a todas las menciones en línea relevantes para tu marca. Descubre más sobre Brand24

Por NiceJob

(52 reseñas)
----> NiceJob es la forma más fácil de obtener más críticas y construir una gran reputación en línea. Nunca vuelvas a escribir contenido de marketing: NiceJob recopila automáticamente las reseñas de los clientes y las comparte en las redes sociales. Aprende todo lo que necesitas saber sobre tus clientes y consigue que te recomienden a todos tus amigos. Es como el boca a boca, pero mil veces mejor. Sin contratos, 14 días de prueba gratis, luego solo 75 USD al mes. ----> Pruébalo gratis en get.nicejob.co. <---- Descubre más sobre NiceJob ----> La forma más fácil de obtener más críticas y construir tu reputación. Nunca vuelvas a escribir contenido con el boca a boca en línea. Pruébalo gratis. Descubre más sobre NiceJob

Por BrandMaker

(10 reseñas)
BrandMaker es un líder en gestión de recursos de marketing (MRM). Las soluciones ayudan a los equipos de ventas y marketing empresariales al optimizar la gestión de operaciones de marketing y la entrega de contenido de marketing personalizado que responde a las necesidades de clientes específicos en los puntos apropiados del proceso de compra. A diferencia del software de marketing tradicional, el software de BrandMaker transforma la forma en que funciona el marketing. Descubre más sobre BrandMaker Las soluciones de BrandMaker ayudan a los equipos de ventas y marketing empresarial a optimizar la gestión de operaciones de marketing. Descubre más sobre BrandMaker

Por Ceros

(12 reseñas)
Our interactive content creation platform empowers marketers & designers to build rich, engaging digital content, no coding required. With our cloud-based software, you can: Design beautiful interactive content that works across all devices and browsers. Publish and republish with the click of a button. Distribute content as easily as embedding a YouTube video. Track your content's performance on a granular level with rich analytics. Integrate marketing automation and eCommerce features. Descubre más sobre Ceros Our interactive content creation platform empowers marketers and designers to build rich, engaging digital content, no coding required. Descubre más sobre Ceros

Por NetX

(19 reseñas)
Descubre más sobre NetX Simple, útil, flexible. Gestión de activos digitales con excelente servicio, diseño limpio y tecnología preparada para el futuro. Descubre más sobre NetX

Por Propago

(11 reseñas)
Propago allows brands to bring all their marketing assets (print, promo, apparel, digital) under a single online repository accessible to field agents (sales, franchisees, affiliates) while giving administrators total control over the brand, budget and inventory. Settings dictate what products users can see, how much they can order and what creative elements they can modify. With a set of web-to-print, production, and warehousing tools, brands can streamline their entire marketing supply chain. Descubre más sobre Propago Propago allows field agents to order marketing products and personalize materials while giving marketers total control of the brand. Descubre más sobre Propago

Por Brandfolder

(62 reseñas)
Brandfolder es la única fuente de verdad para todos tus activos digitales. Brandfolder hace que sea fácil aumentar la consistencia y el compromiso de la marca de una manera visual única. Has dedicado una gran cantidad de tiempo a crear activos y es probable que estén almacenados en múltiples ubicaciones de almacenamiento en la nube, alojamiento e incluso en equipos de empleados. En combinación con la asistencia al cliente número 1 en el sector, Brandfolder rápidamente organiza y selecciona tus activos de marca y los distribuye para construir. Descubre más sobre Brandfolder Brandfolder inspira el uso, permite el descubrimiento rápido y agiliza los flujos de trabajo entre los equipos. Descubre más sobre Brandfolder

Por ReviewTrackers

(46 reseñas)
ReviewTrackers is the award-winning reputation and review management software trusted by over 40,000 businesses. Track reviews on Facebook, Google, TripAdvisor, and 100+ review sites. Centralize all your review data in one app. Respond to customers faster. Request reviews via hassle-free SMS and email campaigns. Harness machine-learning technology to find insights from your reviews. Get award-winning customer support, API access and automation, and instant review alerts from ReviewTrackers. Descubre más sobre ReviewTrackers Software that helps businesses manage and respond to reviews, boost ratings and rankings, and discover key customer insights. Descubre más sobre ReviewTrackers

Por MediaValet

(40 reseñas)
MediaValet, a leader in cloud-based digital asset management, helps marketing and creative teams easily manage, collaborate on and distribute their digital assets and content, improving productivity and increasing the ROI on their marketing investments. As the only DAM built on Microsoft Azure, MediaValet is the fastest and easiest to use DAM platform, offering unlimited users, unlimited support and training as well as best-in-class integrations to technology and marketing platforms. Descubre más sobre MediaValet MediaValet helps marketing and creative teams easily manage, collaborate on and distribute their marketing assets, visuals and content. Descubre más sobre MediaValet
Aumenta tus capacidades de gestión de marca al organizar, localizar, compartir y proteger tus activos. Extensis Portfolio es la solución de gestión de activos digitales líder del sector, ya que es sencillo de usar y fácil de configurar. En unos segundos puedes organizar tus archivos digitales y compartirlos con tu empresa y fuera de ella, permitiendo que todos encuentren lo que necesitan cuando lo necesiten. Adelante. Deja que Portfolio ayude a tu empresa a alcanzar y superar los objetivos de la marca. Descubre más sobre Extensis Portfolio Lleva la gestión de marca al siguiente nivel con un software que organice, proteja y te permita encontrar fácilmente tus activos digitales. Descubre más sobre Extensis Portfolio

Por BrandMaster

(0 reseñas)
Brand Center by BrandMaster brings life to your brand, ensures unified communication and controls your brand strategies and marketing activities. Collect and share digital assets, marketing activities, templates, campaigns and communication in one single location. Achieve perfect brand management by connecting your organization and external stakeholders with your brand, allowing you to control how, what and when you share your content without loosing track of your brand and communication. Descubre más sobre Brand Center Brand Center by BrandMaster brings life to your brand, ensures unified communication and controls your brand strategies and marketing. Descubre más sobre Brand Center

Por Reputology

(47 reseñas)
Reputology is the best-of-breed Brand & Review management platform that helps multi-location enterprises improve ratings on sites like Google, Facebook, etc. Engage unhappy reviewers to resolve issues quickly, analyze trends and location-level performance & discover the root cause of customer sentiment. Fortune 500 companies utilize Reputology as well as recognized brands like Golds Gym and House of Blues. Descubre más sobre Reputology Reputology helps multi-location enterprises manage reviews & monitor their brand on sites like Google, Facebook & more. Descubre más sobre Reputology

Por QBank Company

(26 reseñas)
¿Por qué invertir en QBank? La respuesta es muy simple. Tendrás un desempeño mejor, más rápido y más rentable con QBank que la mayoría de los competidores. Te ayudará a mantener tu marca consistente y también te ayudará a aumentar las ventas. Los estudios muestran que es posible liberar hasta una hora por empleado todos los días con QBank. Es simplemente un mediabank inteligente y hábil que potencia tu organización con una solución duradera. QBank es una empresa pública que se comercializa en AktieTorget (QBNK). QBank es un software de gestión de activos digitales basado en la Web que hace que los clientes trabajen con la comunicación de manera más eficiente.

Por Fision

(0 reseñas)
Now your company-wide users, field sales, dealers and franchisees can easily search for, find and access the exact marketing materials they need; right when they need them. Control the library, the brand standards, user permissions and expiration dates for every marketing asset - images, audio/video files, white papers, radio/TV ads, etc - in one repository with your business rules attached to each one. With only the most current assets are available, you prevent any off-brand communication. A distributed marketing automation platform that makes digital asset management, permission management, and brand control simple.

Por Webdam, a Bynder Company

(132 reseñas)
La plataforma de gestión de marca n.º 1, Webdam, ayuda a los profesionales de marketing y creativos a contar la historia de su marca. Esta plataforma facilita que marcas como Starbucks, Home Depot y Vodafone organicen, usen y compartan los activos creativos que son el corazón de las experiencias impactantes que ofrecen. Al unir a todas las personas que participan en la conformación de tu marca en una plataforma común, Webdam permite que las actividades de creación de marca se amplíen a toda la empresa y a todo el mundo. El líder en gestión de marca, Webdam, es la principal opción para conectar tus marcas, archivos creativos y equipos.

Por Youzign

(6 reseñas)
Una solución que te permite hacer gráficos web desde cero o con plantillas. Una solución que te permite hacer gráficos web desde cero o con plantillas.

Por SocialFlow

(3 reseñas)
Attention buying platform that provides social media advertising strategies improvement, proactive audience conversion and engagement. SocialFlow analyzes real-time conversational data and automatically delivers your message to the right audience at the right time for maximum engagement. SocialFlow analyzes real-time conversational data and automatically delivers your message to the right audience at the right time.

Por Adgistics

(12 reseñas)
With a proven track record of 18 years, Adgistics is a leader in Brand Management software offering unparalleled service and support. Brands that integrate the Brand Centre as a part of their overall brand management strategy can execute their objectives and plans more effectively with the ability to capture, communicate, and celebrate all the elements that make up your Brand. The Adgistics Brand Centre helps brands such as Visa, Ford, Royal Mail, European Tour and Jack Daniels. The Adgistics Brand Centre is a scalable smart hub for teams who build brands

Por Stackla

(2 reseñas)
Stackla is the user-generated content (UGC) platform that puts customer stories at the heart of brand marketing. Through predictive intelligence and automation, Stackla helps brands identify authentic, compelling customer content from across the social web and showcase them at scale throughout their core marketing channels increasing engagement, strengthening customer trust and driving sales. Stackla is designed to meet the content personalization needs of enterprise-level organizations. A user-generated content marketing platform that puts customer stories at the heart of brand marketing.

Por AIMediaComms

(1 reseña)
With over 300 clients nationally, Vuelio is the market leading, web-based software suite for managing all media and stakeholder interactions. It enables your various communications teams to work more efficiently with one voice, and empowers them to establish more effective relationships with the media and other stakeholder groups. Vuelio ensures your messages are consistent. Your reputation is maintained. Your internal and external stakeholders get the right information, at the right time. Web-based software suite for managing all media and stakeholder interactions; enables communications teams to work efficiently.

Por Web Cube

(1 reseña)
Content marketing platform for online retailers with streamlined order management and social media integration. Content marketing platform for online retailers with streamlined order management and social media integration.

Por Wedia

(11 reseñas)
Utilizada por más de 150 000 profesionales de más de 50 países y reconocida como líder de su espacio por el Cuadrante Mágico de Gartner, la solución en la nube de Wedia es el núcleo de todos tus activos de comunicación y marca, lo que te permite adaptar tu contenido de marketing para mercados locales y diversos canales. Con las potentes funciones de automatización de marca y gestión de activos digitales, puedes personalizar y generar fácilmente múltiples variaciones de tus activos, acortando el tiempo de llegada al mercado y garantizando la uniformidad de la marca. La solución Wedia facilita a los comercializadores locales la producción y personalización de mensajes de marketing al tiempo que garantiza la uniformidad de la marca.

Por Brandit

(4 reseñas)
Brandit empowers organisations to create branding and marketing materials in-house via our web to print software. By using templates designed specifically for your business, you can ensure brand consistency whilst still enabling a level of personalisation with variable elements such as photography and copy. From leaflets to storm boards to A3 posters, your designs can be created online anywhere in the world by those with no prior graphic design experience. Saving marketers time & budget. Brandit Global is an award winning brand management portal. Safe, secure and unbeatably simple. Sign-up for a FREE demo today.

Por Unmetric

(0 reseñas)
Social media competitive intelligence platform that focuses on brand performance. Search engine for brands & content intelligence. Social media competitive intelligence platform that focuses on brand performance. Search engine for brands & content intelligence.

Por Aproove

(0 reseñas)
The 360 Visual Collaboration Solution to manage easily Graphical Design's projects, campaigns containing Adobe Creative Suite files, Powerpoint presentations, Microsoft Office Documents and even Movies, all in one online software. Using Aproove gives you everything you need to manage efficiently, securely and easily any Work in Progress involving one to thousands of collaborators. Aproove is providing an impressive ROI for Brand Owners' Marketing Teams, Printers, Advertising Agencies. Cloud based Online proofing, collaboration & file management platform designed to meet the needs of Creatives.

Por JangoMail

(0 reseñas)
JangoMail's unique marketing and transactional email platform makes email delivery simple and customizable. It allows you to create an advanced custom email newsletter to keep in contact with your customers. JangoMail offers 24-hour customer support, a sophisticated HTML Editor, and foreign language options. It allows complete branding control, supports header level details, and offers advanced custom email capabilities. JangoMail is consistently rated as one of the best email service providers. Ready to make your email marketing the stuff of legends? Create unique, personalized email campaigns. Your email, your way.

Por Image Relay

(67 reseñas)
Some of the world's most recognized brands rely on Image Relay to upload, organize, monitor, manage, and distribute their files from one centralized, secure, easy-to-use spot in the cloud. Image Relay is the Digital Asset Management system designed with your time in mind. And if you ever need anything, we're right here, ready to jump in and help. Upload, organize, and distribute your digital assets from one centralized, secure spot in the cloud.

Por CrowdRiff

(2 reseñas)
La plataforma de marketing visual CrowdRiff facilita el abastecimiento, la organización y la publicación de contenido generado por el usuario (UCG) y visuales propios que repercutan en los viajeros. La plataforma de marketing visual CrowdRiff facilita el abastecimiento, la organización y la publicación de contenido generado por el usuario (UCG) y visuales propios que repercutan en los viajeros.

Por BrandMuscle

(0 reseñas)
BrandMuscle is your one-stop partner for powerful, predictive brand-to-one marketing. We are the only distributed marketing partner who can simply do it all and scale with your brands growth. Our integrated, end-to-end solution offers tools and services specifically designed to help you and your local business partners to FUND, CREATE, EXECUTE and OPTIMIZE marketing at the individual level. BrandMuscle is your one-stop distributed marketing partner for powerful, predictive brand-to-one marketing.

Por Dalia Research

(0 reseñas)
BrandTracker provides the essential brand insights you need for your (or your competitor's) product, service or brand. By utilising its proprietary opinion collection engine powered by Dalia, BrandTracker delivers you all the essentials such as brand awareness, brand consideration, brand usage, brand values, brand buzz, ad awareness, ad channel comparison and many more; at a fraction of the cost of a traditional market research agency. BrandTracker delivers results in more than 100 countries. With BrandTracker, you get the essential brand insights and feedback for your brand, product or a service by your target audience.

Por Brightzone

(2 reseñas)
Amise es el software favorito de gestión de contenido multimedia para empresas de marketing y servicios de comunicación. Una pequeña joya de ergonomía y un verdadero éxito estético, Amise integra todas las características necesarias para la gestión de tus documentos electrónicos. Y también es el DAM con las mejores características de precio. ¿Qué más se puede pedir? Al igual que otros miles de usuarios, usa Amise para organizar, asegurar y compartir fácilmente tu contenido multimedia.

Por Brandkit

(7 reseñas)
All your brand and marketing content in one place, helps your marketing team move faster, save time and stay on brand. Fast, Friendly and Flexible brand centric digital asset management for marketing teams.

Por Marvia

(5 reseñas)
Marvia es tu punto de partida para soluciones de marketing inteligentes. Este software permite a las organizaciones controlar de forma centralizada sus materiales de marketing, mientras que los publica a nivel local. Personalizado y con el contenido adecuado. Así es como se asegura de que las empresas obtengan más de sus marcas. Marvia hace que el marketing sea accesible para todos en tu organización. Marvia se basa en módulos, elige tus componentes básicos y crea tu plataforma de marketing en línea personalizada.

Por Reputation Loop

(22 reseñas)
Reputation Loop is a complete Reputation Management and Monitoring Platform designed for local business owners. The Automated Customer Feedback Loop helps owners generate fresh feedback from recent customers, providing them with an instant snapshot of how the business is doing down to a granular level. Negative feedback is flagged and routed directly to a supervisor or owner, while customers who've left positive feedback are asked to share their experience online, creating 5-star reviews. Reputation marketing platform that gathers feedback from your customers and turns it into 5-star reviews online.

Por Cordeo

(3 reseñas)
No one knows better than you that optimal Brand Management can make the difference for your brand. You also know that your organization will only be successful if it is able to share efficient and recognizable branded marketing and communication materials at the right time, through the right medium and channel. This can be a challenge. We offer you the solution. BrandSpot Brand Resource Management speeds up the time-to-market, reduces cost, & achieves consistency of brand for multiple channels.

Por InBrand Software

(0 reseñas)
A web based brand management delivery system that provides organizations a central location for all marketing collateral. A web based brand management delivery system that provides organizations a central location for all marketing collateral.

Por Rallio

(0 reseñas)
Serves national brands at the local level by providing a simple to use platform for brand, content, and reputation management. Serves national brands at the local level by providing a simple to use platform for brand, content, and reputation management.

Por Sun Brand Technologies

(0 reseñas)
Sun Brand Technologies (SBT) es el especialista líder del mercado en soluciones de gestión de ciclo de vida de la marca (BLM [Brand Lifecycle Management]) y de gestión de ciclo de vida del producto (PLM [Product Lifecycle Management]), que optimizan la velocidad del producto para el mercado y producen ahorros comerciales reales. La sofisticada solución ODIN es una plataforma para el registro de todas las actividades de desarrollo de productos nuevos de una empresa, complementada por una interfaz de usuario final que abarca la gestión intuitiva de proyectos y herramientas de aprobación de obras de arte. Una aplicación en línea imprescindible para las marcas mundiales.
one2edit is a web application that streamlines InDesign based workflows among corporate marketing communication departments, creative agencies, prepress and translation service providers. It is built on Adobe InDesign Server, which enables to leverage the exceptional design, layout, and typographical capabilities of Adobe InDesign software. Non-design professionals can make changes directly to InDesign layouts within a web browser, without having to purchase or learn InDesign. Localization and adaptation of marketing collateral, full control over brand design, workflow automation. Native InDesign, APIs.

Por Jonas Software

(0 reseñas)
Hosted digital asset management, product approvals and royalty/contract management applications for consumer products licensing and TV distribution industries. Hosted digital asset delivery, product approvals and royalty management solutions for consumer products licensing and TV distribution.

Por BuzzReferrals.com

(0 reseñas)
Buzz Referrals is an interactive marketing agency focused on referral marketing and email acquisition. Our referral platform enables clients to engage current customers and offer rewards for referring friends. Buzz Referrals has been recognized as a leading expert in referral marketing, and our email acquisition efforts generate new customers on a CPA or CPL basis. We approach our job with the expertise, dedication, and creativity necessary to win in the social and referral marketing space. Create referral programs and buzz worthy promotions that drive new customer acquisition and increase engagement.

Por ROI360

(12 reseñas)
El software ROI360 ayuda a los equipos de marketing a respaldar y habilitar a su red con acceso instantáneo a plantillas de marketing con la marca correctamente posicionada; todo dentro de un portal fácil de usar. Agiliza el proceso de creación de material gráfico, permitiendo que tu red produzca marketing de alta calidad adaptado a las mejores prácticas en cuestión de minutos. Desde garantizar el cumplimiento hasta el control de versiones, puedes garantizar que se produzcan los documentos correctos en todo momento. ROI360 ayuda a los equipos de marketing a ahorrar tiempo y dinero a través de un software fácil de usar que agiliza el proceso de creación de marketing.

Por Saferock

(0 reseñas)
A 'paperless', cross-platform solution for sales and brand analysis, ad planning, digital asset management, and more. A 'paperless', cross-platform solution for sales and brand analysis, ad planning, digital asset management, and more.

Por Studio Syn-RG

(6 reseñas)
Brand Toolbox is an award-winning brand management tool to centralise management of brand assets, brand communications and marketing. It enables business managers, brand custodians, marketing staff, employees, and select vendors and clients to manage an organisations brand tools and specification guidelines, image libraries, document libraries and marketing material 24/7 and in the cloud. It also provides a valuable communication channel for employee training and education. An award-winning brand management tool to centralise management of brand assets, brand communications, education and marketing.

Por Saepio Technologies

(0 reseñas)
Saepio empowers marketers to plan and execute meaningful and engaging marketing campaigns across distributed networks and around the globe ensuring local relevance, brand consistency, speed to market and significant cost savings. The worlds best known brands turn to Saepios powerful software platform and extensive portfolio of support services to automate the marketing process, eliminate redundancy and ensure that all marketers connected to the brand. Combines digital asset management, collateral customization and marketing automation into one, easy-to-use marketing interface.

Por Infor

(0 reseñas)
Infor Market Resource Management is completely integrated marketing software for managing your entire marketing department and all campaigns, along with the resources and management processes required to get your promotions to market. If you need more speed to market with promotions, & more marketing visibility...you need Infor MRM. Market resource management solution encompasses strategic marketing planning & budgeting, program development & marketing intelligence.
Pica9 designs and maintains CampaignDrive: a web-based ad building platform that enhances brand integrity, reduces production costs, and simplifies the creation of print, email, and online advertising for local marketers. We enable users to generate brand-consistent marketing materials without design software or skills. With a client list that includes 40 brand communities and more than 80,000 local businesses, Pica9 has developed a depth of expertise that no other provider can match. Offers an all-in-one local marketing platform that combines print, web and email marketing tools to localize & protect brand messaging.

Por Ad Giants

(0 reseñas)
Marketing Brand Management. Control brand standards, empower your field. Improve your ROI. All in one easy to use system. We started the company to help businesses of all sizes manage their brands from the corporate level all the way down to the field level, and go to market with complete certainty that their branding and marketing materials are being executed properly. Our system also gives clients the flexibility to customize any asset on the fly. Take a look at our demo today! Marketing Brand Management. Control brand standards, empower your field. Improve your ROI. All in one easy to use system.

Por BlueSky ETO

(0 reseñas)
BlueSky ETO builds sophisticated, web-based brand management portals and digital asset management software to elevate your distributed marketing efforts. Our customized systems are engineered to order and provide multi-channel marketing professionals with powerful tools to manage their marketing collateral while maintaining brand integrity. Our systems solve the marketing challenges of some of the worlds best-known brands in the hospitality, restaurant, banking and non-profit industries. Sophisticated, customized and easy to use web-based brand marketing software and digital asset management systems for brand marketers.

Por Sabern

(0 reseñas)
Brandifyer is known as the most user-friendly brand-management platform on the market. The branding automation and marketing solutions of Brandifyer are designed to build, manage and scale brands. The brand management solution of Brandifyer assures that brand- and market identity can securely be stored, protected and shared. The solution enables brand consistency in the whole chain and is available as a cloud solution, as well as on-premise. Web based solution with features such as workflow management and integrations.

Por Simple Technology

(0 reseñas)
En Simple, a cada activo se le asigna información relevante, como palabras clave y derechos de uso, para que puedas encontrar rápidamente el material que necesitas y tener la confianza para usarlo. Utiliza el DAM para ver todos los materiales de marketing a través de los canales y a lo largo de la trayectoria del cliente, para que puedas asegurarte de que estás creando experiencias hermosas y consistentes para el cliente. A través de la API abierta, los activos se pueden asignar a flujos de trabajo inteligentes y pasar a herramientas comunes de ejecución de canales basados en la nube. CRM y sistemas CMS. Simple proporciona un lugar central para que los equipos gestionen sus activos de marketing en todos los canales de medios de comunicación.
SaaS branding solution for custom local publications built from centrally authorized content. SaaS branding solution for custom local publications built from centrally authorized content.

Por Honeycomb Digital

(1 reseña)
Honeycomb Archive es un sistema intuitivo de gestión de activos digitales (DAM) basado en la web que ofrece una organización, distribución y gestión versátiles y potentes para todas tus imágenes, logotipos, campañas publicitarias y videos aprobados por la marca. Este DAM ofrece la solución más flexible, completamente personalizable y adaptable a la marca para muchas empresas de Fortune 500 y 5000, así como para agencias de relaciones públicas a nivel mundial. Prueba un sistema piloto gratis utilizando tus imágenes y archivos de marketing. Servicio de biblioteca basado en web que proporciona un repositorio central con los gráficos y archivos necesarios para apoyar al personal de ventas y publicidad.

Por Social Media Link

(0 reseñas)
Through SML's two advocacy ecosystems, Smiley360 and Vesta, companies can activate enthusiastic consumers to spark authentic, influential content that ignites action and drives high-quality business outcomes. SML's proprietary Single-Click Sharing technology makes it easy for advocates to feed reviews to their most preferred social networks in one place, giving brands enormous exposure with comprehensive analytics, ensuring visibility and measurement. An advocacy community platform that allows marketers to build and cultivate their own communities of brand advocates.

Por Strata Company

(2 reseñas)
MarCom On Demand is a cloud-based solution for managing the assets, processes and workflows critical to an organization's marketing efforts and effectiveness. MarCom On Demand is the industry-leading cloud-based solution for managing marketing assets, processes and workflows.

Por Elateral

(1 reseña)
Supports the creation, storage, optimization, distribution, production and measurement of marketing campaigns. Supports the creation, storage, optimization, distribution, production and measurement of marketing campaigns.

Por FotoWare

(0 reseñas)
FotoWare offers Digital Asset Management Solutions to keep track of ALL your videos, audio, images, graphics and documents. Integrates with applications like Word and PowerPoint, or any third-party solution via our API. Let us help you easily find, use, organize, modify, move, share and manage your assets from a single point of entry. Our solutions are used by medium and large organizations, big news and media, museums and public services in 42 countries. We offer Digital Asset Management solutions to organize, process and share videos, audio, images, graphics and documents.

Por Outfit

(65 reseñas)
The Outfit platform is a new breed of online brand management. It isn't just a cloud storage solution for your brand assets, it is brand management software that allows anyone in your organisation to use your brand assets to produce marketing and sales collateral. Outfit automates brand management at scale through intelligent data use, templates and integrations to reduce production costs, empower teams and increase equity. The power of your brand without the effort, because Outfit automates brand management and production at scale for enterprise.

Por Percolate

(35 reseñas)
El marketing está en una transición. Las marcas en todas partes están experimentando una transformación digital e invirtiendo más en tecnología y datos. Sin embargo, la creciente complejidad del marketing está superando los recursos disponibles, y las organizaciones carecen de un sistema de registro para gestionar todo. Percolate proporciona software para ayudar a los equipos a ejecutar con éxito su estrategia de marketing. Only Percolate reúne todos tus contenidos, canales y campañas en una sola herramienta para mejorar el rendimiento de marketing. Percolate es el sistema de registro para el marketing. Software para ayudarte a ver, organizar y mejorar todo lo que hace el marketing.

Por Send Social Media

(11 reseñas)
Send Social Media es la forma más fácil de administrar, supervisar, rastrear y medir todos tus esfuerzos de marketing. Publica en más de 30 redes sociales como Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+, Pinterest, YouTube, Instagram y más. Administra toda tu campaña de marketing por correo electrónico y lanza una estrategia de mensajería de texto móvil. Supervisa tu marca en la web mientras mides tus resultados con informes detallados. Importa todos tus contactos y usa la herramienta para la gestión de relaciones con los clientes. Send Social Media es el panel de gestión de redes sociales número 1 para administrar, monitorear, rastrear y medir todos tus esfuerzos de marketing.

Por Firefly

(2 reseñas)
Firefly allows you to share any graphics - website mockups, app interfaces, logos, etc. and add annotations directly on top of it. With Firefly teams can create discussions around their visual projects to collect feedback and share ideas. Design annotation tool for teams - upload designs, capture feedback, collaborate with your team.
Las marcas icónicas quieren que su historia sea contada por las personas que más las aman. Crowdly existe para conectar lo que realmente le importa a tu marca con las personas y defensores a los que tú realmente les importas. Solo la plataforma de marketing para defensores de Crowdly puede emerger y conectar las marcas con sus auténticos defensores, que actualmente están enterrados dentro de sus grandes comunidades sociales. No damos apoyo a las listas rentables de los influencers. Esta tecnología conecta a las grandes marcas con sus propios defensores existentes a escala. Crowdly Advocate Marketing Platform conecta grandes marcas con sus propios defensores existentes a escala.

Por PubliSphere

(1 reseña)
PubliSphere centralizes all information and tools required to develop a stronger brand in a single, integrated program. Your company, distributor and partners are granted access to the program to interact with the information they need. The collaborative features allow members to use your brand the way it was intended. Individuals involved in your organization can instantly create marketing material that adheres to and enhances your brand identity. Brand Management Software for Marketing Managers to help marketers establish consistent brand identity and share marketing assets
Libris BrandingManager es una plataforma de gestión de marcas simple, pero poderosa, que te ayuda a crear, gestionar y compartir los activos de tu marca de manera eficiente y con confianza. Un sistema seguro, basado en la web, que brinda una simplicidad optimizada para la producción y protección de las garantías de marca. Los documentos almacenados centralmente tienen un contenido bloqueable que garantiza la uniformidad vital de la marca, mientras que las funciones de impresión por demanda permiten la creación rápida de materiales personalizados de marketing y ventas. La plataforma Libris Unify+ de gestión de marcas te ayuda a gestionar y compartir los activos de tu marca de manera eficiente y con confianza.

Por Dubidot

(0 reseñas)
Web-based software for processing, storage, administration, structuring and publication of all your digital assets. Web-based software for processing, storage, administration, structuring and publication of all your digital assets.

Por be the brand experience

(0 reseñas)
Una solución de marketing rápida y basada en la web que mejora la planificación de campañas, el seguimiento de los recursos y la entrega de resultados. Una solución de marketing rápida y basada en la web que mejora la planificación de campañas, el seguimiento de los recursos y la entrega de resultados.
Web-based platform automates brand's customization and distribution of all packaging, collateral and advertising materials. Web-based platform automates brand's customization and distribution of all packaging, collateral and advertising materials.

Por Encode ApS

(0 reseñas)
A collaboration platform for brand management. Features include brand identity, marketing workflow, and production management. A collaboration platform for brand management. Features include brand identity, marketing workflow, and production management.

Por brandbuddee

(0 reseñas)
Loyalty program management tool that helps encourage your customers to review and promote your brand through social media channels. Loyalty program management tool that helps encourage your customers to review and promote your brand through social media channels.

Por WatchMyCompetitor

(0 reseñas)
WatchMyCompetitor provides a SAAS business intelligence service. Easily automate the monitoring of your competitor websites for product, service and pricing changes. Easily monitor clients, prospects and other web sites of interest. Our three in one service includes: *Website Monitoring *News & Media Monitoring *Social Media Monitoring Used by some of largest global brands, our service helps marketing, competitor intelligence, product development, sales and legal teams. SAAS business intelligence service. Easily automate the monitoring of competitor, client and prospect web sites.
The S4 Marketing Resource Center combines intuitive e-commerce software with superior in-house printing to deliver quality, scalable solutions to companies with distributed marketing needs. Your corporate enterprise controls the assets, while empowering end users to execute local, targeted marketing initiatives with products ranging from business cards to custom direct mail pieces to signage, and much more! S4 Marketing Resource Center is an e-commerce platform for centralized management of brand standards and consistency.

Por BEMapps.com

(0 reseñas)
Helps marketing & sales teams make the right decisions for their brands. Helps marketing & sales teams make the right decisions for their brands.
Promoto is a B2B Brand Advocate Marketing SaaS solution with a mission to convert your customers into brand advocates. At Promoto, we are on a mission to turn your existing set of customers into a Brand Advocacy engine. Promoto leverages the power of your existing relationships. We use advanced predictive analytics to discover, identify, engage and convert your customers into brand evangelists. We make technology that helps companies convert Customers to Promoters*. We are B2B SaaS Marketing Technology Company in the Advoca

Por Accent Technologies

(0 reseñas)
Accent Connect makes the selling process more efficient and effective for B2B sales reps and marketers alike. Align sales and marketing for more wins by centralizing all content, streamlining and enhancing operations, and giving clear visibility into content effectiveness. Accent Connects enterprise brand management platform provides your team with the tools, resources and guidance to plan, prepare and engage buyers with impact. Align sales and marketing by centralizing all content, streamlining operations, and giving clear visibility into content effectiveness.

Por Falcon.io

(27 reseñas)
Falcon.io es la forma en que las marcas toman el control de la gestión de su reputación. Combina herramientas de escucha de redes sociales, incluido el análisis de sentimientos, con un centro de perfiles de clientes centralizado. Mediante la supervisión de las conversaciones en redes sociales y en línea, las marcas pueden detectar los comentarios relevantes y reaccionar a ellos. Todas las menciones sociales se enumeran en el perfil del cliente individual. Equipadas con estos conocimientos, las marcas pueden apuntar a campañas o responder rápidamente a los clientes utilizando las capacidades de publicación de Falcon. La gestión de la reputación de la marca se simplifica en la gestión integrada de redes sociales y la plataforma de experiencia del cliente (CX).

Por Frontify

(20 reseñas)
Frontify es la plataforma de gestión de marca basada en SaaS para la era digital utilizada por 2000 empresas en todo el mundo, incluidas Vodafone, Lufthansa, IBM, Nasdaq y Bosch. Con este software basado en la nube, los gestores de marca pueden crear guías de estilo en línea, administrar los activos de marca, crear bibliotecas de patrones de la interfaz de usuario, portales de marca y trabajar en colaboración en proyectos creativos. Fortalece la consistencia de tu marca en todos los canales con Frontify. Ideal para empresas de nivel empresarial. Software basado en la nube para guías de estilo, portales de marcas, gestión de activos digitales, bibliotecas de patrones de la interfaz de usuario y colaboración de diseño.

Por Digital Interactive Middle East

(10 reseñas)
Localyser aggregates all of your restaurant & retail locations' reviews in the Middle East from across the Web and organizes them into an easy to use online dashboard. We bring the reviews to you from Google, Facebook, Zomato, TripAdvisor, RoundMenu and more so you can monitor, respond and request reviews all from one place. Monitor & respond to all of your restaurant & retail locations reviews in the Middle East from across the web from one place.

Por Vanick Digital

(6 reseñas)
For medium to large businesses - TOTUS is a brand management, multi-channel marketing platform for housing, personalizing, and distributing marketing materials. By working with your marketing teams, your distributed sales force can now customize, print, and send collateral more efficiently through a variety of channels like email, direct mail, social media, and more. TOTUS is a robust integration platform, integrating with specialty vendors, custom development or industry specific systems. Manage your brand approved documents, marketing efforts, control your expenditures, and generate reports that provide total visibility.

Por ATOMIZED

(6 reseñas)
A marketing visualization and collaboration software platform for brand and agency teams with staging, planning & workflow functions. "We make visual marketing calendars for brands and agencies. Whether youre working on an editorial calendar, marketing communications calendar, brand planning calendar or publishing calendar, weve got you covered. Forget the spreadsheets and workarounds for creative reviews and campaign planning. Its time to give your content a new home!" A marketing visualization and collaboration software platform for brand and agency teams with staging, planning & workflow functions.

Por Brandox

(6 reseñas)
Brandox is an easy-to-use brand management portal for busy marketers and communicators. Quickly find and share brand material internally and externally in a user-friendly visual interface. No difficult setup process or ongoing maintenance required. Start your free trial now to discover brand management made easy! Discover brand management made easy - organize and share your brand's files quickly and efficiently.

Por Pilcro

(4 reseñas)
Pilcro is an easy-to-use free tool that helps businesses store and find their logos, copy, fonts and images. It makes sure you, and your team, are using the right assets in the right places by housing them in easy-access Pilcro Artboards. Pilcro makes your brand asset folder visual and interactive and its available from your browser or as a desktop app. Let Pilcro help your company improve their brand consistency and save you time. Get all your brand assets in one place with free brand guideline software. Access your brand assets quickly, save and share with Google

Por Central de marca

(4 reseñas)
Central de marca es la plataforma online para la gestión centralizada de marca. Autogestionable, fácil de usar y accesible desde cualquier lugar y dispositivo. Centraliza en un solo lugar manuales de marca, logos, plantillas, activos digitales y la revisión on-brand. Las herramientas de Central de marca te ayudan a mejorar tu gestión y solucionar los problemas comunes de los guardianes de marca: mantén tus normas actualizadas y tu identidad homologada, organiza tus recursos digitales y dales acceso fácilmente a tus 'brand holders' -las personas que te ayudan a construir y hacer crecer tu marca- sin perder control de estos, optimiza tu proceso de revisión de material, con trazabilidad de comentarios y versiones, sin intercambiar cadenas interminables de e-mail. Central de marca es la plataforma online para la gestión centralizada de marca. Autogestionable, fácil de usar y accesible desde cualquier lugar y dispositivo.

Por ExpertVoice

(3 reseñas)
ReadyPulse is the #1 social brand management platform trusted by consumer brands to identify, monitor, manage and drive social brand influencers and social brand awareness. Enjoyed by Nike, Northface, O'neill, Quicksilver, Zumiez, Red Bull, GoPro and hundreds of other top brands, the ReadyPulse platform builds your brand through finding authentic, proven, high quality imagery and stories created by your social customers. SIGNUP FOR A DEMO today to see how it works. ReadyPulse is the #1 social brand management platform trusted by consumer brands to identify, manage & drive social brand influencers.

Por Capital ID

(2 reseñas)
El objetivo es hacer que tu creación de contenido sea tan fácil, rápida, eficiente y adaptada a tu marca como sea posible. Con el portal de marca de múltiples soluciones, publicación a petición, publicación digital, diseño y gestión de traducciones, es posible facilitar que toda tu organización se comunique y actúe de forma coherente y uniforme. La plataforma de creación de contenido es una base comprobada y confiable para crear, traducir, aprobar, almacenar y publicar contenido (adaptado a tu marca). Tecnología que da vida a tu marca.

Por MomentFeed

(1 reseña)
MomentFeed's mobile customer experience management software enables multi-location brands to make their nearest location the best choice for every mobile customer. Designed to help organizations manage distributed consumer engagement at the store or field level, creating a mobile customer experience that is more authentic, relevant and engaging for local consumers. Mobile customer experience management platform that makes brand's nearest location a mobile consumer's first and most obvious choice.

Por Altosight

(1 reseña)
El software de seguimiento de precios y competencia más preciso, respaldado por IA, que monitorea fácilmente tu precio mínimo anunciado (MAP), rastrea violaciones por proveedor (incluso cuando los proveedores incluyen productos) y protege a tu marca. La IA establece la comparación de productos, pero la verifica una persona, ya sea el equipo o el propio cliente. Altosight encuentra los nuevos enlaces de productos y reemplaza automáticamente los enlaces caducados. Software preciso de seguimiento de precios, respaldado por IA, que controla las infracciones del precio mínimo anunciado (MAP), incluso en paquetes.

Por Location3

(1 reseña)
Platform built to power and scale local digital marketing for franchise systems and multi-location businesses. Platform built to power and scale local digital marketing for franchise systems and multi-location businesses.
AdmiralCloud inicia hoy la revolución de tu gestión de redes sociales: Sistema de gestión de activos de alto rendimiento para producir el flujo de trabajo perfecto. Los activos y la información asociada están disponibles digitalmente desde cualquier lugar y se pueden editar de forma flexible y segura, también por un grupo de personas en la herramienta de colaboración. Deja que tus redes sociales brillen, dale a tu equipo la mejor información general y genera resultados mensurables para la empresa. AdmiralCloud, totalmente basado en etiquetas y en la nube, es la gestión de activos digitales en su máxima expresión. AdmiralCloud Inicia la revolución de tu gestión de redes sociales: Sistema de gestión de activos de alto rendimiento para producir el flujo de trabajo perfecto…

Por censhare

(0 reseñas)
The censhare Digital Experience Platform pools all marketing and communications content within one information-centric system and a consistent user interface. The best-of-breed applications for Collaboration, DAM, PIM, Omnichannel CMS and MRM create for the first time relevant digital experiences from real-time information. censhare Brand Management ensures consistent brand management across all channels, employees, partners, regions and languages.
With Preeon Web-to-Print, users can create and personalize print collaterals such as business cards, advertisements, brochures, and even entire newspapers from anywhere around the world. Preeon is ideally suited for global brand management initiatives. With no investment in infrastructure and no software or add-ons to be installed, customers, dealers, representatives, franchises, agents, etc. can be enabled to individualize any print collateral. Create and personalize print collateral such as business cards, advertisements, brochures, and more.
For retailers that want full visibility of stores compliance, improve in-store execution and carry out tasks efficiently, YOOBIC provides a user-friendly application that makes daily operations easier to manage and enable retailers to sell more. For retailers that want full visibility of stores compliance, improve in-store execution and carry out tasks efficiently.

Por Fullspark

(0 reseñas)
The first brand research tool that enables constant monitoring of your brand image by micro-surveying your audience. The first brand research tool that enables constant monitoring of your brand image by micro-surveying your audience.

Por Novadex

(0 reseñas)
Individual marketing communication -define centrally and carry it out locally. The individualization of marketing content no longer has to be complex and expensive. With the marketing portal, a large number of users can individualize and personalize their marketing templates without specific know-how. This enables you to reach your customers on the print, e-mail and web channel with highly personalised communication media. With just a few clicks, you can set up a marketing portal for distribu Individual marketing communication - define centrally and carry it out locally.

Por The Designer Toolkit

(0 reseñas)
Branding Guide allows you to store and share all brand assets including all file types for logos, colours and fonts, ensuring any marketing or design is always on brand. Designed with ease of use in mind, useful functionality includes downloading any individual logo type, or all as a ZIP, copying colour codes at the click of a button and easily accessing the correct font for the brand. Paid version unlocks more features and allows the ability to manage more brands and invite collaborators. A brand management solution to enable easy storing, display and sharing of brand assets between designers and clients.

Por Tenet Partners

(0 reseñas)
A digital asset management platform designed to empower creatives and extend the value of your brand. A digital asset management platform designed to empower creatives and extend the value of your brand.

Por Tech4UK

(0 reseñas)
A brand management solution for the Indian market with instant access to brand mentions, social media analysis, and more. A brand management solution for the Indian market with instant access to brand mentions, social media analysis, and more.

Por Blue Software

(0 reseñas)
BLUE is an Esko company and global provider of software and hardware for packaging, design, collaboration, automation, workflow and production. BLUE Softwares leading enterprise LAM applications enable marketing, retail, consumer packaged goods (CPG) and life sciences companies across the globe to satisfy the rigorous demands of creative, brand and regulatory compliance and simplify packaging operations so they can launch more products faster and enrich the lives of consumers around the world. BLUE, an Esko company, provides software solutions for packaging design, collaboration, automation, workflow, and production.

Por VoloForce

(0 reseñas)
Real Cadence is a unique tech platform for multi-site businesses that delivers instant visibility across your entire operation. Our smart software-as-a-service manages tasks and measures actions by sharing evidence of completion and compliance in real time. RealCADENCE is a SaaS Platform for Operational Excellence providing immediate insight into execution across your enterprise

Por Emblem

(0 reseñas)
Crea fácilmente una marca hermosa mediante la carga de un logotipo existente o usa el creador de logotipos y obtén rápidamente un kit de marca completo. Crea fácilmente una marca hermosa mediante la carga de un logotipo existente o usa el creador de logotipos y obtén rápidamente un kit de marca completo.

Por Cognizant

(0 reseñas)
Analytics solution used in brand management to track effects of promotions and new product launches. Analytics solution used in brand management to track effects of promotions and new product launches.
Wezen provides Semantic Technologies that empower brands through the ownership of their semantic content. From copywriting to localization and publishing, it leverages textual contents from your CMS and PIM to help you edit, re-use, deploy, and monitor your content globally in a snap. A single place to centralize your semantic assets, write contents, localize and deploy them.

Por Fabasoft

(0 reseñas)
Fabasoft DAM is the easy to use, central, continuously available software system for your digital assets. Global teams, agencies, suppliers and resellers can quickly find the right content, use it consistently, administer and edit it with ease and comfortably release and share it. Our Enterprise product is providing you with full flexibility and all the benefits of a Cloud solution, based on an outstanding, certified security level. Also available on-premises or as hybrid solution, if required. Fabasoft DAM is the easy to use, central, continuously available software system to efficiently manage your digital assets.

Por Rank Me Online

(0 reseñas)
Platform for social media monitoring, allowing you to analyse and utilize conversations from across the social web. Platform for social media monitoring, allowing you to analyse and utilize conversations from across the social web.

Por Solve Digital Partners

(0 reseñas)
Cloud-based brand management system that combines DAM, brand standards, templates, review processes, & engagement in a single solution. Cloud-based brand management system that combines DAM, brand standards, templates, review processes, & engagement in a single solution.

Por Atribus

(0 reseñas)
Online monitoring and listening tool to measure and analyze what is said about your brand on Internet and Social Networks. Online monitoring and listening tool to measure and analyze what is said about your brand on Internet and Social Networks.
SaaS application that builds awareness and recognition with your prospects and strengthens brand loyalty with your customers. IntellaSphere's Brand Affinity Marketing System serves as the missing link between consumers who express their affinity and businesses, so both can benefit directly, It's a practical and affordable solution for organizations seeking to grow their digital fans, prospects and customers far more efficiently. SaaS application that builds awareness and recognition with your prospects and strengthens brand loyalty with your customers.