Software para Marcador predictivo

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Por PhoneBurner

(86 reseñas)
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Por LiveVox

(5 reseñas)
LiveVox es un proveedor líder de soluciones para centros de contacto empresariales (más de 25 agentes) en la nube que gestiona más de 12 000 millones de interacciones al año en un entorno multicanal. Con más de 15 años de experiencia pura en la nube, se capacita a los líderes de centros de contacto para impulsar estrategias de compromiso efectivas en el canal de elección del consumidor. Las capacidades de seguridad y mitigación de riesgos de vanguardia ayudan a los clientes a adaptarse rápidamente a un entorno empresarial cambiante. Descubre más sobre LiveVox LiveVox es un proveedor líder de soluciones para centros de contacto empresariales en la nube que aprovechan un entorno multicanal. Descubre más sobre LiveVox
What makes SpitFire different than other predictive dialers? SpitFire Enterprise is the only contact center software offering: Cloud, Premise or Hybrid call center solutions. 5 dialing modes: Predictive, Fixed Rate, Quick Connect, Preview & Manual Dialing options! Integrate your CRM or PBX or use the SpitFire API to fully customize your call center. OPC Marketing is all under one roof in Addison, Texas where we develop, we deliver and we support! Descubre más sobre SpitFire Predictive Dialer SpitFire Enterprise Call Center Software: Easy to Install, Operate & Upgrade. Agents can login for anywhere in the world on any device. Descubre más sobre SpitFire Predictive Dialer
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Por Star2Billing S.L.

(4 reseñas)
DialerAI se presta para automatizar llamadas de ventas, cobrar pagos atrasados o hacer citas. El software de marcado automático DialerAI puede triplicar la productividad y la eficiencia, omitiendo líneas ocupadas, sin respuesta y desconectadas y solo pasar a tus agentes las llamadas contestadas por personas. DialerAI es ideal para empresas de telecomunicaciones y centros de llamadas, ya que es multitenencia con facturación y etiquetado en blanco, está disponible en todo el mundo y es económico de ejecutar a medida que eliges tu propio proveedor de voz. Descubre más sobre DialerAI Marcador predictivo alojado, marcador automático, SMS y sistema de transmisión de voz. Multitenencia con facturación y etiquetado en blanco. Descubre más sobre DialerAI

Por ChaseData

(117 reseñas)
ChaseData's cloud based Call Center Solution offers leading edge technology and value for call centers with 5 or more agents. Superior performance, customer service, and user friendly interfaces make ChaseData the clear choice for your business needs. Outbound predictive dialing, queued progressive dialing and managed preview dialing are combined in one powerful software suite which easily integrates with a multitude of third party applications. Contact us today to request a free demo. Descubre más sobre CallCenterNOW Feature-rich, flexible, hosted call center software (inbound and outbound) that is very easy to deploy, manage and use everyday. Descubre más sobre CallCenterNOW

Por Pimsware

(21 reseñas)
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Por cloud IT Services

(6 reseñas)
El software de centro de atención telefónica para llamadas salientes fácil de usar con marcador predictivo desde la nube. Muy fiable y seguro. Aumenta la productividad a través de formularios personalizables, campañas de varios pasos con flujos de trabajo automatizados, entrada combinada, analíticas personalizables en tiempo real, supervisión de llamadas y grabación. Se integra con tu software existente a través de la API REST. Soporta la externalización a centros de atención telefónica subcontratados. Ideal para oficinas distribuidas. Pago por uso. Sin coste de instalación, sin cargo por agente. Descubre más sobre Dialfire Software de centro de atención telefónica para llamadas salientes fácil de usar y en la nube, con muchas funciones avanzadas, sin costes de instalación ni cargos mensuales por agente Descubre más sobre Dialfire

Por NexInteractive

(3 reseñas)
iNexus el último marcador de los centros de atención telefónica, ¡triplica tus ventas! ¡Triplica tus contactos! No más llamadas entrantes interrumpidas. No más tiempo de inactividad, 100 % de conmutación por error. Las relaciones de marcación más altas 100: 1, más de 1000 agentes por campaña, prueba gratis. Saliente: predictiva, vertical, vista previa, SMS, MSG que transmite hasta 8 millones de llamadas por campaña diariamente, filtro de teléfono celular, caída de celulares. Entrante: IVR, manejo de llamadas múltiples, enrutamiento basado en habilidades IQ, secuencias de comandos de variables dinámicas en la pantalla del agente, entre otros/as. Descubre más sobre iNexus ¡El marcador de PureCloud comienza ahora! 49.99 dólares mensuales. Predictivo, difusión de mensajes, SMS, entrante, grabación de llamadas, informes de análisis, 100 % de tiempo de actividad. Descubre más sobre iNexus
TCN is a leading provider of cloud-based call center technology for enterprises, contact centers, BPOs, and collection agencies worldwide. TCN combines a deep understanding of the needs of call center users with a highly affordable delivery model, ensuring immediate access to robust call center technology; inbound, outbound, omni-channel, IVR, call recording, business and speech analytics required to optimize operations and adhere to industry regulations. Scale up with our true cloud platform. Descubre más sobre TCN Cloud call center technology; inbound, outbound, omni-channel, IVR, call recording, business and speech analytics. Descubre más sobre TCN

Por Sales Sling

(20 reseñas)
The only predictive dialer like it in the industry! Boost your talk time by as much as 1000%, with lower drop rates and 100% TCPA compliant practices! Sales Sling's predictive dialer automatically scales the number of lines dialing out to your agents' optimal capacity. With easy to to use agent workflow, intuitive call monitoring and included CRM, it has never been easier to start boosting your sales. Try us for FREE today! Descubre más sobre Sales Sling Eliminate down-time and increase productivity by launching 10+ outbound calls at once with our 100% TCPA compliant predictive dialer. Descubre más sobre Sales Sling
Promero call center solutions start from only $59/month-agent. Promero sells and hosts top brands. Oracle Contact Center Anywhere, Aspect Zipwire, Enghouse Interactive CCSP and Five9. Workforce management from Aspect WFO and Pipkins Vantage Point. Speech Analytics from CallMiner. Business Process Automation from RiverStar. CRM integrations with Salesforce, Microsoft Dynamics, Oracle Service Cloud, Siebel CRM, ZohoCRM. Uniquely qualified to provide unbiased recommendations. Descubre más sobre Oracle Contact Center Anywhere #1 Cloud Call Center Software $59/user. Absolutely the best in class top brand cloud call center software for the lowest price. Descubre más sobre Oracle Contact Center Anywhere
¿Buscas una herramienta única para simplificar el trabajo de tus agentes de atención al cliente, gerentes de ventas y supervisores? Voiptime Cloud Call Center es una solución integral basada en la nube que te ayuda a triplicar el volumen de llamadas salientes. Reduce el trabajo manual con el modo de marcación predictiva. Este software tiene todo lo que necesitas: flexibilidad de campaña y tres modos de marcación (Vista previa, Potencia, Predictivo), administración efectiva del equipo e informes completos de llamadas. Descubre más sobre Voiptime Outbound Call Center Voiptime Cloud Call Center es una solución integral basada en la nube para centros de atención telefónica salientes. Descubre más sobre Voiptime Outbound Call Center
Quickly integrate with your ARM system via our powerful and open API, or use the built-in upload and download capabilities of QwikDial to immediately leverage the most robust, predictive and preview dialing software provided to the accounts receivable and collections market. Powerful visual reporting and scheduling campaigns can be queued with visually designed campaigns ensuring optimal compliance and collection performance. Descubre más sobre QwikDial Hosted predictive and preview dialing solution focused on the Accounts Receivable Management and Collections market. Descubre más sobre QwikDial
Are you tired of being disappointed with poor connections, downtime, lag, and finger pointing when you escalate an issue? Ideal for telemarketing to the USA with 5 or more agents, we outshine the competition by continually adding new features; making the system simpler to use which saves time and money. Our support is outstanding and free. Contact us today and let's talk about the benefits so you can make the right decision and buy with confidence. Descubre más sobre CallShaper's Predictive Dialer Pred.Dialer + ACD Inbound, IVR, QA, 25 Lines/agent, Built in soft-phone, TCPA Compliant, 99.999% uptime, API, WebHooks, No Set-up fees Descubre más sobre CallShaper's Predictive Dialer

Por T-Max Dialer & Communications

(9 reseñas)
FREE TRIAL for 7 days. Compatible with any software, CRM or phone system. Easy inbound/outbound CRM Dialing system that lets agents dial 5 lines per agent simultaneously and take inbound calls. 3 way & transfer calls. Real time monitoring/coaching. Customizable Features: Caller ID, Agent Scripts, Dispositions, Data Fields, Call Recordings, Dialer reports, Prerecorded Voicemail Message, Send Emails, Record Calls & More. World class support NO CONTRACTS - NO HIDDEN FEES - NO SUPRISES Descubre más sobre T-Max Predictive Dialer FREE TRIALS - Easy CRM Dialing System with inbound/outbound blend. World class support. NO CONTRACTS - NO HIDDEN FEES - NO SUPRISES Descubre más sobre T-Max Predictive Dialer

Por Integra CCS

(21 reseñas)
uContact es una solución de centro de contacto todo en uno, perfecta para empresas de 10 agentes o más. Incluye ACD, grabación, marcadores (predictivos, progresivos y de vista previa), CRM, transmisión de voz, calidad, informes de llamadas, redes sociales, espionaje, coaching, supervisión en vivo, IVR, SMS, chat web con llamadas de audio y video y más. Con presencia en 20 países a nivel mundial, uContact ayuda a empresas de 10 a más de 1500 agentes a mejorar sus operaciones, reducir costos y aumentar la productividad. Descubre más sobre uContact Atractiva solución de centro de contacto/multicanal/todo en uno: marcadores - IVR - SMS - Chat en la web - Redes sociales - Mensajería ¡y más! Descubre más sobre uContact

Por Star2Billing

(4 reseñas)
Solución de marcado automático de transmisión de voz y mensajes SMS para generación de clientes potenciales mediante sistemas de respuesta de voz interactiva (IVR) de salida flexibles y derivación de llamada al presionar 1. Newfies-Dialer se utiliza en marketing, estudios de mercado, encuestas de opinión y votaciones. Incluye la facturación de llamadas para empresas de telecomunicaciones que desean vender la transmisión de voz como servicio a sus clientes. Descubre más sobre Newfies-Dialer Solución de marcado automático de transmisión de voz y mensajes SMS para generación de clientes potenciales mediante sistemas de respuesta de voz interactiva (IVR) de salida flexibles y derivación de llamada al presionar 1. Descubre más sobre Newfies-Dialer

Por Vicidial Group

(174 reseñas)
Software de centro de contacto de código abierto con capacidades de marcador predictivo. Maneja llamadas entrantes, salientes y combinadas, así como correo electrónico entrante y el chat del sitio web del cliente. Descubre más sobre VICIdial Software de centro de atención telefónica de código abierto con marcador predictivo de salida. También maneja llamadas entrantes y manuales, correo electrónico y chat web. Descubre más sobre VICIdial
eTollfree Predictive Dialer with Integrated Web-Phone and Call-Center Solutions. Build a Personalized Communication Solution to Fit Your Needs. Descubre más sobre eTollFree Predictive Dialer Predictive Dialer With Integrated Web-Phone and Call-Center Solutions. Descubre más sobre eTollFree Predictive Dialer

Por Ytel

(22 reseñas)
Ytel's Contact Center was built for lead generation, accelerating sales, and coordinating large-scale marketing campaigns. Ideal for businesses with 10 or more agents. Automatically flag and change phone numbers that get marked as spam, access to the premium short code (ex: 411-411 and 911-911), 800, and local phone numbers with every area code. Highlighted features: Outbound Calling, Ringless Voicemail, Call Tracking, Lead Distribution, Voice Broadcasting, Custom IVR, and ask about our API. Descubre más sobre Ytel Whether you want to increase leads, accelerate sales, or enhance the customer journey, Ytel has a solution to help you communicate. Descubre más sobre Ytel

Por Double A Solutions

(7 reseñas)
Call Logic helps sales teams close more deals by streamlining their phone calling campaigns. With Call Logic, small businesses can multiply the number of outbound calls by over 3 times. This will ensure that their sales staff is working efficiently through their follow-up routine with clients and past cilents. Request a free demo or trial today and see how Call Logic can help you streamline your sales process while increasing productivity and employee performance! Descubre más sobre Call Logic Call your leads and close more deals. Monitor the process of your leads through the sales process. Free 30-day trial account! Descubre más sobre Call Logic

Por CallSquad

(3 reseñas)
Outbound call campaign software for onsite and remote teams. We focus on bringing efficiency and fun to outbound calling which drives business growth and improves employee retention. Our clients use CallSquad for purposes such as sales development, lead qualification, opt-in marketing consent, recruitment and event invitations. Descubre más sobre CallSquad Outbound call campaign software for teams - Quick to adopt and easy to scale Descubre más sobre CallSquad

Por Bitrix

(281 reseñas)
Bitrix24 es el principal sistema telefónico, marcador automático y CRM gratuito para empresas. Llamadas entrantes y salientes, IVR, telemarketing, llamadas automáticas pregrabadas, correo de voz, grabación de llamadas, enrutamiento de llamadas, alquiler de números de teléfono nacionales e internacionales. Lo utilizan más de 4 millones de empresas en todo el mundo. Descubre más sobre Bitrix24 Principal CRM gratuito de telemarketing y solución de marcación automática. Cuatro millones de clientes en todo el mundo. Ediciones de código abierto, en la nube y móvil. Descubre más sobre Bitrix24

Por PhoneCall

(6 reseñas)
La marcación predictiva ayuda a reducir los períodos inactivos y se conecta en segundos con el siguiente cliente después de finalizar la llamada anterior, eliminando los contestadores y las líneas inactivas. Las funciones de previsualización de marcación proporcionan un historial completo de interacciones pasadas y notas antes de la llamada, con tiempo de preparación configurable y elección entre números de marcación. PhoneCall es una solución escalable de centros de contacto en la nube que ofrece gestión de contactos, marcación predictiva para telemarketing.

Por Deskforce

(40 reseñas)
Una solución de marcador predictivo con una gama de características, USD 250 tarifa plana. ¡Sin cargos adicionales por cupos! Haz que tu campaña de marcación sea tan informada como tu campaña de Adwords. Atomic, una solución de correo electrónico, SMS y marcador predictivo con una variedad de funciones e informes. ¡Sin cargos por cupos!

Por InterCloud9

(1 reseña)
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Auto dialers, predictive dialers and automated attendant used in your call center for lead generation. Auto dialers, predictive dialers and automated attendant used in your call center for lead generation.

Por Phoenix Solutions

(8 reseñas)
No importa el tamaño de tu negocio, llamando a cualquier contacto de tu lista utilizando MegaDialer se completará en solo unos minutos. Megacall Dialer es la mejor solución para que cualquier centro de contacto aumente la productividad y ofrezca una excelente experiencia al cliente.

Por Daviker

(1 reseña)
Outbound dialing software with real time data management and call quality tools. Outbound dialing software with real time data management and call quality tools.

Por Electronic Voice Services

(46 reseñas)
Truly unlimited calling Make all the calls you need without worrying about the bill. Monitoring and coaching tool lets you ensure your agents are doing their best. Enjoy flexibility by personalizing your caller ID for more targeted campaigns. Quickly transfer phone calls or hold a conference call to maximize efficiency. Affordable power dialer system with all the features you need. Just $89 a month per seat for unlimited calling.

Por Noetica

(1 reseña)
Noetica develops software products for the call centre and contact centre market across the globe. Our product, Synthesys, is a comprehensive integrated mix of functions, which will deliver continuous improvements in the quality and efficiency of your customer contact activities. Whether you are looking for a dialer, scripting, CRM, ACD, voice recording, integration, multichannel, intelligent campaign management or any other call centre technology, you are in the right place. The comprehensive package that provides the management of an efficient, successful and effective call centre operation.

Por Connect First

(49 reseñas)
El núcleo de tu negocio es la satisfacción del cliente. Es por eso que el 100 % de la satisfacción del cliente es el núcleo de todo lo que hacemos. La compañía trabaja con empresas de más de 25 personas para optimizar sus centros de contacto y lograr el 100 % de la satisfacción del cliente. Fue la única solución con un 99.999 % de tiempo de actividad, menos de 2 minutos de tiempo de respuesta a solicitudes de una persona real y servicio de atención al cliente de guante blanco ilimitado. A diferencia de otros proveedores donde tú eres solo otro número, en Connect First la experiencia del cliente es la principal prioridad. Connect First es un galardonado proveedor de centros de atención telefónica basado en la nube, comprometido con la satisfacción del cliente al 100 %.

Por IpSCAPE

(1 reseña)
ipSCAPE ofrece software como servicio para centros de contacto de típicamente menos de 100 asientos. Este enfoque te permite liberarse de los antiguos enfoques tradicionales de la tecnología de centros de atención telefónica. Sin gastos de capital inicial, sin proveedores múltiples, sin software sobredimensionado que resulta difícil de usar; solo una solución simple (e inteligente) de pago por uso que combina voz y software para adaptarse a tu modelo de negocio. Lo único que se necesita es un navegador web y una voz profesional: simple, fácil, hecho. Software as a Service (SaaS) y consultoría para centros de contacto generalmente menos de 100 asientos.

Por contactSPACE

(4 reseñas)
Revolutionise outbound productivity with our cutting-edge predictive dialler. contactSPACE offers answering machine detection, rotating CLIs and inbuilt call-time optimisation, enabling you to reach the right leads at the right time of day. Transform average calls into awesome conversations with the contactSPACE contact centre software suite. *Minimum 10 users required to use our predictive dialler. contactSPACE provides Cloud Contact Centre Technology to boost productivity and performance in your call centre.
Solución de centro de atención telefónica totalmente integrada y multifacética que mejora la productividad, reduce los costos y aumenta los beneficios para los cobradores de deudas. Solución de centro de atención telefónica totalmente integrada y multifacética que mejora la productividad, reduce los costos y aumenta los beneficios para los cobradores de deudas.

Por Primo Dialler

(49 reseñas)
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Por Mercury Flight

(3 reseñas)
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Por MaxContact

(0 reseñas)
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Por Celerity Telecom

(0 reseñas)
Cloud-based predictive dialer solution offering voice broadcasting. Cloud-based predictive dialer solution offering voice broadcasting.

Por FrontSpin

(15 reseñas)
FrontSpin helps you engage with more prospects and customers in less time. Our sales communication tool and power dialer implements your playbooks across all touchpoints. Salesforce.com compatible. Inside Sales Power Dialer and Sales Communication Software, fast and easy to implement, salesforce.com compatible.

Por Predictive Dialer

(2 reseñas)
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Por Rostrvm Solutions

(0 reseñas)
CTI-enabled call centre applications to enhance traditional telephone systems and to capitalise on the power of Internet Telephony. CTI-enabled call centre applications to enhance traditional telephone systems and to capitalise on the power of Internet Telephony.

Por Aspect Software

(56 reseñas)
Ideal for 75+ agent call centers, Aspect Unified IP predictive dialing helps drive automated, high-touch multichannel campaigns through voice, email or SMS that get critical information to the right people, at the right time, through the right medium. Make smart decisions on whom to contact, as well as when and how by taking advantage of real-time business intelligence, list, and campaign management optimization across single or multiple predictive dialers. Aspect Unified IP enables automated outbound, high-touch campaigns via voice, email or SMS. Ideal for 75+ contact center agents.

Por Database Systems

(0 reseñas)
Call center software that includes CTI Software, predictive dialers, IVR and ACD systems. Call center software that includes CTI Software, predictive dialers, IVR and ACD systems.

Por Greenlight Innovation

(16 reseñas)
Greenlight CRM es una solución de centro de atención telefónica basada en el Reino Unido que resuelve todas tus necesidades de tecnología en un sistema alojado. Obtén la funcionalidad empresarial de telecomunicaciones entrantes y salientes, incluido el propio marcador predeterminado compatible con Ofcom, el software de gestión diaria diseñado para la reserva de turnos optimizada, un sistema completo de CRM que se adapta a lo que tu negocio requiera y mucho, mucho más. Todo lo que tienes que hacer es proporcionar a tus agentes una PC con conexión a Internet y Greenlight se encarga del resto. Greenlight CRM resuelve todos los requisitos de tecnología de tu centro de atención telefónica en una solución alojada fácil de usar y con licencias mensuales flexibles.

Por AuguTech

(5 reseñas)
Este es el software de marcador predictivo basado en la nube más eficaz disponible. Incluye los procesos de marcación predictiva, marcación progresiva y previsualización de marcación. La galardonada tecnología de Augutech puede mejorar en gran medida tu efectividad en el marketing y el crecimiento general de tu negocio. El proceso de marcado automatizado te permite llegar más rápidamente a más clientes, ya sea mediante contacto directo o por buzón de voz. Pruebas gratuitas disponibles. Augutech es una plataforma líder del sector de centros de atención telefónica. Aumenta las ventas hasta un 400 % con la solución de marcador predictivo. Augutech es una plataforma premiada de centros de atención telefónica.

Por Ameyo Engage

(0 reseñas)
Ameyo Engage es un software de centro de atención telefónica basado en la nube que permite a las empresas tomar el control de sus operaciones mediante la implementación de cambios más rápidos en las iniciativas de interacción con el cliente y la participación de los empleados, lo que da como resultado una mejor experiencia para cliente y un aumento de las ventas y las colecciones y, en última instancia, la adquisición de clientes fieles y empleados contentos. Haz crecer tu negocio ganando la fidelización del cliente con un software de centro de contacto para clientes de clase mundial.

Por Impact Dialing

(0 reseñas)
Dramatically increases your callers' productivity by reducing the time between answered calls. Dramatically increases your callers' productivity by reducing the time between answered calls.

Por Voicent Communications

(4 reseñas)
Dramatically increases productivity and improves campaign bottom-line by automatically dialing, skipping busy, no-answer and disconnected lines, optionally leaving a voice message on answering machines and never involving you or your agent on a call until a live person answers. It requires no expensive telecom hardware or telephone lines. The only hardware requirement is your computer, plus a USB headset that allows you or your agent to talk to a live person through a computer. Dramatically increases productivity and improves campaign bottom-line by automatically dialing.

Por USAutodialer

(0 reseñas)
Make thousands of calls every day and prescreen potential clients for you automatically. Make thousands of calls every day and prescreen potential clients for you automatically.
Sytel Limited delivers call center software infrastructure for resellers and enterprises worldwide. With unified session management across all media channels (voice, email, SMS, chat, etc), locally or in the cloud, Sytel enables optimum agent utilisation and genuine first call resolution on all customer sessions. Enables call center supervisors to analyze individual agent performance and managers to view each campaign performance.

Por Solutions Central

(0 reseñas)
Hosted predictive dialler with no upfront fees, no license fees and no support fees Hosted predictive dialler with no upfront fees, no license fees and no support fees

Por Broadnet

(0 reseñas)
BoomeRang is an influential communication tool that allows you to quickly and efficiently call your target audience anywhere in the world. BoomeRang seamlessly accommodates call lists of unlimited size with a single, pre-recorded message, customized to meet your goals and connect with your audience. Influential communications tool that allows you to quickly and efficiently call your target audience - anywhere in the world.
VoIPInvite provides call center software for dialer termination providing efficient call call center services over high bandwidth. VoIPInvite provides call center software for dialer termination providing efficient call call center services over high bandwidth.

Por Elision Technolab

(12 reseñas)
Software de centro de atención telefónica con características adicionales, tales como grabador de voz, voz sobre IP (VoIP), marcador de salida, central IPPBX y solución basada en Asterisk. Software de centro de atención telefónica con características adicionales, tales como grabador de voz, voz sobre IP (VoIP), marcador de salida, central IPPBX y solución basada en Asterisk.
DialersPro Predictive Dialer platform with integrated Lead and Project Management software is designed to improve your bottom line. Triple the time your agents are talking to prospective clients. Convert more leads into sales. Easily manage every aspect of your sold projects until completion. Enjoy elaborate reports and a variety of other features. Stop paying a separate monthly payment for your Dialer and for your CRM. We take pride in our seamless system integration and client support team. Predictive Dialer system, a turn-key, in-house paperless solution, with integrated custom built CRM and production management modules.

Por Noble Systems

(7 reseñas)
Noble Systems Corporation is a global leader in the customer communications industry, providing innovative solutions for Contact Center, Workforce Management, and Analytics technologies since 1989. Noble offers inbound, outbound and blended omnichannel communications, strategy planning, resource management, and compliance tools for companies of all sizes. Tens of thousands of agents worldwide use Nobles premise, cloud, and hybrid platforms to manage millions of customer contacts each day. Noble's omnichannel contact center offers include inbound, outbound, IVR, QA, compliance, advanced analytics, and workforce engagement.
Ringio is a CRM integrated telephony platform for Salesforce & Zoho CRM. Ringio's telephony tools help sales and customer support teams increase productivity and deliver better interactions. Ringio adds telephony features to Salesforce & Zoho for increased productivity.

Por CallBlitzer

(3 reseñas)
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Maximise talk time and sales, with a hosted dialer for inbound and outbound campaigns. Select from 3 dialing modes to control pace of dialing. Additional integrated services include CRM integration, scripting, telephone survey data collector, call recording, PCI compliant payment IVR, intelligent call routing and callback scheduling and automation. We offer a secure resilient service backed by our knowledgeable customer support team. Our dialers are configured to meet compliance requirements. Maximise talk time & sales, with a hosted dialer for inbound & outbound campaigns. Select from 3 dialing modes to control pace.

Por MarkeTel Systems

(1 reseña)
Solución de marcador predictivo para centros de atención telefónica. Admite trabajo simultáneo en varias campañas. Solución de marcador predictivo para centros de atención telefónica. Admite trabajo simultáneo en varias campañas.

Por Asterisk Solutions

(1 reseña)
Web based solution with features such as inbound / outbound call handling, real time statistics, and recording. Web based solution with features such as inbound / outbound call handling, real time statistics, and recording.
For more than 25 years USAN has been perfecting the customer experience for major US and multi-national brands. USAN applies deep omnichannel expertise to simplify complex contact center problems and implement the best practice driven solutions. Enables call center managers to focus on call center metrics and call center performance.
Características: cobranza previa, mantenimiento de cliente/deudor, ubicación de cuenta electrónica, gestión de cobranza, contabilidad de fideicomiso. Características: cobranza previa, mantenimiento de cliente/deudor, ubicación de cuenta electrónica, gestión de cobranza, contabilidad de fideicomiso.

Por Homisco

(0 reseñas)
Comprehensive call center software providing telephony and web-based communication for sales and service environments. Comprehensive call center software providing telephony and web-based communication for sales and service environments.
The DialResults Hosted Predictive Dialer is the definition of today's modern full-function predictive dialing system. Some of our key features include: - Real Time Statistics and Reports - Live Monitoring and Coaching of Agents - Agent Scripting, Data Pop and CRM Integration Available - Blended Inbound/Outbound ACD, Queuing and IVR Capability - Agents and Supervisors can work from anywhere in the world - Custom Call Outcomes with Advanced Callback Management The DialResults C3 Predictive dialer is the definition of today's modern full-function predictive dialing system.
A high quality, low cost virtual PBX office phone system. Greets callers. Routes calls. Unlimited extensions. Instant online setup. Try it now free. Virtual PBX office phone system that allows you to greet callers, and route calls. Unlimited extensions available.

Por AutoDialr

(0 reseñas)
AutoDialr te permite realizar múltiples llamadas y dejar mensajes usando el teléfono y la computadora que ya tienes, sin nada que instalar. AutoDialr te permite realizar múltiples llamadas y dejar mensajes usando el teléfono y la computadora que ya tienes, sin nada que instalar.
A system that offers multiple dialing methods, notifications, and single point management of inbound and outbound calls. A system that offers multiple dialing methods, notifications, and single point management of inbound and outbound calls.

Por Teckinfo Solutions

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The Dialer works as Predictive Dialer Software, Automatic Dialer, Progressive Dialer, Preview Dialer mode based on the requirement of the process. It allows the system to create groups/caller lists and then dials out to multiple calling groups/lists at the same time, thus helping target a wider market segment in a shorter period of time. The InterDialog Dialer is an independent, intelligent system that controls the outbound calls, made by a contact centre, using various

Por Nuxiba Technologies

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Centerware Predictive Dialler es un servicio totalmente alojado que alcanza altos niveles de eficiencia gracias a su algoritmo estocástico y reglas de llamadas dinámicas. Cada posición de agente viene con 2000 minutos gratis para hablar a líneas fijas. Centerware está completamente integrado a Inbound ACD que tiene enrutamiento basado en habilidades, con correo electrónico y Twitter. Centerware Predictive Dialler totalmente combinado con un algoritmo estocástico que incluye llamadas gratuitas

Por ConnectLeader

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A predictive intelligence engine that analyzes, prioritizes, and scores prospecting lists ensuring your best leads are contacted first. Adaptilytics self-learns by analyzing more than 5 billion data points and further improves outbound prospecting results by enabling users to customize the prediction algorithm based on a prospects installed technology, intent to buy, contact data and best time to reach. Adaptilytics Predictive Data Intelligence Solutions to provide more connects with better qualified leads for outbound calling
PureCloud es la solución de centro de contacto en la nube integral de última generación que te ayuda a gestionar y comprender las interacciones omnicanal en una trayectoria de cliente optimizada. Ofrece a tus empleados una única herramienta que maneje todas las comunicaciones de voz, chat, correo electrónico, redes sociales y otras. Una interfaz intuitiva hace que sea fácil de usar. La innovación rápida garantiza que superarás las expectativas de los clientes hoy y mañana. PureCloud es simplemente poderoso y poderosamente simple. PureCloud hace que la relación con los clientes sea simple. Conecta el teléfono, el correo electrónico y el chat a través de una herramienta para mejorar la participación del cliente.
The Genesys PureCloud platform is the next-generation, all-in-one cloud contact centre solution that helps you manage and understand omnichannel interactions in a seamless customer journey. Give your employees a single tool that handles all communications, voice, chat, email, text message and more. An intuitive interface makes it easy to use, whether your'e an agent, supervisor or IT administrator. Weekly feature releases ensure you'll exceed customer expectations today and tomorrow. PureCloud makes customer relationships simple. We connect phone, email, and chat through one tool for better customer engagement.

Por InsideSales.com

(24 reseñas)
Predictive Playbooks is an AI-powered cadence-based sales application for strategic sales teams. Playbooks guides reps with pre-set or custom cadence strategies, called Plays, through their engagement with customers and enables greater efficiency and effectiveness by delivering AI insights on who to sell to and how and when to engage. We help sales people close MORE and BIGGER deals by incorporating Artificial Intelligence into the way they work

Por VCC Live

(23 reseñas)
VCC Live es un software de centro de contacto basado en la nube que brinda servicios de telecomunicaciones a todo tipo de empresas que desean ofrecer soporte inmediato a sus clientes. Sus características avanzadas (IVR, estadísticas en tiempo real, alta seguridad, marcador predictivo, entre otros) le permiten a tu equipo de centro de contacto realizar una amplia variedad de acciones desde un solo software. Con la solución omnicanal de VCC Live, puedes usar y cambiar entre múltiples canales de comunicación como voz, correo electrónico, chat y SMS. Software de centro de contacto basado en la nube con funciones de gestión y operador incorporadas, así como informes analíticos y de seguridad de datos.
Administra las comunicaciones entrantes, salientes, combinadas o multicanal con las soluciones del centro de contacto en la nube de 3CLogics. Optimiza la comunicación interna y externa, así como la participación del cliente, con características que incluyen: IVR inteligente y ACD multicanal, marcador predictivo, grabación de llamadas, scripting dinámico, conversión de texto a voz y creación de informes y análisis exhaustivos. 3CLogic incluye la integración de telefonía informática (CTI) y la integración profunda con ServiceNow, Salesforce y Microsoft Dynamics. Administra las comunicaciones entrantes, salientes, combinadas o multicanal con las soluciones del centro de contacto en la nube de 3CLogics.
The #1 Hosted Dialer for small business just became Affordable! ~~~ Unlimited Calling to US48 & Canada, No Contracts, No Commitment and Your Price will Never Increase! Using a Predictive Dialer doesn't have to be expensive anymore. We've cut our prices - $139 Month UNLIMITED CALLING Predictive and Auto Dialers - world class call center technology. With over 800 call centers and businesses using our solutions.

Por CloudSpace Technologies

(5 reseñas)
CallCenterHosting's (CCH) hosted predictive dialer ensures that you are not going to miss a single lead that could be promising to your business. It maximizes the agents' productivity because it doesn't connect the agents with busy signals, voicemails, or invalid numbers. For a customer base that is spread across different countries, it's algorithm takes care of the demography and time zone of every individual customer so that you only connect to the right people, at the right time. CCH's hosted predictive dialer is packaged with features such as message automation, intelligent call routing, campaign management etc.

Por Focus Telecom

(4 reseñas)
Marcador predictivo: software profesional para realizar llamadas salientes. El sistema marca automáticamente los números de una lista y ayuda a los agentes a detectar señales de ocupado, correo de voz, contestaciones sin respuesta y números desconectados. El marcador predictivo es solo una de las excelentes herramientas de telemarketing que puedes encontrar dentro de la plataforma Focus Contact Center. Marcador predictivo: software profesional para realizar llamadas salientes. El sistema marca automáticamente solo los números disponibles de la lista.
Voice Contact Center de inConcert Allegro es un software de VoIP como plataforma integral, basado en la nube o en el local que ayuda a tu centro de contacto o centro de atención telefónica a brindar una excelente experiencia al cliente sea cual sea el canal a través del cual se comunican. Todos los componentes funcionales de las plataformas han sido desarrollados por inConcert, lo que incluye voz entrante y saliente, CTI, marcador, IVR, grabación, calidad, supervisión, informes, mensajes, etc. Totalmente integrado con los procesos comerciales. Voice Contact Center de InConcert Allegro es un software de VoIP integrado y automatizado en los procesos y sistemas comerciales.

Por Genesis Communications

(2 reseñas)
Please call for a "live demonstration" to view from your computer. Genesis is a Web Hosted (SaaS) Predictive Dialing Call Center Solution Platform, you can select what modes you need, i.e. (Outbound, Inbound, Blended, and Preview). No operating software and no soft phone are downloaded on your computer, no local and long distance phone bills for outbound dialing. You have total control of the telemarketers from the Genesis Admin interface and your agents operate from their agent interface. Hosted call center solutions. predictive, power, preview, inbound and blended modes.
C-Zentrix is an end to end Customer Engagement solution wherein our call center solution is complimented with any CRM (Ticketing CRM & Lead Management System) to give a 360 customer engagement experience. We are recognized by Gartner, worlds leading IT research and advisory company as one of the leading products in Contact Center Infrastructure across the globe. In our recent run of achievements, C-Zentrix has been awarded as "Product of the year" for the year 2014. End to end Customer Engagement solution wherein our call center solution is complimented with our CRMs.
BRISAs ClientCallPlus is an automated phone-based solution that allows small businesses to generate more revenue and to free up time for important objectives. Instead of paying your employees to make hundreds of manual, routine phone calls every week for appointment reminders, payment requests and more, ClientCallPlus can accomplish the same tasks more efficiently and at a much lower cost. Receive more revenue, generate more business, save time, money and resources with BRISA's ClientCallPlus automated solution.
No importa si estás definiendo citas, haciendo llamadas de ventas o cobrando pagos atrasados, el software de marcación de Vocalcom ofrece ganancias de productividad de hasta un 300 %. El marcador cuenta con el único sistema de marcación sin pausa en el sector, lo que resulta en un número significativamente menor de interrupciones por parte de tus clientes. La solución de marcador Vocalcom Predictive incluye secuencias de comandos, sincronización automática de CRM, grabación de voz y mucho más. Más que un marcador. Más que una aplicación. Una plataforma integrada para contactar, conectar y cerrar más tratos. Vocalcom es un proveedor líder de servicios alojados y marcador predictivo en la nube. Sin contratos ni costes de infraestructura. Paga a medida que avanzas y adapta fácilmente.

Por DATEL Software Solutions

(1 reseña)
Supervisors can see every agent's phone activity without leaving their desks. This not only increases overall visibility, but also saves supervisors time and energy! The widgets display crisp, color-coded graphs that keep you up-to-date on key metrics so changes can be made quickly. Queue alarms can alert users by email, screen pop and audible alarm - choose one alert option or all three! See every agent's phone activity without leaving their desks, increasing overall visibility while saving supervisors time and energy!
Cloud based predictive dialer service that can automate every aspect of contact center operations. LeadsRains Cloud based Predictive Dialer is one of the most inevitable holistic infrastructure assets that are essential for managing contact center business & its representatives more proficiently with least expenditure. Cloud based predictive dialer service that can automate every aspect of contact center operations.

Por DialConnection

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Advanced and innovative solutions for inbound/outbound call management. Advanced and innovative solutions for inbound/outbound call management.

Por Dynamic Interactive

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Dynamic Interactive's Predictive Dialing platform is currently in the beta testing phase and we are offering a generous free trial beta tester period. Our web based dialer offers call in and soft phone options for your agents. Rebust reporting and other features make this a great option. Custom features: since we are in beta we are more receptive to custom feature requests then many other companies. Contact us today for more information. Our web based dialer offers call in and soft phone options for your agents. Rebust reporting and other features.

Por Marketing Systems Group

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Predictive dialer for the research industry that supports remote interviewers, audio recording, VoIP support, inbound/outbound, CATI. Predictive dialer for the research industry that supports remote interviewers, audio recording, VoIP support, inbound/outbound, CATI.

Por OSDial

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Handles inbound, outbound, and blended calls, including IVR and uses open source licenses to reduce cost. Handles inbound, outbound, and blended calls, including IVR and uses open source licenses to reduce cost.

Por Enterprise Communications GmbH

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Call Center Software covers from sales to telecommunications management. A software to increase the productivity and revenue of a call center.