Software para administrar contraseñas

Los productos de software para administrar contraseñas permiten a usuarios y equipos de TI proteger las contraseñas del sistema en una bóveda digital. Suelen ofrecer funciones para restablecer o desbloquear contraseñas, sincronizar contraseñas entre dispositivos y sistemas y generar contraseñas aleatorias para mayor seguridad. Guardan relación con los sistemas de seguridad informática, el software para la gestión de identidad y acceso y el software de gestión de terminales.

¿Por qué Capterra es gratis?
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Keeper es la plataforma líder en ciberseguridad para prevenir filtraciones de datos relacionados con contraseñas y amenazas cibernéticas. Con Keeper, su empresa puede generar automáticamente contraseñas fuertes, proteger archivos confidenciales en una caja fuerte digital encriptada, compartir registros de forma segura con equipos e integrarse perfectamente con AD, SSO, LDAP y 2FA. Aprende cómo proteger tu empresa con Keeper. Descubre más sobre Keeper for Business Keeper es la plataforma líder en ciberseguridad para prevenir infracciones de datos relacionadas con contraseñas. Descubre más sobre Keeper for Business
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Las soluciones empresariales de LastPass ayudan a los equipos y las empresas a tomar el control de sus prácticas de contraseña, habilitan el intercambio seguro de contraseñas y eliminan los obstáculos de contraseña que hacen desperdiciar tiempo y recursos valiosos al tiempo que ponen en peligro a la empresa. LastPass Enterprise ofrece funciones de seguridad avanzadas, opciones de aprovisionamiento automatizadas, tal como la sincronización de Active Directory, e integraciones adicionales para una experiencia más personalizada, para así ayudar a las empresas a estar más protegidas, mantener el cumplimiento y aumentar la productividad. Descubre más sobre LastPass for Business El administrador de contraseñas LastPass ayuda a las empresas a ahorrar tiempo, obtener una mayor seguridad y descubrir eficiencias de procesos impactantes. Descubre más sobre LastPass for Business
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¿Te preocupan las contraseñas débiles y la reutilización de contraseñas que podrían socavar la seguridad de tu empresa? ¿Tu equipo de TI ocupa la mayor parte del tiempo atendiendo restablecimientos de contraseña? ¡Resuelve estos problemas con 1Password! Es fácil de instalar y administrar, y ya confían en él más de 30 000 empresas y de 15 millones de usuarios de todo el mundo. Descubre más sobre 1Password Adelante. Olvida tus contraseñas. 1Password las recuerda por ti. Guarda tus contraseñas e inicia sesión en los sitios web con un solo clic. Descubre más sobre 1Password
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Administrador de contraseñas creado a medida para grupos, equipos y negocios. Conéctate en minutos con TeamPassword, el gestor de contraseñas seguro, sin instalación y basado en la nube. Almacena contraseñas nuevas en TeamPassword en segundos, controla quién tiene acceso a qué contraseñas, genera contraseñas de equipo seguras, mantente actualizado con las notificaciones por correo electrónico y mucho más. Respaldado por seguridad de clase mundial, TeamPassword no solo hace que gestionar contraseñas compartidas sea fácil, sino también seguro. Descubre más sobre TeamPassword Gestor de contraseñas creado a medida para grupos, equipos y negocios. Gestiona tus inicios de sesión compartidos de manera rápida, fácil y segura. Descubre más sobre TeamPassword
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ADSelfService Plus es una solución de administración de contraseñas de autoservicio para Active Directory y otras aplicaciones empresariales. Esta solución permite a los usuarios finales restablecer sus contraseñas olvidadas, desbloquear sus cuentas y actualizar su información de contacto en Active Directory sin ayuda del servicio de asistencia. Además, las aplicaciones móviles de ADSelfService Plus para Android e iOS, así como los agentes de inicio de sesión GINA/Proveedor de credenciales facilitan las acciones de autoservicio para los usuarios finales, en cualquier momento y en cualquier lugar. Descubre más sobre ADSelfService Plus ADSelfService Plus permite a los usuarios finales restablecer o cambiar sus contraseñas de Active Directory de forma segura y desbloquear sus cuentas. Descubre más sobre ADSelfService Plus
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Adopta y demuestra fácilmente flujos de trabajo de gestión de contraseñas con las mejores prácticas. La automatización ayuda a mantener la seguridad y la uniformidad y la creación de informes proporciona la evidencia de auditoría necesaria para ayudar a cumplir con los requisitos de cumplimiento normativo. Elimina la pérdida de tiempo por escanear o actualizar listas u hojas de cálculo, así como los errores de copiar y pegar que pueden derivar en bloqueos y restablecimientos de cuentas. Los nuevos técnicos quedan habilitados en un solo paso para todos los accesos requeridos; ya no habrá que estar a la caza de conocimiento sobre el cliente ni de credenciales faltantes. Descubre más sobre SolarWinds Passportal La plataforma centralizada con bóveda cifrada y auditoría de contraseñas integrada con autenticación MFA reduce el riesgo y contribuye a cumplir con las normas. Descubre más sobre SolarWinds Passportal

Por Dominik Reichl

(336 opiniones)
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KeePass es un administrador de contraseñas gratuito, de código abierto, liviano y fácil de usar para Windows, Linux, Mac OS X y dispositivos móviles. Puede almacenar tus contraseñas en bases de datos altamente cifradas, que solo se pueden desbloquear con una contraseña maestra y/o un archivo de clave. KeePass es un gestor de contraseñas gratuito, de código abierto, ligero y fácil de usar.

Por Siber Systems

(249 opiniones)
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RoboForm proporciona gestión de contraseñas segura y automatizada para todos los empleados en todos los dispositivos. Al abordar directamente todos los puntos críticos del ciclo de las contraseñas, desde la generación de la contraseña hasta el almacenamiento, la reutilización y el uso compartido, RoboForm aumenta la seguridad y la productividad al tiempo que elimina los costos asociados con el restablecimiento de contraseñas. Management Console permite a las empresas incorporar fácilmente a todos los empleados, delegar permisos, implementar políticas de seguridad, asignar credenciales y ver informes. Protege tu negocio y ahorra dinero con RoboForm for Business.
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Dashlane es una solución de bóveda de contraseñas para empresas que protege a tu empresa de la proliferación de aplicaciones en la nube y los malos hábitos de contraseña. Una interfaz de conocimiento cero combinada con el cifrado AWS 256 de mayor grado significa que tus datos seguirán siendo solo tuyos, mientras que las funciones críticas para el negocio, como el intercambio seguro de contraseñas, la administración centralizada y la implementación fácil de usar, extienden la protección a todas las personas de tu empresa. Dashlane Business es la única forma de proteger a tu empresa de tu mayor amenaza: tus empleados. Elimina la reutilización de contraseñas ahora.
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Diseñado para empresas con más de 100 usuarios, OneLogin proporciona una solución de gestión de acceso e identidad (IAM) basada en la nube que ofrece un inicio de sesión único (SSO) simple que facilita a las empresas asegurar y administrar el acceso a aplicaciones web tanto en la nube como detrás del firewall. ¿Tu empresa tiene tres o más aplicaciones SaaS o web internas? Si es así, te beneficiarás de la seguridad de la solución de inicio de sesión único basada en la nube de OneLogin. Solución de gestión de identidad (IAM) y de inicio de sesión único (SSO) para empresas de todos los tamaños. Comienza de inmediato con esta prueba gratis.
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Genera una contraseña individual y almacena con seguridad tus contraseñas, direcciones y datos de tarjetas bancarias mediante la plataforma de administración de contraseñas. Genera una contraseña individual y almacena con seguridad tus contraseñas, direcciones y datos de tarjetas bancarias mediante la plataforma de administración de contraseñas.
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Zoho Vault es un gestor de contraseñas en línea para equipos. Ayuda a guardar, compartir y gestionar de forma segura tus contraseñas desde cualquier lugar. Con Zoho Vault, te puedes mantener organizado con tus contraseñas seguras. Olvídate de almacenar tus contraseñas importantes en hojas de cálculo o notas adhesivas. Gestor de contraseñas en línea para equipos.

Por SplashData

(33 opiniones)
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Team password manager and record vault that integrates with G Suite / Google Apps for Work. Cloud and On Prem versions also available. Apps for iOS, Android, Mac, Windows, and Chrome. From SplashData, a provider with over 16 years of experience in password management and security. Team password vault that integrates with G Suite / Google Apps for Work; Cloud and On Prem versions also available
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Solo Avatier ofrece una plataforma basada en contenedores de autoadministración de contraseñas multinube o local que permite que las empresas restablezcan y sincronicen de manera segura las contraseñas en todas las aplicaciones empresariales y en la nube. Esta herramienta incluye tecnologías MFA propias como el restablecimiento telefónico, restablecimiento único de contraseña mediante un SMS o correo electrónico alternativo, interfaces biométricas, y también incluye integración con RSA, Symantec VIP, DUO, y autenticación de Google entre otros. Comienza tu prueba en la nube hoy mismo. Solo Avatier ofrece una plataforma basada en contenedores docker con restablecimiento de contraseña de autoservicio en múltiples nubes o local con restablecimiento del teléfono.
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PortalGuard is a seamless solution that provides businesses with the assurance of secure access to sensitive data, including SSO to critical web applicationsproviding users with confidence and secure, hassle-free navigation. Packaged within the PortalGuard product is the ability to seamlessly integrate key authentication options and password management capabilities into a new or existing login portal, without disturbing the theme or overall look and feel of the website. A brandable hybrid cloud navigation portal supporting your everyday business or education web apps.
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forghetti generates complex passwords the instant you need them. All you ever need to remember is one simple doodle. forghetti do not store passwords ever. When you need them, you simply repeat your doodle and your passwords will be regenerated. You need never remember them ever. You can forget them forever. You can share access to passwords with group doodles and teams. You can use forghetti on all platforms, Mac, PC, iOS and Android as well as browsers. Generates complex passwords the instant you need them. All you ever need to remember is one simple doodle.

Por Web Active Directory

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Web Active Directory provides a complete suite of web-based Active Directory management software solutions for your organization. Explore our products to learn how you can provision users and other objects intelligently, search, update, manage and report on Active Directory data, deploy an intuitive Windows self-service password reset solution, send password reminders to your local and off-premise users before their Windows passwords expire, and more. Active Directory IAM solution. Password Management for delegating resets, changes, and unlocks. Supports multi-factor authentication.
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Gestor de contraseñas en línea que permite a las empresas gestionar múltiples inicios de sesión por sitio, compartir y provisionar contraseñas y hacer clic para iniciar sesión. Gestor de contraseñas en línea que permite a las empresas gestionar múltiples inicios de sesión por sitio, compartir y provisionar contraseñas y hacer clic para iniciar sesión.
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Protege los datos de la empresa con acceso seguro a aplicaciones de negocios. Las infracciones relacionadas con contraseñas son la principal causa de pérdida de datos. Protege los datos empresariales al asegurarte de que solo las personas autorizadas tengan acceso seguro a las aplicaciones y a la información sensible, utilizando las soluciones completas e integradas de gestión de identidad y acceso (IAM) de AuthAnvil. Funciones: Autenticación multifactor, inicio de sesión único, automatización de contraseñas, gestión de credenciales, identidad como servicio La suite de autenticación n.º 1. Autenticación multifactor y soluciones de inicio de sesión único AuthAnvil. Mira lo que AuthAnvil puede hacer por ti.

Por Thycotic Software

(15 opiniones)
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Secret Server is an enterprise-grade solution to discover, secure, manage, and audit privileged account passwords and credentials across an organization. Available in on-premises and cloud editions, Secret Server is feature-rich and user-friendly. Additionally, the available Secret Server SDK protects privileges used in the DevOps environment with the same security best practices and management tools used throughout the enterprise, while maintaining the velocity and scale DevOps teams demand. Secret Server is an enterprise-grade solution to discover, secure, manage, & audit privileged account passwords across an organization.
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Team password manager for your business. Safely store passwords, work and collaborate. Cloud and self-hosted editions. Team password manager for your business. Safely store passwords, work and collaborate. Cloud and self-hosted editions.

Por Tools4ever

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Tools4evers Self-Service Reset Password Manager (SSRPM) has stood the test of time allowing end-users to easily reset their Active Directory password 24/7 based on simple, predefined questions. The Forgot My Password button is integrated seamlessly into the Windows login screen so there's no need to call or submit a support ticket. Android and iOS mobile app as well as a web interface for resets. Additional features for a secure onboarding account claiming process for new user accounts. Self-Service Reset Password Management allows end-users to reset their Active Directory password 24/7 based on predefined questions.
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Clearlogin Cloud App Dashboard integrates with hundreds of apps and supports custom integrations. Grant and revoke access for groups and individuals with a single click. Give users access to the apps they use every day, from anywhere. Receive reports and alerts on all aspects of user access, including unsuccessful login attempts, password changes, geography and browser data. Mitigate potential risks and take comfort in an extra layer of security with enhanced authentication features. Give users streamlined access to the applications they use every day, from anywhere.
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UserBase is an identity management solution offering password protection, account management, paid accounts, and more. It's easy to install and configure, and extremely customizable. Its single-file code design means you can even edit the code itself with relative ease. We offer free, great tech support, and if you'd rather we just handle everything from installation to configuration, we can do that too. Login system, user account manager, password protector, and more. With free, fast, and thorough support, 7 days a week.
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100% USA developed & supported enterprise product allows domain users to self service password resets, password changes, account unlocks securely from any web capable device or browser. Secure for outside external deployment. Self Service Password Reset Software for Active Directory, Office 365, Azure & remote users. Compliant with PCI SOX HIPAA (and others). Easy setup, no databases, no change control impact, native with AD, IIS & Windows services. Come experience the best product of this type. Self Service Password Reset Software for Active Directory, Office 365, Azure and remote users. BYOD friendly, EZ setup, free to try.
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Dark Web ID is the leading Dark Web monitoring platform in the Channel. The award-winning platform combines human and sophisticated Dark Web intelligence with search capabilities to identify, analyze and proactively monitor for an organizations compromised or stolen employee and customer data. Dark Web ID is the leading Dark Web monitoring platform in the Channel.

Por GoodWorks Communications

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Synchronize passwords and users from AD to AD without Federation or SSO. Synchronize passwords and users from AD to AD without Federation or SSO.
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Get access to all your online accounts with password management platform, which includes one-click log in and keystroke encryption. On-premise password management platform that assist users with keystroke encryption, one-click login and cloud sync.
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Passbolt es un administrador de contraseñas gratuito y de código abierto diseñado para equipos. Permite que tu equipo comparta y almacene de forma segura las credenciales, como la contraseña de wifi de tu oficina o las contraseñas de las redes sociales de tu organización. Gestor de contraseñas de código abierto para equipos.
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Allows users to store all of their password and login information. Allows users to store all of their password and login information.
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Controlled by IT pros and loved by business users, Devolutions Password Hub is a secure and cloud-based password manager for teams. It empowers your organization to easily and securely vault and manage business-user passwords, along with other sensitive information, through a user-friendly web interface that can be quickly, easily and securely accessed via any browser. Simply put, Devolutions Password Hub is the perfect balance of security and usability. Devolutions Password Hub is a highly-secure, flexible and easy-to-use cloud-based password management solution for team environments.
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LogonBox specialises in producing a cost-effective range of Password Self Service and Identity Management solutions for all sizes of Enterprise. Our solutions focus on areas where security is paramount; providing customers with peace-of-mind in addition to an outstanding return on investment. Next generation password self service - enabling users to manage their own accounts without IT intervention.
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Can automatically log you in, fill in form information, and help to backup your passwords. Can automatically log you in, fill in form information, and help to backup your passwords.

Por VaultOne Software

(1 opinión)
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Stop Unrestricted Use of Privileged Information Vault One reduces the attack surface of a threat by providing session access to servers without disclosing password material. These sessions are recorded for later forensics and audit, allowing you to track the source of a breach. Access to shared accounts can be contingent on additional workflow approvals and/or high-trust MFA. Password and access management security for applications, websites, cloud services, and infrastructure.
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LockPass allows companies to set up a strong password management policy across their organization. Centered on the data and the uses of the collaborators, LockPass is aimed at all your employees, from your administrators to the simple users by passing not your business managers. With a simple interface, LockPass ease the navigation between your business applications thanks to the autocompletion and increases the productivity of your employees who no longer have to worry about their accesses. A centralized password management tool of the digital safe LockSelf certified by ANSSI.

Por Newtecnia Solutions

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A secrets manager for developers and teams * Move securely between full application environments and accounts. * Share these accounts and environments between teams, servers local dev boxes. * And do so securely and painlessly. * Rotate/Update secrets, environments and logins pkhub is an app devsecops secret manager. We help you manage your app secrets from dev, ci/cd to prod.
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Password Depot allows businesses and other organizations to manage, administer, and share passwords, credentials, and documents centrally. You decide - down to the smallest detail - which access rights a user receives, which folders or entries they can view or, for example, which activities should be logged. Thanks to the intuitive user guidance of Password Depot, all employees will be able to work with the program within a very short time, without expensive and time-consuming training. Password Depot reliably protects your passwords and documents from unauthorized access! Whether at home or in a major corporation.
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Multi-user password management tool compatible with KeePass. Multi-user password management tool compatible with KeePass.
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The award-winning Myki product suite offers three solutions: The Myki Password Manager & Authenticator for individuals, Myki for Teams geared towards Enterprises, and Myki for MSPs customized for Managed Service Providers & IT Resellers. The Myki Offline Password Manager & Authenticator stores your passwords, payment cards, notes and IDs, offline and away from the cloud. Myki eliminates the risks associated with cloud storage by safeguarding your passwords and sensitive data offline.
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NordPass is a security solution to store and autofill your passwords easily with password generators and a password strength check. NordPass is a security solution to store and autofill your passwords easily with password generators and a password strength check.

Por EmpowerID

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Plataforma basada en web que incluye restablecimiento de contraseña olvidada, reinicio de contraseña asistido por Helpdesk y cliente de pantalla de inicio de sesión de Windows. Plataforma basada en web que incluye restablecimiento de contraseña olvidada, reinicio de contraseña asistido por Helpdesk y cliente de pantalla de inicio de sesión de Windows.

Por Nexvue

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Your Acumatica installation contains some of your companys most valuable information as well as some of its most sensitive information. Password protection is simply not enough to protect your company against hackers and breaches. Organizations that need the next level of protection are turning to two-factor authentication, or 2FA, to secure their information from unwanted intruders. Now NexVue makes 2FA available for Acumatica. Now NexVue makes 2FA available for Acumatica.

Por Rodgers Software

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Encrypted database for password storage that supports password expiration function. Encrypted database for password storage that supports password expiration function.

Por Fortress Identity

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Identity management tool that provides biometric user authentication through new/existing mobile applications. Identity management tool that provides biometric user authentication through new/existing mobile applications.

Por CloudNow Technologies

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Akku es una potente y flexible solución de seguridad para la nube empresarial creada para ayudarte a administrar la identidad y el acceso a todo tu entorno en la nube. Con características versátiles para mejorar la seguridad de los datos, la privacidad, el cumplimiento de normas y la productividad, Akku es una solución de proveedor de identidad (IDP) que realmente te pone en control de tu nube. Akku es una potente y flexible solución de seguridad para la nube empresarial creada para ayudarte a administrar la identidad y el acceso en toda tu nube.

Por Kraljevic Technology

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Anti-cloud password manager for iOS devices that helps with random pass code generator, bug reporting and physical codes. Anti-cloud password manager for iOS devices that helps with random pass code generator, bug reporting and physical codes.

Por Advanced Computer Solutions Group

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Basado en la nube. Nada para instalar de manera local. Gestión de contraseñas de Active Directory. El personal de TI puede desbloquear, cambiar y restablecer contraseñas a través de un portal de administración basado en la web o un dispositivo móvil. La compatibilidad con unidades organizativas multinivel permite tener diferentes políticas de contraseña para las distintas unidades organizativas. La compatibilidad con unidades organizativas multinivel permite tener diferentes políticas de contraseña para las distintas unidades organizativas. Notificaciones por correo electrónico del administrador para que el personal del departamento informático notifique quién está usando el sistema y cuándo. Aplicaciones nativas para iPhone y Android. PMU permite que los usuarios finales manejen problemas comunes relacionados con su contraseña sin la necesidad de hacer largas llamadas al departamento de TI y pierdan tiempo.

Por Mails Daddy Software

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PST file is the most important file for an organization because all the data of Microsoft Outlook is stored in a PST file so it must be password protected. MailsDaddy PST Password Remover is used to remove the password from the PST file. The software has an additional option to reset or add a password in an Outlook data file. PST file is the most important file for an organization because all the data of Microsoft Outlook is stored in a PST file.

Por A+ Concepts

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Password manager for teams. Safely stores your client's and team's password credentials and makes them easy to share. Password manager for teams. Safely stores your client's and team's password credentials and makes them easy to share.

Por Steganos

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VPN enabled Password manager that helps businesses with privacy protection, document encryption, and privacy settings. VPN enabled Password manager that helps businesses with privacy protection, document encryption, and privacy settings.

Por Bolt SaaS

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If you are only using a VPN or cloud backup, you are still vulnerable! Our Complete Security Suite provides you with overall protection of your ecosystem via VPN, SmartDNS, unlimited encrypted cloud backup/storage, and password manager. Use Bolt SaaS to protect yourself on private and public WiFi from illicit monitoring, ISP spying, hackers, ransomware attacks, government intrusion, phishing schemes, among so many other security threats. VPN is not enough! Our Complete Security Suite includes VPN, SmartDNS, unlimited encrypted cloud backup/storage, and password manager.

Por Auxoft

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The easiest way to keep all your password and login data organized, updated, and safely offline. With your phone as your personal virtual key, the only person in possession of all your passwords is you. No cloud server, no master password codes, and no USB keys to lose. Store your data in a secure vault on your iPhone, login instantly using your local Bluetooth connection. Secure notes, copy/paste, password generator, custom security options, and more. The simplest cloud-free way to store password data offline yet login instantly. No USB key or master password needed.

Por Hitachi ID Systems

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Password Manager is an integrated solution for managing credentials across systems and applications. It simplifies the management of passwords, tokens, smart cards, security questions and biometrics. Password Manager lowers IT support cost and improves the security of login processes. Password Manager includes password synchronization, self-service password and PIN reset, strong authentication, federated access, enrollment of security questions and self-service unlock of encrypted drives Hitachi ID Password Manager is an integrated solution for managing credentials across systems and applications.

Por eSoftTools Software

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Helps unlock and remove excel, access and word doc file passwords. Helps unlock and remove excel, access and word doc file passwords.

Por Intuitive Security Systems

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Intuitive Password is a military-grade password manager that simplifies your online experience by remembering your passwords and confidential data for you. With Intuitive Password to manage your logins and passwords, it's easy to have an unique and strong password for every online account and improve your online security. Intuitive Password is a military-grade password manager that simplifies your online experience by remembering your passwords.

Por Passcovery

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The professional GPU password recovery solution for Microsoft Office/OpenOffice/LibreOffice/Adobe PDF documents, ZIP/RAR archives, Apple iOS/Blackberry back-ups, TrueCrypt volumes and WPA/WPA2 handshakes. Broad file format support. Remarkably fast password recovery. Optimization for AMD/ATI and NVIDIA video cards for a 40 times speed boost. Ultra-fast password recovery solution for various popular formats.

Por SecretHub

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A developer tool to keep passwords and other secrets out of automation scripts. A developer tool to keep passwords and other secrets out of automation scripts.

Por ILANTUS Technologies

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Ilantus Compact Identity (CI) is a disruptive technology solution which offers Access Management as well as Identity Governance and Administration utilizing high-powered analytics and business intelligence. It is a holistic solution to Identity and Access Management (IAM) that is simple to implement and use. CI is the first product in the industry that was architected to deliver not only AM but also IGA, PAM, business to consumer functions, end point to mobile management and persona dashboard. Ilantus Compact Identity (CI) is a disruptive technology led holistic solution to Identity and Access Management (IAM).

Por Moresimp

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Enterprise password manager which stores passwords encrypted and provides them based on roles and permissions. Enterprise password manager which stores passwords encrypted and provides them based on roles and permissions.

Por WWPass

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Password management done right with security, convenience, and collaboration. Password management done right with security, convenience, and collaboration.

Por Ivanti

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Web-based tool that lets businesses streamline password management processes via multi-authentication methods & self-service portal. Web-based tool that lets businesses streamline password management processes via multi-authentication methods & self-service portal.

Por Sysgem

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Sysgem Self-Service Password Reset solves the problem of end-users forgetting their Windows login passwords and having to ask the help desk or the system administrator to reset it. Users can reset their own passwords after correctly replying to security questions with answers that they have previously defined themselves. Self-Service Password Reset for Windows users

Por MyCena

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MyCena Business Fortress is mobile-based password security solution that is - - Decentralised: keeps your passwords encrypted locally on your device, under three levels of security. - Secure: allows employees you to create, store and use unique strong passwords without the need to see or type them. - Enterprise-grade: easy to deploy, maintain and monitor through a console MyCena Business Fortress is an entreprise-grade decentralised password security solution that solves the problem of password breaches.