Software de Text Mining

Los productos de software de text mining procesan datos de texto para, por ejemplo, investigación o supervisión de medios. El software de text mining suele emplear aprendizaje automático, procesamiento de lenguaje natural, diccionarios personalizados y algoritmos para analizar texto. Estas herramientas evalúan el contenido semántico y el contexto para determinar la percepción y categorizar las respuestas del usuario. El software de text mining guarda relación con las herramientas BI, las herramientas de extracción de datos, el software de gestión de experiencia del cliente, el software de big data y las herramientas de marketing de contenidos.

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Sistema de analíticas de texto colaborativo basadas en la web que permite que académicos, empresas y gobiernos programen capturas desde Twitter, importen desde SurveyMonkey, el correo electrónico u hojas de cálculo para buscar, filtrar, agrupar, codificar manualmente y clasificar texto en forma automática. La patente de CoderRank Texifters se centra en técnicas algorítmicas análogas a PageRank de Google para la búsqueda web, pero adaptadas para mejorar las analíticas de texto colaborativo de gran escala, a través de un aprendizaje automático mejorado y la ludificación de la codificación de fuente colectiva. Descubre más sobre DiscoverText Analíticas de texto colaborativo basadas en la web destinadas a académicos, empresas y Gobiernos, para buscar, filtrar, agrupar, codificar y clasificar texto. Descubre más sobre DiscoverText
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Captura datos web o automatiza procesos que consumen tiempo para que esto te ayude a tomar las decisiones comerciales importantes. Mozenda, con más de 10 años de experiencia, te permite automatizar la extracción de datos web desde cualquier sitio web. Se brindan estos servicios: 1) Colaboración: con el software con licencia o soluciones locales. 2) Prestación: con la opción de servicios de datos profesionales. Se entregan los datos que tú quieres de los sitios web que elijas y siguiendo el cronograma que desees. Descubre más sobre Mozenda Captura datos web o automatiza los procesos que consumen tiempo. Mozenda imita el comportamiento humano en línea. Descubre más sobre Mozenda
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Sistema de cómputo técnico que proporciona herramientas para el procesamiento de imágenes, geometría, visualización, aprendizaje de máquinas, minería de datos y mucho más. Sistema de cómputo técnico que proporciona herramientas para el procesamiento de imágenes, geometría, visualización, aprendizaje de máquinas, minería de datos y mucho más.
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Medallias award-winning SaaS platform, the Medallia Experience Cloud, leads the market in the understanding and management of experience for customers, employees and citizens. Medallia captures experience signals created on daily journeys in person, digital and IoT interactions and applies proprietary AI technology to reveal personalized and predictive insights that can drive action with tremendous business results. Cloud-based customer experience management tool that helps businesses capture and analyze customers' feedback to improve brand value.
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Our customer engagement platform is the key to listening to and learning from your customers. Through metrics and insights, we help you leverage direct customer feedback to make your products and services more meaningful to the customers you serve. Customer engagement platform with sentiment monitoring, feedback capture, closed-loop follow-up, review posting, and text analytics.
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Keatext is an AI-powered text analytics platform that synthesizes in seconds large volumes of feedback from multiple channels (such as open-survey questions, online reviews and social media posts) to produce actionable insights delivered on one comprehensive dashboard. Keatext requires no setup, and features multilingual analysis and context-sensitive, industry-agnostic understanding, as well as automatic visualization of correlations and trends with immediate report-sharing capabilities. Keatext synthesizes large volumes of unstructured feedback data from multiple channels & gives you actionable insights in a dashboard.

Por Warwick Analytics

(10 opiniones)
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Análisis predictivo automático para crear modelos precisos con datos de texto, como voz del cliente, garantía, quejas, revisiones, reclamaciones de seguros, etc. Utiliza tecnología patentada, desarrollada desde una universidad para que pueda ser utilizada por personas que no sean expertas en ciencias de datos. Maximiza el rendimiento de los modelos con un aporte mínimo de un "humano en el bucle". Análisis predictivo automatizado para texto. No se requiere el servicio de un científico de datos para construir modelos precisos.
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La plataforma de experiencia digital (DXP [Digital Experience Platform]) Centralpoint va mucho más allá de la gestión de contenidos empresariales, y presenta una plataforma de experiencia digital. Centralpoint se encuentra en el Cuadrante Mágico de Gartner para Plataformas de Experiencia Digital 2018, y ofrece más de 220 funciones (listas para usar), SSO integrado (AD/LDAP/SAML/oAuth) y transferencia de datos que te permiten administrar a TODOS tus usuarios (público, empleados, clientes y socios) en una instalación. Un prototipo de alta fidelidad se crea antes de firmar, que ayuda a eliminar el riesgo. Oxcyon desafía el portal de gestión de contenido empresarial (ECM [Enterprise Content Management]) tradicional, el espacio del sistema de gestión de contenidos (CMS [Content Management System]) con una poderosa y única solución de Centralpoint. 220 módulos, incluido SSO.
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Solución basada en la nube que ofrece capacidades de modelado de lealtad de los empleados, comunicación con los empleados y liderazgo del consejo. Solución basada en la nube que ofrece capacidades de modelado de lealtad de los empleados, comunicación con los empleados y liderazgo del consejo.
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El sistema de análisis de texto de APL proporciona a las empresas funciones de extracción de entidades, análisis de sentimientos y emociones, extracción de palabras clave y otros. El sistema de análisis de texto de APL proporciona a las empresas funciones de extracción de entidades, análisis de sentimientos y emociones, extracción de palabras clave y otros.
Cx MOMENTS es la mejor manera de entender los problemas de tus clientes. El programa ayuda a que los jefes de asistencia al cliente encuentren y dirijan de modo automático los problemas del cliente a su centro de control. Usando un procesador de lenguaje natural e IA también puedes conseguir datos valiosos de las solicitudes de asistencia para derivar los problemas a otros equipos, detectar puntos temáticos para la formación de los teleoperadores y priorizar el contenido de autoservicio. Esta herramienta de análisis de solicitudes se conecta en 3 clics a Zendesk, Freshdesk, Freshservice, Salesforce, Zoho e Intercom. Cx MOMENTS detecta y dirige automáticamente los problemas de los clientes en solicitudes de asistencia. Conéctate a Zendesk, Freshdesk y Salesforce en 3 clics.

Por Provalis Research

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WordStat is a software that helps people analyze very large amounts of written documents. eg.customer surveys, political speeches, academic papers, emails or twitter feeds. The software helps people find common topics, themes and hidden meanings in unstructured text data. A hotel chain may have 100,000 customer comments about their rooms, food service or outdoor facilities. The software helps search those responses and generate common themes or topics to target where they need to improve. Text mining tool for fast extraction of themes and trends. State-of-the-art qualitative content analysis.
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Turn your existing NPS and CSAT data into actionable insights using AI-powered thematic analysis. We analyze survey responses, reviews, support tickets and other sources of feedback to show you the drivers for customer satisfaction and loyalty, product usage and buying behaviors. - We uncover insights that help you build a better customer experience - Understand each departments impact on customers - Identify what matters to customer segments Turn your existing feedback into actionable insights using AI-powered thematic analysis.
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VT Readability / VT Insights make content more readable and engaging. Clear communication drives better customer engagement, improved user experience, reduced call center costs and stronger compliance. VT Readability is a one-click plain language solution for content writers. It supports teams across the organization (marketing, legal, HR, operations, product management) by scoring and clarifying their message. VisibleThread Readability is a one-click plain language analysis tool that improves the clarity and quality of your content.

Por online-utility.org

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Text analyzing solution that enables companies to find frequent phrases or words and count number of words or characters. Text analyzing solution that enables companies to find frequent phrases or words and count number of words or characters.
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MonkeyLearn es una plataforma inteligencia artificial que te permite analizar texto con aprendizaje automático para automatizar los flujos de trabajo de negocios y ahorrar horas de procesamiento manual de datos. Clientes como clearBit, Segment y Drift usan MonkeyLearn para clasificar y extraer datos procesables de textos crudos, como correos electrónicos, chats, páginas web, documentos y tweets, entre otros. MonkeyLearn se puede implementar fácilmente a través de integraciones como Google Sheets, Zapier, Zendesk o RapidMiner (no requiere codificación) o a través de la atractiva API y SDK de MonkeyLearn. Plataforma de inteligencia artificial para analizar texto con aprendizaje automático y convertir correos electrónicos, tweets, encuestas o cualquier texto en datos procesables.

Por SAS Institute

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Text mining system that contains automatic boolean rule generation, term profiling, document theme discovery, and text importing. Text mining system that contains automatic boolean rule generation, term profiling, document theme discovery, and text importing.
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EFC is a real-time and automatic service that extracts the topics of discussion and the sentiment for each mention of a topic using Natural Language Processing and Artificial Intelligence. EFC is easy to take into use and operate, requiring no special knowledge from the customer in the areas of linguistics or statistical analysis. EFC runs in the cloud (Amazon Web Services) within the EU (in Ireland). Cloud-based feedback analysis tool that assists enterprises with customer analytics, product management and employee experience.

Por LaunchBoard Software

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Advize integrates Voice of the Customer data from across the customer journey to deliver actionable insights and automate personalized next best actions that drive revenue, reduce churn and improve customer satisfaction. Connect siloed voice of the customer feedback and get AI-powered insights into what your customers care about.
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uCrawler extrae automáticamente datos de sitios web de noticias y canales de Telegram en cualquier idioma sin necesidad de programación. Puedes recuperar datos de salida utilizando la API, XML, RSS o la exportación directa a tus bases de datos SQL o ElasticSearch. uCrawler permite recopilar artículos de noticias de cualquier fuente, en cualquier idioma y sin programación.

Por Converseon

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Conversus.AI is the first machine learning as a service platform specifically for text analysis of social and voice of customer data. The platform allows even non data scientists to rapidly build, validate and deploy high performance text models for language data for a variety of uses including accuracy improvement for social listening, brand tracking, customer care and experience. Users can also choose from large library of prebuilt industry models. Deploy immediately to key SLPs. Separate signals from noise and accelerate insight through powerful natural language understanding as service platform for social text

Por Proxem

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We offer SaaS software solutions to analyse large volumes of textual data so that our clients can extract relevant information in real time from the web, social media, emails, satisfaction surveys and more. We aggregate all your information onto a multi-source, multi-lingual & multi-topic software solution. Proxem Software offers the best in user-friendly text mining tools in the field of Human Resources, Customer Knowledge and Market Intelligence. Pioneer in the semantic analysis of textual Big Data.Turn words into actionable insights

Por Palo Digital Technologies

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PaloPro is a powerful tool for monitoring and analysing all Web and Social Media, collecting in real time mentions published on websites, forums, blogs, Twitter, Facebook, Instagram, YouTube. Utilising state-of-the-art AI and Machine Learning algorithms, PaloPro achieves up to 90% accuracy in Sentiment Analysis, delivering accurate analytics & alerts in real time, helping brands manage their online reputation, evaluate their communications strategy and deal with crisis on the ever-moving web. The most effective Web & Social Listening tool. Search and analyse all reviews, comments, opinions on Web & Social Media in real time.

Por NICE Systems

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Interaction analytics system with hot topics, root cause, call part and sentiment analyses. Interaction analytics system with hot topics, root cause, call part and sentiment analyses.

Por Clarabridge

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Clarabridge text analytics are the cornerstone of our CEM solution, allowing for highly accurate interpretation of the customer voice. We turn unstructured text into structured data and pair it with demographic and behavior data for immediate front line response and driving business strategy. Clarabridge text analytics is best in class solution for voice of the customer programs.

Por Lexalytics

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Lexalytics transforms global conversations into meaningful and actionable insights. Every day, our leading on-premise Salience and SaaS Semantria text analysis technology platforms process billions of pieces of unstructured data, translating thoughts and feelings into profitable decisions for our customers. We support 22 languages, and features include sentiment, named entities, themes, categorization, boolean queries, summarization, taxonomies, POS tagging, intentions and more. Language processing platform that supports 22 languages and a Twitter-mode. Includes sentiment, categorization, and entity extraction.

Por Akio

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Akio propone una plataforma de conversación de clientes multicanal unificada combinada con un completo sistema de escucha y analítica de cobertura de medios, conversaciones sociales y comentarios de clientes. Estas soluciones están diseñadas para ayudar a las empresas a optimizar la experiencia de atención al cliente, aumentar el conocimiento del cliente y mejorar la estrategia de marketing y las comunicaciones. Esta cartera de productos incluye Akio Unified, Akio Spotter y Akio Analytics. Akio es una plataforma conversacional de clientes multicanal combinada con un sistema completo de escucha y analíticas.

Por DictaNova

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DictaNova is a SaaS-based customer analytics software that gathers feedback scores, customer reviews and provides insights DictaNova is a SaaS-based customer analytics software that gathers feedback scores, customer reviews and provides insights

Por MeaningCloud

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Proporciona servicios para la extracción automática de información de fuentes de información no estructurada, incluidas publicaciones en redes sociales. Proporciona servicios para la extracción automática de información de fuentes de información no estructurada, incluidas publicaciones en redes sociales.

Por Kapiche

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Kapiche empowers you to quickly understand what your customers think about your company, in their own words, from your NPS, CSAT, customer survey and product review data. Find actionable insights using proven Text Analytics technology: -Unbiased and transparent -No setup required, no built-in models. Actionable insight automatically identified using your own customer data. Get true visibility of customer opinion. -Deep insights, easy reporting -Compare customer opinion across segments A self service text analytics tool requiring no machine training. Just upload your data and get actionable insights in seconds.

Por Amenity Analytics

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Insights-driven tool that assists businesses to achieve structured data through accurate financial analysis and language processing. Insights-driven tool that assists businesses to achieve structured data through accurate financial analysis, and language processing.

Por Expert System

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Plataforma de analíticas de texto que inspecciona y categoriza el contenido y descubre las conexiones entre los elementos de datos. Plataforma de analíticas de texto que inspecciona y categoriza el contenido y descubre las conexiones entre los elementos de datos.

Por EchoVera

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Intelligently captures data from both email and paper documents using AI and capture automation to search, interpret, validate, and extrapolate semantic meaning from invoices, sales and purchase orders and shipping receipts. Intuitively performs field mapping and data collection. Gets high marks for ease of use and an intuitive interface - Minimal I.T. involvement - Integrates seamlessly with your ERP - It's next generation OCR! Intuitively captures data from both email and paper invoices using AI and capture automation. Seamless integration with your ERP.

Por Tisane Labs

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Analyze text in 27 languages for aspect-based sentiment analysis, grammar, hate speech, sexual harassment and more. Analyze text in 27 languages for aspect-based sentiment analysis, grammar, hate speech, sexual harassment and more.

Por DeepSearch

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Customizable call center solution for recognizing and analyzing content in real time to reduce time on decision making. Customizable call center solution for recognizing and analyzing content in real time to reduce time on decision making.

Por Luma7

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Link discovery solution that automates text processing, context analysis, link generation and updating for all your business documents. Link discovery solution that automates text processing, context analysis, link generation and updating for all your business documents.

Por Gavagai

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The best text analytics. Ever. In any language. We analyze your customer feedback data to find out what you should fix and what you should keep doing in 46 languages. Its AI-driven analysis for everyone. its fast, easy to use, and it will make your customers happier! AI text analytics tool that gives you instant operational insights.

TeX

Por HyperAspect

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Text analytics tool that helps extract information from customer surveys, emails, academic papers, or social media feeds. Text analytics tool that helps extract information from customer surveys, emails, academic papers, or social media feeds.

Por Luminoso

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I2E

Por Linguamatics

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An agile and interactive text mining application for the extraction and analysis of information. An agile and interactive text mining application for the extraction and analysis of information.