Software para registro en eventos

Utiliza la página Capterra de México para encontrar el mejor Software para registro en eventos para tu empresa.

¿Por qué Capterra es gratis?
zkipster is the check in and event management software for the world's best events. Event professionals use zkipster for fast, reliable, and secure guest check in, custom online invitations, and smart event analytics. Descubre más sobre zkipster - RSVP, Check-In & More Fast, reliable, and secure guest check-in app for iPhone, iPad, Android, and more. Get started for free! Descubre más sobre zkipster - RSVP, Check-In & More

Por Aventri

(60 reseñas)
Aventri (anteriormente etouches) es la primera plataforma de administración de conexión en vivo que transforma continuamente la forma en que los gestores de eventos llevan a cabo sus eventos mientras transforman el mercado. Aventri permite a los clientes crear experiencias personales valiosas, desarrollar comunidades influyentes y expandir marcas. La plataforma conecta a los asistentes de los eventos e impulsa la participación de los asistentes en tiempo real a la vez que captura datos y analíticas significativos para ayudar a comprender el éxito de un evento y proporcionar un retorno de la inversión en tiempo real. Descubre más sobre Aventri La plataforma inteligente de reuniones y eventos para organizaciones de eventos globales impulsados por datos. Obtén una demostración 30 minutos para verlo en acción. Descubre más sobre Aventri
Full scale cloud-based ticketing platform for online presale, marketing, printed tickets and wristbands, social media, and an array of equipment options for selling at the door and scanning tickets. Whether you manage a performing arts center, organize massive festivals, host small events, or you are putting on a fundraiser, you will have everything you need for an easy and successful event through Purplepass Descubre más sobre Purplepass Ticketing Full scale cloud-based ticketing platform for online presale, marketing, social media, and day-of-event sales and admission management. Descubre más sobre Purplepass Ticketing
idloom proporciona todas las características necesarias para la organización de un evento, desde el registro de matrículas, hasta la creación de distintivos y la facturación. Una solución "todo en uno" que te permite centrarte en el único objetivo que realmente importa: hacer de tu evento un éxito y que todos los participantes estén entusiasmados. Diseñado específicamente para asociaciones comerciales, gobiernos, organizadores de eventos, agencias de comunicación, entre otros. Descubre más sobre idloom-events Herramienta completa y profesional que gestiona todos los preparativos para tu evento: inscripciones, reservas, pagos, etc. Descubre más sobre idloom-events
Are you planning your next big event? Look no further than Payscape Registration! We handle everything from mobile-friendly online check-in/check-out to payment collection. Keep tabs on attendee information and inform them of upcoming events. Create custom-tailored branded landing pages to take your organization to the next level. Join Payscape Registration winner of the 2019 SEAA Tech Innovation of the Year Award, and experience the optimal online registration solution! Descubre más sobre Payscape Registration Payscape Registration provides user-friendly, turn-key solutions for all of your online registration and event management needs. Descubre más sobre Payscape Registration

Por EventBank

(39 reseñas)
Gestiona registros, recoge pagos, ofrece cupones o precios anticipados, facilita el check-in sin problemas e imprime credenciales en el sitio desde tu teléfono con la aplicación EventBank Manager o desde la plataforma, incluso en eventos múltiples simultáneamente. Acelera aún más tu check-in convirtiendo tu iPad o portátil en quiosco de autoservicio y mejora con cada evento que realices analizando tu éxito a nivel micro y macro con análisis avanzados posteriores. Con la confianza de Deloitte, Facebook y muchos otros. Descubre más sobre EventBank Ofrece experiencias ininterrumpidas en el lugar con registros de códigos QR rápidos, registros de sesiones múltiples, impresión de credenciales móviles y quiosco de autorregistro. Descubre más sobre EventBank

Por Thunder Data Systems

(159 reseñas)
Una plataforma para todo en un diseño fácil de usar con una excelente asistencia al cliente. Controla tus propios datos de clientes privados, los precios de tus eventos, cupones y descuentos. Recoge donaciones, vende productos y tarjetas de regalo con registro de canje y saldo. Y a diferencia de cualquier otro servicio de venta de entradas, ThunderTix no cobra cargos por las entradas, pero te permite hacerlo de forma opcional y obtener las ganancias. ¡Pruébalo hoy mismo con la prueba gratis! Descubre más sobre ThunderTix Venta de entradas en línea sin cargos y registro de datos de los clientes. Utiliza la aplicación para iOS o dispositivos portátiles para escanear/vender entradas con código de barras en tiempo real. Descubre más sobre ThunderTix

Por Showpass

(10 reseñas)
Thousands of organizers choose Showpass software for event ticketing & box office mgmt. Loaded with features, Showpass white-labelled app turns fans into buyers with no redirects, merchandise add-ons at checkout PLUS a bigger reach with our Facebook Native Ticketing. Promoters & Box Office Managers love the ability to manage guest lists, check ins, employees and seller networks all from their mobile device. Get a free 15 minute demo or contact us for a quote within 24 hours. Descubre más sobre Showpass White-label event ticketing & box office software. Website or Facebook plugins. Quotes in 24 hours. Free Scanning. POS Hardware. Descubre más sobre Showpass

Por Accelevents

(72 reseñas)
Provide your attendees with an end-to-end experience with our event ticketing platform. Use as a standalone service, or combine with our mobile silent auctions to create a seamless transition from ticket purchase to donation for your donors. Accelevents' ticketing costs only $1 per ticket plus 1% of the ticket sale amount (all fees can be absorbed by your ticket buyers). Create custom ticket types and begin selling online in minutes. Descubre más sobre Accelevents Use our ticketing and silent auction service to provide your guests with a seamless experience, from ticket purchase to donation. Descubre más sobre Accelevents

Por Boomset

(39 reseñas)
Boomset ofrece soluciones para mejorar la experiencia del evento en el sitio. La utilizan más de 1000 organizaciones en más de una docena de países de todo el mundo. Automatiza las labores de marketing y simplifica el proceso de registro con productos como impresión de insignias y pulseras a pedido, quioscos de autorregistro de marcas personalizadas, recuperación de clientes potenciales, gestión de sesiones múltiples, seguimiento de RFID y más para una solución de eventos en el sitio sin problemas. ¡Pregunta por el quiosco de eventos de servicio completo, el Evosk (TM)! Descubre más sobre Boomset Software integrado de registro de invitados, impresión de credenciales en el sitio, administración de RFID, seguimiento de sesiones/asistentes, quioscos de autorregistro y más. Descubre más sobre Boomset

Por Eventtia

(35 reseñas)
Eventtia es el software de gestión de eventos más intuitivo del mercado. Ayuda a los organizadores de eventos a tener un mayor impacto, trabajar de manera más inteligente y crear mejores eventos. Desde la creación de un sitio web del evento hasta el registro de asistentes y su seguimiento en el lugar, desde el envío de campañas de marketing por correo electrónico hasta la conexión de tus asistentes con reuniones personalizadas altamente calificadas, este software tiene todo lo que necesitas. La interfaz potente, simple y flexible de Eventtia te dará una increíble autonomía. Descubre más sobre Eventtia Eventtia ayuda a los organizadores de eventos a crear mejores eventos con una plataforma de gestión potente, pero simple e intuitiva. Descubre más sobre Eventtia

Por VolunteerLocal

(87 reseñas)
VolunteerLocal es la forma más fácil de organizar, administrar, programar y comunicarse con voluntarios. Se trata de un servicio gratuito totalmente funcional (sin anuncios), que también ofrece versiones pagas con funciones avanzadas. Ya sea que se necesiten diez o varios miles de voluntarios, este sistema facilitará el trabajo. El voluntario hace selecciones de turno en una sola página y nunca se le pide que cree una cuenta. Los voluntarios estarán muy agradecidos de que el proceso sea tan simple, y por esto lo llaman "Voluntariado feliz". Descubre más sobre VolunteerLocal VolunteerLocal es un sitio web para cualquiera que necesite organizar, administrar, programar y comunicarse con voluntarios. Descubre más sobre VolunteerLocal

Por Sparxo

(67 reseñas)
Create better events and sell tickets directly on your site with no redirects. Sparxo is trusted by event producers who care about retaining the community around their brand. The platform is easy to learn and easy to use making it easy to set up online ticket sales, registration, and onsite check-in. Embed ticket sales on your website, design modern splash pages, and discover your returning customers with our smart guestlists. Sparxo is mobile compatible and easy to use. Descubre más sobre Sparxo A social registration platform built for event-driven organizations who care about their maintaining their brand. Descubre más sobre Sparxo

Por Event Ready

(12 reseñas)
Especializados en software para todos los eventos corporativos y de asociación que necesitan herramientas para abordar sus propias reglas comerciales. Este software integral es fácil de usar y tiene herramientas como Call for Papers, planos interactivos, registro de expositores, acreditación, aplicaciones móviles, membresía e integración de CRM, herramientas de correo electrónico y creación de informes en horario ininterrumpido. Las soluciones en el sitio incluyen kioscos de registro y autorregistro, escaneo de sesiones y recuperación de clientes potenciales. Descubre más sobre Event Ready Software de registro de eventos en línea que gestiona y ejecuta todas las tareas relacionadas con la creación y el lanzamiento de un evento exitoso. Descubre más sobre Event Ready

Por atEvent

(12 reseñas)
No more letting event leads slip through the cracks. atEvent captures the event lead information that matters to your business, and automatically syncs it with your marketing automation and CRM systems, so you can act on your leads today. Just scan a badge or business card into our intuitive mobile app, and the data is sent to your MA/CRM system for immediate, targeted follow-up. After the event, access prospect interaction insights, target account trends, and event ROI to evaluate success. Descubre más sobre atEvent Stop letting event leads slip through the cracks. atEvent provides the best solution to turn your event contacts into contracts today. Descubre más sobre atEvent

Por Kindred Byte

(2 reseñas)
Una aplicación sencilla y rápida que te permite realizar el registro de sus miembros y sus familias para el día, utilizando la búsqueda o llaveros clave y un escáner RFID. Puedes importar fácilmente tus miembros desde un CSV o sincronizarlos con tu cuenta de QuickBooks. Añade fotos de tus miembros. Todo esto te permite registrar miembros rápidamente y comprobar que solo los miembros tengan acceso, evitando colas y reduciendo el costo. Descubre más sobre SpeedIn SpeedIn es la aplicación para registrar fácilmente a los miembros y sus familias, ya sea para el día o para eventos. Descubre más sobre SpeedIn

Por Ticket Tailor

(121 reseñas)
Recorta al intermediario y vende entradas directamente a tus asistentes. - Sin comisiones por entradas (ahorro de miles). - Recepción de pagos directamente a través de Stripe o PayPal. - Personalización total de la taquilla. - Incrustación de formularios de reserva en tu sitio web. - Recopilación, conservación y posesión de los datos de los asistentes. - Aplicación de check-in gratis. - Integración con tus herramientas favoritas mediante Zapier. - Códigos de descuento y códigos de cupones. Descubre más sobre Ticket Tailor ¡Sin comisión por entradas! ¡Sin problemas! Ticket Tailor es una plataforma de emisión de boletos fácil de usar que te permite controlar las entradas de tu evento. Descubre más sobre Ticket Tailor

Por Picatic

(127 reseñas)
Picatic is the internet's most customer-friendly, simple & affordable conference registration solution. Our full-featured platform enables conferences of any size to create a stunning event website, add ticket sales to an existing site, and manage everything in one place. Trusted by thousand of organizers around the world, Picatic is rated #1 in customer satisfaction. Picatic provides event ticketing and registration tools that power the worlds best conferences.

Por Bizzabo

(57 reseñas)
Bizzabo es el software de gestión de eventos n.º 1, en el que confían clientes como WeWork, USAA y Github para planificar eventos profesionales. Este software todo en uno incluye registro de eventos, creador de sitios web, aplicación móvil, marketing de eventos, gestión de contactos, promoción de patrocinadores, analíticas y más. Bizzabo tiene una calificación de 5/5 en Capterra en cuanto a asistencia al cliente y acaba de recibir los 3 mayores premios del sector. Miles de las mejores marcas ya usan Bizzabo; obtén más información en su sitio web. Bizzabo es el software de gestión de eventos n.º 1. ¡La nube de eventos ofrece registro de eventos, aplicaciones de eventos, marketing de eventos y más!
En CrowdCompass by Cvent, se crean increíbles aplicaciones para eventos móviles que aumentan la participación de los asistentes y producen un fuerte retorno de la inversión. Como el desarrollador principal de aplicaciones de eventos, ofrece aplicaciones móviles para conferencias, ferias comerciales, reuniones y eventos que varían en tamaño desde 50 hasta 50 000 asistentes. Esta solución es un componente integrado de la plataforma de gestión de eventos de Cvent, la más completa del sector. CrowdCompass es el desarrollador más grande del mundo de aplicaciones para eventos móviles y aplicaciones para conferencias.

Por WE ARE PYTHON

(29 reseñas)
Putting you back in control of your ticketing. Infinitely customisable, Python Events offers you complete control of your ticketing ecosystem. We believe you should maintain control of your data, bookings fees and customer management processes. So we've developed a bespoke scalable ticketing and seat reservation software that's capable of handling thousands of transactions simultaneously for multiple industries, whilst keeping the control firmly in your hands. Customisable and bespoke secure ticketing platform. Keep 100% of your booking fees. Arena and sports stadium seat mapping system.

Por Evenium

(28 reseñas)
Evenium Net is the most comprehensive, affordable system to create events, invite & register attendees. Quickly configure ticket types & payment options, customize registration forms, images & badges. Easily create/import agendas & guest lists, then email custom invitations with links to register on your website or one Net automatically creates. Use our free check-in app and/or deploy our interactive app ConnexMe. Create a richer more engaging experience & spend less time managing the event! Evenium Net is the most complete, most affordable event registration, invitation, and badging solution. Streamlined and easy to use.

Por Social Tables

(22 reseñas)
In 2011, Social Tables set out to change the way events are sourced, designed, and executed with better collaboration between planners and properties. Today, Social Tables is an innovative platform offering the hospitality industrys leading online solutions for event sales, services, and group distribution. According to STR, hotels that use Social Tables see a 1.82% increase in F&B profit per occupied room, and Zapier says Social Tables is one of the 10 best event management apps in the world! Social Tables is the #1 software for planners and properties to work together online.

Por Eventfuel

(17 reseñas)
We make event experiences great with intelligent use of technology. Our solution is focussed on enhancing various aspects of event organising. Our mandate begins by getting all users onto a platform where information can be shared and everyone can communicate. The beautiful intuitive app keeps agenda up-to-date, fosters networking, obtains live feedback. Easily set up single or multiple events in no time and manage content on the go. Get the data you care about, increase engagement and ROI. Mobile event app to engage and interact with attendees and to give event organisers the big data they need to optimise the ROI.

Por EventsCase

(17 reseñas)
Easy-to-use, multi-user, multi-event and multi-session. If you are constantly organising big events with hundreds to thousands of attendees, it must be a challenge to iron out your guest lists all the time. Through this mobile app that your staff members can download to their mobile devices, you get to manage your events better and eliminate any chances for human error. The EventsCase event check in app is one of the most straightforward solution; easy-to-use, multi-user, multi-session & multi-event.

Por Cvent

(12 reseñas)
OnArrival de Cvent es una aplicación móvil que permite a los planificadores gestionar el registro de eventos y sesiones, imprimir credenciales de nombre de forma inalámbrica y bajo pedido, pasar una tarjeta de crédito para cobrar saldos pendientes y mucho más mientras sincroniza sin problemas los datos entre OnArrival y el sistema Cvent Event Management. Comprobación de eventos de autoservicio en la aplicación que permite a los planificadores y al personal del evento controlar los asistentes y buscar en la lista de inscriptos actuales.

Por SevenRooms

(8 reseñas)
SevenRooms is a platform for hospitality operators to acquire, engage and understand their guests. Founded in 2011 in New York, the reservation, seating and guest management software offers operators the ability to drive reservations across multiple marketing channels, personalize guest experience online and offline, re-engage guests to drive repeat visits and move business forward through actionable insights. Present in 100+ cities worldwide serving premier dining, hotel and nightlife clients. A reservation, seating and guest management solution for hospitality operators to acquire, engage & understand guests.

Por Azavista

(6 reseñas)
Azavista es una solución para los organizadores de eventos corporativos que desean agilizar sus procesos de planificación de eventos. Azavista ofrece un conjunto completo de soluciones tecnológicas de eventos adecuadas para cualquier evento en tu calendario que te ayudará a aumentar la eficiencia, mejorar la comunicación y la productividad y aumentar la asistencia. Mediante un amplio conjunto de módulos y funcionalidades, los usuarios pueden configurar múltiples eventos, integrarse con tus sistemas de automatización de marketing y CRM, gestionar registros y mucho más. Azavista ha creado una plataforma completa, flexible, innovadora y fácil de usar. Fácilmente adaptable a las nuevas y cambiantes tendencias y necesidades del mercado.

Por MeetApp

(6 reseñas)
Crea una experiencia de evento impresionante al usar MeetApp para tu evento, reunión o conferencia. ¡Informa, fomenta la participación, forma redes! Crea una experiencia de evento impresionante al usar MeetApp para tu evento, reunión o conferencia. ¡Informa, fomenta la participación, forma redes!

Por SpinGo

(5 reseñas)
SpinGo es una solución de gestión de eventos que a los creadores de eventos verdaderamente les encanta usar. SpinGo es una tecnología poderosa y fácil de usar que permite que las ferias, festivales, exposiciones, convenciones y ferias comerciales de B2C se encarguen del manejo de entradas, el registro, el check-in y la gestión de proveedores, todo en un solo lugar. Junto con asistencia al cliente dedicada, SpinGo es perfecto para planificadores de eventos que buscan un software que crezca con su evento. Programa tu demostración gratuita hoy mismo. SpinGo es una solución de gestión de eventos para planificadores de ferias, festivales, exposiciones, ferias comerciales y convenciones de B2C que desean hacer crecer su evento.

Por Connect Space

(5 reseñas)
Built for State Associations and Corporate teams of 2 or more people. CS Desk is a connected event platform that enables planners to effectively manage all of their events. We want to accelerate your event success, not stifle it, so we made CS Desk easy to learn and provide you with the support you need to get things up and running quickly. Quickly check in attendees, so they can quickly get to the exciting things your event offers instead of being stuck in line! Digital tools for companies to get business done with functionality for events and meetings.

Por NVOLV

(4 reseñas)
Take participant engagement of your event to a new level with NVOLV Event Mobile app. Join an elite group of leading organizations and brands who trust our mobile app to boost the networking capabilities, educational depth, and attendee experience at their events. Whether you're organizing a corporate event, festival, trade show, or conference; NVOLV offers a simple and beautiful experience that is like no other. Event App for Conferences and Corporate Events that engages attendees and sponsors with in-depth Analytics and live engagement

Por PLAYEN

(4 reseñas)
Attract and retain more attendees at both public and private events. PLAYEN's Unique Over-The-Top TIcketing platform preserves the value of your main tickets while delivering extra value offers to your audience, plus: live mobile interaction,"meet people" features, direct audience messages & notifications. Free website or app serves both users and organizers via Web & natively on IOS or Android. Attract and retain attendees - Over-The-Top Ticket offers, localized promotion, extra value offers, two way direct interaction

Por XING Events

(3 reseñas)
XING Events es un software de gestión de eventos fácil de usar para la emisión de boletos en línea y el registro de eventos. Crea tu propio sitio web del evento en solo unos pocos pasos, tu propia taquilla incluida y sin ningún esfuerzo de programación. Como expertos en el campo de la gestión de eventos, XING Events también te asesorará en cualquier asunto relacionado con la gestión de asistentes y el marketing de eventos. Solo pagas tarifas, cuando hay registros reales para tu evento. Venta de entradas en línea y registro de eventos. Sitio web, taquilla, marketing por correo electrónico y mucho más. Tarifas solo para registros reales.
Software inteligente de listas de invitados y registro de evento para tabletas, teléfonos inteligentes y la web. Permite realizar cargas desde Excel, acelera los check-in de eventos, se sincroniza en varios dispositivos y mantiene la información de contacto ordenada. Una solución de administración de eventos móvil todo en uno que incluye las siguientes características: páginas de registro personalizadas, invitaciones electrónicas, check-in, escaneo de código QR, envío de entradas con QR, impresión de insignias, estadísticas de eventos detalladas, envío de correos electrónicos con comentarios, alerta de llegada VIP y mucho más. Disponible en inglés, alemán, francés, español y portugués. Aplicación de listas de invitados y registro de eventos n.º 1. Permite realizar cargas desde Excel, facilita el registro de entradas, se sincroniza en varios dispositivos y mantiene la información de contacto ordenada.

Por Eventdrive

(3 reseñas)
Eventdrive is THE end-to-end platform to manage your corporate events. Invite and register your guests easily thanks to our email management system and our website builder. Imagine valuable experiences where you engage your attendees and strengthen your community through your mobile app while gathering meaningful data to measure your event success and ROI. You needed it, it's all there! It's just missing you. Visit our website to learn more! THE all-in-one event management software to create your corporate events: project management, marketing, experience, performance...

Por Meetmaps

(3 reseñas)
An app that syncs with your registration list and helps check in attendees in an efficient manner. An app that syncs with your registration list and helps check in attendees in an efficient manner.

Por Guest Manager

(2 reseñas)
Upload guest lists via Excel, SMS messages, email, etc. Check in guests offline from your iPad or iPhone. Syncs across all devices. Upload guest lists via Excel, SMS messages, email, etc. Check in guests offline from your iPad or iPhone. Syncs across all devices.

Por Diobox

(2 reseñas)
All-in-one platform providing everything you need to seamlessly and efficiently manage the entire event lifecycle. It includes features for guest lists, email invites, and registration with a best-in-class iOS app. For ticketing, use marketing tools to increase your revenue by publishing a branded event website. Or embed the entire process on your own site. On event day, seating charts, POS integration, and fast QR check-in enhance the guest experience to make your event more successful. All-in-one platform to manage the entire event lifecycle with tools for guest lists, invitations, ticketing, tables, check-in and more.

Por Event Farm

(1 reseña)
Check-in system that allows you to create a registration page, track referrals, review your attendee lists, and track RSVPs. Check-in system that allows you to create a registration page, track referrals, review your attendee lists, and track RSVPs.

Por Aqxolt

(1 reseña)
Un sistema de gestión de eventos completo y basado en la nube, escalable a los requisitos de la organización más grandes. Event RoK es una solución para la gestión de eventos completo y personalizable que ayuda a reducir la no presentación y mejora la retención de clientes al enviar confirmaciones, recordatorios y seguimientos y al comunicarse directamente con tus clientes. Eventos, recorridos y clases Recursos, salas y ubicaciones Citas de personas o personal. Redes sociales privadas y un portal que ayuda a los asistentes y patrocinadores a participar. Sistema de gestión de eventos en la nube integral que ofrece programación de eventos, promoción, emisión de tickets, pagos, registro de eventos e informes.

Por Pixable

(1 reseña)
Smart event management software with a mobile check in app that syncs across all devices, realtime analytics & import of guests. Smart event management software with a mobile check in app that syncs across all devices, realtime analytics & import of guests.

Por EventNut

(1 reseña)
EventNut provides modern event sites and professional tools, like integrated badge printing, without the high fees! Save $5+ per ticket, compared to other sites. Developed by software veterans with the help of event planning experts, EventNut seeks to enhance the experience of event planners and attendees with stunning event websites that defy the status quo and pro features generally found in much more expensive tools. Start saving today! Provides a platform for online event ticketing that is highly customizable and easy-to-use with superior features at a budget cost.
The one and only check-in solution you will ever need. Over 2,500 businesses use One Tap Check-In to manage their events, members, guest lists, and customers. So throw out those paper check-in sheets and start checking-in using One Tap Check-In. Create lists in three seconds. Drag & drop Excel sheets. Cut your check-in time by half! Collaborate with the whole team. Create an account in less than a minute on our website. Check-ins made simple and easy!

Por TicketNetwork

(1 reseña)
ezEvent is an online event creation platform perfect for any organizer looking to setup their event and start selling tickets to their attendees in minutes. With ezPayment, organizers can collect their order payments daily, so they can put that money back into their event preparations. ezEvent's basic service is free. The only fees charged are for credit card processing, making ezEvent consistently the cheapest product in the industry. ezEvent is a cloud-based event management software to create tickets, track event data, and promote events on social media.

Por EventRebels

(0 reseñas)
Sistema versátil que automatiza e integra más actividades de marketing e inscripción a congresos para aumentar la asistencia. Sistema versátil que automatiza e integra más actividades de marketing e inscripción a congresos para aumentar la asistencia.

Por Qmeeto

(0 reseñas)
Qmeeto is for corporate events and meetings. An all-in-one event management platform designed to help event planners offer a more professional and personalised experience for their corporate attendees. Planners can manage rsvp, registrations and event checkins. Send personalised branded email campaigns, build a single to multi page website with registration page. Report on attendees and registration progress. Checkin using the Qmeeto app which syncs to all your devices and accounts Seamlessly manage RSVPs, Registrations and Checkins from one easy-to-use system. For corporate event teams and event planners.

Por netAmbition

(0 reseñas)
Mobile friendly solution for event marketing. Features include analytics, ticketing and registration, social networking, and CRM. Mobile friendly solution for event marketing. Features include analytics, ticketing and registration, social networking, and CRM.
Event check-in solution for event planners that includes shorten check-in lines, scan-and-go check-in, and attendance tracking. Event check-in solution for event planners that includes shorten check-in lines, scan-and-go check-in, and attendance tracking.

Por Attendium

(0 reseñas)
Sistema de lista de invitados que ayuda a administrar múltiples eventos y lugares, busca y registra a tus invitados y realiza un seguimiento de las estadísticas. Sistema de lista de invitados que ayuda a administrar múltiples eventos y lugares, busca y registra a tus invitados y realiza un seguimiento de las estadísticas.

Por GuestQueue

(0 reseñas)
A complete guest list event check-in app for nightclubs, event organizers, and promoters. A complete guest list event check-in app for nightclubs, event organizers, and promoters.

Por Teamgo

(0 reseñas)
Offer stylish entry to your event! Perfect solution for conferences, meet-ups and workshops. Impress your attendees with a self-checkin kiosk, instant badge printing and full reports so you can review and measure the success of your next event. Setup new events quickly with just a few clicks including importing from Eventbrite or Meetup. Add and update attendees before and during an event. Welcome your guests with iPad self check-in or assisted on iPhone/iPod. Design and print custom badges. Quick, easy event registration and check-in system with badge printing, attendee management and integrations with Eventbrite and Meetup

Por GuestDay

(0 reseñas)
GuestDay on iPad makes onsite guest registration simple and elegant. Perfect for investor conferences, corporate retreats, concerts and weddings. Search for guests by parameters like name, table, or department. Check attendance "live" in the top left corner at a glance. Add new guests, check arrivals, change seating plans, and edit guest details on-the-fly. We've supported events teams in the US, UK, Hong Kong, Thailand and Singapore, and are available anywhere there is Internet. Lets you check in and seat guests using name search and QR codes. Perfect for corporate events and weddings.
Every month, millions of dollars worth of reservations and ticket sales are sold through the CellarPass guest management platform. Join CellarPass to book more tours, tastings and sell more wine. In just a few days, your business will rise to the top by allowing guests to book reservations or buy tickets to your events to qualified guests 24/7. For over 8 years, CellarPass has been the leading reservation platform for wineries, breweries and distilleries in the U.S.
Check-in solution for both SaaS and corporate guest management programs. Check-in solution for both SaaS and corporate guest management programs.

Por Pseudoscops

(0 reseñas)
Identity and event management using QR codes. Share details that organizers need and you approve without giving away your privacy. Identity and event management using QR codes. Share details that organizers need and you approve without giving away your privacy.

Por AppCraft Events

(0 reseñas)
AppCraft Events is a Parisian Start-Up settled in Station F (Worlds Biggest Start-Up Campus). AppCraft Events offers all-in digital solutions for B2B event management. Spend less time managing your events, use digitalisation to reduce costs, put some interactivity and gamification to make your events remarkable and stimulate your participants, measure performance to a better quality of your events. Build customized mobile apps that engage attendees before, during and after your events through numerous Plug & Play features !
EventBH's check-in apps provide the most refreshing event check-in experience. It eliminates long queues at the registration desks and checks in attendees with a single click! Our check-in app frees you from pre-printing badges and sorting them a day before the event. you can effortlessly scan QR codes while checking guests into your event, manage payments and print branded badges on-site. Use our technology to empower attendees to self-check-in by opting for kiosk mode. Mobile Event Check in App is a comprehensive attendee management solution to event planners.
Solution that allows businesses to easily manage the event check in process with a personalized touch. Solution that allows businesses to easily manage the event check in process with a personalized touch.

Por Fielddrive

(0 reseñas)
Solution for onsite delegate management, check-in, lead retrieval, session scanning and facial recognition. Solution for onsite delegate management, check-in, lead retrieval, session scanning and facial recognition.

Por Lead Liaison

(0 reseñas)
Lead Liaisons event lead management solution, GoExhibit!, allows users to design custom forms and quickly capture leads onsite using a mobile app. Even more powerful under the hood, GoExhibit! enables businesses to immediately segment, distribute, export, follow up with, and/or nurture leads without missing a beat. Compatible with iOS, Android, and Windows devices. Integrates with all major CRM, marketing automation, and analytics solutions. Supports all methods of lead capture. Design custom forms, scan badges, transcribe business cards, track ROI. Integrates with anything. Available for iOS, Android, Windows.

Por Yumiwi

(0 reseñas)
An event management platform to digitise events so all planning & execution is data driven to measure performance and guide strategy. The platform covers pre-event, live event, and post event features. Has a great content distribution engine that doesn't require attendees to download an event app. Yumiwi provides services so you can focus on your priorities while we focus on the technology. An event management platform to digitize events so all planning & execution is data driven to measure performance and guide strategy.