Programas de gestión de archivos

Utiliza la página Capterra de México para encontrar el mejor Programas de gestión de archivos para tu empresa.

¿Por qué Capterra es gratis?
¿Qué harás cuando llegue esa llamada de desastre? Con Solarwinds Backup, podrás restaurar la continuidad empresarial de tus clientes en cuestión de minutos. SolarWinds Backup brinda protección completa local y en la nube para todos tus datos, en cada dispositivo y ubicación. Recupérate rápidamente de fallas tecnológicas, desastres naturales o simples errores del usuario con recuperación completa, restauración de servidor virtual y el archivo a largo plazo, todo mientras proteges a los clientes de forma remota. Descubre más sobre SolarWinds Backup La rápida recuperación de SolarWinds Backup restaura la continuidad empresarial de tus clientes después de un desastre. Eso se llama tranquilidad. Descubre más sobre SolarWinds Backup
Solución de archivado de correo electrónico en línea que proporciona a las empresas cifrado de datos instantáneo y procesamiento de datos de alta velocidad. Ten una prueba gratis de ArcTitan hoy, asistencia incluida. Descubre más sobre ArcTitan Solución de archivado de correo electrónico en línea que proporciona a las empresas cifrado de datos instantáneo y procesamiento de datos de alta velocidad. Descubre más sobre ArcTitan
Para organizaciones más grandes con más de 20 usuarios que buscan una solución de administración de archivos y registros de nivel empresarial. Procesos automatizados de flujo de trabajo y aprobación de documentos. Integración de MS Office, control de versiones, grupos de usuarios seguros, búsqueda potente. Instalado en el lugar o en la nube, escritorios y dispositivos móviles. Escaneo de documentos con OCR. API documentada libre, AD opcional, SharePoint y firma electrónica. Descubre más sobre FileHold Para organizaciones más grandes con más de 20 usuarios. Listo para control de versiones, flujo de trabajo, cumplimiento, web, escritorio y dispositivo móvil. API gratis. Descubre más sobre FileHold

Por Onna

(0 opiniones)
Onna es una plataforma de integración de datos que se conecta a herramientas populares, como Slack, JIRA y Confluence, para ofrecer asistencia con el descubrimiento electrónico, las retenciones legales y la gestión de riesgos. Onna permite a las organizaciones recopilar, preservar, buscar y centralizar los silos de datos en un único repositorio. Los datos se recopilan de manera justificable y se pueden exportar en formato estándar de descubrimiento electrónico para la evaluación en plataformas de revisión de documentos. Los datos se procesan automáticamente, se convierten a OCR y se indexan para el descubrimiento y la búsqueda en tiempo real. Descubre más sobre Onna Onna es una plataforma de integración para realizar búsquedas en tiempo real en diversos repositorios y ofrece asistencia con el descubrimiento electrónico y ayuda a encontrar artículos de alto valor. Descubre más sobre Onna
RecoveryManager Plus es una solución integrada de copia de seguridad y recuperación para tus buzones locales de correo de Exchange y Exchange Online. Exporta todo el contenido de tu buzón, incluidos todos los archivos adjuntos, a archivos PST o exporta solo los elementos del buzón que cumplan determinados criterios. Asegura los archivos PST con contraseña para obtener una capa adicional de seguridad. Descubre más sobre RecoveryManager Plus Archiva y almacena de forma segura tus datos de buzones de correo de servidores Exchange Online y Exchange Server locales. Descubre más sobre RecoveryManager Plus
Seascape for Notes te ayuda a conservar datos históricos fuera de IBM Lotus Notes y Domino. Exporta bases de datos de Lotus Notes como archivos PDF/XML/JSON independientes conservando documentos, vistas, enlaces y metadatos. Además, Seascape permite la carga fácil de documentos archivados a Microsoft SharePoint u Office 365. Descubre más sobre Seascape for Notes Seascape for Notes extrae los datos históricos de IBM Lotus Notes en archivos PDF/XML/JSON independientes o bibliotecas de SharePoint. Descubre más sobre Seascape for Notes
Reconocida por los usuarios de Capterra como Mejor relación calidad-precio y Mejor facilidad de uso, Widen es la compañía que hace lo que dice, esforzándose por ser la mejor parte del día a día de sus clientes. Obtén más información y solicita una demostración en www.widen.com. Potencia tu contenido con una solución de archivo galardonada y un servicio incomparable. A partir de 28 000 USD por año.
CloudBerry Backup permite archivar datos en todos los principales servicios de almacenamiento en la nube pública, incluidos Amazon Glacier, Azure Archive Cold Blob Storage y Google Coldline. El modo de archivado mejorado de CloudBerry Backup fusiona automáticamente tus archivos en un solo archivo comprimido que luego se carga en el almacenamiento de copias de seguridad. Este enfoque reduce la cantidad de solicitudes que se envían al almacenamiento y también ayuda a reducir los costos de almacenamiento. ¡Comienza tu prueba gratis ahora! Archivado rentable y eficiente de tus copias de seguridad en el servicio de almacenamiento en la nube de tu elección.
Content Central brinda a organizaciones como la tuya un acceso rápido y fácil a tu información. El sistema de gestión de documentos integral, basado en navegador, te brinda lo que más te importa: Acceso, velocidad, automatización de procesos y seguridad. Aquí hay algunos breves puntos destacados de la solución: asistencia incorporada las 24 horas; se integra con Microsoft Office y otras aplicaciones comerciales; precios sencillos y sin módulos. Escanear. Clasificar. Automatiza. Distribuir. Archivo. El software Ademero te ayudará a tomar el control de tus documentos.
NetX es una plataforma líder de gestión de activos digitales implementada en organizaciones como Nike, el Museo Metropolitano de Arte de Nueva York, Amazon, Intuit, Cleveland Clinic y muchas otras. Con un diseño limpio y moderno, componentes escalables y una historia de innovación, recurre a NetX para proporcionar soluciones a tus necesidades de gestión de activos digitales departamentales o empresariales. NetX ofrece suscripciones locales y en la nube. Simple, útil y poderoso. Gestión de activos digitales con excelente servicio, diseño limpio y tecnología preparada para el futuro.
With Stillio you can capture website screenshots and archive them automatically. Stillio helps you to archive important web pages, keep records for regulatory compliance, track competitors, improve SEO ranking insights, verify ads, monitor copyright infringements, track trends and capture your online digital heritage and brand management. Take website screenshots and archive them automatically every hour, day, week or month.
Redefining backup and recovery for a progressive enterprise with one solution, Commvault Complete Backup & Recovery is the industry's most fully featured and comprehensive backup and recovery solution. Designed to meet the needs of any size business, it covers workloads across all locations: hybrid environments include on-premises and multiple cloud providers; physical servers; virtual machines; applications and databases; endpoint devices; reporting and integrated archiving. Backup & Recovery solution that helps businesses with disaster recovery, virtual machines, multi-cloud backup and more.
Mientras trabajas en tu nuevo software, la empresa trabaja en la desactivación del sistema que reemplazó y asegurando la información histórica que quedó atrás. Los reemplazos de EHR están en aumento y las estructuras de datos a menudo hacen que una conversión de todo el sistema sea demasiado compleja o costosa. Como resultado, una vez que implementas, hay varios sistemas para administrar: el nuevo EHR y el sistema heredado que reemplazó. Te ayuda a extraer, migrar y retener datos para que puedas retirar el sistema heredado para ahorrar costos y riesgos y cumplir con los requisitos. Soluciones de extracción de datos, migración y retención para sistemas de salud, hospitales y prácticas médicas ambulatorias. Servicios de ETL.
Cloud-based email archiving solution that helps mid to large sized businesses with compliance, archiving, and storage. Cloud-based email archiving solution that helps mid to large sized businesses with compliance, archiving, and storage.
DocuXplorer es una solución de software de gestión de documentos líder en el sector para pequeñas y medianas empresas en todos los sectores. Es fácil de usar e intuitivo, pero con una funcionalidad robusta incorporada que incluye flujo de trabajo automatizado, OCR en varios idiomas, un controlador de impresión, seguridad de vanguardia y la capacidad de realizar búsquedas rápidas y precisas. DocuXplorer es la solución ideal para organizaciones que buscan reemplazar tu software actual de gestión de documentos o comenzar de nuevo.
Flowingly lets you document and archive all your business processes digitally. A central system of record for all your documents and processes. Easy to use Cloud BPM software that liberates teams from morale and productivity sapping frustration of manual business processes. Automate repetitive business process with Flowingly. Don't just document your business process, run and automate them too! Flowingly lets you document and archive all your business processes. A central system of record for all your documents and processes.
GFI Archiver, is a business archiving solution for your emails, files and calendar entries. I's easy to install and setup and requires minimal administrative effort. It helps your company to reduce its dependency on PST files and to meet its legal and regulatory obligations. All emails and files are stored in a central location that is easily accessible. It is the no. 1 email archiving software for small to medium sized businesses. The single solution source for your email and file archiving needs.
Archiving software with integrated HSM that directs all .PSTs, emails and their attachments to a central storage medium. Archiving software with integrated HSM that directs all .PSTs, emails and their attachments to a central storage medium.
ShareArchiver is a holistic file archiving and storage management solution designed to lower storage costs, improve data access and management, and optimize data backups. It offers seamless data integration and built-in analytics to give you control over your data. It can be deployed as an on-premise or cloud solution and comes with robust e-discovery tools to make data indexing simple and fast. ShareArchiver is a file archiving & storage management solution that lowers storage costs, improves data access and optimizes backups.
Designed to help organizations meet recordkeeping, supervision, and e-discovery challenges, the Archiving Platform from Smarsh provides a unified, search-ready repository of all archived electronic communications, including email, social media, instant messaging, mobile/text messaging and web content. Content is ingested and indexed, preserved in its original format, and available for search, review and production. Designed to help organizations meet recordkeeping, supervision, and e-discovery challenges.
Global Relay Archive is an enterprise-class message archiving solution that meets the demands of eDiscovery, regulatory compliance, internal and external audits, business continuity, data management, storage and security of regulated firms. Developed entirely in-house, the Archive securely captures and preserves over 50 data types, including email, IM, social media, Bloomberg and Thomson Reuters, storing them in a unified and private cloud repository with federated search capabilities. Global Relay Archive is a cloud-based electronic message archiving, supervision, and eDiscovery solution.
Data archiving solution that enables businesses to archive emails and information from messaging systems, servers, social media & more. Data archiving solution that enables businesses to archive emails and information from messaging systems, servers, social media & more.
Plataforma de descubrimiento electrónico avanzada de archivado de correo electrónico, archivos y SharePoint para pymes y grandes empresas globales, que ofrece soluciones de descubrimiento electrónico en archivado tanto de manera local como en la nube para satisfacer los requisitos de cumplimiento normativo, así como servir de respaldo para litigios mediante descubrimiento electrónico. Es compatible con todos los sistemas de correo electrónico, incluidos Exchange, Domino, Google Mails, Office 365 Exchange Online, OneDrive File y SharePoint Online. Sistema automatizado de descubrimiento electrónico de archivado para cumplimiento regulatorio, en la nube y de manera local, de correo electrónico, archivos y SharePoint para pymes y grandes empresas globales.
Web archiving solution that makes it easy to capture and store digital content from your websites, social web pages, and subdomains. Web archiving solution that makes it easy to capture and store digital content from your websites, social web pages, and subdomains.
secure solutions for compliance, e-discovery, business continuity & information governance ArcMail captures, archives and controls access for all electronic communications ensuring organizations are ready for compliance.
Soutron for corporate, special libraries & archives is a simple yet sophisticated web-based management system available as a managed service solution or by license. A fully featured, scalable system for multi-site libraries where efficient workflows & 3rd party application integration are necessary. Catalogue & OPAC (Search Portal), Thesaurus, Acquisitions, Serials & Loans, Loose-leaf, Reporting, Records, System & User Management, Multilingual. Established 1989 with 1,500+ systems installed. Providing library, records & archive management software solutions for Corporate and Special Libraries, since 1989.
Exclaimer Mail Archiver is a fully featured, competitively priced archiving solution for Exchange that's easy to set up and maintain. It uses file system-based storage so it can be installed on any Windows PC and doesn't require SQL. Adminstrators get a compliant, long-term email history with full auditing and legal hold features. End users get rapid, intuitive search from Outlook, any browser, smartphone or tablet, with AD-controlled access. Fully featured, competitively priced archiving solution for Exchange that's easy to set up and maintain.
Share patient's images and radiology related medical records in a quick and secure way. Share patient's images and radiology related medical records in a quick and secure way.
Do you need to archive your web and social media content? PageFreezer is helping over 500 major clients archive their websites, Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube, Google+ and Instagram accounts. It's easy to setup and use, all archives are on one integrated platform. It's built from the ground up to comply with SEC, FINRA, FDA, FTC or Open Records requirements and create legally admissible digital evidence. And, it's fully automated. Book an online Demo to learn more or try it out for free. Automatically archive your web & social media content for compliance, litigation protection and more. One dashboard makes it easy.
A scalable archiving solution for Windows based file servers that doesn't store archived files (or information about archived files) in a database, and that lets you use any device as second tier storage. ArchiverFS utilizes flat files and folders on the secondary storage layer and doesn't use any third party or proprietary storage mechanisms. This makes it incredibly efficient, hugely cost effective and almost infinitely scalable. Scalable archiving solution for Windows-based file servers that does not store files in a database.
Company Data Archive (CDA) provides an easy way to move historical information from your 'live' company to an 'archive' company. Archiving your data will reduce the size of your live company database and improve system performance while posting, running reports, performing file maintenance, and day-to-day use of Dynamics GP. -Faster Dynamics GP performance and upgrades -Reduces hardware costs -Eliminates clutter in inquires and reports -View your historical data in your archive company End-to-end solution for staffing organizations from resume parsing to generating financial statements.
Cloud-based automated browser screenshots that help save time creating and maintaining own website screenshot infrastructure. Cloud-based automated browser screenshots that help save time creating and maintaining own website screenshot infrastructure.
Esta solución líder de gestión de almacenamiento a nivel empresarial ofrece servicios de gestión de almacenamiento probados y seguros y admite una capacidad de hasta 368 TB. Este servicio de software es compatible con varios casos de uso, tales como: Intercambio de archivos y almacenamiento a nivel de bloque para servicios NAS (NFS, SMB/CIFS) y SAN (iSCSI). Recuperación de desastres, copia de seguridad y archivo. DevOps. Bases de datos (SQL, Oracle, NoSQL). Cloud Volumes ONTAP se ofrece en una configuración estándar de un solo nodo o en una configuración de alta disponibilidad (HA). NetApp Cloud Volumes ONTAP® es una solución de gestión de almacenamiento con protección de datos, funciones de eficiencia y servicios de archivos.
Donoma StoneScribe delivers policy-driven archiving, monitoring and managing of today's complex electronic communications data. Address legal needs, tag workflows, and get more done in less time with StoneScribe. Secure Retention for Communications: StoneScribe provides a sophisticated communications archiving framework allowing organizations to define rules for data retention, insight, secure access control and lifecycle management of communication records. Donoma StoneScribe delivers policy-driven archiving, monitoring and managing of todays complex electronic communications data.

Por The Software Shack

(0 opiniones)
Scans and then gives instant access to documents. Makes documents easy to find; never lose a document again. Scans and then gives instant access to documents. Makes documents easy to find; never lose a document again.

Por Waterford Technologies

(0 opiniones)
Cloud based solution for file archiving. Features include reporting, stubbing, and analysis. Cloud based solution for file archiving. Features include reporting, stubbing, and analysis.
SAP is employed as a system of record and organizational process engine by many organizations, but its complexity, range of use cases, and the cost of licensing make it difficult for casual users to use effectively. Cost of ownership also becomes an issue as storing data in SAP is extremely expensive. Gimmal Document Management for SAP stores SAP content and data within Microsoft SharePoint and Office 365 without affecting the day-to-day responsibilities of SAP users. Document Management for SAP empowers SharePoint/Office 365 users to participate in SAP processes from a familiar Microsoft environment

Por NTP Software

(0 opiniones)
NTP Softwares VFM makes data archiving simple, seamless and automatic. It optimizes data migration by following the preset standards that you create based on storage events. With VFM, you avoid having to configure multiple solutions through many interfaces; VFM filters and moves your file data automatically in a way that is completely invisible to users. Its the ideal unstructured file data archiving software. File Data Archiving to Reduce the Cost of File Data Migration

Por GRAU DATA

(0 opiniones)
Open source archiving solution compatible with Windows and Linux systems. Open source archiving solution compatible with Windows and Linux systems.

Por Meta Enterprises

(0 opiniones)
Prepare paper documents for digital storage with a tool that helps multi-location businesses implement distributed document capture. Prepare paper documents for digital storage with a tool that helps multi-location businesses implement distributed document capture.

Por CSDC | Computer Software Development Company

(0 opiniones)
DiAS is a realization of an integrated approach towards all aspects of document management and its impact on the business processes. DiAS is a realization of an integrated approach towards all aspects of document management and its impact on the business processes.
MirrorWeb delivers cloud-based digital archiving and monitoring solutions for the information-driven enterprise. Trusted by the UK government, the website and social media archiving solution allows organisations to create permanent, unalterable records of all online communications. This ensures your organisation meets compliance obligations and information of commercial, cultural or historical value is never lost. Archiving solutions designed to help financial services firms comply with MiFID II & FCA electronic record keeping regulations.

Por FuseHR

(0 opiniones)
Archiving software for companies migrating to a new Payroll or HCM software. Integrates with workday, ADP and more. Archiving software for companies migrating to a new Payroll or HCM software. Integrates with workday, ADP and more.

Por SourceHOV

(0 opiniones)
eFIRST Archive provides a secure, long-term archive for all types of information, intuitively and intelligently using the most appropriate storage medium to ensure superior retrieval rates. A third generation archive product, eFIRST benefits from years of frontline experience as a leading high volume archive solution.

Por ManageEngine

(0 opiniones)
O365 Manager Plus is a reporting, auditing, monitoring, management, and alerting solution for Office 365. With this solution, easily administer Exchange Online, Azure AD, Skype for Business, OneDrive for Business, and other Office 365 services from one place. Comply with industrial mandates with detailed audit reports. Create custom roles for cross-tenant and domain-based delegation.Monitor the Office 365 setup 24X7 and receive real-time emailnotifications when service degradation occurs. O365 Manager Plus is the one-stop Office 365 solution with reporting, auditing, monitoring, management, alerting, and delegation capabi

Por ELO Digital Office USA

(0 opiniones)
ELOprofessional, part of the ELO ECM Suite, creates a document and content management hub that easily digitizes the workplace with advanced workflows, analytics, email management capabilities. Enabling GDPR compliance and data security, ELOprofessional offers business-specific solutions for invoice, contract, visitor, knowledge, and HR recruitment management. Built-in mobility and a multi-client architecture deliver anytime/anywhere information access. ELOprofessional, a comprehensive and affordable ECM solution, easily digitizes the workplace regardless of company size or industry.

Por Archiware

(0 opiniones)
P5 is based on the concept of an integrated data management and security solution. Data is managed throughout its life-cycle, from the moment of its creation, to the inevitable backups over to long term archiving. This offers maximum security, efficient management and optimal engagement of resources resulting in a noticeable cost reduction. Data management software suite for the media and entertainment industry

Por Ifin Sistemi

(0 opiniones)
Archiving Italian specialist Archiving Italian specialist

Por Hanzo

(0 opiniones)
Empower you compliance and legal teams to get the most out of unstructured data Empower you compliance and legal teams to get the most out of unstructured data

Por NewSoft

(0 opiniones)
Paperless archiving solution for banks, insurance companies and financial institutions. Paperless archiving solution for banks, insurance companies and financial institutions.
Supports the management of the archive, archive files, and archive documents. Supports the management of the archive, archive files, and archive documents.