Software de gestión de espacios

Los productos de software de gestión de espacios ayudan a los planificadores de instalaciones a optimizar la utilización del espacio de oficina. Los profesionales del merchandising usan programas de gestión de espacios minoristas para planificar la colocación de producto en sus tiendas.

¿Por qué Capterra es gratis?
Visitar la web
SpaceRunner supera los productos SaaS convencionales de administración de espacios al ofrecer a los usuarios integración de Excel en vivo, potentes cálculos aplicados y reglas de formato condicional. SpaceRunner permite sincronizar fácilmente los datos BIM creando iconos visuales dinámicos vinculados entre sí con relaciones jerárquicas ilimitadas. Al agregar fuentes de datos de sensores en tiempo real, puedes realizar una copia digital completa de tus instalaciones. No te quedes atrás y únete al futuro de la gestión de espacios con SpaceRunner. Descubre más sobre SpaceRunner SpaceRunner es una solución de planificación y administración basada en la web que visualiza equipos, activos y otros datos en cualquier imagen virtual. Descubre más sobre SpaceRunner

Por Robin Powered

(9 opiniones)
Visitar la web
Programación en tiempo real, paneles de estado y mapas para salas de reuniones, puestos de trabajo y personas en tu oficina. La plataforma de Robin se combina con tus calendarios existentes de Outlook o Google. Las actualizaciones de las salas de reuniones o puestos de trabajo enviadas mediante el panel web, la aplicación móvil o la pantalla de sala se sincronizan automáticamente con el calendario de la oficina. Robin programa reuniones, puestos de trabajo y personas en miles de oficinas en todo el mundo. Descubre más sobre Robin Powered Programación en tiempo real, paneles de estado y mapas para salas de reuniones, puestos de trabajo y personas en tu oficina. Usa cualquier dispositivo o calendario. Descubre más sobre Robin Powered
Visitar la web
La forma asequible y sin esfuerzo de hacer que tu espacio de trabajo tenga hasta un 30 % más de eficiencia. Accordant no requiere conocimientos de CAD ni un título en arquitectura, gracias a su sencilla interfaz de arrastrar y soltar. Todas las personas que lo necesiten pueden acceder instantáneamente a información actualizada y precisa. Planifica mudanzas, realiza un seguimiento de la ocupación, mantén un seguimiento de los arrendamientos, la utilización de encuestas y mucho más; todo con una única herramienta basada en la web. Un recurso imprescindible para empresas con unos pocos cientos de escritorios hasta grandes corporaciones multinacionales. Descubre más sobre Accordant La forma asequible y sin esfuerzo de hacer que tu espacio de trabajo tenga hasta un 30 % más de eficiencia. No requiere conocimientos de CAD ni una licenciatura en arquitectura. Descubre más sobre Accordant
Ver perfil
Skedda tiene que ver con la programación de espacio y la gestión de reservas en línea de una manera visual. Skedda ofrece funciones de programación únicas para espacios tales como condiciones de reserva y precios por hora, día, usuario y espacio y reglas de uso compartido y dependencia. Al acceder con una URL personalizada, el inicio de sesión único está disponible en Google, Facebook, Twitter y Microsoft. ¡Diseñado para ayudar a los lugares y comunidades a administrar su espacio! Skedda es para la programación de estilo espacial y reservas en línea. ¡Un espacio puede ser un patio, estudio, sala, espacios de trabajo compartido y mucho más!
Ver perfil
Software de diagramación que brinda formateo automático, cientos de plantillas y uso compartido simple de diagramas. Crea planos de espacios residenciales y comerciales, planos de planta, planos de localización, diseños de oficinas, planos de construcción y mucho más. Dibuja e imprime a cualquier escala. SmartDraw se ejecuta en cualquier dispositivo conectado a Internet e incluye una descarga de Windows PC. Importa, modifica y exporta archivos de Visio. Integración completa con MS Office, Box y GSuite. Fácil intercambio de archivos y colaboración. Software de planificación de espacios residenciales y comerciales fácil de usar. Dibuja e imprime a cualquier escala. Incluye más de 70 tipos de diagramas.
Ver perfil
Las organizaciones modernas están adoptando enfoques hacia la planificación del lugar de trabajo que han sido habilitados por las tecnologías móviles y una plantilla dinámica. La gestión del espacio de FM:Interact respalda las necesidades de las instalaciones al proporcionar herramientas para entornos laborales alternativos. Esto incluye la asignación de grupos de espacios definidos en una planta a una zona o vecindario y la utilización de vistas gráficas para identificar rápidamente las zonas y los vecindarios en sus plantas. Este módulo está diseñado para brindar a los profesionales de instalaciones y bienes raíces una visibilidad completa del espacio, la ocupación y la utilización.
Ver perfil
Con el software de gestión de espacios iOFFICE puedes visualizar planos de planta en tiempo real para saber dónde se sienta cada empleado, planificar movimientos con la función de arrastrar y soltar y obtener información clave sobre tu espacio de trabajo. Descubre cómo utilizan realmente el espacio tus empleados y planifica el espacio de forma eficaz para satisfacer sus necesidades y maximizar el uso. Descubre cómo utilizan el espacio tus empleados y planifica el espacio de forma eficaz para satisfacer sus necesidades y maximizar el uso.
Ver perfil
SpaceIQ is leading the digital transformation of the workplace with our cloud-based platform that turns facilities from cost centers into strategic business assets. SpaceIQ brings management tools and insights to help companies execute data-driven real estate decisions, increase operational excellence, and enhance employee experience. Reimagine Your Workplace(TM) at SpaceIQ.com. SpaceIQ provides the industry's most powerful, smart and easy-to-use CAFM/IWMS Facility Management Software for companies of every size
Ver perfil
Space Designer 3D es una aplicación en línea que permite a los usuarios dibujar sus planos de planta en 2D y caminar a través de espacios interiores en 3D. Aplicación en línea para dibujar planos en 2D y visualizarlos en 3D.

Por ShareDesk

(23 opiniones)
Ver perfil
Optix es una plataforma para dispositivos móviles que hace que la gestión de espacios compartidos sea inteligente e intuitiva. Todas las herramientas que necesitas para dirigir un lugar de trabajo moderno y conectado. Optix es una plataforma para dispositivos móviles que hace que la gestión de espacios compartidos sea inteligente e intuitiva.

Por Streamside Solutions

(22 opiniones)
Ver perfil
Events2HVAC is the easy way to save energy, time, and money. It reduces energy use 20-40% by returning HVAC to unoccupied settings between events. Pre-start times ensure rooms are comfortable when the next event begins. Managers save 2-20 hours/week by NOT entering exception schedules for special events. Energy costs are reduced an average of $0.50 per square foot annually. Events2HVAC is powerful, flexible, and compatible with many systems. This software is the facility manager's autopilot! Reduces energy use 20-40% by returning HVAC to unoccupied settings between events. Powerful, flexible and compatible with many systems.
Ver perfil
Corporate space and occupancy management solution for space usage planning and evaluation. Multiple planning scenarios can be created. Corporate space and occupancy management solution for space usage planning and evaluation. Multiple planning scenarios can be created.

Por OfficeSpace Software

(18 opiniones)
Ver perfil
OfficeSpace helps real estate managers and workplace leaders execute moves and maximize space. See exactly how your workplace is being used and stay ahead of your space requirements. Combine real-estate costs with occupancy metrics to build benchmarks for your global portfolio. Easily execute small and large-scale moves. Make desk sharing work perfectly for your space and your people. Get more out of your space. Book a demo and see why companies are switching to OfficeSpace. OfficeSpace gives companies the tools and insights to easily manage moves, offer shared desks, and maximize space.

Por JDA Software Group

(18 opiniones)
Ver perfil
Software de producción de planogramas y gestión de categorías para minoristas. Software de producción de planogramas y gestión de categorías para minoristas.
Ver perfil
ActivityAnalysis is workplace utilization software (plus services, as needed) to show "how many people are doing what activities in what types of spaces." Architects and workplace strategists need utilization data to make a business case for workplace change and to inform programming and design. Are assigned desks underused? Are conference rooms used mostly by one or two people, regardless of their size? Collect detailed data about interpreted as heat maps and customized reports. ActivityAnalysis is a workplace utilization study that shows how spaces are used and informs programming and design.
Ver perfil
QuickFMS is a cloud-based facility management software platform for managing your Space, Assets, Properties and Shared services like Conference rooms and Guest Houses. It's a one-stop destination for organizing, structuring and running your business and infrastructure for maximizing your company's efficiency and performance. Suitable for companies with 1000+ employees, we ensure an all-around result for your company by helping you achieve a smoother operation and happier employees. Cloud-based facility management tool for 1000+ employee companies to manage Space, Assets, Properties, enhance efficiency of employees
Ver perfil
En Quant, los clientes dibujan y administran los planos de miles de tiendas y publican cientos de miles de planogramas cada año. Gracias a la generación automática inteligente de planogramas optimizados, según las ventas, basados en plantillas definidas por el usuario, es posible mantener los planogramas en un estado actualizado también en grandes redes de ventas con diversas tiendas sin aumentar la exigencia a los recursos humanos. Solución en la nube para la planificación del espacio, gestión de categorías, planogramas, pedidos automáticos y etiquetas para estanterías.
Ver perfil
P.O.C. System es una plataforma SaaS con una interfaz gráfica única que te ayuda a maximizar los inmuebles comerciales y el espacio de trabajo de tu empresa. Ofrece dos soluciones principales. 1. Sistema de gestión de espacios, diseñado especialmente para empresas que poseen y administran edificios de oficinas o propiedades comerciales de explotación. 2. Sistema de asignación de asientos, diseñado para empresas medianas y grandes y espacios de trabajo compartidos. Ofrece una plataforma visual y fácil de usar para administrar el espacio de trabajo y la disposición de los asientos en la oficina. Software de gestión de instalaciones basado en SaaS que ayuda a las empresas a gestionar el espacio y la disposición de los asientos.

Por RELEX Solutions

(6 opiniones)
Ver perfil
RELEX Solutions brinda un sistema integrado de planificación de cadenas de suministro y venta minorista que entrega impresionantes resultados a clientes de todo el mundo. Mediante pronósticos precisos de la demanda, reabastecimiento automatizado, planificación del espacio revolucionaria y optimización del surtido, RELEX ayuda a las empresas a planificar mejor, vender más y desperdiciar menos sin importar lo rápido que cambie el mercado. Esta tecnología ágil se adapta a tus cambiantes operaciones y procesos, ya sea que tengas un negocio aspirante de rápido crecimiento o una multinacional. RELEX Solutions brinda un sistema integrado de planificación de cadenas de suministro y venta minorista que entrega impresionantes resultados a clientes en todo el mundo.

WPA

Por Work & People Analytics

(6 opiniones)
Ver perfil
WPA is the premier employee effectiveness platform. Our platform delivers fast and deep insights into the work behaviors that matter most of your teams, departments or whole organizations. WPA combines valuable information about activity patterns, value networks, culture, and other relevant information of the workforce. By visualizing the needs and wants of every team or population we excel at scaling the conversation about how to make work better. WPA is the premier employee effectiveness platform. WPA delivers fast and deep insights into the work behaviors that matter most to you

Por 20-20 Technologies

(5 opiniones)
Ver perfil
Solución de planificación de espacio basada en AutoCAD que ayuda a crear diseños de muebles precisos y planes de espacio de oficina. Solución de planificación de espacio basada en AutoCAD que ayuda a crear diseños de muebles precisos y planes de espacio de oficina.

Por Digital Artflow

(4 opiniones)
Ver perfil
Professional online 3d interior design software suitable for designers, architects, retailers, dealers and manufacturers. InnoPlanner come in many flavours, from basic designer accounts to white-label versions for ecommerce integration. An interior decoration 3D software accessible directly via browser without the hassle of installation or downloads.
Ver perfil
WebCheckout is a browser-based scheduling and resource management software application designed for and used by Higher Education, Broadcast, Automotive and other institutions for AV and IT equipment inventory, media assets, rooms and people. WebCheckout integrates with central administrative systems and provides modules for patron self-booking, help desk, billing, personnel scheduling and more. Schedule, manage and maintain portable and fixed equipment and facility inventories.

Por Gensler

(3 opiniones)
Ver perfil
Wisp is the only full-service space and occupancy management solution, delivered by the leader in workplace: configurable software with tailored implementation, SaaS, ongoing drawing maintenance, 30-60 day implementation, dedicated client services, scenario planning, and unlimited user licenses. Data is combined with interactive floor plans for real-time reporting. Real estate and facility teams excel with the right tools and metrics for strategic planning and daily management. SaaS space & occupancy management solution with live reporting, CAD updates, planning tools, wayfinding, and more for CRE & facilities.
Ver perfil
Web-based CAFM system that helps institutions attain better management of their space and assets. Web-based CAFM system that helps institutions attain better management of their space and assets.
Ver perfil
Software y servicios para gestionar y optimizar espacios de trabajo con hoteles, dirección libre medida, conmutación de teléfonos y reducción de costos de batido. Diseñado para empresas grandes y globales y agencias federales. Múltiples idiomas y muchas interfaces de usuario: Windows, navegadores web, smartphones, tabletas, quioscos, teléfonos VoIP, RoomWizard y señalización digital. Plataforma de creación de informes avanzada y API disponibles. Se integra con Microsoft Exchange y tus sistemas de control de acceso, red y recursos humanos. Plataforma de software utilizada por los gerentes corporativos de bienes raíces e instalaciones para medir la utilización real de espacios de trabajo.
Ver perfil
Saas-based workplace optimization and workforce enablement solutions, enabling CRE professionals to manage and deliver todays modern workplace. Our solutions are designed to increase real estate portfolio utilization, streamline operations, and enable smarter, more productive work environments. Space planning software with portfolio modeling and workspace utilization tracking tools.
Ver perfil
Trimble Manhattan provides a single system for managing the lifecycle & costs of real estate portfolios and facilities more efficiently and effectively. Its suite of modules cater to all aspects of real estate management - from financials, projects, lease administration and accounting; to maintenance, space planning, moves and energy management. Manhattan helps organisations make more informed business decisions, reduce costs, and increase operational, financial & environmental performance. Single system for the entire real estate lifecycle - from financials, lease and projects; to maintenance, space, asset & sustainability
Ver perfil
Incluye todas las herramientas que necesitas para hacer crecer un espacio de trabajo inteligente y conectado con gestión de reservas, suscripciones e instalaciones. Incluye todas las herramientas que necesitas para hacer crecer un espacio de trabajo inteligente y conectado con gestión de reservas, suscripciones e instalaciones.

Por Proximity Space

(1 opinión)
Ver perfil
Automate the day-to-day activities within your co-working space with door access, membership billing, & conference room bookings. Automate the day-to-day activities within your co-working space with door access, membership billing, & conference room bookings.
Ver perfil
Digitaliza la ejecución y la comercialización minorista para fabricantes y comercios minoristas. Digitaliza la ejecución y la comercialización minorista para fabricantes y comercios minoristas.

Por Floor Plan Tracker

(1 opinión)
Ver perfil
Floor Plan Tracker is a simple online project management tool for anyone who works with floor plans. Floor Plan Tracker is a simple online project management tool for anyone who works with floor plans.

Por essensys

(1 opinión)
Ver perfil
Operate is a purpose-built, workspace management software for managing crucial day-to-day coworking and flexible workspace operations. With Operates end-to end ERP system built for ambitious, multi-site operators, stakeholders can remove complexities, gain real-time insight, improve member experience, and facilitate booking, buying and billing of services. Operate is a purpose-built, workspace management software for managing crucial day-to-day coworking and flexible workspace operations.

Por Best Wave

(0 opiniones)
Ver perfil
ReserveIt! - real-time agenda displays directly from Outlook or other calendar systems. No change in existing room reservation methods is required. ReserveIt! runs in the background and updates all of the room displays every minute throughout the building! Full control of the format - background, title, sub-title, footer, text font, style and color. Displays are available with built-in media players at less than $500 per room and may be powered via P.O.E. for inexpensive installation. Room agendas directly from Outlook or other calendar systems. Displayed outside each conference room and updated continually.

Por R&K Solutions

(0 opiniones)
Ver perfil
The GoRPM Enterprise Software Solution empowers organizations to collect, aggregate, analyze, manage and understand their real property, personal property, and facilities investments. GoRPM enables data driven decision making in asset inventory, strategic positioning and movement of assets, space utilization, condition assessment, sustainability, cost analysis, and budget planning and forecasting. GoRPM empowers organizations to collect, aggregate, analyze, manage and understand their facilities investments.

Por Guardian Global Systems

(0 opiniones)
Ver perfil
Space Manager provides operational and strategic tools that aid clients in managing both traditional and agile workplaces. As a web-based system requiring little to no integration with existing IT, Space Manager allows users to record and plan churn, track space availability, and manage and report on space usage If there is any other relevant information needed please let us know! Space Manager providing workplace occupation, utilisation and performance reporting in both the traditional and Flexible Workplace

Por Just Enough

(0 opiniones)
Ver perfil
Retail space planning solution that allows planners to analyze planogram assortment and space utilization. Retail space planning solution that allows planners to analyze planogram assortment and space utilization.

Por Retail Smart

(0 opiniones)
Ver perfil
Micro space and shelf planning software that provides 2D planogram design, virtual 3D viewing of planograms, and real-time analytics. Micro space and shelf planning software that provides 2D planogram design, virtual 3D viewing of planograms, and real-time analytics.

Por EasternGraphics

(0 opiniones)
Ver perfil
Herramienta de planificación de espacio y mobiliario que te permite crear diseños de interiores en 3D y representaciones fotorrealistas utilizando el catálogo de modelos en 3D. Herramienta de planificación de espacio y mobiliario que te permite crear diseños de interiores en 3D y representaciones fotorrealistas utilizando el catálogo de modelos en 3D.

Por Applied Predictive Technologies

(0 opiniones)
Ver perfil
Designed to optimize space allocation through plan analysis and specific space recommendations by location and by category. Designed to optimize space allocation through plan analysis and specific space recommendations by location and by category.

Por DotActiv

(0 opiniones)
Ver perfil
Category management software that allows users to automate the creation of data-driven planograms, localised assortment plans, and retail analytics. Category management software that automates the creation of data-driven planograms, localised assortment plans, and retail analytics.

Por Climbax Entertainment

(0 opiniones)
Ver perfil
Automate your everyday tasks with Digicuro. Forget the spreadsheets, never lose a resource because of mis-management. We, at Digicuro have devised a solution so that you just focus on growth and expansion and our product will make it a cakewalk for other day to day management tasks. Digicuro is a suite of tools designed to improve the experience of managing commercial properties

Por SpaceTrak

(0 opiniones)
Ver perfil
Cloud software that radically simplifies occupancy planning and real estate forecasting saving significant time and costs. Cloud software that radically simplifies occupancy planning and real estate forecasting saving significant time and costs.

Por Modulus Technologies

(0 opiniones)
Ver perfil
Amspaces is leading coworking space management software for shared offices, flexible hubs, and coworking spaces. Amspaces is leading coworking space management software for shared offices, flexible hubs, and coworking spaces.

Por Deskradar

(0 opiniones)
Ver perfil
Find people, rooms, and utilities quickly with the application designed to create an interactive floor plan of your building or office. Find people, rooms, and utilities quickly with the application designed to create an interactive floor plan of your building or office.

Por SmartSpace Software

(0 opiniones)
Ver perfil
SmartSpace is the worlds #1 most flexible workspace management platform used by 3,000+ businesses across the globe. Easy to implement, easy to use, easy to integrate with SmartSpace, your smart building tech will fit seamlessly with your people, and your business systems, hardware and tools. SmartSpace is unique in its ability to fit your needs, engage your employees, and integrate with your business systems, powered by our modular, innovative platform, and super-user-friendly mobile app. SmartSpace is the worlds #1 most flexible workspace management platform used by over 3,000 businesses across the globe.

Por Tango

(0 opiniones)
Ver perfil
Tangos Space Management solution improves departmental collaboration without increasing real estate footprint or costs while ensuring the most effective and efficient use of your portfolio. Our solution helps you strategically manage shifting space demands via graphically rich space planning scenario generation, visually represent occupancy and vacancy directly on the floor plan and analyze existing space density and availability with stacking and blocking. Balance employee requirements, protect your bottom line and ensure optimal space utilization with Tango's Space Management solution.

Por Myinstapass Business Solutions

(0 opiniones)
Ver perfil
Take control over your coworking space or shared office, provide unmatched customer experience and increase revenue. Take control over your coworking space or shared office, provide unmatched customer experience and increase revenue.

Por Spacewell

(0 opiniones)
Ver perfil
Smart Building platform, powered by Cobundu, assists users in real time and helps improve comfort, space, and resource usage. Building users love it for the intuitive interaction and personal assistance it provides. And building managers, owners/tenants, and service providers love it for its fast ROI through increased efficiencies and data-led insights. Key benefits: better building performance, FM cost savings (avg. 20%), a great workplace experience, actionable business rules, flexibility. Easy-to-use software for workplace management: optimize space occupancy, support agile working, workplace assistance&inform. decisions.

Por NPQ Nederland

(0 opiniones)
Ver perfil
Facility and space management software solution. Facility and space management software solution.

Por Offi

(0 opiniones)
Ver perfil
Mobile first, space management and corporate communication platform made for the modern office space and workforce. Mobile first, space management and corporate communication platform made for the modern office space and workforce.

Por Locatee

(0 opiniones)
Ver perfil
Developed with a strong focus and a deep understanding of the corporate real estate challenges facing the modern world of work, Locatee workplace analytics helps you make fact-based decisions about your office buildings. With Locatee's space utilisation insights, you can easily identify optimisation potential, realise savings, and enhance your company's workplace experience portfolio-wide. Workplace analytics solution that transforms complex data into space utilisation insights.