Software de comunicación de equipos

Use Capterra in Mexico to find the best Software de comunicación de equipos for your business.

Why Capterra is Free

by Beekeeper

(57 reviews)
Llega a todo tu personal con la solución de comunicación de equipos n.º 1. Beekeeper es una aplicación de trabajo digital premiada que conecta fuerzas de trabajo dispersas, combinando sistemas operativos y canales de comunicación interna dentro de un portal de empleados seguro e intuitivo. Beekeeper reúne a los trabajadores de primera línea con colegas en las instalaciones de distintos departamentos en tiempo real a través de dispositivos móviles o de escritorio. Learn more about Beekeeper Plataforma de comunicación de equipos móvil empleada para conectar con cada individuo en una organización. Learn more about Beekeeper

by monday

(1709 reviews)
monday.com es una herramienta de colaboración que tu equipo disfrutará usando. Hace que sea divertido y fácil para todos colaborar, enfocarse en lo que es importante y hacer más en el trabajo. Es la primera herramienta visual de este tipo y te muestra exactamente dónde se encuentran las cosas de un vistazo. Finalmente, deshazte de las tediosamente largas cadenas de correo electrónico, reduce las reuniones y experimenta la satisfacción de cuidar el medio ambiente cuando hayas terminado. Learn more about monday.com monday.com es la herramienta de colaboración para que los equipos obtengan más logros juntos. Colabora fácilmente con tu equipo en un solo lugar. Learn more about monday.com

by Zoho Cliq

(36 reviews)
Mensajes e intercambio de archivos en tiempo real: la mensajería en tiempo real permite una toma de decisiones instantánea. Se pueden compartir archivos de cualquier formato. Canales: canales separados para equipos individuales. Los canales eliminan la necesidad de reuniones innecesarias y mantienen a todos informados. Llamadas de audio y video: los usuarios pueden iniciar una llamada de audio/video directamente desde la ventana de chat. Admite videollamadas grupales de hasta 100 participantes. Historial de chat con capacidad de búsqueda: la búsqueda avanzada te permite buscar y encontrar cualquier archivo o información. Learn more about Zoho Cliq Cliq te ayuda a comunicarte, colaborar y llegar a un consenso sin complicaciones. Ponte al día con tu equipo sin importar dónde te encuentres. Learn more about Zoho Cliq

by Zoho Desk

(1556 reviews)
Zoho Desk es una aplicación de atención al cliente basada en la web que ayuda a tu empresa a desarrollar relaciones más sólidas con los clientes. Con Zoho Desk, los agentes se vuelven más productivos, los gerentes se vuelven más impactantes y los clientes adquieren más poder. Es personalizable, fácil de usar y no te cuesta una fortuna. Parte del paquete de software empresarial de Zoho, con capacidad para 30 personas, Zoho Desk te brinda el poder de poner la atención al cliente en el corazón de tu empresa. Learn more about Zoho Desk Pon la atención al cliente en el corazón de tu empresa. Los agentes se vuelven más productivos, los gerentes se vuelven más impactantes y los clientes adquieren más poder. Learn more about Zoho Desk

by Jostle Corporation

(46 reviews)
Conoce la plataforma People Engagement: una solución completa e intuitiva. Te ayuda a mejorar la implicación del empleado, a expresar tu cultura y a que se establezca la comunicación. Lo que importa en un lugar de trabajo extraordinario. Este software se ejecuta en la nube y no requiere personalización. Puedes tenerlo en marcha en una semana. Conviértete en extraordinario con Jostle. Learn more about Jostle Los lugares de trabajo deben ser extraordinarios. Así que esta solución hace su aporte. La plataforma People Engagement mejora la comunicación de tu equipo. Learn more about Jostle

by FieldChat

(2 reviews)
FieldChat makes it easy to manage text messages and real-time communication across your construction team and subs. It reduces wasted time - by ensuring that the right people have the information they need, when they need it. FieldChat integrates with text-messaging and allows teams to send messages, capture jobsite activities, share information and collaborate in real-time. From any device. All messages and photos are automatically organized, saved and searchable by project. Learn more about FieldChat Software that makes it easy to manage text messages and real-time communication across your construction team and subs. Learn more about FieldChat

by Speakap

(33 reviews)
Speakap es una plataforma segura y privada galardonada que permite el compromiso con tus empleados que no son de oficina. Al compartir campañas, mejores prácticas y resultados en todas las ubicaciones, los clientes ven un aumento del 10 % en las ventas promedio desde que comenzaron a utilizar Speakap. Utilizado por más de 350 clientes en 27 países, los clientes incluyen Marriott, Suitsupply, Hudson's Bay y Kimpton Hotels. Con integraciones personalizadas, refuerza tu marca con tu propia aplicación. Con una tasa de éxito de implementación del 100 %, participa de manera más inteligente con Speakap. Learn more about Speakap Speakap es la plataforma segura y privada galardonada que permite el compromiso con tus empleados que no son de oficina. Learn more about Speakap

by Flock

(132 reviews)
Optimiza la comunicación del equipo con Flock. Menos gestionar correo electrónico y más sacar el trabajo adelante. Desde mensajería instantánea hasta la creación de canales y la integración con tus aplicaciones externas favoritas (como Google, MailChimp, Dropbox, Jira o Trello, entre otras) organiza todos tus flujos de trabajo con Flock. Flock es una potente herramienta de trabajo que viene llena de características incorporadas como tareas pendientes, recordatorios, notas, encuestas y mucho más. Comienza GRATIS Learn more about Flock Flock es una herramienta de comunicación en equipo que te ayuda a realizar tu trabajo de forma mucho más rápida. Con la confianza de más de 25 000 empresas en todo el mundo. Learn more about Flock

by Deputy

(539 reviews)
Deputy is a multi-award winning workforce management tool. With Deputy you can complete staff schedules in minutes and then publish them to your team with a click, easily manage Staff Leave, track Time & Attendance, and sync your timesheets to payroll seamlessly. Deputy integrates with over 300 leading POS and Payroll providers for end-to-end confidence. Free iOS and Android apps mean you can manage your business from anywhere. Start your free Trial today. Learn more about Deputy Deputy: schedule staff, track time and attendance, manage leave, export timesheets to payroll with a click, and stay compliant easily. Learn more about Deputy

by Travitor

(27 reviews)
Move your workforce forward. When your team needs to onboard new employees, learn new skills, close more deals, provide great service, keep everyone informed, make meetings productive, measure results, and more. Create courses, events, videos, documents, slides, quizzes, and homework. Plus over 25,000 courses available. Learn more about Travitor Move your workforce forward. Over 25,000 courses available. Learn more about Travitor

by Wire Swiss

(25 reviews)
Wire es el software de comunicaciones de equipo más seguro, que ofrece un cifrado completo de extremo a extremo en todas las conversaciones. ¿Por qué no llevas las funciones intuitivas y simples de una solución de mensajería instantánea de uso privado a tu entorno de trabajo? Wire elimina la necesidad de enviar cientos de correos electrónicos por día. Sincronizar con tu equipo puede ser tan fácil como decidir dónde almorzar. Comparte opiniones y archivos, realiza conferencias o videollamadas y toma decisiones, todo en una sola ventana. Learn more about Wire La plataforma de comunicaciones de equipo más segura. Learn more about Wire

by Slack

(15,183 reviews)
Slack es donde ocurre la comunicación de equipos. Cuando tu equipo necesita iniciar un proyecto, contratar a un nuevo empleado, implementar código, revisar un contrato de ventas, finalizar el presupuesto del próximo año, medir una prueba A/B, planificar la inauguración de tu próxima oficina y más, Slack tiene lo que necesitas. Learn more about Slack Slack reúne todas tus comunicaciones en un solo lugar. Es mensajería, archivo y búsqueda en tiempo real para equipos modernos. Learn more about Slack

by CounterPath

(65 reviews)
Saca el máximo provecho de tu configuración de VoIP con una solución de comunicación de negocios unificada totalmente equipada. Configura llamadas de voz y video de varias vías para reuniones semanales. Colabora con la distribución de pantallas y mensajería instantánea. Toma llamadas mientras te encuentras en marcha con continuidad de llamada persistente. Bria está diseñado para hacer que la telefonía IP sea fácil y completamente capaz de convertirse en tu solución de comunicación de negocios unificada. Learn more about Bria Distribución de pantallas, videoconferencia, mensajería instantánea y presencia de contactos. Bria es tu solución integral de comunicación VoIP. Learn more about Bria

by Front

(101 reviews)
Front es el software de comunicación empresarial para equipos que facilita el intercambio de información, la colaboración y la respuesta más rápida a los clientes. Front te ayuda a administrar direcciones de equipos como soporte@ o ventas@ con más transparencia y responsabilidad. Con las bandejas de entrada compartidas de Front, los equipos pueden acceder a todos los mensajes entrantes en un solo lugar para asignar, clasificar, responder y seguir juntos el progreso. Learn more about Front App Front es la primera bandeja de entrada compartida para equipos que facilita el intercambio de información, la colaboración y la respuesta más rápida a los clientes. Learn more about Front App

by MangoApps

(82 reviews)
La solución de colaboración de equipos y proveedores de MangoApps ayuda a tus empleados, vendedores, clientes y socios a trabajar mejor juntos. Con una plataforma inteligente de empleados en su núcleo, MangoApps está diseñado para organizaciones con 50-50 000 empleados en una amplia gama de sectores de comercios minoristas, salud, manufactura, organizaciones sin ánimo de lucro, servicios profesionales y financieros, medios de comunicación, tecnología y el sector público. Learn more about MangoApps La solución de colaboración de equipos y proveedores de MangoApps ayuda a tus empleados, vendedores, clientes y socios a trabajar mejor juntos. Learn more about MangoApps

by Super Smashing

(17 reviews)
Modern employee app & team communication tool, with a personalised feed for internal comms, videos, training, sharing and notifications. Blink is ideal for mobile teams and firstline workers, enabling them to connect, be informed and productive on the move. If you're looking for a better way to reach your colleagues wherever they are with relevant news, videos, posts, polls, and even application notifications, holiday booking, return to work forms, Blink is the ultimate employee app. Learn more about Blink Modern employee app & team communication, with a personalised feed for internal comms, videos, training, sharing and app notifications. Learn more about Blink

by When I Work

(645 reviews)
When I Work is now free forever and is the easiest way for businesses to schedule and communicate with their hourly employees. Put the schedule and time clock in everyone's pocket. Schedule on-the-go with free apps for iPhone and Android. Save yourself time and money with simple employee scheduling tools. When I Work is helping schedule over 500,000 people around the world. Thousands of businesses signup to use When I Work every week. Pricing starts at $1.50/user/month. Learn more about When I Work The easy way to schedule and communicate with your employees. Save tons of time and reduce absenteeism. Free for up to 75 employees. Learn more about When I Work

by Highfive Technologies

(172 reviews)
Highfive delivers a quality video & web conferencing that enables team collaboration & communication across your company. Recently named one of Fast Company¿s Most Innovative Companies, Highfive offers the industry's clearest audio powered by Dolby Voice. Imagine a world where meetings start on time! With Highfive, you can. We make collaboration easy with no pin codes, passwords, or dongles. improve your team communication and make every meeting face-to-face. Try it today. Learn more about Highfive Highfive is an easy-to-use video conferencing solution, with audio powered by Dolby Voice. Improve team collaboration with Highfive Learn more about Highfive

by Lifesize

(61 reviews)
Conferencias de video, audio y web, chat y la posibilidad de grabar y compartir reuniones desde una sola aplicación para empresas de todos los tamaños. La aplicación Lifesize mejora todas las maneras diferentes de tu equipo para comunicarse, desde audio y videollamadas uno a uno hasta reuniones de grandes empresas en múltiples ubicaciones. Una interfaz intuitiva, el uso compartido de pantallas y la integración del calendario hacen que sea fácil reemplazar servicios anticuados, costosos y exclusivos de audio por conversaciones cara a cara más significativas. Learn more about Lifesize Lifesize es conferencias de video, audio y web, chat y la posibilidad de grabar y compartir reuniones: todo desde una sola aplicación. Learn more about Lifesize

by MyHub Intranet Solutions

(23 reviews)
Mejora las comunicaciones del equipo de forma rápida y sencilla con el software de intranet basado en la nube MyHub. Ya sea que estés buscando una intranet para pequeñas empresas o una empresa corporativa, los desarrolladores se ocupan de todos los tamaños de empresas. MyHub es una solución de intranet de bajo costo que proporciona una intranet lista para usar con una gama de poderosas herramientas comerciales diseñadas para mejorar las comunicaciones internas y la implicación del empleado. Como el directorio del personal, los perfiles, el inicio de sesión seguro, habilitación para dispositivo móvil, el almacenamiento de documentos/archivos, los blogs, los foros, las páginas personalizadas. Learn more about MyHub MyHub es una solución de software de intranet basada en la nube que proporciona a las empresas una gama de poderosas herramientas empresariales. Learn more about MyHub

by Axero Solutions

(14 reviews)
Over 5,000,000 users. Communifire is your modern, fully featured social intranet software that supports your employees and your business. 99% of Communifire Intranet customers are still actively using the platform after 5 years. From connecting your people and streamlining communication to enhancing collaboration and managing content, our full suite of integrated tools will help your organization be more informed, quicker to take action and prepared for tomorrow. Learn more about Communifire Replace your outdated intranet with Communifire. 100% useful. 100% customizable. 100% loved by over 2 million people. Learn more about Communifire

by GreenOrbit

(12 reviews)
GreenOrbit (formerly Intranet DASHBOARD) You dare to seek a better intranet. You're looking for something more than the flashy integrators you want to equip employees with the right tools. Drive efficiency and foster collaboration, empower content creators to take ownership and build an intranet experience that works for your culture and brand. We are the intranet that provides everything you need, built in. GreenOrbit. Discover a new intranet solution at greenorbit.com Learn more about GreenOrbit Every day, your people use many different tools to get work done. We are the intranet that provides everything you need, built in. Learn more about GreenOrbit

by Our People

(1 review)
Our People is an innovative mobile-first solution designed to be engaging, increase performance, and save managers time. Our People works with small, medium, and enterprise clients to improve communications for their teams. Our People's platform offers exclusive delivery methods that are targeted using Smart Tags to ensure your team no longer suffers from information overload like email or group chat apps. Our People includes a suite of features to create incredible results for your team. Learn more about Our People Our People is an innovative mobile first solution designed to be engaging, increase performance, and save managers time. Learn more about Our People

by Kaizen Knowledge Services

(1 review)
A tool to increase profits by retaining & increasing customers , saving costs , improving efficiency. Collabor8 helps in following ways - *Saves time, in initiating tasks and monitoring & follow up *Improves accountability, clear ownership of tasks, agreed due dates *Easy request creation, to ensure no tasks are forgotten ,from you or to you *Improved transparency, single truth, seen easily by all *Work related data is stored & accessible *Agreement of requests before assignment Learn more about Collabor8 Collaborate internally, manage your daily to do list and track your progress with this single tool. Learn more about Collabor8

by Workamajig

(259 reviews)
Workamajig Platinum is a fully integrated Creative Agency software system that includes everything from Project Management, Resource Management and Agency Management to Creative Collaboration, CRM & Sales & Time-Tracking. Workamajig began over 25 years ago as an operations and technology consulting firm to creative shops & we've been putting that expertise to use ever since. More than 3,000 creative teams rely on Workamajig every day. Learn more about Workamajig Workamajig - The #1 Workflow Management Software for the creative industry. It's an all-in-one solution for agencies and in-house teams Learn more about Workamajig

by Bitrix

(349 reviews)
La comunicación y colaboración en equipo es esencial para el éxito de cualquier organización. Y con más de 25 herramientas gratuitas de colaboración en equipo, Bitrix24 es exactamente lo que necesitas. La versión en la nube es gratuita para usuarios ilimitados y si deseas comprar las ediciones de software de Bitrix24 de instalación local, obtienes código fuente y un sistema de gestión de contactos. Learn more about Bitrix24 Bitrix24 es la principal plataforma gratuita de comunicación de equipos. Utilizada por más 4 millones de equipos en todo el mundo. Chat, video, documentos, calendarios, tareas, proyectos Learn more about Bitrix24

by Kitovu

(30 reviews)
todo.vu es una suite de productividad que ofrece una combinación única de CRM, gestión de tareas, seguimiento de tiempo y funcionalidad de facturación. todo.vu es ideal para trabajadores autónomos, consultores y equipos de cualquier tamaño que se esfuercen por lograr una mayor eficiencia, calidad y transparencia. todo.vu es absolutamente gratis para los trabajadores autónomos y todos los planes de precios tienen un costo límite de 11 usuarios: es decir, pagas por 11 y obtienes ilimitado. Learn more about todo.vu CRM, gestión de tareas, seguimiento de tiempo y facturación para equipos, agencias, trabajadores independientes y consultores. Learn more about todo.vu

by Samepage

(617 reviews)
Samepage es un galardonado software de comunicación para equipos diseñado para incrementar la productividad. Chatea a través de texto, audio o video con tu equipo y visualiza al mismo tiempo los archivos del proyecto, tareas, diagramas, calendarios y mucho más. Samepage se basa en un núcleo en tiempo real que te permite editar páginas, supervisar los cambios, compartir pantallas y chatear con tu equipo, todo en tiempo real. Trabaja sin tener que saltar entre aplicaciones. Sin sobrecarga de correo electrónico. Solo comunicación y colaboración con tu equipo, optimizadas y en una aplicación móvil y de escritorio fácil de usar. Learn more about Samepage Chatea con texto, audio o video con tu equipo y colabora en proyectos en tiempo real, todo en la misma página. Aplicaciones móvil y de escritorio gratuitas. Learn more about Samepage

by Homebase

(247 reviews)
Homebase facilita el trabajo por hora para todo el equipo. Con herramientas en línea gratuitas y aplicaciones móviles para gerentes y empleados, Homebase elimina el papeleo y los problemas de programación, nómina, contratación y comunicación del equipo. Comienza a ahorrar más de 4 horas cada semana visitando joinhomebase.com. Utilizado por más de 100 000 empresas de todos los tamaños en los Estados Unidos. Learn more about Homebase Software moderno para negocios locales y sus equipos para ahorrar tiempo en la planificación de personal, seguimiento de tiempo, contratación y comunicación del equipo. Learn more about Homebase

by Talk on Task

(4 reviews)
Un software de gestión de proyectos rentable que tiene como objetivo hacer la vida más fácil. Las funciones innovadoras de Talk on Task, como el chat interactivo, el chat basado en tareas, el seguimiento del tiempo, el informe del proyecto, etc. lo hacen destacar entre otros competidores en el mercado. Tiene un sistema de chat único donde puedes conversar sobre tareas específicas, con usuarios individuales o en proyectos específicos según tus requisitos. La comunicación basada en tareas se guarda para futuras referencias, de modo que puedes regresar en cualquier momento. Learn more about Talk on Task Una herramienta de comunicación junto con las funciones para administración de tareas, proyectos, seguimiento de tareas y administración de clientes. Learn more about Talk on Task

by Basecamp

(10,274 reviews)
El chat grupal por sí solo no es suficiente. Basecamp combina *todas* las herramientas que los equipos necesitan juntas en un solo lugar: tableros de mensajes, horarios, listas de tareas, chat grupal, almacenamiento de documentos y archivos y más. En lugar de cosas dispersas por todas partes, todo en lo que estás trabajando estará en un lugar organizado y optimizado. Todos sabrán qué hacer. Nada se escapará de tus manos. Siempre sabrás exactamente qué está pasando. Con la confianza de millones, Basecamp pone todo lo que necesitas para realizar tu trabajo en un solo lugar.

by Microsoft

(7778 reviews)
Une a los miembros de tu equipo utilizando la herramienta de chat grupal que permite compartir archivos, reuniones en línea y llamadas. Une a los miembros de tu equipo utilizando la herramienta de chat grupal que permite compartir archivos, reuniones en línea y llamadas.

by Google

(5630 reviews)
Chat effortlessly with your coworkers through your Gmail account. Chat effortlessly with your coworkers through your Gmail account.

by ConnectWise

(1402 reviews)
ConnectWise Control is the remote support and remote access solution perfect for teams of all sizes. Built with speed and reliability in mind, it offers remote support, unattended access, and remote meeting capabilities with scalable security features that grow alongside your needs. Easily manage sessions, customize the look and feel to match your business, and tailor your teams toolbox with everyones favorite extensions and shortcuts. Want to collaborate with other top users? You can do that, Collaborate, hold training sessions, provide project updates, & speak with customers with ConnectWise Control.

by ClickUp

(1275 reviews)
ClickUp is a beautifully simple and intuitive platform for managing every project imaginable. ClickUp's core purpose is to remove the frustrations, inefficiencies, and disconnect caused by the current project management ecosystem. Perfect for those who find other project management platforms either too simple, or too complex. ClickUp's exceptional design and user experience echo what Slack did for communication. ClickUp is one app to replace them all. It's the future or work. ClickUp is the #1 fastest growing app in 2019.

by Google

(579 reviews)
Cloud-based platform that helps businesses facilitate operations via a suite of communication and productivity applications. Cloud-based platform that helps businesses facilitate operations via a suite of communication and productivity applications.

by Deputy

(539 reviews)
Deputy is a multi-award winning workforce management tool. With Deputy you can complete staff schedules in minutes and then publish them to your team with a click, easily manage Staff Leave, track Time & Attendance, and sync your timesheets to payroll seamlessly. Deputy integrates with the UK's leading POS and Payroll providers for end-to-end confidence. Free iOS and Android apps mean you can manage your business from anywhere. Start your free Trial today. Deputy: schedule staff, track time and attendance, manage leave, export timesheets to payroll with a click, and stay compliant easily.

by Deputy

(539 reviews)
Deputy is a multi-award winning workforce management tool. With Deputy you can complete staff rosters in minutes and then publish them to your team with a click, easily manage Staff Leave, track Time & Attendance, and sync your timesheets to payroll seamlessly. Deputy integrates with over 300 leading POS and Payroll providers for end-to-end confidence. Free iOS and Android apps mean you can manage your business from anywhere. Start your free Trial today. Deputy: schedule staff, track time and attendance, manage leave, export timesheets to payroll with a click, and stay compliant easily.

by Facebook

(450 reviews)
Aplicación de chat que permite el intercambio de ideas entre los miembros del equipo, la transmisión de videos y la mensajería. Aplicación de chat que permite el intercambio de ideas entre los miembros del equipo, la transmisión de videos y la mensajería.

by Favro

(384 reviews)
Favro es una herramienta integral de colaboración y gestión de proyectos con la que desarrolladores, comercializadores y ejecutivos pueden planificar, rastrear y desarrollar ideas de manera rápida y fácil. Diseñado para adaptarse al tamaño y a las necesidades de cualquier proyecto, Favro permite a los usuarios agregar funciones e integraciones populares cuando lo necesiten. Con juntas de equipos, casos atrasados escalables e informes agregados junto con el soporte integrado de Kanban y SCRUM, Favro tiene como objetivo ofrecer soluciones de gestión de proyectos simples, pero sólidas para las empresas. Favro es una aplicación de planificación y colaboración completa que permite a los equipos planificar, rastrear y administrar ideas de manera efectiva.

by CloudApp

(122 reviews)
CloudApp alleviates the frustration and misunderstandings of text-based communication through its enterprise-level, intelligent visual messaging platform, enabling teams to work faster and smarter, and empowering businesses with accelerated productivity. CloudApp combines annotated screenshots, GIFs and screen recording in one easy-to-use app. Capture, get and instant link, and share. Our customers work at the Speed of Sight in Customer Support, Product Development, Design, Sales and Marketing. CloudApp alleviates frustration and misunderstandings of text-based communication through its intelligent visual communication platform

by BRIC

(76 reviews)
Bric da al registro del tiempo un nuevo propósito. En lugar de enfocarse en la facturación y las nóminas, Bric maximiza el tiempo y las habilidades de tu equipo. Con Bric sabrás: quién está trabajando en qué, cuánto tiempo llevarán los proyectos y tu capacidad para nuevos proyectos. Además, Bric encuentra de forma automática patrones en las hojas de tiempo de tu equipo. Dichos patrones se utilizan para recomendar planes de proyectos más exactos. Esto te permite planificar proyectos con un solo clic; simplemente revisa, edita y activa. Podrás volver a dedicarte al trabajo que realmente te gusta. Bric da al registro del tiempo un nuevo propósito. En lugar de enfocarse en la facturación y las nóminas, Bric ayuda a maximizar el tiempo y las habilidades de tu equipo.

by Mattermost

(73 reviews)
Mattermost proporciona soluciones de colaboración de nivel empresarial para las organizaciones líderes mundiales en una plataforma de código abierto vibrante. Estas soluciones privadas, híbridas y de nube pública ofrecen mensajería segura, configurable y altamente escalable a través de la web, el móvil y la PC con archivado, búsqueda e integración profunda a través de sistemas internos. Alternativa de Slack con código abierto y nube privada, con mensajería en el lugar de trabajo para la web, PC y teléfonos.

by Team App

(63 reviews)
Team App es la plataforma n.º 1 de comunicación deportiva gratuita a nivel mundial y se utiliza en más de 160 países. Team App les permite a los clubes, equipos, asociaciones, escuelas, empresas y grupos sociales mejorar la comunicación mediante la creación de su propia aplicación de teléfono inteligente. Diseña tu aplicación, elige entre una amplia gama de funciones y tendrás una aplicación de equipo completamente funcional creada en menos de 10 minutos. Team App es una plataforma que les permite a los clubes, equipos y asociaciones mejorar la comunicación mediante la creación de su propia aplicación de teléfono inteligente.

by Azendoo

(60 reviews)
Azendoo es una aplicación de seguimiento de trabajo que ayuda a los equipos a planificar y compartir tareas, sincronizarse en proyectos y comunicarse de manera más eficiente. Disponible como aplicaciones web, de escritorio y móviles. Azendoo permite a las empresas de todos los tamaños aumentar su productividad. Azendoo alinea a tus equipos para que puedan alcanzar los mismos objetivos y realiza un seguimiento del trabajo de manera más eficiente y en tiempo real. Ahora puedes reducir el ritmo de correos electrónicos, las reuniones aburridas y las hojas .xls ineficaces. Ahora los equipos pueden sincronizarse y ahorrar tiempo. Azendoo lleva la colaboración al siguiente nivel y maximiza la productividad del trabajo en equipo con increíbles integraciones y características de primer nivel.

by talkspirit

(55 reviews)
talkspirit es un nuevo tipo de plataforma de gestión de redes sociales para empresas que proporciona una gama completa de características para conectarse, comunicarse y colaborar en una visión general simple. Todas las características están ubicadas justo donde esperas que estén y trabajan juntas sin problemas con más de 500 aplicaciones, herramientas y servicios que tu empresa ya utiliza. Todo el contenido también se puede buscar, está seguro y disponible mientras te desplazas mediante la aplicación móvil para Android e iOS. La red social corporativa de tu empresa para conectarse, comunicarse y colaborar.

by DoTimely

(45 reviews)
Hub connects, engages and improves your teams productivity. No need to go back and forth over emails, text or phone calls. Use built-in templates to get the right message out to relevant team members. Track the responses easily, reduce follow-ups and get more done faster! Increase readability by sending messages to the right team members using customized tags. All the communication is within your company's domain without mixing business and personal messages. Start communicating effectively wit Simple as SMS but powerful to supercharge your team communication

by GrexIt

(35 reviews)
Hiver is an email collaboration tool for businesses. It lets teams manage shared inboxes like support@ or sales@ without having to leave Gmail. Support teams use it as a help desk. Sales and account management teams use it for managing customer conversations. Finance teams use it for workflow management. Hiver makes all your teams more productive at email management. Hiver helps you manage customer support and sales right from your Gmail. It lets teams effortlessly collaborate on shared inboxes.

by Fleep

(32 reviews)
Fleep combina mensajería en equipo con herramientas de colaboración livianas. A diferencia de los competidores, este software funciona en diversos equipos y organizaciones. Fleep también se integra con cualquier cliente de correo electrónico, por lo que posiblemente sea la solución de comunicación más flexible para cualquier empresa. Fleep puede mejorar radicalmente la forma en que trabajas con tus compañeros y socios. Te permite conectarte sin problemas con todos ellos en un solo lugar. Una forma ideal de comunicarse. Aplicación de mensajería flexible que se integra con el correo electrónico y te permite almacenar y compartir archivos fácilmente.

by Blizz by TeamViewer

(32 reviews)
La comunicación del equipo comienza con Blizz. Obtén todas las funciones necesarias para tu colaboración productiva: programación de reuniones integradas con Outlook, grabación de sesión, uso compartido de pantalla 4K, chat en equipo o personal, números de marcado gratuitos para más de 50 países. Accede a Blizz desde cualquier computadora de escritorio o dispositivo móvil y pon en marcha el proceso de trabajo de tu equipo. Disponible en más de 200 países. Blizz de TeamViewer es una herramienta de colaboración global que tu equipo amará.

by Unify

(31 reviews)
Circuit mejora el trabajo en equipo al reunir voz, video, pantalla compartida, mensajería e intercambio de archivos en una sola herramienta, con una sola vista accesible a través de múltiples dispositivos y plataformas. Circuit se integra con aplicaciones de flujo de trabajo como Box, Google Drive y Syncplicity y ofrece una amplia gama de API para integraciones personalizadas. Como plataforma de colaboración en la nube, Circuit también se integra con las soluciones de telefonía existentes. Circuit proporciona una forma mucho más eficiente y efectiva de colaborar utilizando una multitud de herramientas dispares.

by Ryver

(28 reviews)
Solución basada en la web que proporciona todas las comunicaciones de tu equipo en un solo lugar: chats, publicaciones y archivos. Solución basada en la web que proporciona todas las comunicaciones de tu equipo en un solo lugar: chats, publicaciones y archivos.

by Doddle

(25 reviews)
Doddle, cliente integral, equipo de comunicación, proyecto, plataforma de gestión de tareas. Con un proceso de flujo de trabajo de administración de prospectos incorporado para llevar prospectos desde el contacto inicial hasta hacerlos cliente. CRM integrado para que mantengas toda la información de tu cliente en un solo lugar. Gestión de tiempo que te permite realizar un seguimiento de tu tiempo facturable por cliente, proyecto o tarea. Y una lista diaria de "hoy" que te permite planificar y tener a la vista toda la tarea de hoy que necesitas completar. ¡El trabajo es realmente un doddle, cuando usas doddle! Doddle: el cliente, equipo, proyecto y plataforma de gestión de tareas. Con CRM integrado, gestión de prospectos, facturación y lista de tareas diarias.

by Chanty

(25 reviews)
AI-powered chat platform that helps teams with collaboration, messaging, file sharing, workflows and task management. AI-powered chat platform that helps teams with collaboration, messaging, file sharing, workflows and task management.

by Doist

(23 reviews)
Teamwork tools like email and group-chat are disorganized, dysfunctional and distracting. Twist is a team communication app that fosters mindful communication and gives modern teams a central place to grow their knowledge base and have organized, on-topic conversations that are accessible to everyone. Twist gives teams the space to fully discuss complex ideas and projects from start to finish without making people feel like theyre missing out if they dont respond immediately. Twist makes team communication calmer, more organized, and more productive.

by Nifty Technologies

(20 reviews)
Nifty es una herramienta de gestión de proyectos y comunicación de equipos que te ayuda a administrar todos tus proyectos de una manera fácil, divertida y eficiente. Con Análisis, Tareas, Documentos, Hojas de ruta y Archivos, todo en un solo lugar, Nifty te permite concentrarte en crear productos en lugar de hacer malabarismos con herramientas. Nifty automatiza las actualizaciones de proyectos y la información de recursos con la gestión dinámica de tareas. Espacio de trabajo con hojas de ruta, chat, documentos y mucho más.

by Jivosite

(20 reviews)
JivoChat es la solución de mensajería comercial que tu empresa necesita. Podrás supervisar a tus visitantes, hablar con ellos a través del chat en línea, llamadas telefónicas, correos electrónicos, Facebook Messenger, Viber, Telegram y mucho más con una sola herramienta: JivoChat. Tendrás todo archivado para consultoría adicional y recibirás informes sobre la eficiencia de los agentes. Si estás desconectado, se mostrarán los formularios para recopilar clientes potenciales de tu sitio. Evita perder a cualquier otro cliente: ¡utiliza JivoChat para convertir a tus visitantes en clientes hoy! Business Messenger con funciones multicanal como llamadas, chat en línea, integraciones con Facebook y mucho más. Todas las necesidades de tu empresa.

by Speramus

(19 reviews)
Keep everyone on the same page. Crew powers the front-line of your business in one simple-to-use app. Over 10,000 businesses across every industry are using Crew to streamline communications, engage employees and drive business results. You can use Crew to immediately message all team members, distribute the schedule, find shift coverage and recognize top-performing employees across your organization. Communicate in real-time with your hourly employees. Send one message that reaches your entire workforce instantly. Get a free demo!

by StreamWIDE

(17 reviews)
Team on the Run is a business messaging power tool for smartphone, tablet, and PC. This app provides industrial end-to-end security, ensuring your corporate privacy. The tool guarantees safe and verifiable reception of all your messages: text, corporate documents, maps, contacts, photos, videos, music, and more! Help your team - including remote colleagues and field teams - to communicate instantly wherever they are. Easily manage your team and corporate directory, made available to users automa Team on the Run secure app manages text, corporate documents, map, contacts, music & more. Communicate no matter location.

by Convo

(16 reviews)
Convo es una herramienta de colaboración laboral que ayuda a los equipos multifuncionales (como diseño de productos, atención médica, atención de emergencias y creación de contenido editorial, entre otros) a tomar decisiones más rápidas e inteligentes. Disponible en la Web, computadora de escritorio, iOS y Android, Convo destila lo que es más efectivo en redes sociales empresariales, administrador de tareas, gestión de proyectos y aplicaciones de productividad para convertirse en el mejor software de colaboración en el lugar de trabajo para equipos grandes y ágiles. Convo es una herramienta de colaboración empresarial para que los equipos que se mueven rápidamente compartan, organicen y archiven información de forma centralizada y segura.

by Connect Solutions

(13 reviews)
A secure internal communication app connecting all employees with focus on employee experience, micro learning and community building. NEWSFEED Through targeted communications, keep all employees informed of company news in real time CHAT Individually, in Groups or Teams, instantly and securely exchange messages, files or surveys through Instant Messaging LEARN Easily create engaging multimedia content. Enhance learning and make transfer knowledge fun. A secure internal communication app connecting all employees with focus on employee experience, micro learning and community building.

by CA Technologies

(12 reviews)
Communication tool that connects teammates through remote chat that can be sorted according to topics, locations and timezones. Communication tool that connects teammates through remote chat that can be sorted according to topics, locations and timezones.

by Sococo

(11 reviews)
Sococo is the online workplace where distributed teams come to work together each day, side-by-side. No matter where team members might be. Down the hall, across campus, or halfway around the worldworking in your organization's online office is even more productive than being on the same floor or in the same room. Sococo is the online workplace where distributed teams come to work together each day, side-by-side.

by Gmelius

(9 reviews)
Una solución de comunicación completa para equipos dentro de tu bandeja de entrada, con funciones de seguimiento, automatización, privacidad y colaboración. Una solución de comunicación completa para equipos dentro de tu bandeja de entrada, con funciones de seguimiento, automatización, privacidad y colaboración.

by Shyft Technologies

(8 reviews)
Companies who roll out Shyft fleet-wide, empower their associates by offering scheduling flexibility and direct access to shift-swapping and posting. In turn, companies benefit from the reduction of redundant tasks which frees up time for frontline workers to focus on sales and conversion. Shyfts app helps workers swap shifts, communicate with each other, and make more money by covering shifts.

by Statdash

(7 reviews)
Statdash is a powerful tool for those who lead teams, but are too busy to follow-up. See your entire team's status in a single snapshot without ever having to call, email, or chat. Our simple, color-coded dashboard is designed to eliminate annoying follow-up conversations with our built-in email scheduler. Easy to setup, simple to use, yet powerful. Quickly share your dashboards with clients, stakeholders, and co-workers, so everyone knows your team's status. Free version available. Statdash let's you view your teams status in a snapshot without ever having to call, email, or chat.

by Thirdspace

(6 reviews)
ThirdSpace has three core features: Spaces, The Journey Map, and The Brain. Spaces organize interactions by topics, teams, and events similar to how physical spaces give context to communication. The Journey Map is a continuously evolving tapestry of an employees growth and development within an organization that gives the employee a clear path to the future. The Brain is a dynamic infographic of an organizations real-time connections, knowledge generation, and growth. ThirdSpaces cloud-based culture software helps create & maintain workplace culture.

by Outmarketing

(5 reviews)
Actioned is based on the principles of; * Daily actions - what are a few key things I can actually do today to make progress? (This forces prioritization and focus) * Master task list - keeping this separate from daily actions * Goals - being crystal clear on the goals you set for work and personal life * Accountability - sharing daily plans with team members to provide extra motivation to do them * Momentum - focusing on the progress being made and the actions being taken A simple tool that uses accountability and focus to help you and your team get more of the important things done.

by JungleWorks

(5 reviews)
Fugu is an all-purpose Team chat app that empowers communication, collaboration and engagement all on a single platform. Share your ideas, discuss your projects, manage attendance at a much faster rate with Fugu. It easily integrates with the third party tools for effective collaboration. Start-ups, non-profit organizations, and businesses big and small use Fugu to streamline information sharing and collaboration within their company. It can be used across all platforms-Mobile and Web All-purpose team chat app that empowers collaboration and communication at one single platform.

by Conceptboard

(4 reviews)
Conceptboard es una herramienta de colaboración virtual que aumenta la productividad y mejora la comunicación del equipo. Interactúa y habla en un espacio de trabajo infinito como si estuvieras en la misma habitación. Puedes compartir documentos e información en tiempo real. Accesible desde cualquier dispositivo y ubicación. Usa audio o video chat para hablar con equipos, clientes, proveedores y socios externos en todo el mundo. Conceptboard se integra perfectamente en los flujos de trabajo existentes y acelera la colaboración. Conceptboard es una herramienta de colaboración virtual que aumenta la productividad y mejora la comunicación del equipo.

by Botmywork

(3 reviews)
EventOnBot+ is your all in one Events, Polls and To-do list Manager inside Slack. Every channel gets its all shared events | Easily Invite workspace members, Track participants and set Reminders at all events | Schedule the Recurring Events at Once | Modify Event Response Button | Hide Event Response Buttons | Sync the Event Details to Google Calendar | Hold 1:1s meetings by adding events to a DM | Remind Button to Notify about Events Manually | Setup Polls with ease | Easy to-do lists in Slack EventOnBot+ handles team Events and Polls by automating the procedure and get rid of documents and spreadsheets, without leaving Slack.

by Solaborate

(3 reviews)
HELLO Messenger provides a secure audio & video calling, messaging and more! Together with the HELLO 2 device, Solaborate HELLO bring all communication tools and services to you and the people you need to stay productive with and get things happen! HELLO Messenger is a free and secure communication tool that allows people and teams to communicate and collaborate together.

by Roubler

(2 reviews)
Welcome to the future of shift-based workforce management. Our all-in-one software is the only platform servicing the full employment lifecycle bringing together onboarding, rostering, time & attendance and a fully integrated payroll system with an easy-to-use employee self service app. Compliance is at the heart of what we do. With in-built compliance controls, managers can roster and paying staff compliantly and have full visibility of hours worked and pay transactions. Roubler allows you to hire, onboard, roster, manage leave requests, process time & attendance and run payroll on one seamless platform.

by Walkabout Collaborative

(2 reviews)
Award-winning online workplace connecting remote teams. Seamlessly. Tired of hunting down your teammates, frustrated figuring out what text messages really mean and just overwhelmed by email and channels, it's time to move into Walkabout Workplace. It's a virtual place where you go to work every day. Everyone and everything you need is there. A remote support solution with three-dimensional online workplace display, messaging, video conferencing, and more.

by Yack Technology

(2 reviews)
Call members of your team straight from your web browser or using our mobile app. Yack.net automatically records the call and uses speech to text transcription to make a readable copy of what was said. You can replay the call from any point in the transcript or use the built in search to find topics that you have discussed and replay the relevant part of the call direct from search results. Combines automatically transcribed calls with instant messaging. Search the meeting minutes and instantly replay the call.

by Halo Communications

(2 reviews)
Halo is a platform for enterprise level clinical collaboration between nurses, doctors, and patients. Halo is a platform for enterprise level clinical collaboration between nurses, doctors, and patients.

by SAP

(2 reviews)
Ruum is a powerful, intuitive, lightweight project management and collaboration tool. It's the only productivity software fully integrated with the SAP C/4HANA suite. Use Ruum to manage teams, projects, and keep track of your and your team's progress. With Ada, Ruum's AI-powered virtual assistant, losing track of milestones and tasks is a thing of the past. You can monitor progress, generate reports, and collaborate all in one place. Collaboration and project management software at its best. Ruum is a powerful, intuitive, lightweight, AI-driven project management and collaboration tool with native SAP C/4HANA integrations.

by Zinc

(1 review)
Eighty percent of the workforce is deskless. In industries like hospitality, construction, retail, healthcare and field service, the workforce is not only mobile, they are disconnected from offices and computers 100% of the time. Zinc delivers a feature rich mobile communication platform that deskless and mobile employees embrace, with the security, compliance and administrative controls enterprises require. Zinc is the secure enterprie communication platform built for deskless and mobile workers.

by Cerri

(1 review)
Creado en el corazón de Montreal e inspirado en la precisión y el diseño suizos, Cerri es el software de gestión de proyectos empresariales que proporciona soluciones de colaboración en equipo y gestión de proyectos para mejorar el flujo de trabajo y alinear equipos. La familia de aplicaciones de productividad prioriza una experiencia de usuario intuitiva y agradable, sin sacrificar la seguridad. Implementa Cerri en la nube o a nivel local. Cerri está disponible en inglés, francés, alemán, ruso, español y turco. Cerri es el software de colaboración de proyectos empresariales que los equipos aman y en los que los administradores de TI confían. Cerri: colabora, comunica, crea.

by Derdack

(1 review)
SIGNL4 is an out-of-the-box mobile alerting SaaS and bridges the last mile from IT systems, machines and sensors to engineers, IT staff and workers in the field. Upon critical events it notifies team members through persistent mobile push, text and voice calls with acknowledgement, tracking, escalation and reporting. SIGNL4 thus provides for an up to 10x faster response to critical alerts, major incidents and urgent service requests. Reliably notifies operations teams and provides for a 10x faster response to critical alerts, major incidents and service requests

by LeChat

(1 review)
Collaboration tool that connects conversations between various teams that use different chat channels into one chatting stream. Collaboration tool that connects conversations between various teams that use different chat channels into one chatting stream.

by Our People

(1 review)
Problem with team communications? Look no further, Our People will provide exactly what you are looking for! Our People is an innovative mobile first technology that allows for small, medium, and enterprise businesses to communicate better with everyone. Our People's platform offers exclusive delivery methods that are targeted using "Smart Tags" to ensure everyone who needs to receive the message, does. Our People provides many tools to improve communication and collaboration for frontline teams Our People was designed for everyone in mind. Our People is a simple yet powerful innovative mobile first technology.

by Thales SIX GTS

(1 review)
Based on robust technologies and on the Thales savoir-faire, the Citadel Team service can support millions of users and already offers a Chatbot technology to safely integrates business applications. The application guarantees a high level of security and is in the process of elementary qualification by the ANSSI (The French National Cubersecurity Agency). Today, the Citadel community represents tens of thousands members among more than 50 companies and organizations. Citadel Team is an instant and trustworthy communication service, developped, hosted and operated by the french Group, Thales.

by Trustfuel

(0 reviews)
The platform for customer success, Trustfuel helps teams collaborate more efficiently, create advocates, and reduce churn. The platform for customer success, Trustfuel helps teams collaborate more efficiently, create advocates, and reduce churn.

by 5 POINT

(0 reviews)
projectfacts is a web-based collaboration software that provides infrastructure for communication, coordination and project management projectfacts is a web-based collaboration software that provides infrastructure for communication, coordination and project management

by Appinall

(0 reviews)
An affordable team collaboration software with features for communication and event management to support small businesses An affordable team collaboration software with features for communication and event management to support small businesses

by Synervoz

(0 reviews)
Cross-platform app that helps improve spontaneous communication and collaboration among team members. Cross-platform app that helps improve spontaneous communication and collaboration among team members.

by Toss Lab

(0 reviews)
Solución de colaboración con mensajería en tiempo real, uso compartido de archivos, búsqueda y funcionalidad de gestión de proyectos para todo el equipo. Solución de colaboración con mensajería en tiempo real, uso compartido de archivos, búsqueda y funcionalidad de gestión de proyectos para todo el equipo.

by Topicbox

(0 reviews)
Topicbox is a new team communication tool from the creators of FastMail. Designed for small businesses, associations and professional groups, Topicbox increases team productivity with: Unlimited groups to keep conversations organized; Customized email delivery options for every member to minimize distractions; Searchable, skimmable team history for a better onboarding experience. Take advantage of our free 1-month trial. No credit card required! Topicbox is a better way to do team communication, providing a central sharing platform for teams to share info and manage projects.

by Xmetryx

(0 reviews)
Strong, trusting relationships are essential for team effectiveness and individual well-being. Xmetryx Team Relationship Management tools measure peoples experiences versus their expectations. Closing gaps between experiences and expectations nurtures strong, trusting team relationships and individual engagement. Like radar for team relationships, Xmetryx gives you the quick, easy-to-use tools to identify, track, and close those gaps, and increase your team's effectiveness and well-being. Measures and tracks gaps between people's experiences and expectations to increase the cohesiveness and effectiveness of your team.

by Rotunda Software

(0 reviews)
Unison is a group communication tool that helps organizations connect and organize groups of people. Unison is a group communication tool that helps organizations connect and organize groups of people.

by Brief

(0 reviews)
A productivity app that focuses your day to achieve more. Its minimalist dashboard combines chat, video, to do lists and file sharing. A productivity app that focuses your day to achieve more. Its minimalist dashboard combines chat, video, to do lists and file sharing.

by Ercom

(0 reviews)
Cryptopass is a secure messaging application built for enterprises, featuring encrypted instant messaging, audio/video calls, on iOS and Androd. It is designed around security and privacy, and easy to deploy (SaaS mode) and operate with a friendly admin console. The professional application for secure mobile messaging and voice/video communications

by boxpeg

(0 reviews)
Online conference calling software for businesses and organizations. Online conference calling software for businesses and organizations.

by Motorola Unified Communications

(0 reviews)
A push-to-talk solution for distributed workforces that connects teams working across business networks and devices. A push-to-talk solution for distributed workforces that connects teams working across business networks and devices.

by Hitasoft Technology Solutions

(0 reviews)
Messaging app for iOS and Android that can be customized and branded to your unique business. Messaging app for iOS and Android that can be customized and branded to your unique business.

by CAMSNEL SaaS

(0 reviews)
Organize everything under one location, no need to use 4-5 apps to manage your workflow. Just signup with us, We provide you Project Management, Contacts Management, Online Files and Documents Storage, Unlimited Members, Live (Real-Time) Chat, Member Reporting with their activities, Time-Tracking, Sticky Notes & Reminders, and Many more..!! We solve your real life Business problems & Get the help you to achieve your Goal Faster. PAY AS YOU GO Organize your team and clients with project management and time tracking functionality.

by CallBoost

(0 reviews)
Interactive video conferencing made simple. A one-click, no-login, no-download link for your customers to video chat with you. Interactive video conferencing made simple. A one-click, no-login, no-download link for your customers to video chat with you.

by Timetonote

(0 reviews)
Collaborate with your team, manage projects, and keep all of your business's contacts in a shared, company wide address book. Collaborate with your team, manage projects, and keep all of your business's contacts in a shared, company wide address book.

by Toolbox Group

(0 reviews)
Raven is a mobile system integrating communications and operations into one powerful and intuitive management and reporting platform. It is one of the best management apps available for industries with companies operating across multiple locations or with many different internal functions. As an effective and flexible mobile business communication app and reporting platform, it facilitates two-way comms to get the right messages to the right people at the right time, wherever you are. Raven is a mobile system integrating communications and operations into one powerful and intuitive management and reporting platform.

by z0 Gravity

(0 reviews)
z0 Gravity is a comprehensive project management solution that allows you to easily monitor and track all your innovation projects. We offer an inclusive and custom designed project management solution with a 360 view of your business activity. Federate your employees around a common goal, track your progress in real time and share your key information with your coworkers. We host our data in France and Germany. Project and portfolio management solution tailored to your specific needs to streamline collaboration and work coordination.

by TaxCom

(0 reviews)
Professional messaging and communications software for your team. Professional messaging and communications software for your team.
Information technologie Information technologie

by Workstorm

(0 reviews)
Workstorm is the enterprise collaboration platform that gives teams the efficiency they need to do more work in less time. Built by professionals for professionals, the companys fully integrated, customizable collaboration platform combines workflow efficiency with data security. The platform combines all forms of communication including: messaging, email, video conferencing, calendar, screen sharing, and file sharing, to name a few. Workstorm provides enterprise-grade workplace collaboration technology that is available on premise or in the cloud.

by Rivier India

(0 reviews)
Rivers.IM is a team communication and collaboration app that lets you have more organized and focused conversations in your team. Top Features Loved by Teams of All Sizes: Simplicity Public and Private Topics Cubes Enable Group Collaboration Multi-Device Sync Rivers.IM empowers continuous collaboration in teams and lets you have more organized and focused conversations with your family, friends, colleagues, and teams. Free team communication and collaboration app that lets you have more organized and focused conversations in your team.

by PiPle

(0 reviews)
Mobile messaging app designed to optimize team interactions. Mobile messaging app designed to optimize team interactions.

by Whyse

(0 reviews)
Cloud solution for sharing topics, questions, and feedback between CTOs, managers, and their peers. Cloud solution for sharing topics, questions, and feedback between CTOs, managers, and their peers.
Zangi for Business is a dedicated and secure communication platform. Users are given the flexibility to add additional features and security algorithms to make it their own. Zangi for Business offers top-level security technologies to ensure full data security and even gives the ability to install the app on local servers. With this solution, user data is not copied or saved anywhere, not even on Zangis servers. Zangi for Business is a secure communication platform that offers top-level security technologies to ensure data security.

by Life Action Games

(0 reviews)
Cluetivity is an action-packed adventure experience that incorporates the best elements of a typical treasure hunt, with GPS-Geocaching, Live-Escape-Games and cool gadgets, while adding Augmented Reality (AR) technology to achieve an unforgettable experience. Players get to visit new places, solve tricky riddles, interact with virtual avatars and complete the mission. Cluetivity®'s gamification technology will assist every Partner in dealing with team build-up for families, friends and companies.