Programas de gestión de creatividades

Utiliza la página Capterra de México para encontrar el mejor Programas de gestión de creatividades para tu empresa.

¿Por qué Capterra es gratis?
Empresas como Showtime, Splash Worldwide, AWS, Hilton, Weber Grills, WeatherTech, Olly y Everyday Health han elegido a Ziflow como su estándar para la revisión y aprobación de contenido creativo. Con más de 1200 tipos de archivo compatibles, conformidad con SOC2 y funciones como flujo de trabajo automatizado, administración de versiones e integraciones con las soluciones líderes de gestión de proyectos, es la mejor opción para aquellas organizaciones que buscan la mejor solución de validaciones empresariales online. Comienza una prueba gratis hoy mismo. Descubre más sobre Ziflow Validaciones en línea de nivel empresarial para agencias y marcas. La solución ayuda a entregar proyectos creativos un 56 % más rápido que el correo electrónico o la gestión de proyectos. Descubre más sobre Ziflow
Float ha estado ayudando a los mejores equipos del mundo, lo que incluye Vice, BuzzFeed y Ogilvy, como la aplicación líder de gestión de recursos para empresas, estudios y agencias creativas. Con una interfaz intuitiva de arrastrar y soltar, tecnología ultrarrápida y colaboración en tiempo real, Float hace que la previsión y la programación de tu equipo sean simples. Intégrate con Slack, Trello y más de 1000 aplicaciones para automatizar el flujo de trabajo de tu equipo y descarga la aplicación para iOS. Comienza con una prueba gratis por 30 días. Descubre más sobre Float Aplicación líder para la gestión de recursos para empresas, estudios y agencias creativas. Con la confianza de marcas como Vice, BuzzFeed y Ogilvy. Descubre más sobre Float
Reconocida como la ganadora de los premios SIIA CODiE 2017 por la mejor solución DAM, Widen presta servicios a empresas medianas y grandes con una plataforma basada en datos, Widen Collective. Las cinco aplicaciones clave abarcan gestión de marca, administración de video y gestión de trabajo creativo y se integran con más de 30 aplicaciones, desde suites creativas hasta colaboración y etiquetado automático. Potencia tu gestión de contenido con herramientas y servicios galardonados e incomparables, a partir de 28 000 USD por año. Solicita una demostración hoy. Potencia tu contenido con una solución DAM galardonada y un servicio incomparable. A partir de 28 000 USD por año.
Workamajig Platinum is a fully integrated Creative Agency software system that includes everything from Project Management, Resource Management and Agency Management to Creative Collaboration, CRM & Sales & Time-Tracking. Workamajig began over 25 years ago as an operations and technology consulting firm to creative shops & we've been putting that expertise to use ever since. More than 3,000 creative teams rely on Workamajig every day. Workamajig - The #1 Creative Management Software. It's an all-in-one solution for agencies and in-house teams.
Celtra Creative Management Platform is a cloud-based, self-service software for managing the entire creative lifecycle of digital advertising - improving advertising effectiveness while reducing operational costs. It offers cutting-edge features for making unique brand experiences for display, video and native formats, and deploys them flawlessly across all channels and devices. The platform offers detailed data for analysis and sophisticated tools for testing and optimization to maximize ROAS. Celtra's CMP is a cloud-based, self-service software for managing the entire creative lifecycle of digital advertising.
Lucidpress is a design & brand templating platform that relieves the workload off of creative teams by empowering non-designers to create marketing materials on their own. Lockable templates allow you to protect your logo, fonts, and colors while enabling colleagues to make small design tweaks and distribute content via print or online. Say goodbye to rogue branding forever with Lucidpress -- the brand templating platform trusted by over 6 million users worldwide. Relieve your creative team's workload by empowering non-designers to create their own marketing materials using lockable templates.
Simple online time tracking and project management tools designed for the creative industry. FunctionFox is loved by small firms and Fortune 500 companies worldwide for being easy to use and the free 5-star customer service & expert advice. Easily manage and track multiple jobs, budgets & retainers, team resources, and project schedules. With on-demand, actionable reports know where you team stands, boost productivity and profitability. Start a free demo today. Simple online time tracking & project management with expert advice, loved by creative professionals worldwide. Get a free demo today.
Kontentino permite a las agencias de publicidad y sus clientes colaborar de forma continua al crear y aprobar contenidos/anuncios de redes sociales. Como resultado significativo, la calidad del contenido mejora y los errores o fallas se evitan al publicar contenidos/anuncios sociales. Es la única herramienta que soporta todos los formatos de publicación de redes sociales incluyendo fotos 360 o carruseles en vista previa en vivo. Traducir publicaciones, ver su historial de edición y gestionar su presupuesto. La herramienta de medios sociales fácil de usar para lograr un proceso de colaboración y aprobación eficaz entre las agencias y sus clientes.
inMotion is a workflow solution that helps marketing and design teams get content to market faster. With inMotion, your team has control and visibility into project progress with a single tool to: intake project requests, launch projects and allocate resources, track tasks and deadlines, collaborate on work in progress, manage the approval process, and report on key productivity metrics. We'll help you automate administrative tasks to gain back 7 hours per week for each team member. Workflow management for marketing and design teams that need improved visibility and control to get content to market faster.
Collaborative workspace that helps teams organize documents for their meetings. Collaborative workspace that helps teams organize documents for their meetings.
Screendragon es una solución líder de operaciones creativas que está diseñada para las necesidades de agencias medianas a grandes y equipos internos de agencias. Este software de fácil uso y diseño atractivo agiliza las operaciones creativas, ya que mejora la velocidad de llegada al mercado y reduce los costos. Se faculta a los equipos creativos con sesiones informativas más inteligentes, aprobaciones más rápidas, menos rondas de revisiones y una mejor gestión de recursos. Entre los clientes, se encuentran Kellogg's, Virgin Atlantic, Keurig Dr. Pepper, WPP, McCann World Group y muchos más. Solución líder de operaciones creativas que está diseñada para las necesidades de agencias medianas a grandes y equipos internos de agencias.
Creativity 365 es un conjunto integral de herramientas de creación de contención entre dispositivos, diseñado para profesionales creativos y empresariales. El paquete tiene como objetivo ayudar a las personas y los equipos a colaborar y mejorar la productividad y la eficiencia. El conjunto incluye 5 aplicaciones: Animation Desk, NoteLedge, PDF Markup, Pocket Scanner y Write-on Video, junto con almacenamiento en la nube de 1 TB de Kdan y acceso a las comunidades en línea de Kdan. *Opciones de compra en bloque y especiales disponibles para instituciones educativas y empresas. Creativity 365 aumenta la productividad con herramientas de creación de contenido digital integrales y de colaboración entre dispositivos para equipos móviles y de escritorio.
Bannerwise is the revolutionary platform where businesses can effortlessly create professional banner ads, without any coding skills - in minutes, not hours. We are making banner production simple, more effective and enjoyable. For anyone, anywhere. One platform to create, manage, host & optimize your HTML5 creatives with no required coding knowledge.
Web app combining tools for all departments and stages of film, tv and video productions and other creative media projects. Web app combining tools for all departments and stages of film, tv and video productions and other creative media projects.
Una plataforma de gestión para empresas productoras, agencias y creativos independientes con funciones para horarios de grabación, calendarios y más. Una plataforma de gestión para empresas productoras, agencias y creativos independientes con funciones para horarios de grabación, calendarios y más.
Thinkfield is the data hub for creatives where you can capture, connect and develop your ideas. Thinkfield is: a cloud storage, an infinite canvas, an overview of all related data and a place to draw connections between thoughts and information - wrapped in a simple and elegant design. Dive Zoom abstracts and simplifies your information revealing an overview of the crucial parts of your project. https://itunes.apple.com/app/thinkfield/id1233936049 An app that facilitates flexible information collection, collaboration, and idea sharing for creative projects.
Our creative management platform (CMP) simplifies complexity. It removes the mystery of digital advertising. Streamlining design, improving workflows, and optimising all creative to industry standards. It gives you complete control over ad production and distribution, saving you time and money.If you work across multiple channels, in multiple markets, and with multiple formats, our CMP does the heavy lifting. Enabling you to be at the forefront of digital advertising. Our Creative Management Platform lets you design, scale, translate and publish digital advertising campaigns, in-house.
Clean and intuitive project management app for the creative industry. Getting results, made easy. Clean and intuitive project management app for the creative industry. Getting results, made easy.
Feedback platform for creative agencies. Organizing the feedback process in a smart way for video, images, sound and pdf. Feedback platform for creative agencies. Organizing the feedback process in a smart way for video, images, sound and pdf.

Por Element Software

(0 opiniones)
Copper is a project management software product built to help creative teams manage their workflows, projects, clients, budgets, and gantt charts. One of the long standing and still the best PM tools for online teams. Designed to help commercial teams keep projects on schedule by sharing project information more effectively.

Por Thunder Industries

(0 opiniones)
Thunder's mission is to solve bad ads by enabling advertisers to achieve the right consistency, relevancy, and frequency with their messages. Thunder Experience Cloud is the first open, people-based ad server consisting of creative tools, a dynamic ad server, and an identity graph. Thunder's mission is to solve bad ad experiences and to one day, have an internet free of bad ads.
Bonzai Digital is a cloud based do it yourself creative management platform that allows you to build high impact & engaging programmatic creatives. Make digital advertising smarter, better and faster with Bonzais rich media formats & features. Deliver bigger & better across devices with our range of standard and customised high impact formats like TruSkin, ScrollX & Portal. Get complete measurement metrics with Bonzai's analytics; improving effectiveness & reducing time and cost of the campaign Cloud based do it yourself CMP that allows you to build high impact & engaging programmatic creatives.
A powerful suite of application creation tools for SharePoint and Office 365 A powerful suite of application creation tools for SharePoint and Office 365
Allows corporations and consumer brands to publish pre-release content online for viewers. Allows corporations and consumer brands to publish pre-release content online for viewers.