Herramientas de comunicación entre empleados

Las herramientas de comunicación entre empleados permiten a RR. HH. y a los equipos ejecutivos interactuar, colaborar y compartir conocimientos con toda la empresa.

¿Por qué Capterra es gratis?

Por Jostle Corporation

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Descubre Jostle, una herramienta que alinea la comunicación y facilita la conversación en todas las direcciones de una organización. ¿Por qué? El entorno laboral está más fragmentado que nunca: las personas están dispersas, hay más información y más formas de comunicarse. Trabajar juntos es caótico y difícil. Muchas herramientas prometen resolver esto, pero no lo consiguen. Su diseño se interpone en la comunicación. Encontrar información se vuelve muy complicado. y creó una herramienta diferente. Descubre más sobre Jostle Los lugares de trabajo deben ser extraordinarios. Así que esta solución hace su aporte. La plataforma People Engagement ayuda a que tus empleados se comuniquen. Descubre más sobre Jostle
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Aplicación de chat que permite el intercambio de ideas entre los miembros del equipo, la transmisión de videos y la mensajería. Descubre más sobre Workplace by Facebook Aplicación de chat que permite el intercambio de ideas entre los miembros del equipo, la transmisión de videos y la mensajería. Descubre más sobre Workplace by Facebook
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Mensajes e intercambio de archivos en tiempo real: la mensajería en tiempo real permite una toma de decisiones instantánea. Se pueden compartir archivos de cualquier formato. Canales: canales separados para equipos individuales. Los canales eliminan la necesidad de reuniones innecesarias y mantienen a todos informados. Llamadas de audio y video: los usuarios pueden iniciar una llamada de audio/video directamente desde la ventana de chat. Admite videollamadas grupales de hasta 100 participantes. Historial de chat con capacidad de búsqueda: la búsqueda avanzada te permite buscar y encontrar cualquier archivo o información. Descubre más sobre Zoho Cliq Cliq te ayuda a comunicarte, colaborar y llegar a un consenso sin complicaciones. Ponte al día con tu equipo sin importar dónde te encuentres. Descubre más sobre Zoho Cliq
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Este software está diseñado teniendo en cuenta los lugares de trabajo de hoy en día; elude el correo electrónico para involucrar verdaderamente a los empleados, estén donde estén, independientemente del dispositivo que utilicen. La galardonada plataforma SnapComms ofrece herramientas efectivas que captan la atención instantáneamente, canales visuales que dan vida a los mensajes y herramientas interactivas que fomentan la implicación de los empleados y logran un 100 % de lectura de los mensajes. Las funciones integradas aseguran que el personal vea tus mensajes en el momento correcto siempre, ya sea que busques informar o involucrar a tus empleados. Descubre más sobre SnapComms Asegúrate de que el personal vea tus mensajes en el momento correcto siempre, ya sea que busques informar o involucrar a tus empleados. Descubre más sobre SnapComms
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Bitrix24 es la principal plataforma gratuita de comunicación con empleados internos y externos que utilizan 4 millones de empresas en todo el mundo. Nube, móvil, de código abierto. Red social empresarial, grupos de trabajo, intranet, chat grupal, correo electrónico, telefonía, SMS y más. Descubre más sobre Bitrix24 Bitrix24 es la principal plataforma gratuita de comunicación con empleados que utilizan 4 millones de empresas en todo el mundo. Nube, móvil, de código abierto. Descubre más sobre Bitrix24

Por Reward Gateway

(19 opiniones)
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SmartHub es una plataforma de implicación del empleado integral para ayudar a Recursos Humanos a centralizar y promover lo que es importante para tu organización. Desde los descuentos y ventajas de los empleados líderes en el mercado hasta la recompensa y el reconocimiento, el bienestar y las comunicaciones internas, SmartHub se puede personalizar con herramientas existentes (o nuevas) para construir la implicación de los empleados. Descubre más sobre Reward Gateway SmartHub es una plataforma de implicación del empleado integral para ayudar a Recursos Humanos a centralizar y promover lo que es importante para tu organización. Descubre más sobre Reward Gateway
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Samepage es un galardonado software de colaboración creado para ayudar a los equipos a crear en conjunto documentos, compartir archivos, gestionar tareas y calendarios, dibujar diagramas y editar hojas de cálculo, entre otros, todo en tiempo real. El uso compartido seguro te ayuda a colaborar con compañeros de trabajo, contratistas, clientes, etc. El chat de grupo y las videollamadas integradas te permite ver a tu equipo y las conversaciones que ellos tienen además del contenido en el que están trabajando juntos. También se integra con cientos de aplicaciones para ayudarte a consolidar flujos de trabajo y evitar la sobrecarga de correos electrónicos. Descubre más sobre Samepage Software de colaboración diseñado para ayudar a los equipos a compartir archivos, gestionar tareas, colaborar en el contenido, comunicarse más rápido y hacer más cosas. Descubre más sobre Samepage
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Una plataforma de herramientas de comunicación para empleados segura y galardonada que facilita la participación en empresas con más de 250 empleados que trabajen fuera de la oficina. Al compartir campañas, buenas prácticas y resultados en todas las ubicaciones, los clientes logran un aumento promedio del 10 % en sus ventas desde que comienzan a utilizar Speakap. Usado por más de 350 marcas en 27 países. Entre sus clientes se encuentran los hoteles Marriott, IKEA, Saks Off Fifth y Bosch. Refuerza tu marca con tu propia aplicación gracias a las integraciones personalizadas. Speakap, con una tasa de éxito de implementación del 100 %, favorece la participación inteligente. Descubre más sobre Speakap Speakap es la plataforma segura y privada galardonada que permite el compromiso con tus empleados que no son de oficina. Descubre más sobre Speakap
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GRATIS. Glip es una aplicación de mensajería y colaboración que proporciona un espacio de trabajo para equipos único y unificado. Con Glip, tú y tu equipo podéis trabajar, comunicaros y colaborar eficazmente y más rápido que nunca. Los correos electrónicos, las discusiones dispersas y los recursos deslavazados se reducen drásticamente cuando los equipos comparten conversaciones, archivos, tareas y calendarios. Los equipos son más productivos cuando pueden usar sus dispositivos favoritos en cualquier momento y lugar, todo dentro del espacio de trabajo del equipo en Glip. Plataforma de colaboración basada en la funcionalidad de chat (video y texto) con potentes capacidades de búsqueda para un fácil descubrimiento de archivos.
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Tu equipo pierde un tercio de su tiempo con el correo electrónico. Glip, tu software colaborativo, les permite recuperar más del 30 % de su tiempo. Entonces ya no tendrás la necesidad de contratar a personas adicionales. Los correos electrónicos, las discusiones dispersas y los recursos deslavazados se reducen drásticamente cuando los equipos comparten conversaciones, archivos, tareas y calendarios. Tus equipos pueden colaborar utilizando sus dispositivos favoritos en cualquier momento y lugar; todo dentro de tu software colaborativo de equipo. Tu equipo pierde un tercio de su tiempo con el correo electrónico. Glip, tu software colaborativo, hace posible que tu equipo sea más productivo.
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Llega a todo tu personal con la solución de comunicación de equipos n.º 1. Beekeeper es una aplicación de trabajo digital premiada que conecta fuerzas de trabajo dispersas, combinando sistemas operativos y canales de comunicación interna dentro de un portal de empleados seguro e intuitivo y potentes analíticas. Beekeeper reúne a los trabajadores de primera línea con colegas en las instalaciones de distintos departamentos en tiempo real a través de dispositivos móviles o de escritorio. La primera plataforma de comunicación de empleados usada para llegar y conectar a cada individuo en una organización.
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Brosix es la solución perfecta para todo tipo de empresas que necesitan protección avanzada para la comunicación de sus empleados. La red cerrada y el cifrado P2P podrían ayudar a proteger a las empresas de los intrusos y las fugas de datos. El plan Business incluye funciones de aplicaciones y muchas funciones empresariales, como una red de equipo privado y control de funciones de usuario, entre otras. El plan Premium contiene todas las funciones de aplicaciones y funciones empresariales, además de funciones de control avanzadas para una comunicación segura. Software de mensajería instantánea segura para comunicación de empleados, que proporciona una red de equipo privada con muchas funciones de control.
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La red de implicación del empleado Bluepulse facilita la comunicación a todos los niveles de la organización. Acaba con la compartimentación y consigue que todos los empleados trabajen a una. Gracias a su función de confidencialidad, todos los empleados pueden tener un impacto cuantificable en las decisiones clave de la organización. Bluepulse hace que todos trabajen a una y participen en conversaciones sinceras y significativas.

FWI

Por Four Winds Interactive

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Con más de 6000 clientes y más de 500 000 pantallas implementadas, la plataforma de software FWI ofrece comunicaciones visuales a diario a millones de personas en aeropuertos, bancos, campus, estadios deportivos profesionales, hospitales, hoteles, casinos, universidades, fábricas y tiendas minoristas. El software de FWI es conocido por su funcionalidad avanzada (datos en tiempo real, interactividad, identificación de rutas, programación dinámica) que les permite a los clientes implementar muchos tipos de aplicaciones, en muchas pantallas, desde Con más de 6000 clientes y más de 500 000 pantallas implementadas, la plataforma FWI ofrece a diario comunicaciones visuales a millones de personas.

Por OnTimeTelecom

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Notify your employees by phone call, text message and/or email in seconds with DialMyCalls message broadcasting. Our system lets you easily send a message to a group of people in seconds. Perfect for keeping your team informed of important events & issues; everything from meeting reminders, staffing changes, and in emergency situations. See why thousands of organizations rely on DialMyCalls, try it completely free today! Record and send messages to a list of phone numbers within seconds. Used by schools, churches, and non-profits and many other groups.
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SocialChorus is the leading workforce communications platform that empowers companies to work as one. We believe a business is only as strong as its peoplethats why we built the only end-to-end solution that can reach, inform, and align every worker with their organization. Employees can feel like an important part of something greater than themselves and find meaning in a job well done. Communicators and leaders can focus on the message, while the platform ensures the content is delivered to Cloud-based solution that helps businesses streamline workforce processes with performance monitoring, content management and more.
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El software Jive, que forma parte de la familia de soluciones de experiencia del cliente Aurea, es la puerta de entrada a los activos más importantes de una organización, los conocimientos y las personas. Jive acelera la transformación digital en el entorno laboral con una solución de intranet interactiva líder en su sector que conecta personas, información e ideas para ayudar a las empresas a superar a sus competidores. Con más de 30 millones de usuarios de todos los sectores y en todo el mundo, Jive es reconocido constantemente como líder por las mejores consultoras. El software de intranet interactiva de Jive proporciona una plataforma única para que los empleados puedan colaborar sin complicaciones.
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LumApps, la intranet recomendada por Google para G Suite. Diseñada para enriquecer la experiencia de Google Cloud, LumApps es una plataforma de intranet integral que alberga todo el contenido corporativo y las herramientas empresariales en un lugar dentro de G Suite. Avalada oficialmente por Google, LumApps concentra todo lo que necesitas para trabajar: agiliza la comunicación al abrir canales sociales, aplica la función de búsqueda de Google a los materiales de la empresa y brinda información específica a cada usuario en un panel central. Simplifica la comunicación corporativa y la colaboración con una intranet social recomendada por Google.
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Simpplr es una intranet moderna para empleados que impulsa la productividad y la implicación del empleado al crear un lugar de trabajo digital inteligente, atractivo e integrado. Quita la abstracción de la comunicación del día a día, lo que posibilita de mejor modo que los equipos distribuidos se conecten, compartan y distribuyan ideas e información. Simpplr cuenta con la confianza de marcas líderes como Box, Workday, DocuSign, Eurostar y la Universidad de Columbia para conectar, involucrar y empoderar a sus empleados. Simpplr tiene su sede en Redwood City, California. Simpplr es una intranet moderna para empleados que impulsa la productividad y la implicación del empleado.

Por Super Smashing

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Modern employee communication tool, with a personalised feed for internal comms, videos, training, sharing and notifications. Blink is ideal for mobile teams and firstline workers, enabling them to connect, be informed and productive on the move. If you're looking for a better way to reach your colleagues wherever they are with relevant news, videos, posts, polls, and even application notifications, holiday booking, return to work forms, Blink is the ultimate employee app. Modern employee communication tool, with a personalised feed for internal comms, videos, training, sharing and app notifications.
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IC otorga a tus empleados las herramientas de comunión que necesitan para abrir los canales de comunicación en todos los departamentos, equipos, uno a uno y en toda la organización. Con noticias de la compañía, foros de discusión, chat en vivo, páginas de equipos y mucho más, di adiós al aislamiento y recibe un lugar de trabajo que genere confianza, aumente la moral y prospere en esta era digital. Descubre por qué la NASA, The Mayo Clinic, los White Sox de Chicago y cientos de otras organizaciones usan IC para su comunicación interna. IC otorga a tus empleados las herramientas de comunión que necesitan para abrir los canales de comunicación en toda la organización.
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Team on the Run (TOTR) is a communication platform for the digital transformation of enterprises. TOTR tracks tasks in real time, generates user defined reports, and adapts operational flow to enhance efficiency and is available on PC and on mobile. Team on the Run (TOTR) can provide an instant enterprise Communication and Collaboration solution with company directory, easy to set up user groups, multimedia functions and geolocation tracking Team on the Run is a business process communication total solution for enterprises with global network connectivity.
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La plataforma integral de intranet colaborativa y social diseñada específicamente para empresas que trabajan con G Suite de Google. La plataforma combina intranet, funciones de colaboración y comunicación y redes sociales en una herramienta unificada. Happeo ayuda a fomentar el valor de la implicación del empleado y ha sido galardonada por su facilidad de uso, sus excelentes integraciones laborales y su facilidad de implementación. Ve el video de demostración o solicita una demo en directo. Plataforma digital integral para el lugar de trabajo e intranet social, diseñada para funcionar a la perfección con G Suite de Google.
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Smarp Employee Communication App es un centro de contenido para contenido interno y externo de la organización. Smarp ayuda a los empleados a desarrollar su liderazgo y redes de pensamiento y a mantenerse al día con las novedades de su empresa y del sector al facilitarles el descubrimiento, el intercambio y la medición del impacto de contenido excelente. Las aplicaciones móviles nativas de Smarp permiten a las empresas enviar contenido directamente a los teléfonos inteligentes de sus empleados, asegurando que estos estén siempre bien informados y actualizados. La aplicación líder para la comunicación, apoyo y participación de los empleados.
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Complete Work Management Platform for companies that need to control tasks, projects and processes. Minimize busywork and maximize profitability. A time-centered task, project and workflow management solution, complete with beautiful dashboards and powerful AI enabled reports.

Por Crises Control

(13 opiniones)
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Crises Control ayuda a las organizaciones a mantener abiertas las líneas de comunicación al facilitar el envío de notificaciones a cualquier número de personas a la vez, lo que permite dar una respuesta individual inmediata con una pista de auditoría automática. Los clientes utilizan Crises Control para: Gestión de continuidad empresarial (BCM): planificación, pruebas, ejecución y revisión de los servicios de Preparación y respuesta ante emergencias (EPR), alertas de TI, alertas públicas, rastreo y seguridad de personas, seguridad de edificios o activos, servicios de comunicación masiva. Crises Control ayuda a las organizaciones a mantener abiertas las líneas de comunicación al facilitar el envío de notificaciones a una gran cantidad de personas a la vez.
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Engage employees with texting at scale. Increase response rates and employee engagement. Mass employee notifications that seamlessly transition into personalized 2-Way conversations with our unique "TrueDialog" feature. Hundreds of enterprise customers choose TrueDialog. Built for Big Business, Made Easy for Small Business. Enterprise-grade cloud-based SaaS solution. Mobile Apps. Multi-channel alert system. Robust SMS API. More Features. Half the Price. Increase Employee Engagement with SMS Texting Built for Big Business, Made Easy for Small Business. More Features. Half the Price.
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ezTalks se especializa en brindar soluciones confiables de conferencias web y videoconferencias. Ofrece software en la nube y local con potentes funciones, como video HD/audio chat, mensajería instantánea, pantalla compartida, grabación y pizarra, etc. También ofrece dispositivos de videoconferencia de alta calidad que se integran con el software y brindan una experiencia de reunión simple y definitiva. ezTalks tiene como objetivo hacer tus reuniones más fáciles y más colaborativas. ezTalks ofrece un servicio web y videoconferencia que hace que tus reuniones sean fáciles y colaborativas.
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Staffbase is an all-in-one suite for mobile-first employee communications, intranet capabilities, and employee engagement. Powerful analytics let communicators seize opportunities for truly impactful communications and quantify the results of their work to stakeholders. Staffbase connects your entire workforce and helps to get the right message to the right people, at the right time.
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Actimo offers a fully customizable employee performance and engagement app with a suite of tools to keep your workforce informed, productive, and engaged. Main features are News & Information, Training & Development, Profiles, Social Walls, Pulse Surveys, One-on-Ones - with full insights in a unified company engagement and performance dashboard. Actimo is an employee performance and engagement app with everything you need to keep your workforce informed, productive, and engaged.
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elium es una plataforma de intercambio de conocimientos que te ayuda a capturar, seleccionar y comunicarte en el lugar de trabajo digital. Es un SaaS web y una solución móvil a la vez. El objetivo es ayudar a la diseminación del conocimiento en todos los silos corporativos que guardan información, y conectar a las personas con el conocimiento. La plataforma permite una colaboración fluida, evitando la duplicación de esfuerzos, involucrando así a las comunidades, estimulando el intercambio de conocimientos y el aprendizaje colectivo. Los flujos de talento y conocimiento trascienden a la compañía y los límites geográficos. Convierte el ruido en conocimiento con elium.
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Diseñado para crear aplicaciones de voz en la nube que brinda control de llamadas, conferencias de voz, grabación de llamadas, menú de voz, entre otros/as. Diseñado para crear aplicaciones de voz en la nube que brinda control de llamadas, conferencias de voz, grabación de llamadas, menú de voz, entre otros/as.

Por Bananatag Systems

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Cloud-based integration tool that allows businesses to send engaging, social & creative communications via existing Gmail & Outlook. Cloud-based integration tool that allows businesses to send engaging, social & creative communications via existing Gmail & Outlook.

Por Morneau Shepell

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Notifica a más de 10 000 usuarios en 1 o 2 segundos. Envía las alertas a las computadoras portátiles, las computadoras de escritorio y los dispositivos móviles de los empleados. Alta visibilidad combinada con la garantía de tasa de apertura del 100 %. Integración con tu Active Directory y SSO. Integración con API. El software DeskAlerts rastrea y almacena automáticamente la actividad de las alertas con un almacenamiento centralizado que proporciona informes instantáneos sobre la recepción por parte de los usuarios. Notifica a más de 10 000 usuarios en 1 o 2 segundos. Envía las alertas a las computadoras portátiles, las computadoras de escritorio y los dispositivos móviles de los empleados.

Por BlogsterApp Ambassador

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Potencia tu marca en redes sociales con el mejor altavoz: tus empleados. Pero, ¿cómo involucrarlos en la estrategia Social Media de la marca? La respuesta es BeAmbassador, la plataforma SaaS que permite aumentar el alcance orgánico de su marca en redes sociales, atraer talento a su empresa e impulsar el Social Selling a través de las redes sociales de los empleados. BeAmbassador potencia las estrategias de Marketing, Ventas y Recursos Humanos a través de una red de embajadores de marca

Por MediaPlatform

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WebCaster es la plataforma líder de distribución de videos por la web, que ayuda a las organizaciones a producir, distribuir y monitorear ampliamente transmisiones en vivo y simulaciones en vivo a gran escala, totalmente interactivas a audiencias de tamaño ilimitado. WebCaster ha impulsado eventos en vivo internos y externos para algunas de las empresas más exitosas del mundo, lo que incluye Abbott Laboratories, Ericsson, Facebook y General Motors. Plataforma de optimización de empresas en vivo
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StaffCircle is a multi-channel internal communications platform to enhance employee engagement and create a unified company culture. Send internal communications with articles, surveys, and critical updates to reach your staff with the right message, on the right channel, at the right time. With useful features such dedicated channels, attaching tasks to important company notices, or resend notifications to anyone who hasn't read a message, you'll wonder how you ever got by without it. A multi-channel internal communications platform to enhance employee engagement and create a unified company culture.

Por Prospr At Work

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Managing employees is hard. Prospr At Work is easy. Built by people who manage people, Prospr is a SaaS-based workforce management suite for businesses with mobile, shift-based employees. Smarter Scheduling, Automated Shift Management, Communication Tools, Mobile Ticketing, Learning & Development & more, Prospr gives teams the tools to be most successful and run the best version of your business. People management, made easy. Smarter Scheduling, Communication Tools, Mobile Ticketing, Learning & Development - On-The Go.
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An employee communication and engagement mobile app platform for organizations of all sizes. An employee communication and engagement mobile app platform for organizations of all sizes.
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Groupe.io helps organizations connect their entire workforce, including non-desk workers, and boost productivity with real-time communications, built-in engagement tools, role-specific apps, automation and AI-powered assistants, while also providing managers with clear views into work progress and workplace engagement. Groupe.io is an intelligent enterprise communication and productivity platform that connects desk and non-desk workers.

Por BOAST Groupware

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BOAST Groupware is the only business software platform that offers 15 fully integrated modules, with a single sign-on, that also integrates with your current apps thus providing a comprehensive simple to use solution. BOAST modules include: expenses, training, documents, projects, ticketing/cases, asset mgmt, conference, time sheets, CRM, sales opps, custom reports, workflows, password vault, contacts and also tracks time off. BOAST just makes work easier! Let BOAST simplify your job today. An all-inclusive business operations platform built for collaboration throughout your organization with 15 fully integrated modules.

Por GuideSpark

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GuideSpark Communicate Cloud offerings include GuideSpark Communicate Cloud Platform, software that enables management, measurement, and orchestration of communication experiences that drive alignment and adoption of key programs. And, GuideSpark Communicate Journeys a templatized library of communication journeys, easily customized for content, topic, and brand, focused on key company initiatives like culture change, digital transformation, HR programs, and mergers and acquisitions. GuideSpark enables communication experiences that drive employee change and deliver positive business outcomes for key initiatives.
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Bring all of your employees together and measure performance through this employee advocacy and communications platform. Sociabble provides performance and lead tracking, gamification, content aggregation, moderation and sharing capabilities. Bring all of your employees together and measure performance through this employee advocacy and communications platform.
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Cloud or premise-based multi-modal employee communication by text, voice, and email for shift fill, punch, and absence reporting. Cloud or premise-based multi-modal employee communication by text, voice, and email for shift fill, punch, and absence reporting.

Por ARC Business Solutions

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ARC Business Solutions Inc. is an established, customer-oriented information technology solution provider with proven abilities to incorporate people, technology specialization and business aspects into value-driven solutions. ARC Business Solutions Inc. is an established, customer-oriented information technology solution provider with proven abilities to inco

Por plek.co

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Plek es una plataforma comunitaria fácil de usar, rápida, inteligente y segura, con todas las funcionalidades esenciales: noticias, perfiles, grupos, mensajes, calendarios, documentos y mensajes. Plek te ayuda a romper con los silos de información, estimulando la cooperación y el intercambio de conocimientos. Integra a las personas con Plek: miembros, socios, trabajadores independientes, voluntarios, partes interesadas, consumidores… Plek es una plataforma comunitaria de colaboración: es fácil de usar, rápida, inteligente y segura.

Por Bonpland Software

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Überblick is bringing hotel operations to the digital age: Communications Management, Task Management, Knowledge Management. Überblick is bringing hotel operations to the digital age: Communications Management, Task Management, Knowledge Management.

Por Labyrinth Solutions

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Vibe provides a modern visual communication platform for amplifying employee communications and transforming the way companies share knowledge, tell stories, and inspire their workforce. It seamlessly integrates into your digital workplace (I.e. SharePoint, Power BI, Yammer, Outlook, Google Sheets etc) and Social Media platforms (Facebook, Twitter, Instagram and LinkedIn) to automate the management of content, presented over; Large Format screens, Screensavers & Mobile Devices. Vibe is designed for organisations that recognize the need to elevate employee communications and develop their company culture.

Por Netpresenter

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Netpresenter is a global leader in employee communications software trusted by the worlds biggest organizations such as Johnson & Johnson, TNT, George Washington University Hospital, Volkswagen and Neutrogena. Our unique and award-winning platform enables organizations to not only improve employee communications, but employee safety as well. Over 5 million users worldwide use Netpresenter on a daily basis across multiple digital channels: PC, TV, and mobile. Netpresenter is a global leader in employee communications software. Our award-winning platform is used by 5 million users worldwide.

Por Dynamic Signal

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Web-based solution that provides employee communication through broadcasting, social sharing, reporting, surveys and more. Web-based solution that provides employee communication through broadcasting, social sharing, reporting, surveys and more.

Por Apptimi

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A secure team collaboration and document sharing platform. Every conversation, note, comment or document shared with your team or your customer is encrypted with a key that only you or your business has access to. A secure team collaboration and document sharing platform.

Por QDegrees Services

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SAMPARQ is a mobile application that transforms employees experience by enabling organizations to connect, communicate and engage their distributed workforce, be it desk or field employees. SAMPARQ has been developed to keep your workforce in loop & make sure they are always connected to organizations culture and vibe. SAMPARQ benefits its users to be a part of digital revolution and integrates exciting features on one platform. A mobile-app to increase coordination and communication between remote employees.

Por Starmind AG

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Starmind infuses artificial intelligence with neuroscience. Using data from over 200 sources, including corporate intranets, Slack, Microsoft Office, Jive, Microsoft Teams, and more, our self-learning algorithms create neural know-how networks that mimic how a human brain works. Through Starmind people consume and contribute knowledge and expertise, making it available in real-time anywhere in corporate environments, networks, and communities. Self-learning network algorithms allow employees to access internal company know-how in real-time.

Por ELO Digital Office USA

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Por Ricochet

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In French only: A platform that enables employees and managers to better communicate together and develop their happiness at work. In French only: A platform that enables employees and managers to better communicate together and develop their happiness at work.

Por MessageKite

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Por Visibly

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Visibly is en employee communications and engagement platform, we capture moments in the workplace, and with it, physical manifestations of culture and behaviour that can be measured for change and transformation programmes. Visibly pushes the employee advocacy agenda away from leveraging employee networks and more towards nurturing culture, engaging employees & creating a better workplace environment, so that employees advocate the brand of their own accord. Improve employee communications, engage your workforce and align your values and behaviours to drive employee advocacy.

Por AirMason

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AirMason is a simple online tool that makes it easy to build an employee handbook for your company. AirMason enables HR teams to create beautiful employee handbooks, allowing real-time updates, and easy management. The handbooks are mobile optimized, can be electronically signed, and have built-in version control for enterprise clients. AirMason is a simple online tool that makes it easy to build digital employee handbooks for your company.

Por Goalee

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Goalee is the all-in-one solution for keeping teams aligned, motivated and always performing at their best. It combines performance management and continuous employee engagement tools into a unique platform for managing objectives (OKRs), 1-on-1 and group conversations, real-time feedback, peer recognition and much more. Goalee Performance Engagement Software helps keep teams aligned, motivated and always performing at their best.

Por Thales SIX GTS

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Citadel Team is the perfect tool to eased communication within your team : direct chat, group conversation, audio conference and one-to-one call. Share any kind of files without restriction (video, photo, doc) ! The application guarantees a high level of security and is in the process of elementary qualification by The French National Cubersecurity Agency. Based on robust technologies and on the Thales savoir-faire, Citadel Team offers the best communication service for professionals. Citadel Team is an instant and trustworthy communication service, developped, hosted and operated by the french Group, Thales.

Por OuiSpoon

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Por StreetReader

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StreetReader is the first curated communications platform for executives. StreetReader is a mobile-first service that complements email and fills the gap in executive communications. StreetReader organizes and structures important communications into a single repository that executives can intuitively access anytime. StreetReader is the first curated communications platform for executives.

Por &shift

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Automate your employee communication by building engaging content, measuring performance, managing internal events and automated tasks. Automate your employee communication by building engaging content, measuring performance, and managing automated tasks.

Por Workstorm

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Workstorm is the enterprise collaboration platform that gives teams the efficiency they need to do more work in less time. Built by professionals for professionals, the companys fully integrated, customizable collaboration platform combines workflow efficiency with data security. The platform combines all forms of communication including: messaging, email, video conferencing, calendar, screen sharing, and file sharing, to name a few. Workstorm provides enterprise-grade workplace collaboration technology that is available on premise or in the cloud.

Por Proze

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Proze's award-winning SaaS Platform is in use by IC teams such as HULU, Gates Foundation, Boston Scientific and Allstate. Create highly personalized employee-email newsletters, alerts and more- where each piece of content is tailored based on role, department or interest. Embed video, podcasts, polls, quizzes and ratings. Measure communications with over 20 reports. Leverage calendars, workflow approvals and drag/drop email templates. Integrates with Active Directory and is fully GDPR compliant. SaaS IC email platform for multiple departments - with true embedded video, individualized employee personalization and deep analytics.

Por Apprise Mobile

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theEMPLOYEEapp was created by professionals with decades of communications and HR experience to address the challenges organizations face in communicating with a dispersed and deskless workforce through the use of mobile technology. theEMPLOYEEapp is a holistic internal communication and engagement solution that allows workers to have fast and easy access to the information, documents, and resources they need to succeed in their work. theEMPLOYEEapp is an internal comms and engagement solution that gives workers fast and easy access to the information they need.

Por Fan Factory

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One employee-app for internal communication, training and measurements. One employee-app for internal communication, training and measurements.

Por EmployeeChannel

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EmployeeChannel delivers the knowledge and performance of a company's HR professionals and their partners to each employee with the eas EmployeeChannel delivers the knowledge and performance of a company's HR professionals and their partners to each employee with the eas

Por Relola

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The Relola platform and supporting mobile apps provide organizations a means to capture, curate, broadcast, and manage organic content created by their groups. Stakeholders and group members instantly gain access to actionable data, user-generated content, and valuable insights. Enables groups to share geo-tagged content and collaborate on the fly - visualize impact and curate data.

Por ChartOk

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Operations & collaboration Software that makes hospitality staff communications and task management easy. Our App boosts and enhances hospitality staff collaboration and productivity. We deliver the right solution to achieve your hotel goals: Work smarter, reduce employee turnover, reduce emails, increase productivity, revenues and create a vibrant & strong company culture. Operations & collaboration Software that makes hospitality staff communications and task management easy.

Por Rafters

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Used to send SMS text messages to all workers on a construction site. You can organize the project's contacts by groups. Used to send SMS text messages to all workers on a construction site. You can organize the project's contacts by groups.

Por Xoxoday

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