94 resultados
¿Por qué es gratis Capterra?
Inserta Windward en tu aplicación para entregar los hermosos documentos que tus usuarios desean, con rapidez y facilidad. Descubre más sobre Windward Studios
Inserta Windward en tu aplicación para entregar los hermosos documentos que tus usuarios desean, con rapidez y facilidad. Descubre más sobre Windward Studios
Inserta Windward en tu aplicación para entregar los hermosos documentos que tus usuarios desean, con rapidez y facilidad....
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Automatización de redacción y gestión de tus documentos. Puedes unirte a más de 95 000 usuarios en más de 36 países, incluidos usuarios de Fortune 500 como PwC y principales firmas de abogados. Descubre más sobre Legito
Documentos inteligentes. Contratos inteligentes. Automatización de documentos. Gestión de documentos. Negociación de documentos y colaboración. Software para abogados diseñado para crear documentos receptivos que intuyen tu forma de pensar y se editan automáticamente. Automatización de documentos completamente libre de programación. Más de 95 000 usuarios en más de 36 países. El mayor cliente del mundo: PwC. Utilizado por firmas de abogados, departamentos internos de asuntos legales y adquisiciones, asesores generales, instituciones financieras (bancos, seguros, etc.), sector inmobiliario (corredores y desarrolladores), RR. HH. Descubre más sobre Legito
Documentos inteligentes. Contratos inteligentes. Automatización de documentos. Gestión de documentos. Negociación de documentos y colaboración. Software para abogados diseñado para crear documentos rec...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Free trial, starts at $29/mth. Easily create a smart document (PDF, Word, etc.), merge it with data and deliver wherever you want. Descubre más sobre Formstack Documents
No-risk free trial with unlimited testing. Plans start at $29 a month - Formstack Documents automates your document creation so you never have to copy and paste again! Automatically merge data from the cloud into a PDF, Word doc, Excel spreadsheet, or PowerPoint instantly without lifting a finger. It is simple, just set up a document (or template) in WebMerge, integrate with popular services to send your data to that document, and we'll send you a merged copy. Seamless. Automated. Easy. Descubre más sobre Formstack Documents
No-risk free trial with unlimited testing. Plans start at $29 a month - Formstack Documents automates your document creation so you never have to copy and paste again! Automatically merge data from the...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Obtén control, visibilidad y previsibilidad en tu proceso de ventas con una herramienta de gestión de contratos creada para equipos de ventas. Descubre más sobre RevvSales
Gestión de documentos todo en uno para ayudar a personas y equipos a dirigir su negocio. RevvSales es una alternativa a documentos de Google o Microsoft Word con plantillas, aprobaciones y flujos de trabajo fáciles de usar. Más de 1000 empresas confían en esta solución para la gestión de documentos. Colabora eficientemente con cada documento creado, revisado y firmado en un lugar central. Integra datos con tus sistemas de registros: contabilidad, nómina y CRM. Que puedas administrar tu negocio, un documento a la vez, es el objetivo. Descubre más sobre RevvSales
Gestión de documentos todo en uno para ayudar a personas y equipos a dirigir su negocio. RevvSales es una alternativa a documentos de Google o Microsoft Word con plantillas, aprobaciones y flujos de tr...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Transforma los procesos centrados en documentos y empodera a los usuarios de la empresa con una excelente solución de generación y automatización de documentos. Descubre más sobre Xpertdoc
El innovador e intuitivo producto de generación y automatización de documentos Xpertdoc permite simplificar, optimizar y automatizar procesos consistentes para mejorar y acelerar la creación, generación, gestión, entrega, almacenamiento y firma electrónica de documentos. Todo ello da como resultado comunicaciones mejoradas, procesos empresariales acelerados, mayor productividad y menor dependencia de TI. Además, ofrece integraciones con plataformas CRM líderes y sistemas empresariales principales, como ERP, CPQ, ECM y más. Descubre más sobre Xpertdoc
El innovador e intuitivo producto de generación y automatización de documentos Xpertdoc permite simplificar, optimizar y automatizar procesos consistentes para mejorar y acelerar la creación, generació...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Plataforma de gestión de contratos basada en la nube. Crea, firma, archiva y supervisa todos tus contratos en un solo lugar. http://www.precisely.se Descubre más sobre Precisely
Plataforma de gestión de contratos basada en la nube. Crea, firma, archiva y supervisa todos tus contratos en un solo lugar. http://www.precisely.se Descubre más sobre Precisely
Plataforma de gestión de contratos basada en la nube. Crea, firma, archiva y supervisa todos tus contratos en un solo lugar. http://www.precisely.se...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Crea documentos, propuestas, presentaciones PPT y gráficos de Excel de manera coherente con la marca. Gestiona fácilmente la marca online de forma centralizada. Descubre más sobre BrandOffice
BrandOffice, desarrollada por BrandQuantum, es una solución de software que se integra a la perfección con Microsoft Office. Permite que cada empleado de la organización cree automáticamente documentos, presentaciones de PowerPoint e informes de Excel con coherencia de marca. Así, garantiza que la marca siga siendo relevante a medida que evoluciona. Descubre más sobre BrandOffice
BrandOffice, desarrollada por BrandQuantum, es una solución de software que se integra a la perfección con Microsoft Office. Permite que cada empleado de la organización cree automáticamente documentos...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Seismic es la principal solución global de habilitación de ventas y marketing.
Seismic es la solución líder de comercialización y habilitación de ventas a nivel mundial, que mejora las tasas de cierre y ofrece ofertas más grandes para las ventas al tiempo que aumenta el impacto de marketing en el resultado final. Las grandes empresas utilizan Seismic para aumentar la productividad de las ventas a través de la distribución automática de información relevante y contenido personalizado para los representantes de cualquier interacción del comprador.
Seismic es la solución líder de comercialización y habilitación de ventas a nivel mundial, que mejora las tasas de cierre y ofrece ofertas más grandes para las ventas al tiempo que aumenta el impacto d...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
La plataforma de Nintex Workflow te permite automatizar los procesos comerciales de forma rápida y sencilla.
Nintex Workflow automatiza y mejora tanto los procesos cotidianos como los elaborados. Diseñado para usuarios de negocios y profesionales de TI por igual, Nintex Workflow transforma tus procesos comerciales al reunir a la gente, los procesos y el contenido de forma rápida, fácil y transparente.
Nintex Workflow automatiza y mejora tanto los procesos cotidianos como los elaborados. Diseñado para usuarios de negocios y profesionales de TI por igual, Nintex Workflow transforma tus procesos comerc...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Free legal documents for startups.
Free legal documents for startups.
Free legal documents for startups....
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
HotDocs es un software líder del sector que automatiza la producción de documentos para miles de organizaciones en todo el mundo.
HotDocs es el líder del mercado mundial en software de automatización de documentos, con más de un millón de usuarios finales en 11 500 organizaciones en todo el mundo. La automatización de la producción de documentos proporciona un control riguroso del contenido de los documentos, al tiempo que permite a los usuarios reducir enormemente el tiempo necesario para crear documentación crítica para el negocio, desde días y horas hasta minutos y segundos.
HotDocs es el líder del mercado mundial en software de automatización de documentos, con más de un millón de usuarios finales en 11 500 organizaciones en todo el mundo. La automatización de la producci...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Octopus te permite documentar todos los elementos de tu instancia de Salesforce.
Octopus te permite documentar todos los elementos de tu instancia de Salesforce. Obtén información sobre clases de Apex, páginas, flujos de trabajo, activadores, objetos y mucho más en un solo lugar. También puedes descargarlo como archivo PDF/Word/Excel para consultarlo en el futuro.
Octopus te permite documentar todos los elementos de tu instancia de Salesforce. Obtén información sobre clases de Apex, páginas, flujos de trabajo, activadores, objetos y mucho más en un solo lugar. T...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Convierte cualquier documento HTML a PDF de alta fidelidad en segundos.
Pdfshift.io es una potente API de conversión HTML a PDF que ofrece una alta calidad y fidelidad. Proporciona un terminal fácil de usar con un conjunto completo de funcionalidades y compatibilidad con muchos lenguajes (Node, Python y PHP) que simplifica el trabajo para facilitar todo el proceso.
Pdfshift.io es una potente API de conversión HTML a PDF que ofrece una alta calidad y fidelidad. Proporciona un terminal fácil de usar con un conjunto completo de funcionalidades y compatibilidad con m...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Document analysis solution designed to help businesses generate compliance matrices, manage bids, maintain document versions and more
Increase your PWIN rate by 9.8% and save 66.7h per proposal with VisibleThread Docs. VisibleThread gives you back control of your content by helping you analyze and optimize thousands of documents quickly and accurately. If you are shredding multiple RFPs, scanning documents for compliance or reviewing proposals for clarity and consistency, then VisibleThread can help you. Customers include Boeing, General Dynamics, Northrop Grumman and 9 of the top 15 US Govt contractors.
Increase your PWIN rate by 9.8% and save 66.7h per proposal with VisibleThread Docs. VisibleThread gives you back control of your content by helping you analyze and optimize thousands of documents qui...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
No-code document automation software to turn your frequently-used forms and template documents into intelligent web forms.
No-code document assembly software to create custom webforms that populate data into your Word or PDF documents. Two steps: 1. First, create your questionnaire (like on Typeform). 2. Load your template documents and connect the questions to your documents. Add logic jumps, conditions, calculations, and formatting specifications. Then, run your workflow or share with others to generate finalized docs. Users save 90% of drafting time. Book a live demo: www.documate.org/automation/demo/
No-code document assembly software to create custom webforms that populate data into your Word or PDF documents. Two steps: 1. First, create your questionnaire (like on Typeform). 2. Load your templa...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
An add-in to Word that uses plain keyboard text to create variables and optional text blocks for document automation.
A Word add-in for document assembly/automation. Use plain keyboard text to create variables. E.g., '[Client Name]' and '[Customer Address]'. Compose conditional and repeat text just as easily. Create complex documents via building blocks or via templates. Call in additional text (from signature blocks and certifications to entire documents) using DropDown Lists reflecting hundreds of your neatly organized clauses. Easy to learn. Easy to teach. 90-day free trial. Cloud version available.
A Word add-in for document assembly/automation. Use plain keyboard text to create variables. E.g., '[Client Name]' and '[Customer Address]'. Compose conditional and repeat text just as easily. Create c...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Stripo.email is an online drag-n-drop and HTML email builder.
Stripo enables 90,000+ users and teams of different industries to design responsive email templates fast without any HTML skills. Our compilation comprises 300+ free HTML email templates. Stripo is widely integrated with ESPs, email clients, including Mailchimp, HubSpot, Salesforce, Campaign Monitor, Constant Contact, Mailigen, Braze, GetResponse, SendGrid, eSputnik, Outlook, Gmail, etc. Stripo enables embeddable solution aka plugin. We are opened for cooperation and partnerships!
Stripo enables 90,000+ users and teams of different industries to design responsive email templates fast without any HTML skills. Our compilation comprises 300+ free HTML email templates. Stripo is w...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Crea y publica fácilmente documentación dinámica de producto.
Crea, actualiza, traduce, publica y mantén fácilmente la documentación de tu producto en una sola página. Escribe tu documento en Docsie y crea nuevas versiones y traducciones en un único lugar. Intégralo en tu sitio web con una cadena de JavaScript y ¡listo! Es así de sencillo.
Crea, actualiza, traduce, publica y mantén fácilmente la documentación de tu producto en una sola página. Escribe tu documento en Docsie y crea nuevas versiones y traducciones en un único lugar. Intégr...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Simple document automation.
Woodpecker automatically converts your documents into standardized smart-templates without ever leaving Word.
Woodpecker automatically converts your documents into standardized smart-templates without ever leaving Word....
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
AXDRAFT helps enterprises draft documents 85% faster and shorten approval time by 4-7 days. Implementation time: 1-3 weeks.
AXDRAFT is a document automation and contract management system with these key advantages: (1) On-boarding: We automate your templates for you (no DIY) and launch a functioning automated process in 1-3 weeks. (2) Flexibility: Get each feature of AXDRAFT as required to supplement your existing processes or roll-out AXDRAFT per department. We accommodate your needs. (3) AXDRAFT automates documents in any language, perfect for global use by multinational corporations.
AXDRAFT is a document automation and contract management system with these key advantages: (1) On-boarding: We automate your templates for you (no DIY) and launch a functioning automated process in 1-...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Docxpresso es un paquete de software que simplifica enormemente la generación de documentos dinámicos en un servidor web.
Docxpresso es un paquete de software que simplifica enormemente la generación de documentos dinámicos en un servidor web.
Docxpresso es un paquete de software que simplifica enormemente la generación de documentos dinámicos en un servidor web....
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
PolicyMaker helps businesses create free legal documents just by answering a few simple questions.
PolicyMaker helps businesses create free legal documents just by answering a few simple questions.
PolicyMaker helps businesses create free legal documents just by answering a few simple questions....
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
PDF SDK creates, modifies and converts PDF docs. It is a great tool for office and homework. It is easily integrated with other tools.
PDF SDK generates, modifies, views and converts PDF documents. It is a great tool for work in office or at home. You may easily integrate it with other utilities. It works in C#, VB NET, JavaScript, Python, and more languages. It supports watermarking, annotating, adding virtual signatures. It supports multimedia, form fields, checkboxes. It works with protected docs and can manage security permissions. It converts HTML to PDF, SVG to PDF, DocX to PDF etc. Documentations and support provided.
PDF SDK generates, modifies, views and converts PDF documents. It is a great tool for work in office or at home. You may easily integrate it with other utilities. It works in C#, VB NET, JavaScript, Py...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Knak is the world's only 100% self-serve email creation platform built for enterprise teams. Incredible on-brand emails - no coding.
If you're searching for an email template solution, take a moment to learn more about Knak. We are an email creation platform for large enterprise marketing teams. We enable anyone to build beautiful, on-brand emails that work with today's top marketing automation and sending platforms including Marketo, Eloqua, Salesforce Marketing Cloud, Pardot, Adobe Campaign, Gmail, Intercom and more-no coding required. Incredible, on-brand emails. Built together. Sent from anywhere.
If you're searching for an email template solution, take a moment to learn more about Knak. We are an email creation platform for large enterprise marketing teams. We enable anyone to build beautiful...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
SmartIQ is the leading forms transformation solution for enterprise customer communications
On Demand Document Generation with Intelledox! Maximise every touch point across your customer journey. Intelledox is an Enterprise Grade Customer Communication Management Platform. Perfect for producing Proposals & Quotes, Contracts & Loan Applications, Negotiated Agreements, Statements of Advice (SOA), Insurance Policies, Customer Correspondence, Financial Reports and many more complex documents. Integrated with e-Signature platforms including DocuSign. Ask for a Demo Today!
On Demand Document Generation with Intelledox! Maximise every touch point across your customer journey. Intelledox is an Enterprise Grade Customer Communication Management Platform. Perfect for produci...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Templafy mejora la uniformidad y la productividad de la marca de los documentos, presentaciones y correos electrónicos creados en grandes organizaciones empresariales.
Templafy es la forma inteligente de administrar, actualizar dinámicamente y compartir plantillas de documentos comerciales y activos de marca en toda tu organización. Es una solución que los equipos de comunicaciones y cumplimiento pueden controlar, en la que el personal de TI puede confiar y que a los empleados les encanta usar. Desde la creación de una carta de una página hasta un contrato de veinte páginas, la automatización inteligente detrás de Dynamics produce documentos de forma rápida y correcta, eliminando la necesidad de conservar un gran número de plantillas.
Templafy es la forma inteligente de administrar, actualizar dinámicamente y compartir plantillas de documentos comerciales y activos de marca en toda tu organización. Es una solución que los equipos de...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
With Docmosis you can quickly and easily add template based Document Generation and Reporting to any software application.
Developing software applications that generate documents and reports can be frustrating and expensive... Docmosis enables Software Developers and non-Developers to build better looking: Letters, Contracts, Statements, Invoices, Reports and more - FAST! Document templates can be created using the rich and well-known editors - Microsoft Word or OpenOffice - allowing Business Teams, Software Developers and End Users to collaborate easily when designing documents and reports.
Developing software applications that generate documents and reports can be frustrating and expensive... Docmosis enables Software Developers and non-Developers to build better looking: Letters, Contr...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Quickly automate and update even the most complex legal documents without programmers. That's the Contract Express difference.
Contract Express automates your legal document creation process and ensures your documents are complete and accurate every time. With its intuitive markup, compliance, and relevancy tools, Contract Express automates and simplifies the drafting process for complex legal documents without requiring IT programmers. Generate documents by filling out dynamic, web-based forms also called questionnaires created automatically from your templates. Everyone in your organization can use with ease!
Contract Express automates your legal document creation process and ensures your documents are complete and accurate every time. With its intuitive markup, compliance, and relevancy tools, Contract Exp...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Web API and drag-and-drop template editor for generating PDF documents from your software and data.
Most flexible Web API and template editor for generating PDF documents from Your software, Your data. PDF Generator API allows you easily generate transactional PDF documents and reduce the development and support costs by enabling your users to create and manage their document templates using a browser-based drag-and-drop document editor. Whether you need to create invoices, packing slips, contracts or labels, we help you easily create the document templates and generate polished documents.
Most flexible Web API and template editor for generating PDF documents from Your software, Your data. PDF Generator API allows you easily generate transactional PDF documents and reduce the development...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Provation procedure documentation software is used in 2,500 sites, including 42 of the top 50 hospitals for gastroenterology.
Designed specifically for hospitals and ambulatory surgery centers, Provation MD overcomes common documentation challenges with its structured reporting and coding to drive optimal reimbursement, compliance and quality reporting and high physician adoption. On-premise Provation MD integrates with existing EHRs and has the medical content and technology for your complete documentation needs. Provation MD is trusted in 42 of the top 50 hospitals for gastroenterology (GI) and GI surgery.
Designed specifically for hospitals and ambulatory surgery centers, Provation MD overcomes common documentation challenges with its structured reporting and coding to drive optimal reimbursement, compl...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Universal Document Viewer With Annotations & Web Scanning Integrates Seamlessly With Microsoft SharePoint And Office 365
More than a basic viewer, Fotopia Viewer is a fully-integrated system that gives users a powerful store of precision tools to allow annotations, signatures, stamps, redactions, and notes to be securely added to files without altering or impacting on the primary document. This expands the scope of SharePoints already extensive functionality repertoire by radically improving the ability to collaborate with fellow users across the working environment.
More than a basic viewer, Fotopia Viewer is a fully-integrated system that gives users a powerful store of precision tools to allow annotations, signatures, stamps, redactions, and notes to be securely...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Document generation solution that enables users to upload, convert, save, and export Word, PDF and other documents to HTML.
Instantly convert your text to HTML. Paste your text or upload and convert your Word, PDF and other documents to clean HTML. Easily remove code you dont need with two clicks. Try it now Supercharge your workflow by saving your cleanup options to a template. Export your HTML to Word or PDF. Create email signatures and with logos. Get extra options in the Visual Editor like more fonts and a spellchecker. Resize the windows to suit your needs. Save and open your files from any browser.
Instantly convert your text to HTML. Paste your text or upload and convert your Word, PDF and other documents to clean HTML. Easily remove code you dont need with two clicks. Try it now Supercharge you...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
ActiveDocs provides powerful and flexible document automation software for the world's biggest and brightest companies.
ActiveDocs is a global provider of document automation software. Our software helps large organizations with document generation and associated processes. To that end, we provide our customers with award-winning tools, resources, and training which together let them design and maintain their document automation solution internally. Template design is intuitive, taking place in Microsoft Word this makes it non-codey. Business users can work on templates without involving IT developers.
ActiveDocs is a global provider of document automation software. Our software helps large organizations with document generation and associated processes. To that end, we provide our customers with aw...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Documaker dynamically creates, manages, and delivers enterprise communications to customers and stakeholders.
Oracle Documaker is the most widely-used Enterprise Document Automation (EDA) solution. Documaker dynamically creates, manages, and delivers enterprise communications to customers and stakeholders, when and how they want them whether by print, email, text messaging, social media, or any other format. A rules-driven system, Oracle Documaker automates documents, improving communications and customer service while achieving higher levels of efficiency and reduced cost.
Oracle Documaker is the most widely-used Enterprise Document Automation (EDA) solution. Documaker dynamically creates, manages, and delivers enterprise communications to customers and stakeholders, whe...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Build advanced forms and merge data captured from any source to a custom Word Document template or PDF.
SYNTAQ is an advanced no-code online form builder and data collection tool that allows users to merge data captured from any source and merge the data into custom Word document templates or PDF's. Using SYNTAQ's powerful API you can connect to 3rd party workflow apps like Zapier and MS Flow to create simple or complex workflows. Users can access all these amazing tools from their very own custom branded portal. No longer do you need to sign up to both a form tool or document merge solution.
SYNTAQ is an advanced no-code online form builder and data collection tool that allows users to merge data captured from any source and merge the data into custom Word document templates or PDF's. Usin...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Smart template driven document creation, document automation, corporate design management and template management.
Smart template driven document creation and automation, (MS Word) document template management, Corporate Identity compliance, High volumes of document output, document creation on the go with the app and so much more. Integrate us, use us as standalone or work as partners. SmartDocuments has over 20 years experience in the document creation business.. We have offices in Germany and Sweden. We help Governments, large industries, Tech companies such as Philips and many more to work smarter.
Smart template driven document creation and automation, (MS Word) document template management, Corporate Identity compliance, High volumes of document output, document creation on the go with the app ...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
A tool for creating PDF documnets and PDF document binders used by law firms.
A tool for creating PDF documnets and PDF document binders used by law firms.
A tool for creating PDF documnets and PDF document binders used by law firms....
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Doc2 improves the document life cycle; from document creation through to eSigning and storage. The perfect solution for SME businesses.
Doc2 improves the document life cycle; from document creation through to eSigning and storage. The perfect solution for SME businesses.
Doc2 improves the document life cycle; from document creation through to eSigning and storage. The perfect solution for SME businesses....
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Document and Process Automation with LegalForms
A trusted technology portal enabling lawyers to draft documents faster and complete routine tasks quicker. Create your customized legal document in 5 minutes. Book an appointment in less than 1, E-notarize documents, and plenty more.
A trusted technology portal enabling lawyers to draft documents faster and complete routine tasks quicker. Create your customized legal document in 5 minutes. Book an appointment in less than 1, E-nota...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Visual PDF template editor and PDF filling API for developers.
Makes it easy for programmers to fill out and generate PDFs. We provide a visual PDF template editor and PDF filling API.
Makes it easy for programmers to fill out and generate PDFs. We provide a visual PDF template editor and PDF filling API....
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Improve customer communications and document processes with real-time document generation tool.
Web-based on-demand document generation tool with version control and template interpreting functionality.
Web-based on-demand document generation tool with version control and template interpreting functionality....
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Efficiently create, deliver, eSign, and store your company's forms and documents on one simple secure online platform.
Electronic signatures and document management for customized documents, including agreements, quotes and anything else. Eliminate data entry from paper forms. We help you reduce expenses and increase revenue. No up-front fee in most cases. Turn your physical filing cabinet into a digital, cloud based filing system accessible anywhere! DocuFirst creates, collects, and stores documents from your customers' information.
Electronic signatures and document management for customized documents, including agreements, quotes and anything else. Eliminate data entry from paper forms. We help you reduce expenses and increase ...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Genera, distribuye y gestiona documentos como ofertas, contratos e informes con solo pulsar un botón directamente en Salesforce.
Aumenta la productividad de tu equipo: permite que generen y distribuyan documentos como ofertas, contratos e informes con solo pulsar un botón directamente en Salesforce. Permite una reducción dramática en el trabajo rutinario y el error humano. Diseña fácilmente plantillas de documentos con diseños ingeniosos mediante la combinación de campos e imágenes. Agrega flujos de trabajo basados en condiciones para una automatización avanzada. Solución de navegador para una experiencia intuitiva de Salesforce. Sin instalación del lado del cliente y con despliegue rápido.
Aumenta la productividad de tu equipo: permite que generen y distribuyan documentos como ofertas, contratos e informes con solo pulsar un botón directamente en Salesforce. Permite una reducción dramáti...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Document templating and generation system for contracts, standard letters, and scientific proposals.
Document templating and generation system for contracts, standard letters, and scientific proposals.
Document templating and generation system for contracts, standard letters, and scientific proposals....
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Email design platform for professionals and teams. Improves email production process throughout collaboration.
Email design platform for professionals and teams. Improves email production process throughout collaboration.
Email design platform for professionals and teams. Improves email production process throughout collaboration....
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
airSlate is a no-code business automation platform offering a genuinely intuitive toolkit for businesses and citizen developers.
airSlate is the first and only holistic no-code business automation platform. It combines e-signing, contract negotiation, document generation, no-code robotic process automation and web forms into a single business automation platform. Configure and automate any business process and integrate it into multiple systems of record without writing a single line of code.
airSlate is the first and only holistic no-code business automation platform. It combines e-signing, contract negotiation, document generation, no-code robotic process automation and web forms into a s...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Docamatic is a high quality API that allows you to convert HTML to PDF, create documents from templates and capture screenshots.
Docamatic is a high quality API that allows you to convert HTML to PDF, create documents from templates (JSON to PDF), capture screenshots and generate barcodes. Create and send your documents via email from a single API call. Keep track of everything from a beautiful, user friendly dashboard. Our ready to go templates for invoices, shipping labels, packing slips and more will have you up and running in no time.
Docamatic is a high quality API that allows you to convert HTML to PDF, create documents from templates (JSON to PDF), capture screenshots and generate barcodes. Create and send your documents via emai...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Rekon

Rekon

(0 reseñas)
Rekon WorkFlow automates the preparation of lien releases, assignments. DokTrak is the comprehensive solution for document tracking.
Rekon WorkFlow software solution prepares lien releases and assignments and automatically applies the unique requirements of more than 3,600 recording offices, significantly reducing recording errors and penalties. DokTrak empowers servicers of all sizes to regain control of their loan documents and files with a single technology solution.
Rekon WorkFlow software solution prepares lien releases and assignments and automatically applies the unique requirements of more than 3,600 recording offices, significantly reducing recording errors a...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Electronic distribution of forms (invoices, POs, EFT, Payroll, Statements) and reports. Auto-attach related files and documents, too.
Liaison Messenger EDD consists of virtual print drivers at the workstations which captures the Accounting system's form/report output and the Server component that handles the workflow and electronic distribution via print, email, fax, etc.
Liaison Messenger EDD consists of virtual print drivers at the workstations which captures the Accounting system's form/report output and the Server component that handles the workflow and electronic d...
Automatiza la generación de todo tipo de documentos, desde extractos de clientes hasta documentos de políticas o correspondencia activada por eventos.
Automatiza la generación de todo tipo de documentos, desde extractos de clientes hasta documentos de políticas o correspondencia activada por eventos.
Automatiza la generación de todo tipo de documentos, desde extractos de clientes hasta documentos de políticas o correspondencia activada por eventos....
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración