Opiniones de VIZOR ServiceDesk & IT Assets

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Calificación media

  • En general
    4 /5
  • Facilidad de uso
    3 /5
  • Atención al cliente
    5 /5

Sobre VIZOR ServiceDesk & IT Assets

Seguimiento integral de problemas del servicio de asistencia para el usuario final de TI y la asistencia al cliente.

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Mostrando 1 opinión

Ludwig W.
Technology Executive
Software informático, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
  • Calificación global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    3 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 27/9/2018

"ITSM Evaluation of Vizor Helpdesk"

Comentarios: During our ITSM product evaluation this product ended up in the top-3, but eventually a different solution was chosen by our team. Anyhow a very valuable ITSM solution.

Puntos a favor: List of strong points:
Deep search and combining of search criteria. Very simple and compact user interface, not too fancy, just what it needs to be. Tree of smart drop down levels. Automatic reply by email from the system. Knowledge base for incident resolution. Possibility to link to sharepoint and oneNote. extensive list of reports.

Contras: It is not always very clear what is standard and what can be done via integration services from the Vizor company.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 27/9/2018