Opiniones de Call Tracking Pro

Por Call Tracking Pro

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Valoraciones medias

  • En general
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Atención al cliente
    5/5

Sobre Call Tracking Pro

Call tracking and analytics software that helps you configure inbound phone calls.

Descubre más sobre Call Tracking Pro

Mostrando 5 opiniones de %{reviews_total}

Summit G.
SEO Manager
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/2/2018

"Their system is amazing and has made my marketing efforts tracking very simple."

Comentarios: Few of the many benefits I received from using Call Tracking Pro system is Automatic Invoicing, Call Spam Filtering, Professional Voice Over, Professional Messaging Tree, Optional Location Routing, Advanced Call Whisper etc.

Puntos a favor: Automatic invoicing and call whisper. It makes it very easier for marketing businesses to track phone calls and invoice their clients.

Contras: They currently do no integrate with QuickBooks or FreshBooks. However, it says coming soon on their website.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/2/2018
Qing Z.
Software Developer
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 19/2/2018

"Easy to setup"

Puntos a favor: Call Tracking Pro is super easy to set up. First, it works well as a customer services. It can redirect phone call to a specific number and redirect phone calls to multiple phone calls at same time. Second, it helps you analyze ads

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 19/2/2018
Jordan B.
SEO Engineer
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 16/2/2018

"I use call tracking for client work and this has been the best value so far."

Comentarios: Well designed interface, easy to use and provides value.

Puntos a favor: Easy to use, friendly interface, it works, and it's affordable. The support system has been pretty solid thus far also. My clients have been happy with using it.

Contras: I would like an integrated on-hold messaging option. A dashboard to upload a custom audio production that plays back to callers that have been placed on hold.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 16/2/2018
Usuario verificado
Web Designer
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 15/2/2018

"Wonderful experience! "

Comentarios: Increased business and a more organized business!

Puntos a favor: For such a low cost it is a quality software that improved my business! The customer support is very friendly and quick to respond!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 15/2/2018
Usuario verificado
Marketing Associate
Comercio minorista, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 15/2/2018

"Excellent tracking system. Enables us to optimize each of our marketing channels. "

Comentarios: We are able to attribute phone conversions to distinct marketing channels, which has enabled us to optimize all of our marketing efforts.

Puntos a favor: A very cost effective system for attributing phone conversions to the responsible marketing channel. Excellent customer service.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 15/2/2018