Opiniones de Edzo

Sobre Edzo

Edzo is an interactive and fun application that manages communication with your frontline teams and increases their productivity.

Descubre más sobre Edzo

Puntos a favor:

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Contras:

No disponible

Valoraciones de Edzo

Evaluación media

Facilidad de uso
4.3
Atención al cliente
4.9
Funcionalidades
4.1
Relación calidad-precio
4.6

Probabilidad de recomendación

8.9/10

Edzo tiene una valoración global de 4.5 estrellas sobre 5 según las 8 opiniones de usuarios de Capterra.

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Musliah
Musliah
Human Resources Executive en Malasia
Usuario de Linkedin verificado
Educación superior, 5,001-10,000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Edzo review from me

5.0 hace 3 meses

Comentarios: Overall, we are pleased and have used it multiple times. It may come in handy in the future. Grab the opportunity.

Puntos a favor:

Excellent for building patterns for documents and presentations. Client monitoring is simple, and procedures allow marketing and development teams to produce and maintain documentation.

Contras:

Although the support team personnel are pretty friendly, the company's technical assistance is poor since it takes a long time to answer queries. I've had issues importing a doc to transmit since the software becomes bulkier, maybe given the size of such content.

Yasemin
Digital Marketing Executive en Turquía
Software informático, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Excellent for Team communication

5.0 hace 5 meses

Puntos a favor:

Edzo is a complete solution for team communication with its great automation tools.

Contras:

Mobile applications' performans needs to be improved.

Jérémy
Coordinateur de Zone en Francia
Comercio minorista, 1,001-5,000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Bon produit

3.0 hace 8 meses

Puntos a favor:

Réactivité des rapports et des alertes

Contras:

Pas de points de faiblesses à ma connaissance.

Julien
Coordinateur de zone en Alemania
Comercio minorista, 1,001-5,000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Edzo expérience

5.0 hace 8 meses

Puntos a favor:

Simple de prise en main et mises à jours des données rapides

Contras:

L export Excel web pas très ergonomique ->besoin de le copier sur une feuille Excel pour activer les filtres à ma convenance

gouala
coordinateur de zone en Francia
Comercio minorista, 1,001-5,000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

BD centre provence languedoc

5.0 hace 8 meses

Comentarios: Traçabilité, suivi application des process interne,

Puntos a favor:

La fluidité dans sa manipulation . Très claire

Contras:

RAS s'adapte tres bien à notre corps de métier et nos attentes

Florencio
Responsable de Zone en Francia
Comercio mayorista, 5,001-10,000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Edzo

4.0 hace 10 meses

Comentarios: Trés bon SAV

Puntos a favor:

la simplicité d'utilisation sur n'importe quel support ( tablette, tel , ordi...)

Contras:

Bien que simple d'utilisation, il faut une période d'apprentissage au préalable

Aurèle
Coordinateur de Zone en Francia
Automoción, 1,001-5,000 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Good application

5.0 hace 10 meses

Comentarios: Edzo is a useful application for our organization. Customer service is great. Ergonomics need to be improved. But once you understand how it works, it's simple. Good application

Puntos a favor:

Customer support: responsive and efficient Easy to access Easy to use

Contras:

Ergonomics to improve Ease of finding Analysis dashboard to improve

Anne
Présidente en Francia
Consultoría de gestión, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la reseña

Une application intelligente et conviviale pour aider le management à distance

4.0 el año pasado

Puntos a favor:

L'intelligence artificielle qui permet l'adaptation des contenus à l'utilisateur final. La capacité du logiciel à rendre les formations ludiques et conversationnelles la possibilité pour l'utilisateur d'interagir avec le logiciel

Contras:

La non connexion automatique du logiciel avec l'ERP de l'entreprise