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Opiniones de Cisco Jabber

Sobre Cisco Jabber

Herramienta de conferencias web que ayuda a las empresas con mensajería instantánea, llamadas de voz y video, mensajería de voz, uso compartido de escritorio y conferencias.

Descubre más sobre Cisco Jabber

Puntos a favor:

As someone who often works out and about in the community this software is incredibly convenient and helpful.

Contras:

Losing ground due to lack of strong features provided by other vendors.

Valoraciones de Cisco Jabber

Evaluación media

Facilidad de uso
4.4
Atención al cliente
4.2
Funcionalidades
4.1
Relación calidad-precio
4.1

Probabilidad de recomendación

7.9/ 10

Cisco Jabber tiene una valoración global de 4.3 estrellas sobre 5 según las 1,336 opiniones de usuarios de Capterra.

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Filtrar opiniones (1,336)

Chris
Chris
Assistant Director of Housing and Residence Life for Marketing and Communications and Technology
Usuario de Linkedin verificado
Educación superior, 1,001-5,000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Taking my office phone on the go!

4.0 hace 3 años
Los subtítulos en español están disponibles en el reproductor de video
Christian
Vendedor en Perú
Usuario de Linkedin verificado
Servicios para el consumidor, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Facil video y audio

4.0 el año pasado

Comentarios: Es seguro y privado y muy profesionalizado rapido y efectivo son atentos en los mensajes y les gustan que el cliente este satisfecho

Puntos a favor:

Me ha gustado su forma de aplicar su tratamiento personalizado su seguridad y privacidad

Contras:

Lo que no me ha gustado es su forma de promocionarse y porque no es tan difundida

Vielka
Vielka
Estudiante en República Dominicana
Usuario de Linkedin verificado
Desarrollo de programas, 1,001-5,000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Es una gran competencia, pero puede mejorar

5.0 el año pasado

Comentarios: En lo general es bastante buena, la recomiendo.

Puntos a favor:

Me encanta que no haya la necesidad de tener un teléfono ya que puedes llamar desde la computadora y conectar todo (teléfono, tablet, etc.) Puedo presentar pantalla y proceder con mi trabajo sin problemas.

Contras:

Que se tiende a frizzar bastante o que aveces se escucha la llamada y no aparece la notificación.

Jhon
QA Analyst en Colombia
Bienes de consumo, 501-1,000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Una buena herramienta para reuniones virtuales.

4.0 hace 2 años

Puntos a favor:

facil de usar y con una interfaz agradable.

Contras:

Algunas herramientas de videoconferencia no funcionan bien.

Fernando
Administrador Sistemas en España
Tecnología y servicios de la información, 10,000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Es un producto mejorable

3.0 hace 2 años

Comentarios: En general no es muy buena, salvo en el chat, envío de ficheros y captura de pantalla

Puntos a favor:

Que no consume muchos recursos y para el chat da buen resultado

Contras:

Compartir pantalla y videoconferencia. Tampoco te permite responder a las preguntas y adjuntar las respuestas como en el whatsapp

Raquel
Asistente Comercial en Argentina
Banca, 1,001-5,000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Comunícate con tus clientes desde dónde quieras!!

4.0 hace 2 años

Comentarios: En época de pandemia me resultó muy práctico poder atender a mis clientes y asistirlos desde mi celular notebook sin gastar mi saldo. La comunicacion es limpia como cuando me comunico desde mi trabajo. Es bueno contar con este sistema porque también da la posibilidad de comprar licencias para grabar las comunicaciones

Puntos a favor:

Es súper práctico poder llamar a mis clientes desde mi casa, o la calle sin gastar mi saldo porque uso las línea de mi trabajo.

Contras:

Hay que tener asignado un interno y si usas líneas rotativas o conmutador a veces se complica la configuración

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Tecnología y servicios de la información, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Colaboración Jabber

4.0 hace 3 años

Comentarios: En términos generales tengo una grata experiencia haciendo uso de esta tecnología, se me hizo bastante estable y con buenas prestaciones.

Puntos a favor:

Ocupabamos Jabber con la integración de la telefonía IP, la comunicación era muy buena, la experiencia de llamada era excelente.

Contras:

No es una solución de Comunicación unificada que sea económica.

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Telecomunicaciones, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Quedo algo viejo pero Jabber es una buena opcion

3.0 hace 2 años

Puntos a favor:

Su facilidad para hacer llamadas y chatear con colegas

Contras:

Quedo algo viejo en comparacion con la competencia

Beatriz
Credit Risk Anslyst en España
Automoción, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

cisco jabber

5.0 hace 2 años

Comentarios: Nos ayuda hacer reportes y que los empleados de atención al cliente pueden atender las llamadas correctamente

Puntos a favor:

La facilidad a la hora de aprender a usarlo y porque muestra datos relevantes sobre las llamadas

Contras:

Suelen haber algunas incidencias mensuales

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Comercio minorista, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña
Fuente: GetApp

Jabber

5.0 hace 4 años

Comentarios: La usaba en la comunicación diaria en otra empresa en la que colaboré

Puntos a favor:

La usé poco, pero lo que me gustaba es la cantidad de funcionalidades que tenía que permitían trabajar eficientemente el día a día

Contras:

Es muy poco popular en el mercado de las aplicaciones de este tipo y me costo un poco entenderla pero al hacerlo todo estuvo excelente

Maria Fernanda
Analista en México
Software informático, 1,001-5,000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Excelente software

5.0 hace 3 años

Puntos a favor:

Me ha gustado la manera en la que se puede aprender en los módulos referente a las actividades que puedes desempeñar

Contras:

No he tenido un problema con la plataforma sin embargo a veces el tiempo que te pone para hacer algunas actividades

Victoria
Victoria
Corporate Communications Coordinator en Argentina
Usuario de Linkedin verificado
Edición, 10,000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

No distance can stop web conferencing and team messaging

5.0 el año pasado

Comentarios: Well designed and aimed at bringing the change. I have experienced the best.

Puntos a favor:

This tool has really cultivated for a collaborative environment. It's presence is felt across all the departments through the unifying web conferences we hold every week. Everyone is appreciated and given the opportunity to air their ideas on such meetings. When mass messaging is needed, this software serves as the best platform for that. It is a holistic software with great vision to bring the change.

Contras:

With the instant team messaging both voice and video calls, I feel that this software serves it's purpose to satisfaction.

Nathalie
Licensed Insurance Agent en EE. UU.
Seguros, 10,000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Your Small Business Needs This To Run Like A Medium-Sized Enterprise

5.0 hace 10 meses

Puntos a favor:

My favorite feature about Jabber is how it connects to our CRM and phone systems. Whenever a customer calls in from a phone number saved on their account, their account auto-populates for us in our CRM & we're instantly able to service the customer's needs.

Contras:

Nothing. I honestly think every business needs this.

Athina
Product Development Manager en Luxemburgo
Bienes de consumo, 10,000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Would never recommend

2.0 el año pasado

Comentarios: My overall experience with Cisco Jabber can be described as frustrating. The platform has the potential to but it does not live up to expectations. The platform's interface is clunky and non-intuitive, making it challenging to navigate through its various features. Messaging and real-time notifications frequently suffer from delays and failures, and collaboration tools, such as screen sharing and file sharing get too many glitches. File sharing is slow and and most important of all, video conferencing suffers from really poor video quality, dropping calls, and audio-video synch issues.

Puntos a favor:

It can have potential. In theory it offers a comprehensive suite of communication and collaboration tools that can be valuable for businesses seeking to streamline their operations and enhance remote work capabilities. Customer service is not too bad either.

Contras:

It just feels old. It suffers from plenty of issues, from unreliable messaging & notifications to a simply bad user interface. Too many glitches/crashes for a tool that should be making your work-life balance better.

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Servicios financieros, 5,001-10,000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Great for Audio, not much else

4.0 el año pasado

Comentarios: Cisco was easy to log into and to connect with work colleagues, the audio came through great. Didn’t really use the video features

Puntos a favor:

Cisco was used for our joint audio calls within our workforce, seemed to work relatively well.

Contras:

The video services didn’t work quite as well as advertised

Debra
Debra
Director en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Educación superior, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Jabbing with Jabber

4.0 el año pasado

Comentarios: Overall Jabber has been a great add-on to keep up with business while away from my desk. Definitely worth a test run to anyone who doesn't want to sit and wait for calls, etc...

Puntos a favor:

Jabber is useful when out of the office, whether on or off-site. Works about 90% of the time when off-site.

Contras:

Sometimes inconsistent, even when on-site with local wifi but could be an internal issue - yet to be resolved.

Darren
Systems Administrator en EE. UU.
Fabricación de productos eléctricos/electrónicos, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Cisco Jabber Solution

4.0 hace 8 meses

Comentarios: Cisco Jabber was very useful to all of our employees

Puntos a favor:

The options to talk to other employees via the app

Contras:

we had to have the cisco servers for it to work

Chad
Production Partner en EE. UU.
Propiedad inmobiliaria, 1,001-5,000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Cisco Jabber Review

4.0 hace 9 meses

Puntos a favor:

Integration across the company with internal messaging.

Contras:

It lags sometimes which makes things difficult with speed and productivity.

Trayton
Technical analyst en EE. UU.
Hospital y atención sanitaria, 5,001-10,000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Jabber review

4.0 hace 5 meses

Comentarios: Overall positive experience with jabber. I have not had any dropped calls or anything like that.

Puntos a favor:

The ability to have a work phone without the need for a physical device.

Contras:

Sometime the software doesn’t want tot load and requires multiple force close to get working.

Virginia
Security Specialist en Italia
Tecnología y servicios de la información, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Very simple and basic, focus on chat collaboration

3.0 hace 11 meses

Puntos a favor:

Cisco Jabber is very easy to use and intuitive, very simple so you can immediately chat and see the status of other users.

Contras:

It is very basic, both in layout and in usage. There is no the opportunity of inserting images in the chat (e.g. print screen) or smiles or whatever. Also, I don't like that much the fact that you cannot see the previous chat maybe in other days since the data and the message are not saved.

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Tecnología y servicios de la información, 10,000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

One of the best for Cisco soft phone call

4.0 el año pasado

Puntos a favor:

Call quality and the feature to login into Jabber also voicemail

Contras:

Software will be hing most of the time and quite slow application

Raine Leonard
Agent en EE. UU.
Servicios para el consumidor, 501-1,000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Cisco Jabber Review

5.0 el año pasado

Puntos a favor:

The thing that I really like about Jabber is it's utilization for calls

Contras:

The thing that I least like about Jabber is the button placement

Juliette
Curator en Francia
Arte y artesanía, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Useful tool

4.0 el año pasado

Comentarios: My overall experience with Cisco was overall fine. The tool is super useful especially for companies on the bigger side. It makes chatting with anyone easy and fast.

Puntos a favor:

I used Cisco Jabber when I was working at a big company. It is a quite useful tool that allows you to communicate instantly to other colleagues from around the world.

Contras:

I feel like Cisco’s design could have been a bit more intuitive for users - however, nothing bad, it takes a day to figure it out and become familiar with it.

Amanda
owner en EE. UU.
Marketing y publicidad, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

great features and accessibility

4.0 hace 2 años

Comentarios: My overall experience with Cisco Jabber has been pretty good. I dont use all the options available so my opinion is only based on one aspect

Puntos a favor:

I love the sound quality and array of features available. Really is a one stop for all your communication needs

Contras:

I found it a little difficult to set up.

N
Accountant en EE. UU.
Administración educativa, 501-1,000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Cisco Jabber

4.0 el año pasado

Comentarios: Pretty good. I would use it again if I had to work off site.

Puntos a favor:

Ease of use, able to view company directory, minimal training, we could hit the ground running. Using Jabber to call out without using my personal phone number was very important for us. I was also able to differentiate calls on my cell phone - the ring tone was helpful in letting me know if it was my personal phone call versus a work call.

Contras:

Connectivity issues. Sometimes calls would drop. The Jabber calls show up in my call history on my personal cell phone. I'd prefer to keep work call history separate from my personal call history.

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Telecomunicaciones, 10,000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

network technical suuport engineer

5.0 hace 2 años

Comentarios: So far, my first time i use jabber i felt surprised that there is a technology. i cannot imagine how i will miss this technology if i moved to other cooperate that didn't used this technology.

Puntos a favor:

my admiring regarding this application how i can communicate with people from my IP phone ( internet based ) to landlines, and mobile networks line with smooth and high quality calls

Contras:

as i work on an operation field, sometimes i need to do an instant calls as quickly as possible. sometimes i feel that it took much time on opening and to be ready to use.