Opiniones de SAS Customer Intelligence 360

Sobre SAS Customer Intelligence 360

SAS Customer Intelligence uses analytically driven contextual personalization to help marketers elevate the customer experience.

Descubre más sobre SAS Customer Intelligence 360

Puntos a favor:

No disponible

Contras:

No disponible

Valoraciones de SAS Customer Intelligence 360

Evaluación media

Facilidad de uso
4.5
Atención al cliente
4.0
Funcionalidades
4.5
Relación calidad-precio
5.0

Probabilidad de recomendación

9/10

SAS Customer Intelligence 360 tiene una valoración global de 4.5 estrellas sobre 5 según las 2 opiniones de usuarios de Capterra.

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Usuario verificado
CEO en Côte d’Ivoire
Usuario de Linkedin verificado
Software informático, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

best company for optimize your marketing

5.0 hace 3 meses

Comentarios: the overall experience with SAS Customer Intelligence 360 is very incredible and it's very productive for the entreprises

Puntos a favor:

if you search a companie for optimize and ameliorate the marketing of your entreprise , choose this company

Contras:

the price is very too expensive , try to review your price

Seddik
Data Analyst en Túnez
Software informático, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña
Fuente: SoftwareAdvice

SAS Customer Intelligence

4.0 hace 5 años

Puntos a favor:

•Open data model •Dynamic data collection •Post-data-collection contextualization •Anonymous behavior capture •Predictive models, forecasting and goal-seeking routines •Dynamic content placement

Contras:

Pricy for medium and small firms. Tough to learn. Not user friendly. Can have better visualizations.