¿Qué es Apptivo?

Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to tools to gain a 360 view of your customer. Our CRM includes lead management, an opportunity pipeline with intuitive dashboards, and flexible workflow tools including marketing automation. Everything is completely accessible from your Android or iOS device and integrated with Office365 & G Suite.

¿Quién usa Apptivo?

We serve businesses of all shapes and sizes. From independent consultants to billion dollar enterprises, Apptivo offers over 60 business apps that are highly configurable for most types of companies.

¿Dónde se puede implementar Apptivo?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Sobre el proveedor

  • Apptivo
  • Ubicado en Fremont, EE. UU.
  • Fundada en 2018
  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Australia, Brasil, Canadá, China y otros 5

Idiomas

inglés

Sobre el proveedor

  • Apptivo
  • Ubicado en Fremont, EE. UU.
  • Fundada en 2018
  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Australia, Brasil, Canadá, China y otros 5

Idiomas

inglés

Imágenes y vídeos de Apptivo

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Vídeo de Apptivo
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Comparar el precio de Apptivo con productos similares

Apptivo

USD 8.00/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
N/D
Versión gratuita
Prueba gratis
USD 20.00/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
USD 50.00/mes
Versión gratuita
Prueba gratis

Funciones de Apptivo

  • Acceso móvil
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento de documentos
  • Automatización de marketing
  • Base de datos de clientes
  • Base de datos de contactos
  • Búsqueda/filtro
  • CRM
  • Campos personalizables
  • Captura de clientes potenciales
  • Comunicación multicanal
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Cualificación de leads
  • Enrutamiento automatizado
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de campañas
  • Gestión de clientes
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de contactos
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de la base de conocimiento
  • Gestión de la comunicación
  • Gestión de oportunidades
  • Gestión de tareas
  • Gestión de tickets
  • Gestión de tickets de soporte
  • Gestión del conocimiento
  • Gestión del pipeline
  • Gestión del pipeline de ventas
  • Gestión del territorio
  • Historial de cliente
  • Importación y exportación de datos
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Marketing por correo electrónico
  • Modelos personalizables
  • Panel de actividades
  • Para dispositivos iPad
  • Para startups
  • Portal de autoservicio
  • Presupuestos y estimaciones
  • Segmentación
  • Segmentación de clientes potenciales
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de interacciones
  • Seguimiento de recomendaciones
  • Sistema de calendarios o recordatorios

Alternativas a Apptivo

monday.com es un sistema operativo de trabajo en la nube en el que los equipos dirigen sus proyectos y trabajos diarios, ya sea en la oficina, desde casa o en cualquier lugar. Descubre más sobre monday.com
Salesforce CPQ automatiza las cotizaciones de ventas, lo que permite a las empresas configurar el producto, fijar el precio adecuadamente, generar cotizaciones y administrar pedidos.
Agile CRM es un paquete completo de ventas, marketing y servicios diseñado para permitir a las PYME vender y comercializar como las Fortune 500.
HubSpot es un sistema de marketing de atracción en Internet que ayuda a las empresas a encontrarse en línea y generar más clientes potenciales.
Act! incluye gestión dinámica de ventas y una potente automatización de marketing. Es el paquete definitivo de herramientas para pymes.
Enfócate en las relaciones, no en los registros con ProsperWorks y Google. El único CRM creado, utilizado y recomendado por Google.
Capsule es el CRM en línea simple e inteligente. Cuenta gratuita disponible para hasta 2 usuarios o cuentas pagas a partir de 12 dólares al mes. Descubre más sobre Capsule
Sistema de CRM de ventas diseñado para maximizar los ingresos. Herramienta de habilitación de ventas con enfoque en la gestión de canal, procesos de ventas y analíticas.
Freshsales es un software completo de CRM y administración de clientes potenciales para equipos de ventas de alta velocidad. Descubre más sobre Freshsales
Freshdesk es un software de servicio al cliente fácil de usar que ayuda a más de 40 000 empresas en todo el mundo a crear muy buenas experiencias para los clientes.
Ofrece seguimiento de correo electrónico, búsqueda de bases de datos de clientes potenciales, intercambio de presentaciones en tiempo real y marcador automático con grabación y registro de llamadas.
Programación y calendario en línea, intercambio de documentos y fotos en línea, órdenes de cambio en línea y aprobaciones de selección.
Sugar ayuda a los equipos de ventas, marketing y servicios a alcanzar todo su potencial en todo lo que hagan.

Opinones de Apptivo

Evaluación media

En general
4.4
Facilidad de uso
4.2
Atención al cliente
4.7
Funcionalidades
4.3
Relación calidad-precio
4.7

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

Encontrar opiniones por puntuación

5
56%
4
35%
3
7%
2
1%
1
1%
Marisela E.
Marisela E.
EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña
Fuente: GetApp

Customer Support is very Responsive

5 hace 5 años

Comentarios: Our business started Apptivo when we were quite small, and there were several issues with the program when we first began using them. The support at Apptivo is awesome, every time that we have a difficulty using any of the programs feature, they have gotten back to us within hours or sometimes days. The recent issue with using their Ledger App took a bit longer to resolve but we enthusiastically appreciate their dedication to resolving the issues, and how thoroughly they did resolve it. The features we use most often include: Emailing Invoices and Estimates, keeping track of our Finances with their Ledger App, and keeping track of correspondence with Clients. There are some many other features to the program including tracking Inventory, tracking Accounts with Suppliers, and creating Projects with clients/collaborations with other professionals just to name a few. I will continue to use and support the Apptivo program. They continue to grow and offer more features, clearer and efficient options for tracking the growth of our business as it continues to grow!

Puntos a favor:

Easy to use features - Sending out invoices - Receiving payments and notifications - Receving Emails and Client feedback - Tracking client info - Reviewing, Updating, and tracking Inventory and Accounts Payables. There are many other features but these we use in general.

Contras:

Some errors with Invoices through paypal that require the client to input the info more than once, especially when there is Updates to the program. This has happened on some occasions, but is no longer an issue that we experience.

Sunil K.
Sunil K.
Manager en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Bienes de consumo, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Decent Suite of Productivity Apps

4 hace 2 años

Comentarios: I would give this 4 out of 5. I love the fact that it is offered for FREE for up to 3 users so great for small start up companies. There are tons of apps you can add and customize per your needs.

Puntos a favor:

One stop shop for many productivity apps such as supply chain, CRM, HR, Accounting etc. Customer service are always available via chat and very helpful. They will even do screen share and troubleshoot the issues.

Contras:

Some of the templates such as purchase order, packing slip are hard to customize. Some of the fields do not display consistently.

Zita K.
Business Manager en RU
Propiedad inmobiliaria comercial, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Apptivo - new course of business

4 hace 2 meses

Comentarios: After having been using Apptivo for a couple of months now, we can see that we made a good decision choosing Apptivo. The user team loves it and we are still exploring new ways to use it in its full potential.
It is packed with lots of brilliant solutions.

Puntos a favor:

Apptivo is a great system, it so simple and intuitive from a user perspective that only basic training is enough to start working in it. It is great that we could customise the fields and we could build it to mirror our process map perfectly.

Contras:

I think, Apptivo has a certain system logic and it wasn't explained to us very well in the training materials. so when we started to build the system we made some big learning curves that would have been avoidable. There are lot's of training materials available but it's a pain to find answer to our questions when trouble shooting. Help line chat very handy though.

Carlos V.
Managing Partner en EE. UU.
Consultoría de gestión, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

To Basic and Not Ready

1 hace 2 meses

Comentarios: Not good. I will find another CRM solution.

Puntos a favor:

Dirt simple and cheap to see up and use.

Contras:

The eMail lacks basic features, like Smart Folders, Spam filters, etc. You cannot send .ics files as attachments because of "security." The eMail app on iPhone rarely works well. Then the Newsletter app for campaigns also has a lot of problems. It does not always save your changes.

Rachael G.
VP/General Mgr en EE. UU.
Hospital y atención sanitaria, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Intuitive Software with Good Customer Service

5 la semana pasada Nuevo

Comentarios: Apptivo allows us to utilize and provide reporting (snapshots of our progress) easily within one application.

Puntos a favor:

Our implementation specialist who helped us set everything up was great. Really like the in-depth customization options as well.

Contras:

Would love to see a mapping tool to use when scheduling appointments for customers close to one another.