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¿Qué es monday sales CRM?
Perfecto para empresas pequeñas y medianas, monday sales CRM es un CRM totalmente personalizable y sin código desarrollado dentro del sistema operativo de trabajo monday.com. Este CRM fácil de usar se encarga de todos los procesos de ventas y de la comunicación con el cliente en un solo lugar. Desde captación de leads hasta gestión de información de contacto, seguimiento de oportunidades de venta o colaboración entre departamentos, monday sales CRM te permite gestionar todo. Puedes usar las automatizaciones integradas o crear las tuyas fácilmente para optimizar el trabajo manual y dedicar más tiempo a las ventas.
¿Quién usa monday sales CRM?
Es perfecto para propietarios de empresas pequeñas, gerentes y equipos de ventas de todas las industrias en todo el mundo. Es muy útil para los gestores de cuenta y de éxito del cliente que gestionan las relaciones posventa con clientes.
¿Dónde se puede implementar monday sales CRM?
Sobre el proveedor
- monday.com
- Ubicado en Tel Aviv, Israel
- Fundada en 2014
Asistencia de monday sales CRM
- Asistencia 24/7
- Chat
precios de monday sales CRM
Precio inicial:
- Sí, ofrece una prueba gratuita
- Sí, ofrece una versión gratuita
monday sales CRM dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis. La versión de pago de monday sales CRM está disponible a partir de USD 10.00/mes.
Planes de precios consigue una prueba gratuitaSobre el proveedor
- monday.com
- Ubicado en Tel Aviv, Israel
- Fundada en 2014
Asistencia de monday sales CRM
- Asistencia 24/7
- Chat
Imágenes y videos de monday sales CRM






Funciones de monday sales CRM
Opinones de monday sales CRM
Para la gestión de contactos y un buen seguimiento, es una opción realmente interesante
Comentarios: Se trata de un CRM realmente interesante para empresas de diferentes tamaños y sectores para automatizar y mejorar sus procesos de ventas y marketing, mejorar la eficiencia de sus equipos de ventas, aumentar la productividad y mejorar la colaboración entre equipos. Con algunas funcionalidades mejorables en aspectos como marketing y ventas
Puntos a favor:
La interfaz es realmente intuitiva y muy personalizable, además puede integrarse con otras herramientas con mucha facilidad
Contras:
Para el tema marketing, las funcionalidados son demasiado limitadas, deberían trabajar más en este campo!!

Monday.com is a Great Tool for Several Needs
Comentarios: We are using Monday.com for our internal strategy work. We use Basecamp for project management for our clients but Monday is a better fit for internal-only work.
Puntos a favor:
The most valuable feature of Monday.com is flexibility. It offers several features and options for managing and using the tool but you have the option to utilize them as you see fit for your specific needs.
Contras:
While the pricing is reasonable, I feel it should be priced better for additional users without having to upgrade to the next package level.
Alternativas consideradas: Trello
Razones para cambiar a monday sales CRM: Price, functionality and the User Interface (UI)
It is a great tool to control our sales efforts of all kinds
Comentarios: It aids in keeping tabs on our various sales efforts, giving us an accurate picture of where we stand, and facilitating the dissemination of vital sales data throughout the organization.
Puntos a favor:
Boards may be readily moved and interacted with one another. If you're in the real estate business, I highly recommend this software. Maintain an excellent database. Simple to complete on any device.
Contras:
There is nothing I don't like about Monday.com CRM so far, except that it doesn't integrate with our SAP product. The inability to do content searches using MondayDoc is a notable omission from Monday.com.
It feels like a CRM but it doesn't behave like one
Comentarios: It's been amazing to learn my ways around Mondaty.com but also not easy - a lot of time was spent on creating workflows and testing them, trying to make from it a familiar CRM software I've used before.
Puntos a favor:
I love the intuitive UI and level of customisation easily achieved on Monday, it's an amazing software. Very collaborative and engaging, was great to introduce to my colleagues.
Contras:
It is not actually a CRM, the entities aren't really connected, they are not independent entities but items that stands for themselves only as part of a board. hard to explain! the interaction between each entity had to be done manually, connected, automated. logic and basic features from previous CRMs needed to be re-invented. it takes a lot of thought to make it a proper CRM that contains some complicated features. Some featured remained unachievable.
Alternativas consideradas: Zoho CRM y HubSpot CRM
Razones para cambiar a monday sales CRM: We loved the designs and easy ways to communicate and collaborate work together.
I love using monday Sales CRM!
Comentarios: Our sales reporting have become easier since we used monday.com sales crm! Our [sensitive content hidden] loved it
Puntos a favor:
I like that it's user friendly and that every update can be reflected to the dashboard. We don't have to create our own reports
Contras:
Data import could be improved especially bulk imports
Alternativas consideradas: Salesforce Sales Cloud y Zendesk Sell
Razones para cambiar a monday sales CRM: We can relate it to our internal monday.com work management and we can easily switch when needed