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a elegir el mejor software

¿Qué es Cority?

Cority es el software EHSQ más confiable que asegura el éxito del cliente. La completa plataforma SaaS de Cority ayuda a las organizaciones a gestionar de forma segura la información de EHSQ (salud, seguridad, medio ambiente y calidad, por sus siglas en inglés) en todos los departamentos, las regiones y en todo el mundo. Más de 800 organizaciones en 70 países confían en Cority para garantizar el cumplimiento global, mitigar el riesgo, estandarizar procedimientos, impulsar la excelencia operativa y mantener a los empleados seguros, saludables y productivos.

¿Quién usa Cority?

Organizaciones de fabricación globales con ventas superiores a 100 millones de dólares en los siguientes sectores: Automotriz Aeroespacial y defensa Dispositivos médicos y otros sectores regulados por la FDA Fabricación discreta

Cority Software - 1
Cority Software - 2
Cority Software - 3
Cority Software - 4
Cority Software - 5

¿Tienes dudas sobre Cority? Compara con una alternativa popular

Cority

Cority

4.3 (94)
USD 50,000.00
año
Versión gratuita
Prueba gratuita
279
68
4.0 (94)
4.2 (94)
4.3 (94)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
USD 12.50
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
36
2
4.6 (104)
4.5 (104)
4.5 (104)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a Cority

TopNotepad
Funcionalidades más valoradas
Creación de factura
Facturación
Facturación en línea
VelocityEHS
Funcionalidades más valoradas
Acciones preventivas y correctivas (CAPA)
Almacenamiento de documentos
Gestión de la conformidad
Intelex EHS Software
Funcionalidades más valoradas
Gestión de documentos
Gestión de la conformidad
Gestión del cambio
EHS Management Software
Funcionalidades más valoradas
Conformidad medioambiental
Gestión de incidentes
Seguimiento de la conformidad
SAP SuccessFactors HXM Suite
Funcionalidades más valoradas
Base de datos de empleados
Gestión de revisión del rendimiento
Portal de empleados
Epic
Funcionalidades más valoradas
Conforme con HIPAA
Creación de diagramas
Gestión de flujos de trabajo
Agility CMS
Funcionalidades más valoradas
Control de versiones
Gestión de páginas web
Modelos personalizables
Microsoft Excel
Funcionalidades más valoradas
Acceso sin conexión
Herramientas de colaboración
Importación y exportación de datos
Internal
Funcionalidades más valoradas
Arrastrar y soltar
Gestión del cambio
Herramientas de colaboración

Opinones de Cority

Evaluación media

En general
4.3
Facilidad de uso
4.0
Atención al cliente
4.3
Funcionalidades
4.2
Relación calidad-precio
4.2

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

Encontrar opiniones por puntuación

5
46%
4
41%
3
13%
Chad
Principal Industrial Hygienist en EE. UU.
Petróleo y energía, 5,001-10,000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Great Product / Great Support

5.0 hace 5 años

Puntos a favor:

Very configurable and stable platform. Customer support is awesome.

Contras:

Experience lag when uploading to server at random times.

Karen
OH Operations Support Specialist en EE. UU.
Relaciones gubernamentales, 1,001-5,000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Experience with Cority

4.0 hace 5 años

Comentarios: Cority has helped our clinicians save time by having all employee information in one place to access. Clinicians can view all notes on a particular case at one time. It has helped us to keep all records and documents in an employee profile. Our admin love the system because it allow them to schedule and send out notifications out of the software. It has allowed time savings in all departments of our occupational health clinic.

Puntos a favor:

Cority has a user friendly interface that makes is simpler to teach new employees how to use. You can easily access employee information with the quick access modules (CXR, PFT, Questionnaires). Profiles allow you to configure PII information to allow NEED TO KNOW. Reporting makes it easy to communicate with projects, HR, FOIA requests, and employees. Functionality with creating your own letters. Time efficiency with the ability to correct rejected data by individual rather than each test and re-import. You can also clone the medical histories and physician exams. This allows you to add to or change what needs to be updated rather than having to re-enter all the information.

Contras:

Once you save a created letter, you cannot go back and edit that letter. If there is a mistake, you have to delete and start over again. Sometimes it may take a couple of weeks to reach a resolution to a bug in the system.

Respuesta de Cority

hace 5 años

Hi Karen, We appreciate your review, thank you for your feedback! We're glad to hear you value our user-friendly interface and that we're helping your organization save valuable time!

Ender
RN en EE. UU.
Servicios, 10,000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Cority Review

3.0 hace 5 años

Puntos a favor:

User friendly and easy to use. Our success person is amazing to work with.

Contras:

Unknown capabilities. There are some many features that are available that we have no idea about or how to use them.

Respuesta de Cority

hace 5 años

Hi Ender, Thank you for your review. We value your feedback, and we'll let our Success Team know how happy you are with their support!

David
Manufacturing Programmer en EE. UU.
Aviación y aeroespacial, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Great solution for medium sized business or large enterprises

4.0 hace 8 años

Comentarios: There are two version of the IQS software, the currently deployed Web 2.0 version, and their new version TruBox. The current version is a bit clunky (requiring Internet Explorer in Compatibility Mode), though the new direction they're heading corrects that. We use this software for defect tracking the whole way through the process. Equipment/Gage management modules are available that are full featured whether you're one location, or many across the globe. Implementation with existing systems was a breeze. The only downside I can see aside from the old interface would be that development work seems focused more on helping large enterprises get the most out of it. The complexity may be a bit much for a smaller business. Have been to the user group meetings and met many of the staff personally. The customer service has always been above and beyond.

Puntos a favor:

Active development and great customer support. Covers all features our quality department required.

Contras:

Forced Internet Explorer usage for Web 2.0 version. Interface tends to lag a bit when tabbing through fields.

Respuesta de Cority

hace 8 años

Classic Turning is a valuable customer to IQS, David, and we thank you for your candor in this review. With the upcoming customer product webinars, you will learn even more about how IQS has made the user experience a top priority for every person in any size company. We invite you to login to the support center to see all current customer announcements.

Shane
Manager Industrial Hygien en EE. UU.
Minería y metalurgia, 10,000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña
Fuente: SoftwareAdvice

Great Software for IH - Not good customer support

4.0 hace 5 años

Comentarios: Great software for IH & OH, but tech support is lacking.

Puntos a favor:

I have been a Cority administrator for 9 years, but a Cority user for 15 years. The software is great for doing industrial hygiene. Layouts can be customized to fit the users needs.

Contras:

The company I work for recently went into a joint venture, merging together several sites with over 7,000 employees. While migrating the data from one Cority environment to another (around 40,000 records) Cority put an upload limit of 200 records in place, severely crippling my migration progress. When discussing this issue with tech support & recommending a way around the issue, I was told by tech support "the 200 limit is to be respected" and they refused to help. In addition, I have two other outstanding issues that have been out there for about 3 months. Tech support occasionally will contact me to try something, but they have never been resolved.

Respuesta de Cority

hace 5 años

Thank you for taking the time to review Cority. We appreciate your feedback and will work closely with you to get your outstanding issues resolved.