18 años ayudando a las empresas mexicanas
a elegir el mejor software
EHS Management Software
¿Qué es EHS Management Software?
Enablon, que fue lanzado hace 20 años y diseñado para organizaciones grandes y complejas, ofrece una de las plataformas de software de EHS (salud, seguridad y medio ambiente, por sus siglas en inglés) empresarial más completas del sector.
Cientos de empresas Global 2000 y millones de usuarios en todo el mundo confían en estas soluciones de software para minimizar los riesgos, aumentar la seguridad de los trabajadores, prevenir incidentes y cumplir con las normas (ISO 45001, ISO 14001, ISO 31000, TRI, GHG MRR, CAA, administración de productos y más).
Solicita una demo gratis ahora.
¿Quién usa EHS Management Software?
Solución de gestión de EHS basada en la nube que ayuda a organizaciones grandes y complejas a gestionar el cumplimiento normativo, la creación de informes, la salud y seguridad de la fuerza laboral, la gestión de incidentes de empleados y activos, las sustancias químicas y más.
¿Tienes dudas sobre EHS Management Software?
Compara con una alternativa popular
EHS Management Software
Opinones de EHS Management Software
Evaluación media
Opiniones por tamaño de empresa (empleados)
- <50
- 51-200
- 201-1,000
- >1,001
Encontrar opiniones por puntuación
Enablon - EHS Management Software of Choice
Comentarios: Very pleased with the overall software. Able to move from Excel sheets for tracking of project statuses to a formalized documentation that allows for tracking to closure and providing updates that all are able to view - that is also real-time data.
Puntos a favor:
The ability to build out the features needed with wording specific to our industry needs from a solid foundational program that can be built out as needed with additional features whenever deemed ready for implementation.
Contras:
As with any "new" software program, management of change and teaching of end users does take time.
Large Business Software
Puntos a favor:
Many options for customization. Reports and dashboard are extensive. Mobile app is great for staff to report incidents. Integrated system to capture information from all modules. Cut down at least 25% of time spent on monthly and quarterly reporting. The support is fantastic. Quick detailed responses to get you back on track if you have questions.
Contras:
Cost. This is a 6 figure annual costing system. For large organizations this might be affordable but there are many other smaller systems that can do the same thing.