¿Qué es Workamajig?

Workamajig Platinum es un sistema de software para agencias creativas totalmente integrado y que incluye todo, desde gestión de proyectos, gestión de recursos y gestión de agencias hasta colaboración creativa, CRM, ventas y seguimiento temporal. Workamajig nació hace más de 25 años como empresa de consultoría de operaciones y tecnología para agencias creativas. Desde entonces, la empresa ha puesto en práctica esa experiencia. Más de 3000 equipos creativos confían en Workamajig todos los días.

¿Quién usa Workamajig?

Agencias de publicidad, empresas de marketing, agencias digitales, empresas de relaciones públicas, agencias creativas, equipos creativos internos.

Workamajig Software - 1
Workamajig Software - 2
Workamajig Software - 3
Workamajig Software - 4
Workamajig Software - 5

¿Tienes dudas sobre Workamajig? Compara con una alternativa popular

Workamajig

Workamajig

3.7 (306)
No disponible en tu país
USD 50.00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
123
10
3.3 (306)
3.6 (306)
3.9 (306)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
USD 50.00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
105
231
4.3 (5,472)
4.2 (5,472)
4.4 (5,472)

Otras alternativas interesantes a Workamajig

HubSpot Marketing Hub
Funcionalidades más valoradas
Automatización de marketing
Base de datos de contactos
Marketing por correo electrónico
Harvest
Funcionalidades más valoradas
Facturación
Gestión de control de horas
Herramientas de seguimiento del tiempo online
monday.com
Funcionalidades más valoradas
Gestión de proyectos
Gestión del pipeline de ventas
Panel de comunicaciones
Quickbooks Online
Funcionalidades más valoradas
Conciliación bancaria
Creación de informes financieros
Seguimiento de gastos
Jira
Funcionalidades más valoradas
Gestión de tareas
Metodologías ágiles
Planificación y programación de proyectos
RoboHead
Funcionalidades más valoradas
Gestión de tareas
Herramientas de colaboración
Planificación y programación de proyectos
QuickBooks Desktop Enterprise
Funcionalidades más valoradas
Balance contable y cuadro de resultados
Contabilidad
Declaración de ganancias/pérdidas
Adobe Workfront
Funcionalidades más valoradas
Gestión de tareas
Planificación de proyectos
Seguimiento del avance
Wrike
Funcionalidades más valoradas
Autorizaciones basadas en roles
Comentarios/notas
Flujo de trabajo configurable

Opinones de Workamajig

Evaluación media

En general
3.7
Facilidad de uso
3.3
Atención al cliente
3.9
Funcionalidades
3.7
Relación calidad-precio
3.6

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

Encontrar opiniones por puntuación

5
22%
4
39%
3
30%
2
8%
1
1%
Rachel
Rachel
Controller en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Marketing y publicidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

14+ years using WMJ

5.0 hace 4 años

Comentarios: From dealing with customer service to upgrades to the software over the years the overall experience has been exceptional. I work on the Finance side but whats wonderful that it doesn't matter which piece of the software you go in to, the layout and functionalities throughout are consistent. In a small office under 20 sometimes people only touch parts of the software or their roles cross, the customization that WMJ offers to be able to handle the crossover in security and viewing ability makes this feasible. Being able to leverage the ability to look at financials by client/campaign/project and then report on efficiency and profitability is important to our management​ team.

Puntos a favor:

The ability to integrate our CRM, time tracking, project management​, and accounting to leverage the ability to look at our leading and lagging KPIs to be profitable.

Contras:

The variety of offering the software can do is massive. Deciding in our office whats a priority to run as efficiently as possible can be challenging. For example, there is WIP in the software but because of our size its the right fit for us.

Respuesta de Workamajig

hace 4 años

Hi Rachel, Thank you for taking the time to review Workamajig. It's great to hear from someone who's been with us for so long, benefitting from the very features we've spent years developing! As always, please feel free to reach out to support@workamajig.com with any questions, comments or suggestions. Regards, Hannah Team WMJ [: ]

Gwen
Gwen
Chief Operating Officer & Partner en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Marketing y publicidad, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

We call it Jiggy!!

4.0 hace 2 años

Comentarios: The software is consistent, our team loved the UI and it was relatively easy to implement because the customer success team was so hands on.

Puntos a favor:

This is our 4th attempt at finding the right software to manage our agency, projects and tasks. Jiggy is here to stay!

Contras:

The true PM side of this solution is not MS Project (but that is not necessarily a bad thing). We have made it work for our agency and are happy with the results.

Sarah
Account Director en EE. UU.
Marketing y publicidad, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Solid Project Management Tool to Connect the Dots

5.0 hace 3 semanas Nuevo

Puntos a favor:

Our organization uses jig for critical functions of the business - from forecasting, project planning and time reporting to billing and invoicing. What is nice about jig compared to other systems I've used in the past is the connectivity of tracking so you can see the exact amount of hours spent per team member vs. your initial projection, and pull that through to invoicing in a seamless way. The reporting capabilities are great, too.

Contras:

With almost any software, there can be some glitchiness and brief periods of outages. The IU is not the prettiest either, but once you get to know your way around it does what it needs to do.

Hilary
Project Director en EE. UU.
Marketing y publicidad, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

I love the promise, but I need so many updates from Workamajig to love it.

2.0 hace 3 semanas Nuevo

Comentarios: Frustrating

Puntos a favor:

It ties timesheets and expenses together with billing. And I like the reports it can give.

Contras:

The UX and UI. There needs to be so so so much work put into the user flow. There are 20 different way to get the to the same features, it's unattractive, terms and vocab are all over the place... I could go on.

Libby
Account Manager en EE. UU.
Diseño, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

A Helpful Tool for Everyday Design Agency Management

4.0 hace 3 semanas Nuevo

Puntos a favor:

It's pretty easy to use, great for tracking time next week, running financial forecast reports and understanding budget burn impacts on projects. Easily able to view and sort by client and project, and update hours and estimates over the project duration as needed.

Contras:

At times, it can feel challenging to find the right tools within WMJG since they are not located in the most user friendly or logical spot. This contributes to a long onboarding process for new team members. The overall design and UX/UI could be improved for a more seamless experience.