¿Quién utiliza este software?

Profesionales de las leyes que buscan una solución robusta de gestión profesional. Clio ofrece diferentes planes de precios y una plataforma completa de herramientas, lo que hace que Clio sea adecuado para empresas de cualquier tamaño o área profesional.

Valoración media

487 reseñas
  • En general 4.5 / 5
  • Facilidad de uso 4.5 / 5
  • Atención al cliente 4.5 / 5
  • Funciones 4.5 / 5
  • Relación calidad-precio 4.5 / 5

Detalles del producto

  • Precio de partida $39/mes
  • Versión gratuita No
  • Prueba gratis
  • Implementación En la nube, SaaS, web
    Móvil: nativo de iOS
    Móvil: nativo de Android
  • Formación En directo en línea
    Seminarios web
    Documentación
  • Asistencia Horas laborables
    En línea

Datos del proveedor

  • Clio
  • http://www.clio.com/
  • Fundada en 2007

Sobre Clio

Las mejores firmas jurídicas utilizan Clio: el software de administración de casos que ahorra ocho horas por semana a abogados y profesionales del derecho. Con sus funciones intuitivas de seguimiento de tiempo, facturación, administración de material y más, Clio optimiza todo lo que haces para llevar adelante tu profesión, desde el ingreso hasta la factura. Clio está basado en la nube, por lo que puedes administrar tus tareas de forma segura desde cualquier lugar, en cualquier dispositivo. Y más de 70 herramientas y servicios jurídicos y de otras áreas se integran directamente con Clio. Pruébalo gratis en clio.com.

Funciones de Clio

  • Calendario del personal
  • Gestión de conflictos
  • Gestión de tareas
  • Programación basada en reglas
  • Recordatorios
  • Seguimiento de estado
  • Seguimiento del progreso
  • Temporizadores en función del caso
  • Varias oficinas
  • Contabilidad de devengo
  • Creación de informes de pérdidas y ganancias de recursos
  • Cálculo y validación de gastos
  • Gestión de impuestos
  • Gestión de la conformidad
  • Gestión de recibos
  • Redacción de cheques
  • Seguimiento de actividades
  • Testimonios de clientes
  • Validación cruzada de la contabilidad
  • Facturación de provisiones
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de casos
  • Gestión de documentos
  • Seguimiento de cuentas
  • Seguimiento de gastos
  • Seguimiento del tiempo
  • Testimonios de clientes
  • Contabilidad fiduciaria
  • Facturación
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de clientes
  • Gestión de conflictos
  • Gestión de contratos
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de documentos
  • Gestión de tareas
  • Legal Case Management
  • Portal de clientes
  • Seguimiento del tiempo
  • Archivo y conservación
  • Búsqueda de texto completo
  • Colaboración
  • Control de versiones
  • Controles de acceso
  • Ensamblaje de documentos
  • Etiquetado de documentos
  • Gestión de contratos
  • Indexación de documentos
  • Bufetes de abogados
  • Contabilidad fiduciaria
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de clientes
  • Gestión de conflictos
  • Gestión de descubrimientos
  • Gestión de documentos
  • Gestión de expedientes
  • Gestión de expedientes
  • Gestión de la facturación
  • Gestión de tareas
  • Gestión de tribunales
  • Gobierno
  • Grupos empresariales
  • Notas de caso
  • Seguimiento de comunicaciones
  • Seguimiento de gastos
  • Seguimiento del tiempo

Las reseñas más útiles de Clio

Clio Is The Best

Traducir con Google Revisado el 4/9/2018
Gary H.
Attorney - Owner
Servicios jurídicos, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña 
Fuente: asdf
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia técnica
5 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: I have not had a single issue with Clio. I have used it now for three years. My bills look sharp and the time/activity record keeping is flawless, which helps when I have to push to get paid. The trust accounting is redundant and airtight. I am looking forward to developing my practice and I know that Clio is expanding its range of functions at a rate faster than any of my needs. Clio is leading the industry in coordinating with third party vendors (Lawpay, Outlook etc) to make Clio even more functional and efficient.

Puntos a favor: There is much to like about Clio. Their customer support is first rate and comprehensive. For example, learning to manage trust accounting and the creation of regular client invoices are critical and time sensitive activities. During my first year with Clio, I would call customer service at the end of each month as I encountered small mistakes I made in billing or accounting. Clio was always there willing to patiently walk me through my steps to help me fix my errors. The billing and accounting features are redundant and it is almost impossible to make a mistake that cannot be fixed. Time entry is simple and efficient.

Contras: I love the ease of use with respect to creating bills and managing trust accounting. On a different level, I have confidence that Clio is on the cutting edge of technology and software developments. As is evidenced by their annual conference, Clio is a leader in the industry. My investment in time learning this platform will continue to pay dividends as I mature as a solo practitioner. I am a veteran litigator but I recently opened my own practice. Clio has been the one indispensable tool to my new practice.

I have been so impressed with Clio. There is so much it can do and the customer service is amazing.

Traducir con Google Revisado el 16/3/2018
Candace W.
Attorney
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña 
Fuente: asdf
5/5
En general
4 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia técnica
5 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: There are too many to mention. I was only looking for conflict management software and didn't know if I needed a case management software because I am a solo attorney that is just starting out. It turns out that Clio does so much more. The timer feature lets you track work on different matters and easily switch to a different matter when a phone rings or interruption happens. You don't lost time. The billing is clean, neat and easy. After that you can move on to so many other options -- document automation, cloud storage, phone logs, email logs, quick and easy email drop. I have been here less than a year and I wouldn't switch. I am so pleased with Clio and how it makes the business end of practicing so much easier.

Puntos a favor: What is best? There is so much. The Dashboard (to see instantly how the I am doing, and for each client so I can see how much time and billing has occurred on each matter and easily find the information I need); Time keeping, invoicing, secured email, email drop (to easily put emails into client matters in Clio and free up inbox space, ) and DOCUMENT TEMPLATES with Custom Fields -- I have automated my engagement letter, a basic client letter, will forms, POAs, etc. It saves so much time. To write a letter and not have to look up an address or block/copy it is so nice. You generate the document and edit to start typing the body right away. It requires work on the front end but in the end it is worth it. Also, the customer service being one click on a chat icon away is great. They are so friendly and talked me through invoicing each month for the first few months.

Contras: The customer service and training videos are great but sometimes it feels like an Easter egg hunt to find out what all it can do. I spent the first 8 months just keeping time and doing invoicing. I knew it did other things but wasn't sure what and how. Once I started digging around I have been amazed at what all I have found. It has saved so much time and made things for a solo attorney so much easier. I am sold.

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