
¿Quién usa CallFire?
Con el sistema CallFire, los clientes de cualquier tamaño son ideales. El software es fácilmente escalable para maximizar un equipo de inicio ligero o ayudar a mejorar la eficiencia en el nivel empresarial.
¿Qué es CallFire?
El centro de atención telefónica en la nube CallFire acelera la marcación saliente. CallFire permite cargar los contactos en su marcador automático y conectar a los agentes comerciales con clientes potenciales en cuestión de minutos. CallFire puede programar hasta 4 líneas por agente y dejar mensajes en contestadores automáticos. CallFire ahorra tiempo al eliminar los tonos de teléfono ocupado, los números de teléfono incorrectos y la gestión de contestadores. Los agentes se centran en hablar con clientes en vivo, lo que lleva a un aumento del 20-30 % en la eficiencia en comparación con la marcación manual.
Información sobre CallFire
CallFire
http://www.CallFire.com
Fundada en 2005
Resumen de precios de CallFire
CallFire no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. La versión de pago de CallFire está disponible a partir de USD 99.00/mes.
Precio inicial
USD 99.00/mes
Versión gratuita
No
Prueba gratis
Sí
CallFire: implementación y asistencia
Asistencia
- Horas laborables
- En línea
Implementación
- En la nube, SaaS, web
Formación
- Seminarios web
- Documentación
Funciones de CallFire
Programas para rastrear llamadas
- CRM
- Enrutamiento de llamadas
- Grabación de llamadas
- Identificador de llamadas
- Métricas de seguimiento de llamadas
- Reconocimiento IVR y de voz
- Seguimiento de conversión
- Seguimiento de palabras claves
Sistemas IVR
- Centro de atención telefónica
- De texto a voz
- Enrutamiento de llamadas
- Entrada de teclado del teléfono
- Gestión de encuestas
- Grabación de llamadas
- Mensaje de voz
- Personalización de la voz
- Registro de llamadas
- Varios scripts
Software de gestión de campañas
- Acciones activadas por evento
- Base de datos de contactos
- Gestión de canales
- Gestión de clientes potenciales
- Marketing por correo electrónico
- Varias campañas
Software de gestión de ventas internas
- Captura de clientes potenciales
- Distribución de clientes potenciales
- Evaluación de clientes potenciales
- Gestión de campañas
- Gestión de datos
- Gestión de listas de llamada
- Gestión del rendimiento
- Grabación de llamadas
- Marcación automática
- Panel de comunicaciones
Software de telemarketing
- CRM
- Centro de atención telefónica de llamadas entrantes
- Centro de atención telefónica de llamadas salientes
- Distribución de clientes potenciales
- Enrutamiento de llamadas
- Grabación de llamadas
- Grabación de texto de llamada
- Marcador automático
- Reconocimiento IVR y de voz
- Registro de llamadas
Software para call center
- Centro de atención telefónica de llamadas entrantes
- Centro de atención telefónica de llamadas salientes
- Centro de atención telefónica mixto
- Chat en tiempo real
- Creación de informes/análisis
- Gestión de alzadas
- Gestión de campañas
- Gestión de colas de espera
- Grabación de llamadas
- Grabación de texto de llamada
- Marcación manual
- Marcador predictivo
- Registro de llamadas
- Respuesta de voz interactiva (IVR)
- Sistema de marcación progresiva
Software para llamadas automáticas
- CRM
- Disposición de llamadas
- Grabación de llamadas
- Grabación de texto de llamada
- Marcación automática
- Marcador predictivo
- Modo de vista previa del marcador
- Programación de llamadas
- Sistema de marcación progresiva
Soluciones de telefonía
- Creación de informes/análisis
- Gestión de centros de atención telefónica
- Gestión de contactos
- Gestión de telemarketing
- Marcador automático
- Marcador predictivo
- Reconocimiento IVR y de voz
- Supervisión de llamadas
- VoIP
Alternativas a CallFire
Más alternativas a CallFireOpiniones de CallFire
Todas las opinionesCalificación general
Evaluación media

Amber L.
-
Calificación global5 /5
-
Facilidad de uso4 /5
-
Características y funcionalidades4 /5
-
Asistencia técnicaSin valoración
-
Relación calidad-precio5 /5
-
Probabilidad de recomendación
- Fuente de la reseña
- Publicado el 5/12/2018
"CallFire is an Effective & Affordable Solution"
Comentarios: I was in a pinch with my billing admin out of the office for a long time, so I needed a solution to let clients know if their invoice was overdue. I set up CallFire and got fantastic results from the first time I used it. I love the option of transferring to a live person, too. It's been great for recouping late payments in my small business.
Puntos a favor:
- The voices for type-to-speech are pleasant, easy to understand
- It's really affordable
- The interface makes it easy to set up
- Live transfer is extremely useful
Contras: - I wish it had the ability to edit the text of a recording, or at least view the words being spoken so they can be copied to another response. It's a bit cumbersone to have to retype for small changes.
- Fuente de la reseña
- Publicado el 5/12/2018
Usuario verificado
-
Calificación global4 /5
-
Facilidad de uso4 /5
-
Características y funcionalidades5 /5
-
Asistencia técnica4 /5
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Relación calidad-precio4 /5
-
Probabilidad de recomendación
- Fuente de la reseña
- Publicado el 9/10/2018
"Callfire Review"
Comentarios: It has been a great help for my business to generate more revenue with better quality and low maintenance problems.
Puntos a favor: I was using some other auto dialing products before i got to know about Callfire from one my business mate. When i saw it working i was amazed. The uploading of the data, caller lists is very easy no matter if it is any file extension format it accepts all and shows you the exact call details on the screen as they are uploaded on it. We do not have to mention the unwanted details like address, zip, area code or postal code like rest of the dialer requires necessarily in order to get the calling list uploaded on the software. The call connectivity is excellent and i never have experienced a call drop or breakage call echo while dialing, (Provided sufficient internet bandwidth). They have got exiting upgraded features like messaging from a smart phone app. Call broadcasting and even you can track your call records as well. IVR (interactive voice responses) lets you set us inbound caller messages, product details, help center escalations till the time the caller is being answered by the next available agent. We also can make conference calls as well as call routing from this software. Also we can configure as many agents as we want on this dialer. We also can rely on the superior customer service as they are always available to help us with any technical issues.
Contras: Honestly, no hassle, nothing to say bad or anything which i dont like about this product. It worth's every single penny invested.Value for money and happy customer engagement.
- Fuente de la reseña
- Publicado el 9/10/2018
Usuario verificado
-
Calificación global3 /5
-
Facilidad de uso3 /5
-
Características y funcionalidades3 /5
-
Asistencia técnica3 /5
-
Relación calidad-precio2 /5
-
Probabilidad de recomendación
- Fuente de la reseña
- Publicado el 21/7/2020
"Call tracking and recording software"
Comentarios: Overall it is amazing if dont consider its customer service.
Puntos a favor: The feature that makes it different from others is the usability as it is quite easy to use and install. The call tracking and recording is much better.
Contras: The only disadvantage is the unwanted mails and texts which seems to be unwanted users. Other is the slow customer service that annoys alot.
- Fuente de la reseña
- Publicado el 21/7/2020
Don G.
-
Calificación global4 /5
-
Facilidad de uso3 /5
-
Características y funcionalidades4 /5
-
Asistencia técnica3 /5
-
Relación calidad-precio4 /5
-
Probabilidad de recomendación
- Fuente de la reseña
- Publicado el 12/12/2016
"Excellent for managing multiple call campaigns"
Comentarios: The non-profit agency that I work for has been using the Callfire Cloud Call Center for over 5 years now as a tool to better manage our customer service outreach. The software allows us to easily create small targeted calling campaigns for individual staff or a large multi-user campaign for customer service follow-up with our entire customer base. The metrics that the software provides allow us to track staff productivity during calls, see good versus bad phone numbers, a number of live answers, etc. The data/question screen allows for customized Q&A that operators can fill in while on a call and which can be exported to Excel for data mining later. One major complaint is when trying to export the data. Not sure if this is due to the size of the campaigns, internet connection, the software itself, or what but it can often take several clicks of the export/download option over many minutes (I've seen it take anywhere from 3 minutes which is reasonable to one time when I spent over 20 minutes trying to open a campaign and export/download the results). This issue we have witnessed on multiple occasions over the years so it's not an isolated incident but again, tough to truly track down what the problem is. Customer Service, however, has been great in trying to help us on the occasions when we needed info but could not get it from the system.
Puntos a favor: Versatile, fairly easy to use, easy to customize.
Contras: Sometimes tough to export data.
- Fuente de la reseña
- Publicado el 12/12/2016
Usuario verificado
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Calificación global5 /5
-
Facilidad de uso5 /5
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Características y funcionalidades5 /5
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Asistencia técnica5 /5
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Relación calidad-precio5 /5
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Probabilidad de recomendación
- Fuente de la reseña
- Publicado el 22/2/2018
"Use it all the time for my business"
Comentarios: great software!
Puntos a favor: I use this software for all my outgoing calls. It allows me to schedule confirmations to my clients with one click of a button
Contras: I had it set up for me by a subcontracted programmer. I do not have the technical knowledge to manage my set up. Wish the company had people on call to set up things for me and later make changes
- Fuente de la reseña
- Publicado el 22/2/2018