
¿Quién usa ConnectWise Manage?
Hecho para empresas que venden, dan servicio y brindan tecnología de asistencia, desde proveedores de gestión de servicios hasta impresión administrada, VOIP y VAR.
¿Qué es ConnectWise Manage?
Hecho para empresas que venden, brindan servicios y dan asistencia a tecnología, ConnectWise es la plataforma de gestión empresarial número 1 en todo el mundo. Hoy, más de 100 000 usuarios confían en ConnectWise para lograr una mayor responsabilidad, eficiencia operativa y rentabilidad. La plataforma integra completamente la automatización de procesos de negocios, el servicio técnico y el atención al cliente, ventas, marketing, gestión de proyectos, servicios en la nube y analíticas de negocios que optimizan dramáticamente las operaciones de una empresa.
Información sobre ConnectWise Manage
ConnectWise
http://www.connectwise.com
Fundada en 1982











Resumen de precios de ConnectWise Manage
ConnectWise Manage no está disponible en versión gratuita y no ofrece prueba gratis.
Versión gratuita
No
Prueba gratis
No
ConnectWise Manage: implementación y asistencia
Asistencia
- En horario ininterrumpido (atiende un representante)
- Horas laborables
- En línea
Implementación
- En la nube, SaaS, web
- Instalado: Windows
- Móvil: nativo de iOS
- Móvil: nativo de Android
Formación
- En persona
- En vivo en línea
- Seminarios web
- Documentación
Funciones de ConnectWise Manage
Programas de automatización de servicios profesionales
- CRM
- Facturación
- Generación de propuestas
- Gestión de carteras
- Gestión de documentos
- Gestión de presupuestos
- Gestión de proyectos
- Gestión de recursos
- Herramientas de colaboración
- Portal de clientes
- Seguimiento horas/gastos
Lista completa de Programas de automatización de servicios profesionales
Software de ITSM
- Gestión de configuración
- Gestión de contratos o licencias
- Gestión de incidentes
- Gestión de la disponibilidad
- Gestión de problemas
- Gestión de proyectos
- Gestión de publicaciones e implementaciones
- Gestión del cambio
- Portal de autoservicio
- Seguimiento de activos
Software de mesa de ayuda
- Alertas y alzada
- Almacenamiento de documentos
- Chat en tiempo real
- Comunicación multicanal
- Configuración de flujos de trabajo
- Control/Acceso remoto
- Creación de informes/análisis
- Creación de marca personalizable
- Enrutamiento automatizado
- Gestión de SLA (Service Level Agreement)
- Gestión de centros de atención telefónica
- Gestión de la base de conocimiento
- Gestión de recursos informáticos
- Gestión de tickets
- Integración de correo electrónico
- Integración de redes sociales
- Macros y modelos de respuestas
- Portal de autoservicio
- Seguimiento de interacciones
- Supervisión de redes
Software para Proveedores de servicios (MSP)
- Acceso remoto
- Asistencia técnica
- CRM
- Chat en vivo
- Copia de seguridad y recuperación
- Facturación
- Gestión de parches
- Gestión de problemas
- Gestión de proyectos
- Panel de comunicaciones
- Programación
Lista completa de Software para Proveedores de servicios (MSP)
Software para gestión informática
- Auditoría de problemas
- Control/Acceso remoto
- Controles o permisos de acceso
- Gestión de capacidades
- Gestión de inventarios
- Gestión de la conformidad
- Gestión de licencias
- Gestión de parches
- Programación del mantenimiento
Software para servicios informáticos
- Catálogo de servicios
- Creación de informes de servicio
- Gestión de contratos
- Gestión de incidentes
- Gestión de recursos informáticos
- Gestión de tickets
- Gestión de versiones
- Gestión del conocimiento
- Portal de autoservicio
Alternativas a ConnectWise Manage
Más alternativas a ConnectWise ManageOpiniones de ConnectWise Manage
Todas las opinionesCalificación general
Evaluación media

Jared M.
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Calificación global5 /5
-
Facilidad de uso4 /5
-
Características y funcionalidades5 /5
-
Asistencia técnicaSin valoración
-
Relación calidad-precioSin valoración
-
Probabilidad de recomendación
- Fuente de la reseña
- Publicado el 29/10/2019
"CRM for the Best in the Biz!"
Comentarios: With ConnectWise Manage behind us, we've spent the last 6+ years blazing a trail in our local market. Taking on client for year over year growth. And not enough thanks can be given to the tools that helped us get there. With a friendly (now giant) team behind it, ConnectWise Manage integrates with, and has truly become a standard in the industry. You've been with the rest, now get with the best.
Puntos a favor: ConnectWise Manage has enough features to essentially run your entire business out of! When it comes to tracking issues, maintaining inventory and documented details across many partners/clients/sites - this is THEE tool. Abundant resources to learn the tool exist including certification learning courses. (You're going to want to take them).
Contras: Interface has been ignored for a long time - its universally uglier than ALL of its competitors. This has been massively improved over the last year and continues to get better as it is finally a focus for them after the many recent developmental hurdles they need to address from the various M&A from the last 4 years. Some more advanced features really require some 'higher' learning to understand and best implement. Thankfully they have many MANY resources for this.
- Fuente de la reseña
- Publicado el 29/10/2019
Usuario verificado
-
Calificación global4 /5
-
Facilidad de uso3 /5
-
Características y funcionalidades3 /5
-
Asistencia técnicaSin valoración
-
Relación calidad-precioSin valoración
-
Probabilidad de recomendación
- Fuente de la reseña
- Publicado el 28/8/2019
"Good Ticketing System for MSP and IT companies"
Comentarios: I wish they would get Rich text right. TeamSupport has this perfectly and they are a much smaller company. Another downer is the integration with ITGlue I think it's a bit clunky and if you add the Automate integration it almost loses it's mind. I wish there was a better way to integrate all these platforms. But mainly the rich text could go a long long way for visual users.
Puntos a favor: There are a lot of features on this platform that would be of interest to MSP's. The time entry, calendar ease, global search. Asset and configuration and contact addition is great.
Contras: One thing i strongly dislike about Manage is that you can't add rich text to the ticket entries not drop images which make things easier for tech just picking up on tickets.
- Fuente de la reseña
- Publicado el 28/8/2019

James V.
-
Calificación global2 /5
-
Facilidad de uso1 /5
-
Características y funcionalidades3 /5
-
Asistencia técnica2 /5
-
Relación calidad-precio2 /5
-
Probabilidad de recomendación
- Fuente de la reseña
- Publicado el 1/11/2019
"OVeral shocking experience"
Comentarios:
We have literally had zero benefits working with Connectwise. Its cost us £000's and we have wasted so much time since using Connectwise..... its the single worst decisions we have ever made as a business.
We spent and invested a lot of time ensuring we would get the most out of it, but it just hasnt happened... the issues are too frequent, support to slow and overal a very bad experience. Reaching out to Connectwise with a long list of issues has resulted in 4 people calling to say how sorry they are, any they WILL definaltey help but then the next update is the ticket closing - thanks.
Puntos a favor:
The end of the ady when i can log out of Connectwise.
The Contract part and some automation is good.
Contras:
Practically everything else:
Slow - keeps hanging when doing tasks such as save a ticket, send and invoice, close tickets - you know really important tasks which should be almost instant. absolute zero support from CW. Been told its a programming issue with bulk tasking and it will be fixed - still waiting, much like when using ConnectWise manage - always waiting.
Then there is the general support - lacking to say the least.
Then the onboarding - they say we get you completely up and running. What they should have said is You'll want to be running away by the time you come to use the product. Unless you learn it all in the onboarding process your on your own or you have to pay a huge amount more for help. They literally just churn you out and get the next lot of sheep in.
Sales team lied about how it would interact and sync with Xero. Told me the same way as Quickbooks does and then showed me how QuickBooks Desktop syncs, saying just like this.... IT DOESNT you have to pay someone else to move your data from your PSA to your accounts package REALLY @ $245 extra per month. Didnt tell me that before i signed up.
Cloud console which was supposed to save time by synchronising Office 365 licenses to contracts was often wrong, very clunky and then stopped working - another paid feature of Connectwise that didnt work.
I could go on, but you get the picture. Its not all smooth sailing and is causing lots of issues in our business. We tried to reach out to CW but they're not helping
- Fuente de la reseña
- Publicado el 1/11/2019
Usuario verificado
-
Calificación global5 /5
-
Facilidad de uso5 /5
-
Características y funcionalidades5 /5
-
Asistencia técnica5 /5
-
Relación calidad-precio4 /5
-
Probabilidad de recomendación
- Fuente de la reseña
- Fuente: GetApp
- Publicado el 12/10/2020
"MSPs need to know about Connectwise Manage"
Comentarios: We have saved a lot of time and have increased logged tickets and time for clients.
Puntos a favor: Ikke the ability of Connectwise Manage to log tickets and that it allows my team to add pictures and documents for better tracking. I also like the mobile app so my team can add and update tickets on-site
Contras: Leaning the new ticketing system as well as integrating with Automate was a bit of a challenge. ConnetWise support was able to assist us and get it setup.
- Fuente de la reseña
- Fuente: GetApp
- Publicado el 12/10/2020

Yeprem A.
-
Calificación global4 /5
-
Facilidad de uso2 /5
-
Características y funcionalidades3 /5
-
Asistencia técnica4 /5
-
Relación calidad-precio2 /5
-
Probabilidad de recomendación
- Fuente de la reseña
- Publicado el 12/2/2020
"Complete solution but slow as molasses"
Puntos a favor: Almost every base is covered in the desktop version of Connectwise Manage. The web version is quite complete as well. The mobile app is horrendous.
Contras:
Slooooooowwwww. I can't stress enough how slow it is. Every user at our company complains about how much it lags. It doesn't matter where we are or which computer we are using. It is slow.
Gigabit internet connection at home and at the office, slow.
Brand new 8th gen CPU desktop with SSD. Slow.
Laptop. Slow.
It is painful. Loggin tickets just gets us the same replies. Try clearing the cache. Try restarting. Report slowness next time it happens so we can check.
- Fuente de la reseña
- Publicado el 12/2/2020