HR Acuity

¿Quién usa HR Acuity?

Atención de la salud Educación superior. Servicios financieros Tecnología Fabricación K-12 (escolarización infantil, primaria y secundaria). Hostelería Otros sectores.

¿Qué es HR Acuity?

El entorno laboral actual se enfrenta a muchos riesgos. No es posible evitar cada problema de relaciones con los empleados, pero sí se puede gestionar la respuesta de la organización. HR Acuity es una plataforma tecnológica creada para la gestión de relaciones con los empleados que permite supervisar, investigar y analizar de forma consistente. Ofrece inteligencia integrada, plantillas y creación de informes para fomentar las buenas prácticas, investigaciones justas, tendencias con analíticas de visión anticipada y experiencias fiables para las personas.

Información sobre HR Acuity

HR Acuity

http://www.hracuity.com

Fundada en 2006

Resumen de precios de HR Acuity

HR Acuity no está disponible en versión gratuita y no ofrece prueba gratis.

Versión gratuita

No

Prueba gratis

No

Implementación

En la nube, SaaS, web

Formación

En persona

En vivo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

En horario ininterrumpido (atiende un representante)

Horas laborables

En línea

Funciones de HR Acuity

  • Acciones correctivas (CAPA)
  • Clasificación de quejas
  • Enrutamiento
  • Gestión de casos
  • Gestión de comentarios
  • Gestión de encuestas
  • Gestión de formularios
  • Gestión del control de calidad
  • Portal de autoservicio
  • Seguimiento de problemas
  • Seguimiento de quejas de clientes
  • Supervisión de redes sociales

Lista completa de Software de gestión de quejas

  • Base de datos de empleados
  • Comentarios de 360 grados
  • Contratación de personal
  • Gestión de ausencias
  • Gestión de indemnizaciones
  • Gestión de nóminas
  • Gestión de selección de personal
  • Gestión de tiempo y asistencia
  • Gestión de ventajas
  • Gestión del rendimiento
  • Perfiles de empleados
  • Portal de autoservicio
  • Seguimiento de candidatos

Lista completa de Software de recursos humanos

  • Creación de informes y estadísticas
  • Gestión de contactos
  • Gestión de datos
  • Gestión de incidentes
  • Perfiles de sujetos

Lista completa de Software para investigación

Alternativas a HR Acuity

Más alternativas a HR Acuity

Opiniones de HR Acuity

Mostrando 5 de 30 opiniones

En general
4.3/5
Facilidad de uso
4.3/5
Atención al cliente
4.7/5
Funcionalidades
4.2/5
Relación calidad-precio
4.1/5
Usuario verificado
Sales Associate
Ropa y moda, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 23/4/2019

"Consistent"

Puntos a favor: Great for consistent record keeping, easier UX and interface to follow.

Contras: I do not have any cons that I can think of to mention.

Respuesta de proveedores

por HR Acuity el 24/4/2019

Thank you! We appreciate your support of HR Acuity and look forward to a long partnership with you and your organization.
Best,
Deb Muller
CEO, HR Acuity

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 23/4/2019
Leslie C.
ER Manager
Petróleo y energía, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 2/7/2020

"HR Acuity"

Comentarios: Overall I have enjoyed working in HR Acuity and believe that the team has realized increased productivity.

Puntos a favor: HR Acuity is an intuitive case management system that is easy to use, provides a good central location for all case document retention, and offers a comprehensive solution for employee relations data. I appreciate that the integration was fairly easily accomplished, the customer service is fantastic and the HR Acuity Round Table discussions are extremely relevant and informational. I look forward to the upcoming release of the collaborative site, EmpoweR.

Contras: Although overall the functionality within HR Acuity is extremely intuitive and helpful, the case reports can be a little difficult to navigate. For example, when copying and pasting information from a Word document, it is impossible to match the font size and style to the existing font within the report. This results in reports appearing unprofessional. I have also noticed that updates made within the issue dialogue box do not always appear on the summary reports, which is very frustrating.

Respuesta de proveedores

por HR Acuity el 14/8/2020

Thank you, Leslie, for your detailed review! We appreciate your comments on the platform, the customer service and the Roundtable. We too are looking forward to the empowER community and look forward to welcoming you!

On the formatting, thank you for the feedback. I have shared your feedback with our product team. Thanks for taking the time to share it.

All the best and thank you for being a valued client, Deb Muller, CEO

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 2/7/2020
Sharon W.
ER Specialist
Comercio minorista, 10,000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    3/5
  • Facilidad de uso
    3/5
  • Características y funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 21/7/2017

"Overall good product"

Comentarios: Able to access other cases colleagues worked on
User friendly
Reporting functionality

Puntos a favor: Easy to use, user friendly. Easy to retrieve documentation of close cases. Have various reporting abilities.

Contras: Only able to open 1 window at a time. Spell-check functionality should actually work and give you correct spelling and not just highlight that the word is incorrectly spelled

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 21/7/2017
Shannon M.
Employee Relations Manager
Hospital y atención sanitaria, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 2/7/2020

"Nothing But Love"

Comentarios: We have had nothing but a positive experience with HR Acuity. From the top to the bottom. The Leadership is very passionate about Employee Relations and it shows. There are not ANY other products that I am aware of that are this in tune with what is happening with Employee Relations. This isn't just software - the community of support that has been created by HR Acuity is so, so, so valuable. Top Notch!

Puntos a favor: Several things: 1) In a fast paced function, it is incredibly helpful to have a tool support the team with the process consistencies and the information flow that is required to make good decisions. 2) With a team of multiple investigators, we love having the history of an employee at our fingertips. 3) THE DATA! It is much easier to pull data to identify trends, drill down on issues, evaluate volume, etc. The data is very powerful! 4) Implementation was a breeze! 5) Ongoing support community is amazing.

Contras: If I had to pick something, it would be the exit survey component, feels like it needs some additional functionality. However HR Acuity is great about implementing suggested product improvements.

Respuesta de proveedores

por HR Acuity el 14/8/2020

Hi Shannon! "Nothing but love!" Who could resist such an amazing review! What an honor to read and receive! We are so happy to help you with your employee relations, especially in the fast-paced environment you describe. Thank you also for the feedback on the exit interviews. This is not a core focus area of the platform, as you know, and it sounds like some work may be needed. We will reach out for more feedback if necessary! Thank you again -- it is truly a pleasure to have you as a client! All the best, Deb Muller, CEO

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 2/7/2020
Dalan U.
Associate Director of HR
Transporte/transporte en camión/ferrocarril, 10,000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    4/5
  • Facilidad de uso
    3/5
  • Características y funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    3/5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/6/2020

"HR Acuity Review"

Comentarios: HR Acuity has helped us centralize and digitize the documentation of our HR complaints and investigations. When we started with HR Acuity we saw the exit interview platform as a plus and it did not cost anything extra. However, through time, we realized that HR Acuity's strength and value was not in their exit interview platform and it was limited and didn't have many of the tools a employee survey company has.

Puntos a favor: The product is easy to use and we were able to easily integrate with our employee data base to do a daily feed of our associates so that starting a case and entering the employee data is fed with basic employee data and you don't have to manually enter it. The ability to search cases, cross reference cases and easily run and save reports is easy and very valuable.

Contras: I felt that the exit interview platform lacked the ability to provide our supervisors with live dashboards.

Respuesta de proveedores

por HR Acuity el 14/8/2020

Hello Dalan, Thank you for taking the time to provide your feedback! We are glad you find HR Acuity valuable and easy to use. Thank you also for the feedback on exit interviews. As you mention, this is an add-on vs a core feature of the platform -- I do appreciate the feedback and we may be reaching out for more details as we make updates in this area. Thank you so much for taking the time and the positive review! We truly appreciate it! Best regards, Deb Muller, CEO

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/6/2020