Service Pro

Service Pro


¿Quién utiliza este software?

Service Pro automates field service processes for firms performing installation, break/fix repair, preventive maintenance and inspection work in the field. Service Pro works in any service industry.


Valoración media

6 reseñas
  • 4 / 5
    En general
  • 3.5 / 5
    Facilidad de uso
  • 3.5 / 5
    Atención al cliente
  • 3.5 / 5
    Características
  • 3 / 5
    Relación calidad-precio

Detalles del producto

  • Versión gratuita
    No
  • Prueba gratis
    No
  • Implementación
    En la nube, SaaS, web
    Móvil: nativo de iOS
    Móvil: nativo de Android
  • Formación
    En persona
    En directo en línea
    Seminarios web
  • Asistencia
    Horas laborables
    En línea

Datos del proveedor

  • MSI Data
  • http://www.msidata.com/
  • Fundada en 1989

Información sobre este software

Service Pro software provides extensive, cloud-based field service management in an easy to use, easy to deploy package. Service Pro includes a fast, feature-rich native mobile app for technicians for iOS, Android devices.

Integrated features include Call Center, Assets, Scheduling, Dispatch, Contracts, Warranty, Inventory, Invoicing, RMA, Reports, Portals, Alerts & Mobile Field Service. Benefit from Service Pro field service software for NetSuite, Sage 100 ERP & Viewpoint integrations.


Funciones de Service Pro

  • Acceso móvil
  • Base de datos de clientes
  • Control de inventario
  • Enrutamiento
  • Facturación
  • Gestión de centros de atención telefónica
  • Gestión de contratos
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de trabajos
  • Gestión de técnicos
  • Portal de autoservicio
  • Programación
  • Seguimiento de trabajos
  • Seguimiento del historial de servicios
  • Acceso móvil
  • Base de datos de contactos
  • Cobro de pagos en el terreno
  • Enrutamiento
  • Expedición
  • Facturación
  • Firma electrónica
  • Gestión de contratos
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Presupuestos y estimaciones
  • Programación
  • Reloj de tiempo
  • Seguimiento del historial de servicios

Las reseñas más útiles sobre Service Pro

Terribly problematic and cumbersome. It feels like we are beta testers!!

  Traducir con Google
1/5
En general
1 / 5
Facilidad de uso
2 / 5
Características y funcionalidad
4 / 5
Asistencia al cliente
1 / 5
Relación calidad-precio

Puntos a favor: If it worked like we were told, it would be great. We installed it with high hopes of enjoying our experience investment. The only good thing is that their customer service people are friendly and trying to help, but there are core flaws in the software and the poor service people get frustrated

Puntos en contra: It has non-stop issues and it's been over a year they have been working on it. It randomly adds or deletes line items when posting. It misses scheduled items and so we miss jobs. We just are always not relaxed using it because it is unpredictable.

Awsome !!!

  Traducir con Google
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
4 / 5
Características y funcionalidad
4 / 5
Asistencia al cliente
4 / 5
Relación calidad-precio

Comentarios: This software is like have it extra 5 people in the office, it is thinking of you, I didn't recognize how many things I did wrong at our office or we were missing, this software it is thinking for you and will organize the whole office more official.

Puntos a favor: it is integrate with other softwares like quickbook and netsuite

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