18 años ayudando a las empresas mexicanas
a elegir el mejor software

¿Qué es ActiveCollab?

ActiveCollab ayuda a saber qué sucede en cualquier momento del día o de la noche. Con él, tú sabes quién trabaja en qué, cuándo se debe entregar el trabajo, cuánto presupuesto se ha gastado, quién tiene demasiado trabajo para hacer y cómo se superponen los plazos y las responsabilidades en varios proyectos. ActiveCollab es perfecto para agencias, consultorías de TI y otras empresas que ofrecen soluciones creativas a sus clientes. Con ActiveCollab, se dedica menos tiempo al trabajo pesado y más tiempo a hacer lo que realmente importa.

¿Quién usa ActiveCollab?

Más de 200 000 empresas usan ActiveCollab para administrar sus proyectos y aumentar la productividad. Las empresas de software, universidades, agencias de publicidad y estudios de diseño usan ActiveCollab todos los días.

ActiveCollab Software - 1
ActiveCollab Software - 2
ActiveCollab Software - 3
ActiveCollab Software - 4
ActiveCollab Software - 5

¿Tienes dudas sobre ActiveCollab? Compara con una alternativa popular

ActiveCollab

ActiveCollab

4.5 (406)
USD 9.00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
118
17
4.5 (406)
4.4 (406)
4.4 (406)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
EUR 61.00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
456
88
4.0 (945)
4.2 (945)
4.0 (945)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a ActiveCollab

Bitrix24
Funcionalidades más valoradas
CRM
Confirmations/Reminders
Gestión de clientes
Wrike
Funcionalidades más valoradas
Creación de paneles de comunicaciones
Flujo de trabajo configurable
Gestión financiera
Redbooth
Funcionalidades más valoradas
Gestión de tareas
Seguimiento de progreso de tareas
Uso compartido de archivos
Smartsheet
Funcionalidades más valoradas
Campos personalizables
Planificación y programación de proyectos
Seguimiento del proyecto
ProofHub
Funcionalidades más valoradas
Gestión de tareas
Planificación y programación de proyectos
Varios proyectos
Todoist
Funcionalidades más valoradas
Gestión de tareas
Programación de tareas
Task Editing
PlutoLMS
Funcionalidades más valoradas
Gestión de aprendizaje
Gestión de cursos
Seguimiento de cursos
Gmail
Funcionalidades más valoradas
Bloqueo de spam
Búsqueda/filtro
Gestión de bandeja de entrada
Slack
Funcionalidades más valoradas
Chat en tiempo real
Chat y mensajería
Real-Time Notifications

Opinones de ActiveCollab

Evaluación media

En general
4.5
Facilidad de uso
4.5
Atención al cliente
4.4
Funcionalidades
4.2
Relación calidad-precio
4.4

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

Encontrar opiniones por puntuación

5
60%
4
33%
3
5%
2
2%
1
0%
Adrián
Adrián
Nutricionista en España
Usuario de Linkedin verificado
Salud, bienestar y deporte, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Facilita la planificación

4.0 el año pasado

Puntos a favor:

Simplifica la gestión de proyectos y la colaboración en equipo, mejorando la eficiencia y la calidad del trabajo.

Contras:

La curva de aprendizaje de las funciones avanzadas de ActiveCollab es grande.

ana
ana
Sales associate en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Servicios financieros, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la reseña

The lifesaver for efficient and hassle-free project management.

5.0 el año pasado

Comentarios: The truth is that I have found in this project management tool a complete and reliable solution to organize my work.

Puntos a favor:

I really like it. I found it easy to navigate the platform and find all the tools and functions I needed to manage my projects very efficiently.

Contras:

Well, I would like it to have more functionalities, for example having the ability to make video calls or share screen.

Mohamed
Senior Engineer en Marruecos
Ingeniería civil, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

A simple Project Manager's review

5.0 hace 2 años

Comentarios: Overall very smooth experience for me. Fast bandwidth. Bug free experience.

Puntos a favor:

Project view grouping and filtering with grid and table layout. This is a killer feature for my use case.Very simple yet comprehensive overall system design. This is important for me as my coworkers came from different backgrounds.Activity View is very effective to have an overall view on what's going on without wasting a lot of time.Mobile Application gets the job done. No bugs, no unexpected behavior.

Contras:

The optional GetPaid (invoicing and payment management) paid add-on is honestly not for me. It's a very nice and really good addition for more simple uses case like when we just started business, but It definitely needs more attention to fit our needs. We finally opted for a more specialized product to keep track of our finance.

Mari-Nella
Owner en Namibia
Diseño, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña
Fuente: SoftwareAdvice

Alternativas consideradas:

It is a beautiful app but not that useful

2.0 hace 4 años

Comentarios: It was nice in the beginning but I just soon realised I needed something with easier to use features and no hidden costs. Onces a app like this becomes too complicated to navigate or customise - you will not use it as you need to daily because of that hassle.

Puntos a favor:

It is beautifully designed so initially it seemed easier to use and navigate. It had a client portal and I could track my jobs and invoice/do estimates all from one place.

Contras:

It has hidden fees. Everywhere it advertises itself as only 7.50 a month. - But using the MAIN FEATURES OF WHY I WANTED THIS APP is extra, like invoicing, time tracking and using the client portal. This was not made clear initially. The client service is terrible. I would ask questions but there response was really terrible english language - not what I would expect from an international app that everyone should be able to understand. Especially a client service person called Darla. Terrible and rude manners and unhelpful.!

Respuesta de Active Collab

hace 4 años

We appreciate your honest feedback, and we are sorry to hear you had this experience with ActiveCollab. As for the pricing, additional features such as Invoicing, Time Estimates, Workload, Availability, etc., are listed in the GePaid bundle section, which is charged additionally and is not a part of the basic paid plan. You can check out our pricing on the official site here: https://activecollab.com/pricing

Malcolm
Art Director en EE. UU.
Diseño, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Not Just Project Management! Superior Time Tracking and Reporting for Clients Too!

5.0 hace 3 años

Puntos a favor:

Time tracking. It's wonderful. We are able to track our time down to the specific task within projects. We can also label each project by client and bill clients based on the time we've specifically tracked for each task and project. All of this tracking also allows for reporting to our clients - down to being able to let them know how much time was spent on each task. Customer service is also amazing. One of our team members has made suggestions for new/alternate features/revised functionality, and things were updated fairly quickly! So good. Thank you!

Contras:

I'd love to see the organization of the projects in a different way. Organized instead by client on the main page. The main page is otherwise less organized than I need it to be.