¿Quién usa CARA?

Enterprises looking to lower the cost of ownership & solution management, consolidate management of content and data to a platform, & provide their users with expert functionality.

¿Qué es CARA?

Generis provides CARA, the leading content and information management platform for regulated industries. CARA is used by more than 400,000 users across industries including Life Sciences, Finance, Government, Engineering, and Utilities. Customers include 8 of the global top 10 Life Science companies. CARA is a cloud-first platform providing functionally-rich solutions for regulated business processes, including a comprehensive end-to-end platform for Life Sciences.

Información sobre CARA

Generis

http://www.generiscorp.com

Fundada en 2002

Resumen de precios de CARA

CARA no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis.

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Versión gratuita

No

Prueba gratis

Implementación

Instalado: Mac

En la nube, SaaS, web

Instalado: Windows

Móvil: nativo de iOS

Móvil: nativo de Android

Formación

En persona

En vivo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

En horario ininterrumpido (atiende un representante)

Horas laborables

En línea

Funciones de CARA

  • Búsqueda de texto completo
  • Contenido en audio
  • Contenido en vídeo
  • Control de versiones
  • Editor de imágenes
  • Editor de texto
  • Formularios electrónicos
  • Gestión de SEO
  • Gestión de páginas web
  • Indexación de documentos
  • Modelos personalizables

Lista completa de Gestor de contenido CMS

  • Acceso móvil
  • Archivo y conservación
  • Búsqueda
  • Control de versiones
  • Firma electrónica
  • Gestión de activos digitales
  • Gestión de documentos
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de la información
  • Gestión del ciclo de vida de contenidos
  • Herramientas de colaboración

Lista completa de Herramientas ECM

  • Archivo y conservación
  • Automatización proceso/flujo de trabajo
  • Conforme con HIPAA
  • Conformidad FDA
  • Conformidad con la OSHA
  • Conformidad con la ley Sarbanes-Oxley
  • Conformidad con normas ISO
  • Conformidad medioambiental
  • Control de versiones
  • Encuestas y comentarios
  • Gestión de auditorías
  • Gestión de incidentes
  • Gestión de riesgos
  • Seguimiento de la conformidad
  • Tests de elementos de control

Lista completa de Software de cumplimiento

  • Alertas y notificaciones
  • Automatización de procesos empresariales
  • Cartografía de procesos
  • Colaboración
  • Controles o permisos de acceso
  • Diseño y modelado del proceso
  • Gestión de flujo de trabajo visual
  • Gestión de reglas de negocio
  • Seguimiento de cambios de proceso

Lista completa de Software de gestión de procesos

  • Búsqueda de texto completo
  • Catalogación/Categorización
  • Colaboración
  • Foros de discusión
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de la base de conocimiento
  • Portal de autoservicio
  • Árbol de decisión

Lista completa de Software de gestión del conocimiento

  • Acceso sin conexión
  • Archivo de documento
  • Control de versiones
  • Conversión de tipo de archivos
  • Ensamblaje de documentos
  • Firma electrónica
  • Herramientas de colaboración
  • Indexación de documentos
  • Reconocimiento óptico de caracteres
  • Recuperación de archivos
  • Retención de documentos
  • Seguimiento de la conformidad

Lista completa de Software de gestión documental

Alternativas a CARA

Más alternativas a CARA

Opiniones de CARA

Mostrando 5 de 18 opiniones

En general
4.3/5
Facilidad de uso
4.8/5
Atención al cliente
4.3/5
Funcionalidades
4.6/5
Relación calidad-precio
4.5/5
Usuario verificado
Account Manager
Tecnología y servicios de la información, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/7/2020

"Account Managers View on Cara"

Puntos a favor: Depth and breath of the system, good user interface

Contras: Sometimes not focused enough, too many moduls

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/7/2020
Anees R.
Technical Lead
Tecnología y servicios de la información, 10,000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    4/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    3/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/7/2020

"Cara - Modern intuitive UI"

Comentarios: The overall experience is great. Right from the product selection --> Communication --> config movement --> data transformation --> Testing --> Production go live. It was one of the best projects that I have ever worked with

Puntos a favor: We have moved from FirstDoc to CARA almost 2.5 years back and the response was excellent. We were surprised by the extent of a positive reaction. Never seen such a turnaround in the user sentiments. CARA provides intuitive UI and good OOTB features which enables end-user to locate and work on their content pretty easily. It also provides highly configurable UI for the administrators/power users to deploy the new changes very easily and effectively. We are very pleased and thanks to Generis to successfully migrate and transform our system to the new heights

Contras: Generis support can be better and they need to work on the documentation more effectively.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/7/2020
Stefan H.
Consultant
Consultoría de gestión, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    3/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    3/5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 23/7/2020

"CARA in an highly diverse QM organisation"

Puntos a favor: Capability to generate language specific master data / taxonomies which helped the global organisation to stay in control of meta data systems while allowing local inits to adopt the taxonomies to their local needs and habbits. Very easy and fast way to hook in local adoptions/ configurations.

Contras: Difficult to manage the local adoptions on a globa level due to missing functionality of managing code segments in central libraries and therby avoid duplication of customizations for local enteties.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 23/7/2020
Tim P.
Associate Director
Productos farmacéuticos, 5001-10,000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 16/9/2019

"Great tool, great support!"

Puntos a favor: The flexibility of CARA is astounding and we have had many successes in adapting the tool to our internal business processes and ensuring that it is meeting the needs of all stakeholders.

Contras: We are still on an older version but looking forward to upgrading soon and enjoying all the improvements in speed and functionality that have been made.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 16/9/2019
Kim G.
Sr. Systems Analyst/Programmer
Tecnología y servicios de la información, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    4/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    2/5
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    5/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 15/7/2020

"CARA: great tool, not so good support"

Comentarios: My overall experience is OK. I know CARA is a powerful tool but if one doesn't understand how to use it and configure it properly, how powerful it is doesn't matter. I just wish there was more "how-to" documentation and better tech support. This is the general consensus among my colleagues as well. Our team develops solutions for several other departments across the county. When they have an issue, we need to be able to resolve it quickly. Technical support overall is pretty much non-existent; everyone is nice but if there's no resolution then.... I was given an account to login to but man, most of the time it didn't work (I had reset my PW several times) and when I did get in, I wasn't able to find what I was looking for - I eventually gave up. First, there should be a knowledge base of problems and solutions, secondly there should be a way to open a trouble ticket which should be immediately assigned to a tech-support person that can work with you on resolving the issue. DOCUMENTATION!!! A COMPREHENSIVE TRAINING MANUAL FOR DEVELOPERS; one that is tightly coupled with the amazing online class we were offered a couple of years ago.

Puntos a favor: I think CARA is a powerful tool. Integration with the Documentum platform and our existing business process was easy. The out-of-the-box functions are awesome; I especially love that you can customize to down to the level of an attribute. Finally, after having the product for a few years, we were offered an excellent on-line training (unfortunately at the time, I was developing in another tool... so I lost most of what was taught). Would be great if this training was recorded and saved to refer back to.

Contras: 1. One feature in particular is a dynamic quick search. HPI, another UI tool, has a feature that allows you to start typing in a search box and as you're typing, the results start to filter. The search goes across ALL columns (attributes) defined and it is invaluable. It adds a tremendous amount of flexibility and ease and greatly impacts productivity in a positive way. 2. CARA uses BRAVA! for document viewing but it doesn't offer much documentation on how to use it and use it effectively. I searched the internet and found something that helped me learn the tool but there seems to be a bug with it... there's no real tech support. 3. Why can't we customize the look and feel of the forms? That would be a nice feature so that more than one field could be placed on row.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 15/7/2020