¿Quién usa Lavu?

Un sistema de POS potente y flexible para restaurantes, bares y todo tipo de establecimientos alimenticios, utilizado por miles de restaurantes en 89 países.

¿Qué es Lavu?

El sistema POS de restaurante de Lavu para el iPad hace más que realizar pedidos y procesar pagos. Lavu les permite a los usuarios administrar sus restaurantes con la creación de informes completos, que incluyen cifras de ventas en tiempo real y herramientas de administración de empleados. Con una interfaz elegante e intuitiva, funciones altamente personalizables y acceso móvil, Lavu está diseñado para optimizar tus operaciones diarias y hacer que el funcionamiento de un restaurante sea lo más eficiente posible, con precios líderes en la industria.

Información sobre Lavu

Lavu

https://www.lavu.com/

Fundada en 2010

Resumen de precios de Lavu

Lavu está disponible a partir de USD 69.00/mes. Lavu dispone de una una versión gratuita y ofrece una prueba gratis. Consulta más información sobre precios de Lavu a continuación.

Precio inicial

USD 69.00/mes

Versión gratuita

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Móvil: nativo de iOS

Móvil: nativo de Android

Formación

En persona

En directo en línea

Documentación

Asistencia

En horario ininterrumpido (atiende un representante)

En línea

Funciones de Lavu

Sistemas de punto de venta para restaurante
Acceso móvil
Controles por separado
Creación de informes/análisis
División de cuentas
Gestión de consejos
Gestión de entrega
Gestión de inventarios
Gestión de tablas
Gestión de tarjetas de regalo
Pedidos en línea
Programa de fidelización
Control de inventario
Controles por separado
División de cuentas
Gestión de cajas registradoras
Gestión de consejos
Gestión de empleados
Gestión de tarjetas de regalo
Programa de fidelización
Asistencia del programa de fidelización
Comercio electrónico
Gestión de comisiones
Gestión de descuentos
Gestión de inventarios
Gestión de precios
Gestión de tarjetas de regalo
Lectura de códigos de barras
Permisos de acceso de usuarios
Punto de venta para bares
Punto de venta para restaurantes
Seguimiento de ingresos
Seguimiento de ventas
Firma electrónica
Gestión de comisiones
Gestión de descuentos
Gestión de ingresos
Gestión de tarjetas de regalo
Integración de comercio electrónico
Lectura de códigos de barras
Perfil de cuenta de cliente
Programa de fidelización
Punto de venta (POS) al por menor
Punto de venta para restaurantes
Varias ubicaciones

Opiniones de Lavu

Mostrando 5 de 82 opiniones

En general
3.3/5
Facilidad de uso
3.8/5
Atención al cliente
3.3/5
Funcionalidades
3.4/5
Relación calidad-precio
3.2/5
Taylor R.
Head Hostess and Admin
Alimentación y bebidas, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 4/11/2018

"Best Restaurant Software Yet"

Puntos a favor: -Love the ease of using an iPad
-Size of the icons
-Different color option icons
- Different categories available
-Ease of table organization
-Ease of checkouts
-Very well laid out
-Easy clock-in

Contras: -Hard signing process, customers complained

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 4/11/2018
Michael S.
Food & Beverage Front Of House Manager
Alimentación y bebidas, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/11/2019

"Great inventory and POS software"

Comentarios: Great inventory and POS software. Ease of use and easy to teach employees to use.

Puntos a favor: Ability to have multiple locations. Ability to make inventory items easily. Ability to use an iPad for inventory counts.

Contras: Have to manually bath credit cards at end of day.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/11/2019
Sean D.
Bar Manager
Restaurantes, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 22/2/2019

"As good as any "Industry Standard""

Comentarios: We used this in a tequila bar that I was a bar manager at. We were very high volume so we needed a good POS system that never crashed, and operated quickly to minimize waiting on the system to perform functions. I think in that regard this is a great system and I would recommend it to anyone.

Puntos a favor: Better price point
Very intuitive and easy to pick up user-interface
Speedy screen operations, no waiting for screens to load
If you have experience with other POS systems this one will be very easy to get started with
Great team behind it
Easy to add new items to menu (you dont have to be an expert to fulfil managerial roles on the system)

Contras: There is not much that I can say against LAVU. As far as Point of Sale Systems it is just as good as any of the big dog's systems but with an affordable price point. I never had an issue with the system in my year of using it.

Respuesta de proveedores

por Lavu el 1/3/2019

Hi Sean,
Thank you for your review. We're so glad to hear Lavu is working well for you and your team! Don't hesitate to call us at 855-767-5288 if you have any questions.
The Lavu Team

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 22/2/2019
Jamie G.
Managing Partner
Restaurantes, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    1/5
  • Facilidad de uso
    2/5
  • Características y funcionalidades
    2/5
  • Asistencia técnica
    1/5
  • Relación calidad-precio
    1/5
  • Probabilidad de recomendación
    0/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 25/2/2020

"Disappointing "

Comentarios: After using this system and growing our brand new business after 8 months I can honestly say it is the worst system I have operating between 7 locations I am involved with. It started off ok although challenging and difficult. But after getting though the kinks it was almost ok because their tech support team could help a lot. That was until they subbed out their tech support late Jan to India. Now it’s a disaster. Over 100 hours spent online fixing stuff, sitting on hold and zero supervisor call backs. Hundreds of dollars in gift cards sold only to have hundreds of them lost in sales that don’t work on the system and tech support knows less then I do. Over the past 6 weeks I Personally have over 50 hours logged online on hold and on the computer trying to make stuff work that is failing. Explain to me how another restaurants menu has made its way into my force modifiers optional, optional modifiers, and modifier groups that I never created. I am a craft beer and craft burger location. All of a sudden I have a Mexican menu inserted into my options causing my staff nothing about problems and disasters in the middle of dinner service. Their answer is I must’ve given my passWord out. This makes zero sense to me. Stay far away from the system. They even remove the review section from their Facebook page

Puntos a favor: It was a fairly inexpensive system with full wireless operations options for a 15,000 sq ft location on a tight budget.

Contras: Customer service tech support after 6 months.

Respuesta de proveedores

por Lavu el 28/2/2020

Jamie, we apologize for any trouble or inconvenience you may have experienced. Our records show our support team has been working with you to resolve your issues. Please feel free to contact our support team at 855-528-8457 and one of our team members would be glad to assist you with any other issues you are having.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 25/2/2020
Armond N.
Restaurant owner
Restaurantes, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    1/5
  • Facilidad de uso
    1/5
  • Características y funcionalidades
    1/5
  • Asistencia técnica
    1/5
  • Relación calidad-precio
    1/5
  • Probabilidad de recomendación
    0/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 7/1/2020

"The worst cuatomer service "

Comentarios: Very very bad.

Puntos a favor: Always someone answer it in india
They always take the notes of problem and promiss someo e will call you. Nobody ever calls

Contras: I had 3 different tickets of issues with lavu one was about chipreaders that they send it and themselve couldnot activate it. all i got was that someone will call me soon and after 2 months all i had was excuses and the person who was supposed to call never did. Now they are saying that i cant return the items because it passed the 3p days even though it was never ooend or used. The raise the price without letting me know or get my approval ( apparently they send an email whicb is proabably still in my spam folder ) and charge my auto pay 5 times more than what originally were supposed to do. After i complain the shut down the system and refuse to give me the information i needed to do payroll and tip calculation.
The worst pos company. Do not buy this junk

Respuesta de proveedores

por Lavu el 8/1/2020

Armond, we are very sorry to hear about the issues you are having. We strive to have the best customer service and provide a great experience for all of our users. Please reach out to our support team at at 855-528-8457 and one of our team members will be glad to help you out with any issues that you are having.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 7/1/2020