Less Annoying CRM

Por Less Annoying CRM

¿Quién usa Less Annoying CRM?

Less Annoying CRM fue creado para pequeñas empresas que necesitan un administrador de contactos sencillo, intuitivo, asequible y fácil de aprender. Este CRM se puede adaptar fácilmente para trabajar con flujos de trabajo existentes.

¿Qué es Less Annoying CRM?

Less Annoying CRM es un sencillo administrador de contactos que ha sido creado desde cero para pequeñas empresas. Administra tus contactos, clientes potenciales, notas, calendario, tareas pendientes y más, todo desde una sencilla aplicación web. Este producto está basado en tres principios básicos: sencillez, asequibilidad y excepcional atención al cliente.

Todos los usuarios obtienen una prueba gratis ilimitada de 30 días para probar exhaustivamente cada aspecto del CRM y el servicio de atención al cliente siempre es gratuito por teléfono y correo electrónico si los usuarios tienen alguna pregunta.

Información sobre Less Annoying CRM

Less Annoying CRM

http://www.lessannoyingcrm.com

Fundada en 2009

Less Annoying CRM Software - 1
Less Annoying CRM Software - 2
Less Annoying CRM Software - 3
Less Annoying CRM Software - 4
Less Annoying CRM Software - 5
Vídeo de Less Annoying CRM
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Compara Less Annoying CRM con productos similares

Precio inicial

USD 15.00/mes
N/D
USD 10.00/mes
USD 14.00/mes

Versión gratuita

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Versión gratuita
Versión gratuita

Prueba gratis

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Less Annoying CRM: implementación y asistencia

Asistencia

  • E-mail/Help Desk
  • Preguntas frecuentes/foro
  • Base de conocimientos
  • Asistencia telefónica
  • Chat

Implementación

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mac (desktop)
  • Windows (desktop)
  • Linux (desktop)
  • Android (móvil)
  • iPhone (móvil)
  • iPad (móvil)

Formación

  • En vivo en línea
  • Seminarios web
  • Documentación
  • Vídeos

Funciones de Less Annoying CRM

  • API
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento de documentos
  • Análisis de campañas
  • Análisis de evolución de ventas
  • Arrastrar y soltar
  • Base de datos de clientes
  • Base de datos de contactos
  • Búsqueda de clientes potenciales
  • CRM
  • Campos personalizables
  • Captura de clientes potenciales
  • Creación de informes y estadísticas
  • Cualificación de leads
  • Datos en tiempo real
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  • Formularios web
  • Generación de clientes potenciales
  • Generación de clientes potenciales
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de campañas
  • Gestión de clientes potenciales
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  • Informes del pipeline
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  • Previsión de ventas
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  • Gestión de contactos
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Alternativas a Less Annoying CRM

Más alternativas a Less Annoying CRM

Opiniones de Less Annoying CRM

Todas las opiniones

Calificación general

4.8/5

Evaluación media

Facilidad de uso 4.9
Atención al cliente 4.9
Funcionalidades 4.5
Relación calidad-precio 4.9

Evaluar software

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Kelly B.
Certified Professional Organizer
Formación profesional y coaching, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 19/10/2020

"Simple and pleasant"

Comentarios: Less Annoying CRM was recommended to me years ago when I was trying to get the company I was working for to start using a CRM. After playing around with the free trial I recognized what a fantastic tool it was! The ability to link tasks and appointments to contacts and customize pipelines revitalized my workflow. Logging interactions with clients and contacts in the CRM meant no more emailing back and forth with our small team, the information was there if anyone wanted it.

Puntos a favor: - The ability to link contacts to appointments and tasks made it easy to navigate to the information I needed.
- The dashboard gives a clear (and customizable) overview of what's on the horizon
- It was simple to set up and understand, very intuitive!
- It was easy to import contacts from MailChimp.
- It was easy, and so helpful, to link it to my Google calendar.
- Being able to log emails to the contacts via bcc made it easy to gather all relevant information in one place.

Contras: - I received some exported data from Less Annoying CRM and it was all jumbled into thin columns. This could have been some default setting from the sender though.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 19/10/2020
David Z.
Business Development
Formación profesional y coaching, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 23/10/2020

"Excellent CRM for our small company (with a big footprint)"

Comentarios: We are very happy with LACRM on every level. It has helped us get super-organized in a short time in a painless fashion.

Puntos a favor: Less Annoying CRM offers our small company the ability to track each of our individual sales from lead to close, including financial stats. We have set up a special customized contact field for our international dept. We are considering adding a separate pipeline to track collections for delinquent accounts. It’s so flexible and effective, that I can imagine customizing it to track and administer any part of our business. This is a manual, hands-on product. Its customization does not come from dozens of complicated adjustable but hard-to-edit macros, but instead from accessible, logical, immediate relationships between the functions. And all our data can be output in easily-handled spreadsheets and compressed data folders, so it could be easily migrated or adapted for other functions if necessary. The whole LessAnnoying system is deceptively simple. There's nothing we've needed to do that couldn't be handled in a straightforward manner. I can see that maybe some larger companies might need more complex systems to track their customer interactions, with multiple permission sets for their various sales territories. Especially if they need to output complex pre-set reports to show relationships between different business units and products etc. But although our training and certification company has a footprint that involves thousands of professionals across the globe, at our heart we are a 12-person staff, including a 2-person sales office, with clear, basic needs.

Contras: I can't think of anything I would change. There was a limitation that required documents (PDFs and JPGs of our proposals and contracts) to be stored without specific organization within the contacts only. But that feature has just been upgraded so these docs can be stored attached to the relevant individual sale (opportunity, as we call that pipeline). Not only does the LACRM staff respond immediately to our phone calls for support and instruction; they actually listen to our needs and suggestions and make small, useful, incremental upgrades as necessary. This app offers consistency without rigidity.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 23/10/2020
Martin P.
Owner
Investigación, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/6/2021

"Review of LACRM by Advance Scientific"

Comentarios: Our experience with LACRM has been excellent so far. We were up and running very quickly and the support from the customer service group has been fantastic. Their responses have been rapid (given the time difference between the US and Australia) and knowledgeable and have always resolved the issues that we have faced in coming up to speed.

Puntos a favor: The key feature that I like about LACRM is that it allows my company to bring all our materials together under one platform. The software is extremely intuitive and easy to learn and we are constantly discovering new functionality that adds to our customer relationship management platform.

Contras: I haven't found anything yet that I don't like. Obviously some things could be further developed but my sense is that there is a willingness on the part of the company to implement new features and capabilities in the future.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/6/2021
Rea F.
Sales Leader
Contabilidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Calificación global
    3 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    3 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/3/2017

"Fantastic CRM to Get Your Business measuring Something"

Comentarios: I have used many crm's from the old days of ACT to today's version of Saleforce and even Sugar CRM. All of them are good in their own unique ways. The huge value of Less Annoying CRM its ease of use and value as an efficient contact management tool while providing good reporting tools. Since it is so easy to use and learn minimal training time is required to learn it so it really easy Less Annoying. Since it integrates so well with gmail and google calendar there is no need to have multiple calendars going. It is a good place to share calendars as well. For the money - it is a great solution and very easy to buy use and get support with. The couple of times when I have required support, it is very simple to speak with someone or get video's backfrom Less Annoying CRM support showing how to do virtually anythin that can be done.

Puntos a favor: Simple - Ease of Use - Training - Email integration - Support all well done.

Contras: Not great at setting up my templates for importing- It will not save any templates. If you want the CRM to do any of the steps of the sales process then this is not the software for you. It is more of an advanced contact manager vs a true CRM. For the price, there are many more full CRM options out there featured

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/3/2017
Michael W.
IT & Marketing Manager
Comercio mayorista, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 15/6/2021

"Great Cost-Effective Contact Management Tool"

Comentarios: We have worked with LACRM since the founding of our company. They are a professional company, with a great product and great support.

Puntos a favor: LACRM offers an API that has integrated well into our internal system and our website allowing us to automate many daily tasks that would be extremely time consuming if done manually. The user interface is intuitive and user-friendly, reducing training time to a minimum.

Contras: The addition of features to allow for bulk actions in reports would be very helpful, i.e., the ability to assign contact in bulk from the Pipeline report.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 15/6/2021