¿Qué es Jenesis Software?

Jenesis es un sistema de administración basado en la nube que está diseñado para ayudar a los agentes de seguros a administrar las líneas personales existentes y las líneas comerciales, así como a los clientes de vida y salud. Establece relaciones sólidas con los asegurados al mismo tiempo que promocionas automáticamente a clientes potenciales y aumentas la eficiencia con los formularios de Acord que se pueden rellenar previamente. Además del sistema de gestión Jenesis, los servicios de diseño de sitios web de JenesisWeb te brindan la oportunidad de tener todas las necesidades de tu agencia en un solo lugar.

¿Quién usa Jenesis Software?

Jenesis es ideal para corredurías de seguros independientes que se centran en personal y líneas comerciales. Ofrece 3 opciones de sistema de gestión de agencias, todas diseñadas por un agente de seguros para corredurías de seguros.

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Jenesis Software

4.7 (229)
Jenesis Software
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9
4.7 (229)
4.7 (229)
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VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
USD 99.00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
54
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4.7 (148)
4.9 (148)
4.9 (148)

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Seguimiento de tickets de soporte
Salesforce Sales Cloud
Funcionalidades más valoradas
Base de datos de clientes
CRM
Seguimiento de clientes

Opinones de Jenesis Software

Evaluación media

En general
4.7
Facilidad de uso
4.7
Atención al cliente
4.9
Funcionalidades
4.6
Relación calidad-precio
4.7

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
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Encontrar opiniones por puntuación

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Johnny
Johnny
Owner/Agent en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Very good to work with. Constantly improving something that's already good.

5.0 hace 5 años

Comentarios: I just put all this in a few pages back. So hey let's review. It makes keeping up with customers and their forms much easier.

Puntos a favor:

Functional. The buttons aren't a mystery to find. I use this software daily at three locations. It has streamlined my procedures for keeping up with forms and files. If I get a call from an adjuster wanting a copy of forms all I have to do is pull up the name of the customer and efax it right out.

Contras:

Lack of name recognition. I'm sure this won't last long. The only other downside is that it can be a little fussy with downloads. If everything doesn't match up you have to do a manual override. Good and bad in that.

Shanwa
Licensed Agent and Office Manager en EE. UU.
Seguros, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Fantastic Insurance Management System

5.0 hace 2 años

Comentarios: We are so grateful we put this into place well ahead of the pandemic! It allows us to work from anywhere and have the crucial answers we need quickly for our client requests. We also appreciate the continual improvements that we all benefit from on an ongoing basis.

Puntos a favor:

This software is easy to use and helps us have the ability to quickly see what our clients need. Since we are an independent agency, we have multiple companies to coordinate. JenesisNow brings it all together in one place. We also appreciate customer service - emails, chat feature, phone calls..... they are always there to help when we need it.

Contras:

There is a slight learning curve that can only improve from daily use even after certifying in the software system.

Respuesta de Jenesis Software

hace 2 años

Wow, Shawna! Thank you so much for the awesome review! We appreciate it more than you know!

Matthew
Owner / Agent en EE. UU.
Seguros, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Jenesis Software Review

5.0 la semana pasada Nuevo

Comentarios: The Team has been excellent. Always quick to respond, super helpful and a delight to work with. Our agency, really enjoys the "Chat" feature, so we can shoot print screens of any issues or error messages we are seeing, so your team can pinpoint the issues, immediately to meet our needs.

Puntos a favor:

Ease of use and Customer Service makes our job so much more efficient to daily tasks.

Contras:

None, the overall rating speaks for itself.

Jennifer
agent en EE. UU.
Seguros, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Jenesis Software

3.0 hace 3 años

Puntos a favor:

When working at its best I think it is great. The best feature is the group quoting feature.

Contras:

lots of problems with commercial imports , items disappearing (aka: quotes,note,etc) when system I guess has not had a compact and repair so not sure whos end this falls on.

Lloyd
Agency owner en EE. UU.
Seguros, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Jenesis User for 14 years

5.0 hace 2 meses

Comentarios: Over the past 14 years, Jenesis has been our agency management system. They have been a great asset for our agency. Whenever a problem arises and that is not that often, their team fixes it. Overall, we are more than pleased with the software and the staff at Jenesis.

Puntos a favor:

Ease of use and fits our needs for our agency.

Contras:

We had been using the Jenesis Classic, but now we have switched to JenesisNow

Respuesta de Jenesis Software

hace 2 meses

Thank you, Lloyd! We greatly appreciate you!