¿Quién usa SpringCM?

SpringCM es ideal para empresas que están en crecimiento y ampliación y tienen al menos 250 empleados. Se prestan servicios a todos los sectores, en una gran variedad de casos de uso, como el lado de la compra, el lado de la venta, la incorporación de nuevos empleados y más.

¿Qué es SpringCM?

SpringCM genera, automatiza, administra y almacena tus documentos y contratos, simplificando tus procesos comerciales para que puedas concretar negocios más rápido. Y haz que sea más fácil para tus clientes trabajar contigo. Porque cuando fluyen tus documentos, fluye el trabajo. SpringCM va más allá de la gestión de contratos con un motor de flujo de trabajo robusto y escalable que puede automatizar incluso los procesos de documentos más complejos. Estandariza los procesos de tu negocio y aumenta la visibilidad en cada paso.

Información sobre SpringCM

SpringCM

http://www.springcm.com

Fundada en 2004

Resumen de precios de SpringCM

SpringCM no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. La versión de pago de SpringCM está disponible a partir de USD 39.00/mes.


Precio inicial

USD 39.00/mes

Versión gratuita

No

Prueba gratis

SpringCM: implementación y asistencia

Asistencia

  • Horas laborables
  • En línea

Implementación

  • En la nube, SaaS, web
  • Móvil: nativo de iOS
  • Móvil: nativo de Android

Formación

  • En persona
  • En vivo en línea
  • Seminarios web
  • Documentación

Funciones de SpringCM

  • Búsqueda de texto completo
  • Contenido en audio
  • Contenido en vídeo
  • Control de versiones
  • Editor de imágenes
  • Editor de texto
  • Formularios electrónicos
  • Gestión de SEO
  • Gestión de páginas web
  • Indexación de documentos
  • Modelos personalizables

Lista completa de Sistemas de gestión de contenidos CMS

  • Búsqueda de texto completo
  • Contratos de especialidad
  • Contratos gubernamentales
  • Control de versiones
  • Firma electrónica
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión del ciclo de vida de los contratos
  • Lado de la compra (proveedores)
  • Lado de venta (clientes)
  • Plantillas prediseñadas
  • Seguimiento de la conformidad
  • Seguimiento del progreso

Lista completa de Software de gestión de contratos

Alternativas a SpringCM

Más alternativas a SpringCM

Opiniones de SpringCM

Todas las opiniones

Calificación general

4.3/5

Evaluación media

Facilidad de uso 4.2
Atención al cliente 4.5
Funcionalidades 4.3
Relación calidad-precio 4.3

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Comparte tus experiencias con otros compradores de software.

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Laura G.
Sr. Analyst
Internet, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    4 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 25/9/2018

"Finally a better way for version control"

Puntos a favor: Our team works hard, but putting the onus of managing the workflow solely on their inboxes made for frequent issues with version control and slow turnaround times. With SpringCM, we were always working on the latest version, could see everyone's input clearly, and had a clear idea of what was in the queue

Contras: We had to get an additional project from IT to allow for pop-ups. Without this, you won't receive alerts when there is a newer version that you should be working from.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 25/9/2018
Robin D.
Salesforce Admin
Tecnología y servicios de la información, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/9/2016

"SpringCM a Must for Contracts"

Comentarios: Our many variations of our contracts warranted a look for a solution that would help ease the pain of creating, editing and sending out contracts. Our old solution wasn't cutting it. After many months of due diligence we decided SpringCM was the best fit. The sales staff was patient with us and our million questions. The implementation team was fantastic. They took the time to learn about our business and needs to help get all elements correct.

Puntos a favor: Since nothing baout our contracts are standard we really needed a solution that allowed us to make changes easily. SpringCM's Editor gave us just that ability. The sales team can now make changes without bringing in the legal team. The redlining capabilities makes it easy for legal to see the changes when the contract reaches them. This has allowed for better overall communication between the department, contracts are getting through the workflow faster and sent out the door. We are closing business! SpringCM also integrates perfectly with Salesforce which is a must for us. The application is easy to use and has made for a happier sales staff.

Contras: Implementation did take longer than I anticipated but I'm not sure how much of a con that is. There was a huge learning curve for me on the admin side. Once I filled in the gaps with additional training I felt much more comfortable.

Respuesta de proveedores

por SpringCM el 7/9/2016

Thank you Robin! Closing more business and a happier sales team - definitely winning all around for Orion and SpringCM!!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/9/2016
Alyssa gabrielle S.
Test Engineering Analyst
Tecnología y servicios de la información, 10,000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    3 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    4 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    7/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 7/7/2017

"SpringCM is a very convenient software"

Puntos a favor: Overall, the features and functionality of SpringCM has been very useful since it provides a centralized location for the storage of contracts. What I like most about the software is that It provides collaboration across users. It allows users to request for document review or creation with just a single push of a button.

Contras: It had drawbacks like browser compatibility. SpringCM seems to work faster in Chrome compared when using IE

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 7/7/2017
Usuario verificado
Senior Recruiter
Hospital y atención sanitaria, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    3 /5
  • Características y funcionalidades
    3 /5
  • Asistencia técnica
    3 /5
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    5/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/11/2020

"Promising but seems to take forever to implement"

Comentarios: When fully implemented, Spring CM will provide a cloud-based storage system for thousands of files.

Puntos a favor: My company has lots of different files coming from multiple sources in all sorts of formats. Spring CM is tasked with simplifying things within our Salesforce build. I like that the formatting of the resumes, references, etc generated are all cohesive and clean.

Contras: For some reason, the roll out of the software has taken years instead of months. I dont know if that is a problem with the Spring CM team or our internal team.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/11/2020
Dana H.
Sr.Manager-Legal Operaions
1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/9/2016

"Streamline contract workflow"

Comentarios: We came to SpringCm with no contract management workflow. We worked with Spring to design a custom and complicated workflow that was able to scale both domestically and internationally. This was three years ago and we have just launched a new platform which has been received very well with our sales team.

Puntos a favor: The flexibility with the workflow is a plus when utilizing it worldwide across serveral different business units and products. It also integrates with Salesforce allowing streamline reporting across all our objects and and single sign on to one platform. The other benefit is the search feature which allows us to search for specific language through all our pdf contracts with their OCR capability. This feature has saved time across many departments.

Contras: Nothing - however, I would suggest adding the ability to print the history of the audit trail withing the contract worklfow. This is helpful for providing support to auditors.

Respuesta de proveedores

por SpringCM el 7/9/2016

Thank you Dana for your insight and feedback! Happy to hear that things are going well for your sales team and that you have been able to scale internationally!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/9/2016