¿Qué es Lightspeed Retail?

Lightspeed Retail POS es una solución móvil todo en uno y basada en la nube que optimiza la atención al cliente y la dirección de tu negocio en todas sus ubicaciones. ¡Gestiona inventario, clientes, empleados y ventas desde tu ordenador portátil, iPad o teléfono móvil! Acepta todos los métodos de pago y reduce el tiempo de salida tanto en el local como online. Ahorra tiempo utilizando catálogos de compras integrados. Toma decisiones basadas en datos para hacer crecer tu negocio. Supervisa los costes y el inventario antiguo y automatiza alertas de bajas existencias.

¿Quién usa Lightspeed Retail?

Las funcionalidades de Lightspeed están alineadas con las prioridades de los comercios minoristas y los restauradores. Simplifica las tareas diarias y céntrate en lo importante: el crecimiento del negocio y la experiencia del cliente.

Vídeo de Lightspeed Retail
Lightspeed Retail Software - 1 Lightspeed Retail Software - 2 Lightspeed Retail Software - 3

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Lightspeed Retail

4.2 (896)
Lightspeed Retail
No disponible en tu país
USD 79.00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
109
58
4.2 (896)
4.0 (896)
4.1 (896)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
USD 3,588.00
año
Versión gratuita
Prueba gratuita
80
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¿Por qué estoy viendo esto?

Alternativas a Lightspeed Retail

Patrocinado
A POS that helps you take on the online giants with the only platform made for pet store owners.
QuickBooks Point of Sale is an all-in-one solution with the software, hardware and payment service you need to sell online and in-store
Revel Systems es una solución rápida, intuitiva y segura de punto de venta (POS) para iPad basada en la nube.
Punto de venta para iPad basado en la nube con una vidriera web y móvil integrada que permite a los consumidores finales hacer compras online.
El software de contabilidad líder para pequeñas empresas. Acceso instantáneo a la información de clientes, proveedores y empleados.
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Springboard Retail es más que un POS. Aprende sobre las funciones de gestión minorista de nivel empresarial.
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NetSuite es un destacado sistema ERP en la nube que te brinda la visibilidad y el control que necesitas para tomar decisiones inteligentes y hacer crecer tu negocio con confianza.
Clover, un punto de venta y un sistema de pagos todo en uno, integra las funciones de una caja registradora, terminal de pago con tarjeta y sistema POS.
Shopify Plus está simplificando el comercio electrónico empresarial al ofrecer un software de comercio multicanal de alto crecimiento y alto volumen para comerciantes.
ACE es un sistema de gestión de inventarios repleto de funciones que ofrece un punto de venta integrado para usuarios de Windows. Software instalado de coste único.
Toast es un sistema de gestión de restaurantes y POS todo en uno creado para mejorar la eficiencia y reducir drásticamente los costes.
Plataforma de comercio electrónico de código abierto basada en la web que ayuda en la creación de tiendas online con temas, pagos y opciones de envío y más.
NCR Aloha es una solución integral que ayuda a los restaurantes a aumentar su eficiencia, impulsar los ingresos y redefinir la experiencia de los clientes.
Microsoft Project es una herramienta simple, pero poderosa, para gestionar el trabajo, desde proyectos rápidos hasta iniciativas más complejas.
Aloha EPOS es un sistema de gestión de restaurantes fiable, fácil de usar e ideal para cadenas de bares, hoteles y restaurantes.
Square POS es una solución completa de punto de venta que ofrece un conjunto de herramientas, desde el seguimiento de las ventas y el inventario hasta analíticas exhaustivas.
Web-based solution that provides point-of-sale through inventory control, retail management, reporting, client database and more.

Opinones de Lightspeed Retail

Evaluación media

En general
4.2
Facilidad de uso
4.2
Atención al cliente
4.1
Funcionalidades
4.1
Relación calidad-precio
4.0

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

Encontrar opiniones por puntuación

5
59%
4
21%
3
6%
2
3%
1
11%
Chad
Owner
Usuario de Linkedin verificado
Artículos deportivos, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Access to information at your fingertips

5.0 hace 6 meses
Los subtítulos en español están disponibles en el reproductor de vídeo
Mark
Online marketeer en Países Bajos
Marketing y publicidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Good Shopify Alternative, with a sidemark

4.0 el mes pasado Nuevo

Puntos a favor:

Clean and clear to navigate interface for the eCommerce part, fast

Contras:

The customer support wasn't always that fast and/or good, so that would be a consideration, especially when you are dependant on them a lot.

Elizabeth
General Manager en EE. UU.
Servicios e instalaciones recreativas, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Fantastic product for any retail business. Excellent value.

5.0 hace 6 meses

Comentarios: Overall, I think Lightspeed Retail is an excellent product and very simple for most any retail operation. I highly recommend it to colleagues for their POS/Inventory/eCom solutions.

Puntos a favor:

Creating items and managing retail is very easy through Lightspeed Retail. The reporting features allow you to make great decisions for your business based on accurate data. Anytime I need help with something or am unsure as to how to do something regarding any feature of Lightspeed Retail, support is only a click away through the helpful chat feature. They are almost always immediate to respond and always kind and patient with any question.

Contras:

Understanding how retail communicates with eCom is a little intimidating at first and simply took a minute to wrap my head around how it links together. Discounting could be a little more straight forward too but overall ok.

Daniel
Jeweler en EE. UU.
Comercio minorista, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Easy Switch to Lightspeed Retail

5.0 hace 6 meses

Comentarios: Overall it has been an easy switch and easy to use software.

Puntos a favor:

The fully integrated credit card payments has been wonderful, not having to use two separate systems to complete the sale has been great. Also the integrated inventory between retail and ecom has been great. Sell it in one place and inventory get adjusted across all platforms. Also the ability to use multiple registers at once and complete payments at the same time has been a life saver.

Contras:

The additional cost for some of the features in the ecom, such as different layouts for the website that would incorporate things such as reviews on other websites. The limited analytical information you have at your disposal without having to pay for lightspeed analytics.

Ronald
Service Writer en EE. UU.
Transporte marítimo, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Have been using CDK for many years for Maintience & Repair set opp DMS system.

5.0 hace 2 años

Comentarios: Over all, I have always liked to way the system has operated, The functions and the data inputting controls are easier than most other DMS systems that i have tried.

Puntos a favor:

I have always like the way the system is produced from the Service personnel's prospective & The way CDK tries to customize the product for each of the specific user's or Locations.

Contras:

I think this system could be improved by having the ability to communicate with & Be programed with available patches to adapt the system to communicate and share info with all other outside vendor's and the coinciding systems that they use. Every company will have separate systems all that are needed for what type of Service it provides. - IE. *( Scheduling a Boat's launch for Valet Service or for Spring launch of boats for pickups ect. ) *( A customer Text communications program for Receiving, Sending or Monitoring text conversations ect.) Each will always require some type of outside applications like those for that specific company to operate and function more efficiently over what is offered in any DMS System. I believe this to be true for all software DMS company's on the market & this is including light speed EVO. Is it impossible to Make an Automotive or Marine type DMS system that all Info could be shared across to and back from any of The other software system types that are used externally? I believe that would be a great benefit for any and all company's that need a DMS Fixed operations type Repair or Maintience operating systems.

Todd
Owner en Canadá
Muebles, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Good Product

5.0 hace 2 años

Comentarios: The overall experience has been excellent. I am most impressed with the support I have received from Lightspeed. Phone in wait times have been very reasonable at this point. When I have spoken to a tech they have been excellent in understanding my question and providing a solution.... at times working outside the box to create the best result with the conditions present.

Puntos a favor:

The start up process was easy to follow along. Great tutorial videos and resources to answer the basic questions. Was easy to set up the codes, pricing and inventory organization.

Contras:

There was some frustration using matrix's and understanding assemblies. Each business is different obviously... the use of matrix was great at the start but becomes limiting later on for integration to the webstore. Assemblies are cumbersome for automatic ordering.