GoServicePro

Por GoServicePro

4.5 / 5 3 reseñas
GoServicePro

¿Quién utiliza este software?

GoServicePro is field service scheduling software for HVAC, plumbing, electrical, and other types of field service businesses to manage scheduling, dispatch, customers, and parts.

Valoración media

3 reseñas
  • En general 4.5 / 5
  • Facilidad de uso 4.5 / 5
  • Atención al cliente 4.5 / 5
  • Funciones 3 / 5
  • Relación calidad-precio 3 / 5

Detalles del producto

  • Precio de partida $45/mes
  • Versión gratuita No
  • Prueba gratis No
  • Implementación Instalado: Mac
    En la nube, SaaS, web
    Instalado: Windows
    Móvil: nativo de iOS
    Móvil: nativo de Android
  • Formación En persona
    En directo en línea
    Documentación
  • Asistencia En horario ininterrumpido (atiende un representante)
    Horas laborables
    En línea

Datos del proveedor

  • GoServicePro
  • http://www.goservicepro.com
  • Fundada en 2001

Sobre nosotros GoServicePro

Founded by field service experts in 2001, GoServicePro offers solutions that enable end-to-end field service operations. Our comprehensive suite of integrated products provides intelligent and automated field service scheduling, partner management and real-time wireless communications for mobile field service resources. GoServicePro is a bundled solution that is comprised of modules that can be implemented individually or as an integrated solution to enable all elements of a service business.

Funciones de GoServicePro

  • Acceso móvil
  • Base de datos de clientes
  • Control de inventario
  • Enrutamiento
  • Facturación
  • Gestión de centros de atención telefónica
  • Gestión de contratos
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de trabajos
  • Gestión de técnicos
  • Portal de autoservicio
  • Programación
  • Seguimiento de trabajos
  • Seguimiento del historial de servicios
  • Acceso móvil
  • Base de datos de contactos
  • Cobro de pagos en el terreno
  • Enrutamiento
  • Expedición
  • Facturación
  • Firma electrónica
  • Gestión de contratos
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Presupuestos y estimaciones
  • Programación
  • Reloj de tiempo
  • Seguimiento del historial de servicios
  • Base de datos de clientes
  • Citas recurrentes
  • Control de inventario
  • Enrutamiento
  • Gestión de contratos
  • Gestión de expediciones
  • Gestión de tareas
  • Gestión de trabajos
  • Mantenimiento preventivo
  • Presupuestos y estimaciones
  • Programación

Productos alternativos

Las reseñas más útiles sobre GoServicePro

ServicePro is easy to use but not very user Friendly

Traducir con Google Revisado el 8/2/2018
Shekhar S.
Manager
Transporte/transporte en camión/ferrocarril, 5001-10.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña 
Fuente SoftwareAdvice
3/5
En general
3 / 5
Facilidad de uso
3 / 5
Características y funcionalidad
3 / 5
Asistencia técnica
3 / 5
Relación calidad-precio
¿Recomendarías el producto?
Poco probable Probablemente

Comentarios: Make it more user friendly for Business Users.

Puntos a favor: It is a great tool for the IT departments to use. It even saves details from Email sent by creator.

Contras: It is not very user friendly for business users. Only the ticket requestor on business side can update the ticket without any help from the IT Help Desk.

Great Field Service Management Software

Traducir con Google Revisado el 11/3/2015
Brendan C.
Manager
Fuente de la reseña 
Fuente asdf
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia técnica
Relación calidad-precio

Comentarios: We switched over to GoServicePro about a year and a half ago. We had used several other field service management programs in the past, and were getting frustrated by the lack of support and promises that never came true. GoServicePro seems to have everything we could dream of all in one, and we've never been happier with a piece of software. Pros:
- Preventative Maintenance. This allows us to set up reoccurring work orders for the future, which can then be auto assigned.
- QuickBooks Integration. All of our invoices and billing we do in GoServicePro is able to quickly be transferred over to Quickbooks.
- Helpful Customer Support. Whenever we have a question they have been very fast and helpful.
- Out of Service Mobile Devices. When we have techs go out into the field, there is a moderate chance they will be out of a service area on our Verizon data plan. GoServicePro's app still allows the techs to work while in an area without service, and then automatically sinks back up to the cloud when they return to an area of service.
Cons:
- The only one I can think of is that their browser requires internet, but this is the case for all other field service software that we have looked.
Overall:
Everyone in our office and in the field loves using GoServicePro!

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