¿Qué es 7shifts?

7shifts permite que restaurantes de todos los tamaños recorten los costes de mano de obra, retengan al personal y cumplan con las normas referidas a la mano de obra mediante herramientas robustas de planificación, comunicación, cumplimiento de normas y compromiso. 7shifts ayuda a los gerentes a ahorrar 5 horas por semana en la planificación, a minimizar el caos de llamadas y mensajes de texto con comunicación optimizada, a administrar el personal sobre la marcha con aplicaciones móviles gratuitas y a recortar los costes de mano de obra en hasta un 3 % mediante la integración con su POS. Únete a más de 250 000 profesionales de restaurantes que utilizan 7shifts para simplificar su vida. ¡Comienza hoy tu prueba gratis!

¿Quién usa 7shifts?

7shifts está diseñado específicamente para propietarios, gerentes y empleados de restaurantes que buscan optimizar los horarios, agilizar la comunicación y mejorar la eficiencia. 7shifts simplifica la vida del restaurante.

¿Dónde se puede implementar 7shifts?

Cloud, SaaS, Web, Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Sobre el proveedor

  • 7shifts
  • Ubicado en Saskatoon, Canadá
  • Fundada en 2010
  • Asistencia telefónica
  • Chat

Países disponibles

Canadá, Estados Unidos

Idiomas

español, francés, inglés

Sobre el proveedor

  • 7shifts
  • Ubicado en Saskatoon, Canadá
  • Fundada en 2010
  • Asistencia telefónica
  • Chat

Países disponibles

Canadá, Estados Unidos

Idiomas

español, francés, inglés

Imágenes y vídeos de 7shifts

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7shifts

USD 29.99/mes
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Prueba gratis
N/D
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USD 4.00/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
USD 19.95/mes
Versión gratuita
Prueba gratis

Funciones de 7shifts

  • Acceso móvil
  • Actualizaciones en tiempo real
  • Alertas y notificaciones
  • Base de datos de empleados
  • Benchmarking
  • Búsqueda/filtro
  • Cambio de turnos
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Cálculo de horas extra
  • Edición/actualización de tareas
  • Etiquetado de tareas
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de comentarios
  • Gestión de control de horas
  • Gestión de empleados
  • Gestión de eventos
  • Gestión de la disponibilidad
  • Gestión de nóminas
  • Gestión de subcontratistas
  • Integraciones de terceros
  • Mensajería
  • Métricas de rendimiento
  • Planificación de personal
  • Presupuestos/previsiones
  • Previsión de trabajo
  • Programación a tiempo real
  • Programación automatizada
  • Programación de tareas
  • Punto de venta (POS)
  • Reconocimiento de empleados
  • Recordatorios
  • Reserva en línea
  • Seguimiento de ausencias
  • Seguimiento de ausencias por enfermedad
  • Seguimiento de progreso de tareas
  • Seguimiento de tiempo en línea
  • Seguimiento de vacaciones/ausencias
  • Seguimiento del tiempo
  • Sincronización de calendario
  • Tarjeta perforada
  • Tarjeta perforada en línea
  • Tiempo y asistencia

Alternativas a 7shifts

Seguimiento temporal de los empleados con aplicación móvil y GPS. Permite ver quién está trabajando, dónde y en qué proyectos; todo en tiempo real. Fácil integración de nómina
Shiftboard es un proveedor de software de planificación de personal, que ayuda a optimizar las complejas operaciones del manejo de personal.
Toast es un sistema de gestión de restaurantes y POS todo en uno creado para mejorar la eficiencia y reducir drásticamente los costes.
Hubstaff cuenta con funciones fiables de seguimiento temporal y supervisión de empleados para equipos remotos y de campo. Programación, facturación, creación de informes, nóminas y más. Descubre más sobre Hubstaff
Software elaborado para restaurantes. Una plataforma para programar, llevar un seguimiento del tiempo, procesar nóminas, incorporar empleados y pronosticar los costes laborales.
Compeat's portfolio has Accounting, Inventory, Intelligence, Logbook, Labor, Schedule, and integrations with 80 Point of Sale partners.
El software para peluquerías Timely gestiona todo tu negocio desde cualquier dispositivo. Administra fácilmente calendarios, clientes, personal, existencias, informes y más.
Square POS es una solución completa de punto de venta que ofrece un conjunto de herramientas, desde el seguimiento de las ventas y el inventario hasta analíticas exhaustivas.
Business platform for dog trainers, doggy daycares, kennels and other pet care businesses.
Software de seguimiento del tiempo que incluye hojas de tiempo manuales y automáticas, diario de tiempo y capacidades automáticas de detección de tareas.
La programación de turnos es sumamente sencilla con Sling, además de ser gratuita.
Scheduling and online communication tool designed to meet the needs of health care providers.
Administra la nómina, en línea o internamente, y ahorra dinero en el seguimiento del tiempo, los informes y el procesamiento de la nómina.

Opinones de 7shifts

Evaluación media

En general
4.7
Facilidad de uso
4.7
Atención al cliente
4.7
Funcionalidades
4.6
Relación calidad-precio
4.7

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

Encontrar opiniones por puntuación

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1
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Leandro U.
Leandro U.
Financial en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Alimentación y bebidas, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

7 Shifts for restaurant schedule Management

5 hace 2 años

Comentarios: My managers and employees love it.

Puntos a favor:

It is easy to use and anybody with a phone can have easy access to their schedule, send messages using it, and letting anybody know about changes. It is a very practical and professional tool for the schedules that we use in our Restaurant. We have the scheduling available on our P/R processor, but we prefer to pay for this service as it is more agile and practical than our P/R company.

Contras:

To be honest, I do not have any complaints, but we only use the scheduling module as we have other systems.

Respuesta de 7shifts

hace 2 años

Thanks for the review Leandro! It's great to hear that even though you have the option, you see so much value in 7shifts that it goes above and beyond what is offered to you in your payroll provide. Know that we will always be looking to increase the value of our services for folks like yourself. Cheers!

Tracy B.
Taproom Manager en EE. UU.
Alimentación y bebidas, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Great for small business with lots of moving parts!

5 hace 9 meses

Comentarios: It pays for itself in employee management. Time off, scheduling, basic HR tasks (address, phone #, hire date, etc.) are great things to utilize.

Puntos a favor:

I absolutely adore 7Shifts. To start off with a HUGE bonus, they have a free app for employees, so that already helps get this software in the pockets of those you're reaching. I only have 10 employees, but they are all being pulled in different directions/departments, so we're able to keep up with time off requests, coordinate with other managers and see what shifts covered where all in one place. It's incredibly easy to use once you get used to it!

Contras:

I don't like that you can't post events for certain departments. Ex: the taproom has trivia on Wednesday. The Brewery has a brew day, cleaning, etc. scheduled and there's not a brewery specific place to post. This is small, but something that would help. I would also LOVE an end of day logbook feature.

Respuesta de 7shifts

hace 9 meses

Thanks for the detailed review Tracy! We love your feedback and am happy to hear that 7shifts has provided so much value to your business.

Chelsea B.
Food and Beverage Director en EE. UU.
Alimentación y bebidas, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Traction Sports Performance 2022 Review

5 el mes pasado Nuevo

Comentarios: I would say that this is a 9/10 Customer Service is very helpful. The system itself feels like someone in the industry knew what to do and do it correctly. I have used others before and this is my favorite for the price and experience.

Puntos a favor:

I like messaging the most. I have a team message, my shift lead and management message, and a smaller group message for other small events happening.

Contras:

I would say when it's lagging on mobile app.

Susie R.
GM en EE. UU.
Alimentación y bebidas, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

It’s Okay

3 hace 2 años

Puntos a favor:

When choosing the highest cost package, you will have access to the most basic necessary functions. They do not charge base level employees to use the app

Contras:

Some functions change without first being informed (although they state that they always inform prior to a change). Their beta testing due diligence leaves something to be desired. If they are unable to duplicate an error even if you can prove it exists, they refuse to fix it saying they are incapable of doing so. They make their customers pay for basic functions through the most costly package I used to use 7ahifts for over 4 years. I was looking at using them again for a different restaurant. However, the salesperson I encountered was a typical salesperson and never talked to me like they cared about the company Where I’m currently employed. Instead I was told stats about how I wouldn’t find a program cheaper, that they weren’t gouging those who wanted the basic functions I pointed at, and multiple other aspects in which I was wrong. When I pointed that out, he proceeded to raise his voice at me, chuckled and attempted to carry on I hung up on him at that point of the conversation I would have never signed a contract with this individual. Hopefully other sales reps actually care about potential customers

Respuesta de 7shifts

hace 2 años

Hi Susie, Thanks so much for your comment. We really appreciate your candid feedback so we can make the 7shifts experience better for all users, and we're sorry to hear your experience was less than ideal. As a product that is growing and evolving every day, our pricing has changed a lot since you would have first started using 7shifts 4 years ago, but we would like to see what we can do to make 7shifts work for the restaurant you are currently working in. Please drop us a line at support@7shifts.com and we will see what we can do to offer a solution the meets the needs of your business. In regards to your interactions with a member of our team, I have flagged this to our management team to ensure that we provide everyone the same high level of service that we ourselves would expect. We apologize if your experience was less than ideal and really take that to heart. We hope that in the future we can earn back the trust you have placed in our business.

Allison W.
GM en EE. UU.
Alimentación y bebidas, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Still learning the ropes, but seems decent

4 hace 3 meses

Puntos a favor:

We're interested in this app for the optimal labor scheduling feature. Unfortunately, we haven't yet used it long enough for this feature to work for us. Being able to manually add projected sales to the schedule to see the estimated labor % as you prepare the schedule is helpful. The reports seem easy to read. The helpdesk has been responsive so far.

Contras:

The cost of the second highest tier plan is the same as the highest tier plan on our previous software. I don't know if this is a good value yet since we haven't been using it long enough to access all the features we need. I'm hoping the longer we use it, the better it will get. So far, myself and my team are still struggling to understand and find everything we need.

Respuesta de 7shifts

hace 3 meses

Thanks for the review Allison! We are confident that our optimal labor tool is going to be a game-changer for your restaurant and our team is here to support your.