
¿Quién usa Hearsay Social?
For financial services and insurance firms. Over 150,000 financial professionals use Hearsay Social, a part of the Hearsay 360 solution.
¿Qué es Hearsay Social?
Hearsay Systems is reinventing the advisor/agent-client experience in Wealth Management, Insurance and P&C with digital communications and workflow solutions. The Hearsay Advisor Cloud for financial services digitizes painful manual processes, freeing up advisors to provide proactive, timely service for clients. The leading social selling solution for financial services.
Información sobre Hearsay Social
Hearsay Systems
https://hearsaysystems.com/
Fundada en 2009
Resumen de precios de Hearsay Social
Hearsay Social no está disponible en versión gratuita y no ofrece prueba gratis.
Versión gratuita
No
Prueba gratis
No
Hearsay Social: implementación y asistencia
Asistencia
- Horas laborables
Implementación
- En la nube, SaaS, web
Formación
- En persona
- Seminarios web
- Documentación
Funciones de Hearsay Social
Herramientas de social network
- Blogs
- Chat en tiempo real
- Etiquedado en redes sociales
- Feed de actividad y noticias
- Gestión de eventos
- Gestión de grupos
- Gestión de la publicidad
- Integración de redes sociales
- Mediateca
- Seguridad de datos
Software para ventas en redes sociales
- Ayuda al empleado
- Biblioteca de contenidos ya aprobados
- Compromiso de clientes potenciales
- Detección de contenidos
- Gestión de contenidos
- Gestión de la conformidad
- Ludificación
- Métricas de rendimiento
- Publicaciones automatizadas
- Registro único
- Supervisión de redes sociales
Alternativas a Hearsay Social
Más alternativas a Hearsay SocialOpiniones de Hearsay Social
Todas las opinionesCalificación general
Evaluación media

Andrea H.
-
Calificación global5 /5
-
Facilidad de uso5 /5
-
Características y funcionalidades4 /5
-
Asistencia técnica5 /5
-
Relación calidad-precio5 /5
-
Probabilidad de recomendación
- Fuente de la reseña
- Publicado el 18/10/2017
"I use this to automate our social media posts. It is very efficient."
Comentarios: Automation, post ideas, simplification, analytics, customer interactions, social media management, campaigns.
Puntos a favor: I like that corporate can upload posts for me to put on our social media page. It is so easy to find them and select when I want it to post.
Contras: Sometimes the website does not let me edit a time to post. The post will already be scheduled and I'll need to reschedule it for whatever reason. I will sometimes get a message saying it cannot be changed.
- Fuente de la reseña
- Publicado el 18/10/2017

Hayden Y.
-
Calificación global5 /5
-
Facilidad de uso5 /5
-
Características y funcionalidades5 /5
-
Asistencia técnicaSin valoración
-
Relación calidad-precioSin valoración
-
Probabilidad de recomendación
- Fuente de la reseña
- Publicado el 2/4/2019
"Manage your social media in one spot"
Comentarios: Social media management and tracking
Puntos a favor: This is a great spot to go to for managing and tracking your social media platforms. you can create and schedule content within it and even post from it. Big time save.
Contras: Your views on platforms like Facebook will be throttled or limited when posting with a third party viewer. I would recommend only using Hearsay to track and manage but not to create or publish posts.
- Fuente de la reseña
- Publicado el 2/4/2019
Usuario verificado
-
Calificación global3 /5
-
Facilidad de uso3 /5
-
Características y funcionalidades3 /5
-
Asistencia técnica3 /5
-
Relación calidad-precio3 /5
-
Probabilidad de recomendaciónSin valoración
- Fuente de la reseña
- Publicado el 30/4/2018
"Overall good. So much room for improvement, especially regarding ease and functionality of the app"
Puntos a favor: The calander has been nice. It's been great being able to schedule my posts, and slide around the posts to different dates/times (though it's not always consistent)
Contras: The mobile app. When I make edits to scheduled posts, they don't save. The desktop version has issues to regarding edits. I never can change images on posts without having to unscheduled/reschedule the post and reupload the image.
- Fuente de la reseña
- Publicado el 30/4/2018
Dasha H.
-
Calificación global4 /5
-
Facilidad de uso5 /5
-
Características y funcionalidades3 /5
-
Asistencia técnica5 /5
-
Relación calidad-precio3 /5
-
Probabilidad de recomendación
- Fuente de la reseña
- Publicado el 12/12/2017
"One place to manage all your social media! You customize all."
Puntos a favor: I enjoy using Hearsay because it lets me manage my agency Facebook and Twitter at the same time. I chose what content I want to post, schedule what time I want it to post (it even suggests the best time of the day to post) and it does it all automatically. I can schedule everything on Monday and would be good to go for the rest of the week or as long as I chose to have content posted. It shows me all the stats and how much likes/shares etc I am getting. Hearsay makes it super easy to manage your social media accounts for your business.
Contras: It doesn't let you tag or hashtag anything. This is not a big deal, but it would be nice to tag a business you are mentioning in your post or a popular hashtag.
- Fuente de la reseña
- Publicado el 12/12/2017
Usuario verificado
-
Calificación global4 /5
-
Facilidad de uso5 /5
-
Características y funcionalidades3 /5
-
Asistencia técnica4 /5
-
Relación calidad-precio4 /5
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Probabilidad de recomendaciónSin valoración
- Fuente de la reseña
- Publicado el 20/10/2017
"Intuitive and effective."
Puntos a favor: Ease of use for our field force is the most important benefit of the Hearsay Social software. They are able to navigate it efficiently and effectively which helps them use social media to promote their practices.
Contras: The application lacks the ability for significant customization and flexibility. Users are beholden to Hearsay's development roadmap.
- Fuente de la reseña
- Publicado el 20/10/2017