¿Qué es EZOfficeInventory?

Este software líder de gestión del ciclo de duración de activos te permite crear órdenes de compra, programar servicios y administrar los proveedores sin esfuerzo. La fácil administración de depreciación y los informes personalizados te ayudan a tomar decisiones empresariales bien informadas. Utiliza la aplicación móvil para leer RFID, códigos de barras y códigos QR; obtén la conformidad con los organismos reguladores. El historial de ubicación y mantenimiento hace que este software sea imprescindible para la administración de activos fijos. Este software también está integrado con Zendesk y Jira. Pruébalo gratis.

¿Quién usa EZOfficeInventory?

Desde grandes empresas hasta startups

EZOfficeInventory Software - 1
EZOfficeInventory Software - 2
EZOfficeInventory Software - 3
EZOfficeInventory Software - 4
EZOfficeInventory Software - 5

¿Tienes dudas sobre EZOfficeInventory? Compara con una alternativa popular

EZOfficeInventory

EZOfficeInventory

4.6 (1,324)
USD 40.00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
149
6
4.5 (1,324)
4.6 (1,324)
4.6 (1,324)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
EUR 14.00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
162
40
4.4 (2,001)
4.5 (2,001)
4.3 (2,001)

Otras alternativas interesantes a EZOfficeInventory

Zoho Desk
Funcionalidades más valoradas
Gestión de la asistencia técnica
Gestión de tickets
Seguimiento de tickets de soporte
Asset Panda
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Gestión de inventarios
Seguimiento de activos
Nimble
Funcionalidades más valoradas
Gestión de clientes potenciales
Gestión de contactos
Seguimiento de interacciones
Zoho Inventory
Funcionalidades más valoradas
Gestión de inventarios
Gestión de pedidos
Seguimiento de inventario
Cheqroom
Funcionalidades más valoradas
Ningún usuario ha valorado aún las funcionalidades de este producto.
GoCodes
Funcionalidades más valoradas
Gestión de inventarios
Identificación del producto
Seguimiento de inventario
Google Workspace
Funcionalidades más valoradas
Almacenamiento de documentos
Gestión de calendarios
Uso compartido de archivos
Dayforce HCM
Funcionalidades más valoradas
Base de datos de empleados
Gestión de nóminas
Transferencia
QuickBooks Desktop Enterprise
Funcionalidades más valoradas
Balance contable y cuadro de resultados
Contabilidad
Declaración de ganancias/pérdidas

Opinones de EZOfficeInventory

Evaluación media

En general
4.6
Facilidad de uso
4.5
Atención al cliente
4.6
Funcionalidades
4.5
Relación calidad-precio
4.6

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

Encontrar opiniones por puntuación

5
66%
4
29%
3
4%
2
1%
1
0%
leonardo
Administrador en Venezuela
Telecomunicaciones, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

buena experiencia

4.0 hace 3 años

Puntos a favor:

el sistema tiene muy buenas opciones y funciones que permiten registrar y ontrolar el inventario de diferentes maneras

Contras:

hay equipos que no tienen serial único y que al colocarlos como "asset stock" el sistema no permite registrar los seriales individualmente

Marvin
Marvin
Merchandise Manager en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Very easy to use and understand. Great user interface. Editing is a breeze!

5.0 hace 5 años

Comentarios: This software is taking me from several huge spreadsheets and no photos to a streamlined, searchable, history tracking, photo attached inventory system. No longer do I have to track multiple files and spreadsheets. It is all in one place.

Puntos a favor:

It is FAST and very simple to use. I can change records so easily if I need to correct or edit anything. Adding custom fields is great for unique data. Searching is with the ability to search multiple terms at once. Filtering allows me to further 'drill down'. The three different types of items make it simple to separate company owned, client owned and disposable inventory. Adding photos and other documents is also very easy. Managing photos is fairly simple, but see 'cons' below. User permission has a very deep control mechanism allowing viewability to be finely tuned and managed as needed. The cart feature is awesome for checking out multiple items at once. You can then check in the same cart for fast returns. Searching with the mobile app via text, or scanning QR codes is blazing fast. Zero time is wasted waiting on EZO. Any lag is all on me. I use this software to track items in a photo studio, the things that belong to our clients that we are photographing. As such, we must isolate those items so that there is no client crossover. This works great!

Contras:

As of this writing (5/2018) the view is not 'responsive' to your screen size. It is also not possible to manually resize column widths. Some views allow you to hide the right sidebar while others do not. This is promised to be an updated feature coming in 7/2018. When interacting with individual records after a search, it is not possible to return to the search results. The search must be repeated. There is no feature to create shelf barcode or QR code labels. Must use external software, but you can easily link those, one by one.

Casey
Equipment en EE. UU.
Hospital y atención sanitaria, 5,001-10,000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Inventory comes full circle

5.0 el mes pasado Nuevo

Puntos a favor:

The ability to track assets at any given time across multiple locations. Ease of use when training new employees on the system. The over all user interface is simple and straightforward, you don’t have to go looking all over to do one task.

Contras:

The only con would be a better over all phone app and how some of the menus work. As for the pc side of the software there isn’t anything to say about that

Daniel
Daniel
Technology Manager en Suecia
Usuario de Linkedin verificado
Comercio minorista, 10,000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Helping us keeping control

3.0 la semana pasada Nuevo

Comentarios: Pretty good tool!

Puntos a favor:

We use Asset and Inventory to keep track of employers assets ant IT stock value. Works pretty good. Like the label and scanning functionality.

Contras:

A little messy GUI. Works ok but I am a little worried to let end users in.

Valerie
Venue Finance Manager en EE. UU.
Entretenimiento, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Finally a Great program for Inventory/asset tracking

4.0 hace 4 meses

Puntos a favor:

This program has lots of great features. I think the mobile scanning is one of my favorites. Any of my staff can see something that needs a repair scan the bar code and request a repair. My maintenance staff gets a notification and knows what to repair, where the item is located and if its under warranty and who to contact all thru the EZ Office program. Each new item registered you can put in the warranty information and get notifications if they are expiring. The staff can reserve assets so the other staff knows that its not available if they need it at the same time. This will safe us a lot of over booking issues.

Contras:

The set up is a little bulky. You can upload excel spreadsheets that during set up which is great but you have to create all the custom fields that you want (see on your demo). They do have lots of blogs or videos that help with this and they are pretty quick within 24 hrs to respond to your questions. But normally their response is to direct you to a blog or video rather than walking you thru it.