GrowthZone

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Por GrowthZone

¿Quién usa GrowthZone?

La solución brinda servicios a más de 3200 asociaciones y cámaras. También brinda asistencia a las asociaciones profesionales, comerciales y empresariales de tamaño mediano y más grandes que quieren crecer más rápido y prosperar.

¿Qué es GrowthZone?

Impulsa el crecimiento con el software de asociación más inteligente que ofrece una AMS completa con automatización de marketing integrada y prospección de miembros. Diseñado para asociaciones profesionales, comerciales y empresariales de tamaño mediano a grande, así como para cámaras de comercio. Esta solución de software es una de las principales del mercado para cámaras de comercio, empresas, asociaciones profesionales de construcción, bienes inmuebles, transporte, seguros, asociaciones médicas y de seguridad. Aumenta y conserva las afiliaciones, genera ingresos, participa y comunícate con miembros actuales y potenciales y, además, agiliza las operaciones diarias.

Información sobre GrowthZone

GrowthZone

https://www.growthzone.com/

Fundada en 1996

Resumen de precios de GrowthZone

GrowthZone está disponible a partir de USD 199.00/mes. GrowthZone no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. Consulta más información sobre precios de GrowthZone a continuación.

Precio inicial

USD 199.00/mes

Versión gratuita

No

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Móvil: nativo de iOS

Móvil: nativo de Android

Formación

En persona

En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

Horas laborables

En línea

Funciones de GrowthZone

Programas de gestión de socios
Base de datos de miembros
Directorio de miembros
Gestión de aplicaciones
Gestión de comités
Gestión de cotizaciones
Gestión de eventos
Gestión de páginas web
Marketing por correo electrónico
Portal de miembros
Procesamiento de pagos
Renovación de inscripciones
Tipos de miembros
Comunidades de miembros
Directorio de miembros
Gestión de capítulos
Gestión de comités
Gestión de cotizaciones
Gestión de elecciones
Gestión de eventos
Gestión de la recaudación de fondos
Gestión de membresías
Gestión de páginas web
Gestión financiera
Marketing por correo electrónico
Portal de miembros
Tablero de ofertas de empleo

Opiniones de GrowthZone

Mostrando 5 de 123 opiniones

En general
4.4/5
Facilidad de uso
4.2/5
Atención al cliente
4.6/5
Funcionalidades
4.2/5
Relación calidad-precio
4.4/5
Kayla T.
Administrative Assistant
Construcción
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    Sin valoración
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/5/2018

"Great organization for my membership. "

Puntos a favor: Very easy to pull up members accounts, billing information, general contact information, and the reps information. Making membership mailing labels and membership reports is very easy with this software. I use this software to easily find any membership representative information I need. This software has also made it easy to look up and find a member.

Contras: The only con I have for this software would be the new update, i'm so used to the old version it'll take time to learn the updated.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/5/2018
Shala B.
Marketing Director
Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 6/8/2019

"I love ChamberMaster/ GrowthZone"

Puntos a favor: I love our ChamberMaster software. Customer Support is fairly quick to respond to issues. They also try to roll out new features/ updates as often as possible. They do listen to their customers and try to provide the services we need, although some of it comes with an extra price tag. We already use the biggest package, so we do wish new features were automatically included with our package.

Contras: Sometimes I feel like I know the system better than some of the customer service reps. I always have to be very detailed when I have an issue. And a lot of times they reply back and tell me something that I already stated in the original email. I don't feel like they are very thorough when reading the emails we submit when we're having an issue.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 6/8/2019
Karl T.
Executive Director
Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 6/8/2019

"ChamberMaster GrowthZone"

Comentarios: It has allowed us to stay in contact with our members in a way that wasn't possible previously. The billing software is easy to use and learn. The other big benefit is in event tracking. The things that were once accomplished by spreadsheets are now integrated with calendars and social media and available through the Internet.

Puntos a favor: Ease of use and ease of training. Training is very simple and employees can continue to learn more through tutorials and webinars. Support has also been excellent with little down time despite the fact it is Internet based. It is flexible for me to be able to use my membership software and make updates from home or on the road. Having so much information about your members and multiple ways to contact and interact with them through the software has made a huge difference that has been noted by our members.

Contras: The website module saves time and allows us to keep our website content fresh. I wish it was a little more adaptable within the templates.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 6/8/2019
Jessica M.
Communications & Membership Manager
Construcción, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    1/5
  • Facilidad de uso
    1/5
  • Características y funcionalidades
    1/5
  • Asistencia técnica
    1/5
  • Relación calidad-precio
    1/5
  • Probabilidad de recomendación
    1/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 8/8/2019

"Disappointed "

Comentarios: Extremely disappointing and frustrating.

Puntos a favor: I do like the dashboard feel, for keeping track of membership it has been better than what we were using before.

Contras: None of the features we thought were being sold actually work. From the sale, to implementation to actual use not of the features we were looking forward to using the most don't actually work or they are in "beta" testing. It feels like this is the old software solution that they have just coded on top of and made clunky instead of starting over from scratch to actually make an all in one software solution. At first we were really happy with it and then realized all of the issues and things that were not in fact actually usable features. Like discount codes, the way the blog integrates with the wordpress, not being able to get comments on our blog, no automatic email reminders for members who should be renewing, the list goes on.

Respuesta de proveedores

por GrowthZone el 15/8/2019

Hi Jessica,
We apologize that our software did not satisfy your expectations. Our Customer Support Specialist will be giving you a call this week to discuss how we can make things right. We look forward to speaking with you and working toward earning back your trust.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 8/8/2019
Jodi B.
Senior product manager
Servicios financieros, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 6/8/2019

"So many great features, user-friendly and great customer service! "

Comentarios: GrowthZone has allowed us to automate our billing and then exports all financial data to Quick Books. Provides a very nice member area with a user forum. Also does a great job with set up and execution of our events.

Puntos a favor: That it provides all the tools we need on a daily basis and yet it is very user friendly.

Contras: Honestly, do not have a bad thing to say at this point.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 6/8/2019