Monet Live WFO

Monet Live WFO

4 / 5 1 reseña


Valoración media

1 reseña
  • 4 / 5
    En general
  • 3 / 5
    Facilidad de uso
  • 5 / 5
    Atención al cliente
  • 5 / 5
    Características
  • 4 / 5
    Relación calidad-precio

Detalles del producto

  • Versión gratuita
    No
  • Implementación
    En la nube, SaaS, web
  • Formación
    En persona
    En directo en línea
  • Asistencia
    Horas laborables

Datos del proveedor

  • Monet Software
  • http://www.monetsoftware.com
  • Fundada en 2002

Información sobre este software

Monet Software is a global provider of workforce optimization software solutions for contact centers and help desks. Monet's cloud-based solution, Monet WFO, is an affordable and easy-to-use call center optimization software solution, which includes workforce management, call recording, quality assurance and performance management. Contact centers will start improving service levels and reducing center costs without the upfront expenses and IT requirements of traditional workforce software.


Spotlight_media_placeholder

Funciones de Monet Live WFO

  • Call Logging
  • Call Recording
  • Call Scripting
  • Centro de atención telefónica de llamadas entrantes
  • Centro de atención telefónica de llamadas salientes
  • Centro de atención telefónica mixto
  • Creación de informes/análisis
  • Escalation Management
  • IVR/Voice Recognition
  • Live Chat
  • Manual Dialer
  • Predictive Dialer
  • Progressive Dialer
  • Queue Management
  • Supervisión de llamadas

Últimas reseñas disponibles sobre Monet Live WFO

Traducción realizada automáticamente. Mostrar la reseña original

Great Product with a Eager Support.

4/5
En general
3 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia al cliente
4 / 5
Relación calidad-precio

Comentarios: It gives us a better ability to keep and eye on our reps and their schedule adherence.

Puntos a favor: The software does everything we want it to do as far monitoring our schedule and the adherence of our call center reps. The support team for Monet is responsive and helpful.

Puntos en contra: It is complicated to the get the software live and working with your call center. It requires constant monitoring after it is live but that is a flaw with all Workforce Softwares.