Monet WFO

Monet WFO



Valoración media

9 reseñas
  • 5 / 5
    En general
  • 4.5 / 5
    Facilidad de uso
  • 4.5 / 5
    Atención al cliente
  • 4.5 / 5
    Características
  • 5 / 5
    Relación calidad-precio

Detalles del producto

  • Versión gratuita
    No
  • Prueba gratis
    No
  • Implementación
    En la nube, SaaS, web
  • Formación
    En persona
    En directo en línea
  • Asistencia
    Horas laborables

Datos del proveedor

  • Monet Software
  • http://www.monetsoftware.com
  • Fundada en 2002

Información sobre este software

Monet Software es un proveedor global de soluciones de software de optimización de fuerza de trabajo para centros de contacto y de ayuda. La solución basada en la nube de Monet, Monet WFO es una solución de software de optimización de centro de atención telefónica asequible y fácil de usar, que incluye gestión de personal, grabación de llamadas, garantía de calidad y gestión del rendimiento. Los centros de contacto comenzarán a mejorar los niveles de servicio y a reducir los costos del centro sin los gastos iniciales y los requisitos de TI del software tradicional de la fuerza de trabajo.


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Funciones de Monet WFO

  • Alertas y alzada
  • Almacenamiento de documentos
  • Chat en tiempo real
  • Comunicación multicanal
  • Creación de marca personalizable
  • Enrutamiento automatizado
  • Gestión de SLA (Service Level Agreement)
  • Gestión de la base de conocimiento
  • Gestión de recursos informáticos
  • Integración de correo electrónico
  • Portal de autoservicio
  • Seguimiento de interacciones
  • Seguimiento de tickets y problemas
  • Supervisión de redes
  • Archivado
  • Grabación a demanda
  • Grabación activada por evento
  • Grabación de videollamada
  • Grabación programada
  • Marcadores de grabación
  • Recuperación inmediata
  • Registro de actividad de la pantalla
  • Registro de llamadas distribuidas
  • Transferencia de archivos
  • Uso compartido de llamadas
  • Centro de atención telefónica de llamadas entrantes
  • Centro de atención telefónica de llamadas salientes
  • Centro de atención telefónica mixto
  • Chat en tiempo real
  • Creación de informes/análisis
  • Gestión de alzadas
  • Gestión de campañas
  • Gestión de colas de espera
  • Grabación de llamadas
  • Grabación de texto de llamada
  • Interactive Voice Response
  • Marcación manual
  • Marcador predictivo
  • Registro de llamadas
  • Sistema de marcación progresiva

Las reseñas más útiles sobre Monet WFO

All the tools for Optimal Efficiency

  Traducir con Google
5/5
En general
4 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia al cliente
5 / 5
Relación calidad-precio

Comentarios: Monet has given us the ability to solve our shrinkage and adherence problem. We no longer need leads to constantly monitor the break schedule as our agents can always check when their next break time is. We've also been able to better plan for any periods of high shrinkage, which has ultimately cut down on call spikes and average wait times for our callers. In addition, Monet has an excellent support team that is always ready to help. Any issues I have usually end up getting resolved the same day.
Implementation and training of the product was a breeze.

Puntos a favor: The software allows for easy forecasting and an easy generation of rosters to each forecast. It usually takes me no longer than 30 minutes to an hour to finish a new set of schedules for the agents to see. It's also easier for us to plan ahead and figure out how many agents we will need through each season. I like the platform that has been provided for the agents in that they always have access to their schedules. Never again will I have to hear "I left my schedule at work!"

Puntos en contra: Regarding the agents, I only wish a phone app or mobile site existed for Monet. I often hear that agents have trouble maneuvering the website on their mobile devices, but ultimately are able to do what's necessary.

Vendor Response

by Monet Software on 4/9/2018

Monet is supported on all main browsers including Chrome, IE, Firefox, and Edge. Native mobile apps are on our roadmap as well.

WFM Supervisor Compassion International

  Traducir con Google
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
4 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia al cliente
5 / 5
Relación calidad-precio

Comentarios: We have appreciated our almost 14 years using Monet at Compassion International. It provided the tool we needed to grow. Monet support has been wonderful in every stage of our partnership over the years. I can tell it is important to them that we succeed. We look forward to continued growth with this Monet software.

Puntos a favor: The ability to easily forecast volumes and certain ACD queues. The ability to provide our reps with an intuitive schedule and ability to see live stats. The service is better than any vendor support, as the walked us through the roll out and training, so it was seamless from the reps to management. I don't recall having Monet go down, as it has been extremely stable. ROI has been tremendous, as our growth using this software has been smooth.

Puntos en contra: I would say the inability to tie into our payroll system.

Vendor Response

by Monet Software on 4/9/2018

Monet offers open API to support payroll, HR, and time and attendance systems to support common use cases such as time card automation, PTO usage / accrual automation and employee management.
APIs included: Payroll Export API, Employee Import/Export API, and PTO API