¿Qué es DeskPRO?

Deskpro es una plataforma de help desk para organizaciones del siglo XXI. Ofrece una interfaz web moderna en tiempo real, configuración flexible y automatización fácil y potente.

Incluye portal de usuarios con base de conocimiento, publicación de noticias, alojamiento de archivos y comentarios de clientes, chat en vivo que se puede agregar al sitio web e integración con multitud de servicios como Salesforce, Highrise, JIRA, Active Directory, LDAP, OneLogin, Okta y muchos más.

API REST completa y marco de desarrollo de aplicaciones.

¿Quién usa DeskPRO?

Cualquier organización que necesite brindar un servicio excelente, desde pymes hasta grandes empresas. Ideal para atención al cliente/asistencia de productos/centro de atención de TI.

¿Dónde se puede implementar DeskPRO?

Basado en la nube
Entorno local

Sobre el proveedor

  • Deskpro
  • Ubicado en London, RU
  • Fundada en 2002

Asistencia de DeskPRO

  • Asistencia telefónica
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Australia, Brasil, Canadá, China y otros 5

Idiomas

alemán, búlgaro, checo, chino, chino tradicional y otros 30

Sobre el proveedor

  • Deskpro
  • Ubicado en London, RU
  • Fundada en 2002

Asistencia de DeskPRO

  • Asistencia telefónica
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Australia, Brasil, Canadá, China y otros 5

Idiomas

alemán, búlgaro, checo, chino, chino tradicional y otros 30

Imágenes y vídeos de DeskPRO

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DeskPRO Software - 3
DeskPRO Software - 4
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DeskPRO

DeskPRO

USD 29.00/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
Sin información del proveedor sobre los precios
Versión gratuita
Prueba gratis
Sin información del proveedor sobre los precios
Versión gratuita
Prueba gratis
USD 49.00/mes
Versión gratuita
Prueba gratis

Funciones de DeskPRO

  • Acceso móvil
  • Alertas y alzada
  • Alertas y notificaciones
  • Autorrespondedores
  • Base de datos de clientes
  • Base de datos de contactos
  • Biblioteca de contenidos
  • Búsqueda de texto completo
  • CRM
  • Catalogación/Categorización
  • Chat en tiempo real dirigido a consumidores
  • Chat en vivo
  • Chat proactivo
  • Chatbot
  • Comentarios/notas
  • Comunicación multicanal
  • Configuración de flujos de trabajo
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Debates y foros
  • Edición de texto
  • Editor de texto enriquecido
  • Enrutamiento automatizado
  • Formulario sin conexión
  • Geosegmentación
  • Gestión de SEO
  • Gestión de SLA (Service Level Agreement)
  • Gestión de archivos
  • Gestión de centros de atención telefónica
  • Gestión de citas
  • Gestión de colas de espera
  • Gestión de comentarios
  • Gestión de contactos
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de incidentes
  • Gestión de la base de conocimiento
  • Gestión de problemas
  • Gestión de tickets
  • Gestión de tickets de soporte
  • Gestión de usuarios
  • Gestión del cambio
  • Gestión del conocimiento
  • Herramientas de colaboración
  • Historial de transcripciones/chat
  • Integraciones de terceros
  • Macros y modelos de respuestas
  • Modelos personalizables
  • Métricas de rendimiento
  • Panel de actividades
  • Panel de comunicaciones
  • Portal de autoservicio
  • Priorización
  • Seguimiento de interacciones
  • Seguimiento de visitantes de la web
  • Transferencias/enrutamiento
  • Varios idiomas
  • Widgets

Alternativas a DeskPRO

EcholoN, un conjunto de software de gestión de servicios, representa una solución integral para servicio, asistencia y atención al cliente.
La solución que proporciona es de alta gama, diseñada para una colaboración eficaz, comunicación en el chat, redes sociales y workflow, también la gestión del conocimiento. Descubre más sobre Bitrix24
Configure your dynamic business software solution with the VobeSoft no-code solution. Create a simple CRM or an enterprise application.
C2 ATOM is a powerful online IT service management software, fully customizable to your operational performance enhancement needs.
monday.com es un sistema operativo de trabajo en la nube en el que los equipos dirigen sus proyectos y trabajos diarios, ya sea en la oficina, desde casa o en cualquier lugar. Descubre más sobre monday.com
Freshdesk es un software de servicio al cliente fácil de usar que ayuda a más de 40 000 empresas en todo el mundo a crear muy buenas experiencias para los clientes. Descubre más sobre Freshdesk
Deepser es una solución ITSM desarrollada para optimizar la gestión de solicitudes de soporte, procesos organizativos y actividades.
User.com es un sistema avanzado de marketing y ventas que ayuda a automatizar la comunicación personalizada y a optimizar los procesos comerciales.
Software de centro de ayuda creado para la asistencia al cliente de empresa a empresa. Reduce costos y mejora la satisfacción del cliente al mismo tiempo.
Programación de trabajos con actualizaciones de estado por GPS, notas de turnos y más con la aplicación todo en uno de Connecteam, que es potente y fácil de usar.
Kustomer es una plataforma de gestión de clientes omnicanal centrada en brindar experiencias increíbles, no en resolver tickets.
Vision Helpdesk ofrece asistencia técnica, mesa de ayuda por satélite o multicompañía y herramientas de software de centro de atención con metodología de Biblioteca de Infraestructuras de TI (ITIL) para empresas de todos los tamaños.
Software de centro de ayuda con correo electrónico, chat en vivo, Facebook, WhatsApp, SMS, KB, teléfono, SLA, creación de informes. Ejecutar en la nube o internamente. Confiado por DHL.

Opinones de DeskPRO

Evaluación media

En general
4.6
Facilidad de uso
4.3
Atención al cliente
4.7
Funcionalidades
4.4
Relación calidad-precio
4.5

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

Encontrar opiniones por puntuación

5
63%
4
31%
3
6%
Lieven
Lieven
it architect en Bélgica
Usuario de Linkedin verificado
Tecnología y servicios de la información, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

clear interface immediatly made our helpdesk more efficient

5.0 hace 2 años

Comentarios: more fun & more efficiency

Puntos a favor:

deskpro can handle multibrand & multi-language, easy to add dynamic views with filters, overal very nice interface is fun to work with, support from the team at Deskpro is really good.

Contras:

crm module is limited (it allows duplicate records and no triggers avail to keep more control), merging companies can be dangerous because time logs are not merged

Liliana
Customer service supervisor en España
Ocio, viajes y turismo, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Flexible Autos review of Deskpro

5.0 hace 3 años

Comentarios: It's a great tool with many resources. We are a multibrand company, we provide services for different countries, in different languages, so the tool provides Good solutions for admin the contacts with customers and providers, we can configure different rules, templates depending the needs. We save time, we have improved Customer satisfaction, the company image, and the reporting tool is very Good. It's a tool friendly for end users / agents, I hope to implement son the Customer Service page and the chat.

Puntos a favor:

It's a friendly tool for new users /agents with a Good interface. It's a very stable tool The sales and Support team is incredible, we really appreciate it. Good guides and manuals in your site. Offers different solutions and apps

Contras:

Forwarding emails / tickets: The email forward is not visible, you have to know this has been forwarded or Reading the full log. At same time if you want to read the forwarded email the text appears in HTML format which is difficult to read in an easy fast way New tickets: if you are writing a ticket and you open a new window automatically the new ticket copy the data of the previous one Multi Brand agents signtarure and reporting, it's not very friendly for end users to configure both, with exception of HTML or SQL knowledge.

Usuario verificado
Product Manager en Emiratos Árabes Unidos
Usuario de Linkedin verificado
Tecnología y servicios de la información, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Powerful admin interface, the user interface leaves a lot to be desired

3.0 hace 2 años

Puntos a favor:

The admin interface was easy to set up and had all the right things in the right places.

Contras:

The user interface was slow and don't even think about opening the tool in multiple tabs. The overall UI was cramped and not clean so it is hard to notice things.

Brian
Brian
VP of Sales & Client Relations en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Software informático, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Seriously The Best, and I Evaluated Just About all of Them!

5.0 hace 4 años

Comentarios: Very Very Very Positive

Puntos a favor:

Where to start... The Price is by FAR the best out there, by about half! We looked at all the major players in the industry and none of them could come close to DeskPro in price or in functionality or in customer service. The software itself, is leaps and bounds better from their automation aspects, to the simple to implement customizations (seriously we can now see a per person NPS score every time an agent opens a clients ticket, can you see why that is a bit of a game changer? Knowing overall if the client who submitted a ticket is an overall happy client or a sad client. It's a huge deal). The triggers make even the most complex workflows a breeze. We implemented Single Sign-On for our clients in less than 1 day, it was really so very simple. The system as a whole just offers so much from the Feedback system, which we use as our product Feature Requests Management system. This feature alone is worth it. No more do you have to store all your client feature requests alongside in the same view as your open trouble/bug tickets. Their fully integrated Knowledge Base system with Client Portal, AMAZINGly advanced filters with grouping. For instance from a single button/view you can see all tickets of a certain type (pretty standard stuff) but where DeskPro excels is that you can then further Order and Group that list by not only standard fields, but also all of your custom fields as well!. --> KEEP READING IN THE CONS AREA FOR THE REST OF MY PROs, I'M LIMITED TO 1500 CHARACTERS

Contras:

Speaking of custom fields Deskpro Lets you mass update your custom fields. This is also just not available in any of the systems we demo'd. Their customer support is amazing. We are based out of the US and NEVER have any issues getting help from them or their team. The software is simple to setup, easy to manage, powerful and really really flexible! We used Zendesk, LiveHelpNow, TrackIT, FreshDesk, Happy Fox, Boss, Team Support, Desk.com, Cayzu, Jira, Samanage and seriously none of them were even close to what DeskPro has to offer and not to mention they all were just about double the price per agent! If you are even thinking about DeskPro; give it the 30-second trial signup. We have been with them Since December 2013.

Kimberly
RU
Tecnología y servicios de la información, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Great Software, Helped to Streamline Our Support

5.0 hace 6 años

Comentarios: We have been using Deskpro for about 8 months now. We previously had one inbox for all of our support, and one inbox for all of our sales emails. With lots of team members working on it, there was a lot of "treading on toes." We tried a few different helpdesk softwares, but settled on Deskpro because of the sheer number of features (plus their customer service was really friendly and not pushy like the others). Although we don't use all the features the ones that we do use have really helped. The ticketing system has reduced our response time and also allowed each member of the team to know exactly what is going on with a customer rather than having to ask around before doing anything, reduced faff time, which is exactly what we wanted it for. All in all, great piece of software and really happy with the support.

Puntos a favor:

The support from the team at Deskpro has been really good. Always kind and patient (unlike some other SaaS support). Nice that they have phone, email and live chat support, nothing beats being able to chat to someone over the phone. Also, good that they have both Android and iOS apps, as our team is on both, so it allows flexibility on the go.

Contras:

There are so many features, which is a good thing, but we don't use them all. Feel like we could make more of the product, but happy with what we do use. Took a bit of time to learn the software, but after a few days, was up to speed and now is easy to use.