
¿Quién usa Admation?
Admation es un software para los equipos de marketing de cualquier marca (corporativa o de comercio minorista) o agencia creativa que buscan una solución basada en la nube para gestionar todos los aspectos de sus proyectos de marketing, incluidos los recursos y los activos.
¿Qué es Admation?
Admation es una solución de flujo de trabajo de aprobaciones basada en la nube para marcas y agencias publicitarias cansadas de la rutina diaria. Agiliza tu flujo de trabajo de aprobaciones con una herramienta que te permite gestionar y realizar un seguimiento de todas tus reseñas y aprobaciones desde un centro unificado. Las características clave incluyen plantillas de información, herramientas de control online (todos los medios, incluidos videos y sitios web), comentarios en lotes, aprobaciones por niveles, notificaciones de recordatorio, DAM (gestión de activos digitales, por sus siglas en inglés), herramientas de creación de informes y muchas otras funciones fáciles de usar.
Información sobre Admation
Automaton
http://www.automaton.com.au
Fundada en 2001











Resumen de precios de Admation
Admation dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis.
Versión gratuita
Sí
Prueba gratis
Sí
Admation: implementación y asistencia
Asistencia
- En horario ininterrumpido (atiende un representante)
- Horas laborables
- En línea
Implementación
- En la nube, SaaS, web
Formación
- En persona
- En vivo en línea
- Seminarios web
- Documentación
Funciones de Admation
Herramientas de gestión de tareas
- Acceso móvil
- Creación de informes/análisis
- Crear subtareas
- Gestión de tareas recurrentes
- Herramientas de colaboración
- Ludificación
- Seguimiento de porcentaje de progresión
- Seguimiento del tiempo
- Vista como lista de tareas
- Vista como tabla de tareas
- Vista de Gantt/cronología
- Vista de hoja de cálculo
Software de gestión de carteras de proyectos
- Colaboración
- Creación de informes/análisis
- Gestión de carteras
- Gestión de recursos
- Gestión de requisitos
- Gestión de tareas
- Gestión del cambio
- Panel de comunicaciones
- Planificación de proyectos
- Presupuestos
- Seguimiento de hitos
- Seguimiento horas/gastos
Lista completa de Software de gestión de carteras de proyectos
Software de gestión de proyectos
- Diagramas de Gantt
- Gestión de carteras
- Gestión de ideas
- Gestión de presupuestos
- Gestión de recursos
- Herramientas de colaboración
- Metodologías ágiles
- Modelos personalizables
- Métodos tradicionales
- Portal de clientes
- Seguimiento costes hasta finalización
- Seguimiento de hitos
- Seguimiento horas/gastos
- Tablero kanban
Software de gestión del flujo de trabajo (workflow)
- Acceso móvil
- Automatización de procesos empresariales
- Configuración de flujos de trabajo
- Controles o permisos de acceso
- Editor gráfico del flujo de trabajo
- Gestión de calendarios
- Gestión de documentos
- Gestión de formularios
- Gestión de tareas
- Integraciones de terceros
- Panel de control personalizable
- Seguimiento de la conformidad
- Sin código
Lista completa de Software de gestión del flujo de trabajo (workflow)
Software para administración de recursos
- Arrastrar y soltar
- Búsqueda/filtro
- Gestión de capacidades
- Herramientas de colaboración
- Informe de uso
- Previsión
- Programación de recursos
- Seguimiento de competencias
- Seguimiento de creación de informes y proyectos
Software para agencias de publicidad
- Colaboración
- Gestión de campañas
- Gestión de documentos
- Gestión de proyectos
- Gestión de tareas
- Seguimiento del tiempo
- Uso compartido de archivos
Alternativas a Admation
Más alternativas a AdmationOpiniones de Admation
Todas las opinionesCalificación general
Evaluación media
Ben C.
-
Calificación global5 /5
-
Facilidad de uso3 /5
-
Características y funcionalidades2 /5
-
Asistencia técnica5 /5
-
Relación calidad-precio5 /5
-
Probabilidad de recomendación
- Fuente de la reseña
- Publicado el 26/9/2017
"A powerful tool for tracking artwork submission and approvals."
Comentarios: I can see what my jobs are and importantly what their job numbers are so I can track the artwork down from the server. I can also find relevant material to a job assuming the client has remembered to upload anything.
Puntos a favor:
1. You can see where all your current jobs are, what their job numbers are and if they have been reviewed and or approved.
2. The preview is fast.
3. Great for tracking progression of a job.
4. The Admation team bring out regular improvements to the software.
Contras:
1. It involves too many steps to upload a single piece of artwork.
2. It generates a different job number for every element of a campaign, if you have 60 pieces of artwork you have 60 different job numbers for one campaign. Surely the description of the file dictates the difference without the need for seperate job numbers.
3. Overly complicated at times.
4. Markups to PDF's are very messy. Shame it doesn't use Acrobat to markup.
Respuesta de proveedores
por Automaton el 31/10/2017
Hi Ben,
Thank you for providing us with your constructive feedback.
We acknowledge the problems your are experiencing which is why we'd like to schedule a call with you so that our support team can discuss each point of issue in detail.
We love to see the positive responses regarding admation and we hope to continue this through our regular product feature releases. Many Thanks,
Admation Support Team.
- Fuente de la reseña
- Publicado el 26/9/2017
Valentina S.
-
Calificación global5 /5
-
Facilidad de uso5 /5
-
Características y funcionalidades5 /5
-
Asistencia técnicaSin valoración
-
Relación calidad-precioSin valoración
-
Probabilidad de recomendación
- Fuente de la reseña
- Publicado el 23/3/2020
"Good but still could be better"
Comentarios: Good but not great, could definitely be more user friendly
Puntos a favor: Great for proofing particularly being in a smallish creative team
Contras: Not intuitive and updates are buggy. Freezes and logs out on you multiple times a day
Respuesta de proveedores
por Automaton el 31/3/2020
Hi Valentina,
Thanks so much for taking the time to review admation! I'm glad to hear that you're happy with the overall quality, features and ease of use within the platform!
Our new UX designer will be working on improvements to intuitiveness in the platform over the next few months. Hopefully we can get a few of those concerns ironed out for you!
Our protocol for testing updates pre-launch is now more stringent than ever before, and I'd like to thank you for your feedback which I will pass back to the wider team.
We look forward to bringing you more exciting features that you can use in your creative team. In the meantime, if you have any further queries, please do not hesitate to get in contact with our support team directly via support@admation.com!
Best wishes,
Samantha at admation
- Fuente de la reseña
- Publicado el 23/3/2020
Maria A.
-
Calificación global3 /5
-
Facilidad de uso2 /5
-
Características y funcionalidades3 /5
-
Asistencia técnica5 /5
-
Relación calidad-precio3 /5
-
Probabilidad de recomendación
- Fuente de la reseña
- Publicado el 17/12/2018
"Admation works well when it works"
Comentarios: When admation works and I fully understand all the tips and tricks, it works really well and makes our process a lot easier. However, it does take a lot of training to adjust to the interface and figure out how every task works.
Puntos a favor: The feedback mode and direct chain from client to suit to studio is the best part of the software.
Contras: The interface is very buggy. On multiple occasions, the site has crashed at pivotal moments i.e. when you mark up 50 changes and then hit changes, suddenly a little bee illustrations pops up on your screen saying there's an error. The interface isn't very user friendly as there are multiple steps for a basic tasks. One of the least favourable things is not having the ability to batch download a project. A lot of our clients struggle with the interface as some of the mark up tools aren't familiar enough (they're used to marking up Adobe PDFs) and the user journey is a bit flawed (i.e. click changes after entering feedback).
Respuesta de proveedores
por Automaton el 25/9/2019
Hi Maria,
Thanks so much for your honest review. We really appreciate your feedback and will use this information to make admation a better system!
I believe your crashing issue has since been diagnosed and fixed. We sincerely apologise for the inconveniences caused during these times. If you continue to experience similar issues on your end, please don't hesitate to get in contact with our support team.
I've passed your usability suggestions onto the UX team for review, and we'll see if we can iron out a few of those extra steps for you.
Your feature request on batch downloading projects has been noted.
Please don't hesitate to let us know if there's anything else we can do to assist you!
Best wishes,
Samantha
- Fuente de la reseña
- Publicado el 17/12/2018

Anna C.
-
Calificación global4 /5
-
Facilidad de uso4 /5
-
Características y funcionalidades3 /5
-
Asistencia técnica4 /5
-
Relación calidad-precio4 /5
-
Probabilidad de recomendación
- Fuente de la reseña
- Publicado el 3/1/2019
"Still needs a few tweaks"
Comentarios: Overall it's fine, but a few tweaks to the way the software operates will help it be a more seamless experience.
Puntos a favor: Great for transparency across colleague's work and their obligation on certain tasks
Contras: You can't click back without the page messing up. Sometimes colleague feedback is overwhelming and you can't really tell the order that it's in.
Respuesta de proveedores
por Automaton el 25/9/2019
Hi Anna,
Thanks so much for your feedback. I'm glad that you're enjoying the additional transparency around providing feedback.
There's an option in the system to Download a PDF report with feedback that's numbered in order. The button to download the PDF is found just above any existing comments on the right hand side of your approvals screen. Let me know if that's an easier way to view feedback in the system! If you require any additional support, please don't hesitate to email support@admation.com for assistance!
Happy Productivity!
Samantha
- Fuente de la reseña
- Publicado el 3/1/2019

Laura S.
-
Calificación global4 /5
-
Facilidad de uso4 /5
-
Características y funcionalidades3 /5
-
Asistencia técnica4 /5
-
Relación calidad-precio4 /5
-
Probabilidad de recomendación
- Fuente de la reseña
- Publicado el 10/9/2019
"Admation review - Marketing team"
Comentarios: I love it. First of all, it give me peace of mind that our enterprise compliance around signoff is met. secondly, the Admation is great for tracking progression of a job/ include reminders. Also, you can customise your dashboard to see all your projects and where all your current jobs are.
Puntos a favor: It easy to use and it helps our team to streamline our approval workflow - it manage and track all of our reviews and approvals from one central/cloud based hub.
Contras: It is a brilliant collaboration tool - very easy to access and manage.
Respuesta de proveedores
por Automaton el 17/9/2019
Hi Laura,
Glad to hear that you're enjoying using the platform to collaborate across your teams!
Please don't hesitate to let us know if there's anything we can assist with.
Happy Productivity,
Samantha at Admation
- Fuente de la reseña
- Publicado el 10/9/2019