¿Quién utiliza este software?

Jobber is perfect for established and growing home service businesses who need better organization, mobile access, and more efficient scheduling and billing processes.

Valoración media

463 reseñas
  • En general 4.5 / 5
  • Facilidad de uso 4.5 / 5
  • Atención al cliente 5 / 5
  • Características 4 / 5
  • Relación calidad-precio 4.5 / 5

Detalles del producto

  • Precio de partida $69/mes
  • Detalles de precios Everything from quoting to scheduling to invoicing for service businesses.
  • Versión gratuita No
  • Prueba gratis Sí, consigue una prueba gratuita
  • Implementación En la nube, SaaS, web
    Móvil: nativo de iOS
    Móvil: nativo de Android
  • Formación En directo en línea
    Seminarios web
    Documentación
  • Asistencia Horas laborables
    En línea

Datos del proveedor

  • Jobber Software
  • http://www.getjobber.com
  • Fundada en 2010

Sobre nosotros Jobber

Jobber's software that helps home service businesses quote, schedule, invoice, and get paid faster. Thousands of lawn care, maid service, plumbing, and other home service professionals use Jobber to run the day-to-day aspect of their businesses. Jobber users report that our software saves them 6.8 hours a week! Proof that our features take work off your hands.

Funciones de Jobber

  • Costes de trabajo
  • Facturación
  • Gestión de clientes
  • Gestión de contratos
  • Gestión de expediciones
  • Gestión de inventarios
  • Programación
  • Seguimiento de equipos
  • Seguimiento de garantías
  • Acceso móvil
  • Base de datos de clientes
  • Control de inventario
  • Enrutamiento
  • Facturación
  • Gestión de expediciones
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de trabajos
  • Gestión de técnicos
  • Presupuestos y estimaciones
  • Programación
  • Programación del mantenimiento
  • Seguimiento del historial de servicios
  • Acceso móvil
  • Control de inventario
  • Disposición de propiedades
  • Facturación
  • Gestión de expediciones
  • Gestión de flota
  • Historial de atención al cliente
  • Presupuestos y estimaciones
  • Programación
  • Seguimiento de actividad de plagas
  • Seguimiento de uso de pesticidas
  • Acceso móvil
  • Base de datos de clientes
  • Control de inventario
  • Enrutamiento
  • Facturación
  • Gestión de centros de atención telefónica
  • Gestión de contratos
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de trabajos
  • Gestión de técnicos
  • Portal de autoservicio
  • Programación
  • Seguimiento de trabajos
  • Seguimiento del historial de servicios
  • Base de datos de costes
  • Comercio e industria
  • Ensamblaje premontado
  • Estimación de costes generales
  • Estudio de materiales
  • Gestión de requisitos
  • Importación y exportación de datos
  • Para contratistas generales
  • Pedidos de cambio
  • Presupuestos y ofertas
  • Acceso móvil
  • Base de datos de clientes
  • Control de inventario
  • Enrutamiento
  • Facturación
  • Gestión de expediciones
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de trabajos
  • Gestión de técnicos
  • Presupuestos y estimaciones
  • Programación
  • Seguimiento del historial de servicios
  • Acceso móvil
  • Citas recurrentes
  • Control de inventario
  • Enrutamiento
  • Facturación
  • Gestión de clientes
  • Gestión de expediciones
  • Gestión de nóminas
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de trabajos
  • Presupuestos y estimaciones
  • Programación
  • Seguimiento del historial de servicios
  • Acceso móvil
  • Base de datos de contactos
  • Cobro de pagos en el terreno
  • Enrutamiento
  • Expedición
  • Facturación
  • Firma electrónica
  • Gestión de contratos
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Presupuestos y estimaciones
  • Programación
  • Reloj de tiempo
  • Seguimiento del historial de servicios
  • Costes de trabajo
  • Digitalización de documentos
  • Facturación
  • Gestión de clientes
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Presupuestos y estimaciones
  • Programación
  • Acceso móvil
  • Base de datos de clientes
  • Base de datos de fábricas
  • Conservación del terreno
  • Control de inventario
  • Diseño del paisaje
  • Enrutamiento
  • Facturación
  • Gestión de contratos
  • Gestión de expediciones
  • Gestión de nóminas
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de trabajos
  • Presupuestos y estimaciones
  • Programación y citas
  • Seguimiento de irrigación
  • Alertas y notificaciones
  • Planificación de instalaciones
  • Planificación de personal
  • Programación automatizada
  • Programación de citas
  • Programación de cursos
  • Programación de grupos
  • Programación de recursos
  • Real-time Scheduling
  • Room Booking Management
  • Varias ubicaciones
  • Firma electrónica
  • Gestión de expediciones
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Pagos móviles
  • Presupuestos y estimaciones
  • Procesamiento de pagos
  • Seguimiento del tiempo
  • Acceso móvil
  • Base de datos de clientes
  • Comercio e industria
  • Facturación
  • Firma electrónica
  • Gestión de contratos
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Presupuestos y estimaciones
  • Programación
  • Seguimiento del tiempo
  • Acceso móvil
  • Facturación
  • Gestión de clientes
  • Gestión de expediciones
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Programación
  • Reserva en línea
  • Seguimiento de equipos
  • Acceso móvil
  • Enrutamiento
  • Facturación
  • Gestión de clientes
  • Gestión de contratos
  • Gestión de empleados
  • Gestión de equipos
  • Gestión de expediciones
  • Presupuestos y estimaciones
  • Programación y citas
  • Acceso móvil
  • Enrutamiento
  • Facturación
  • Gestión de clientes
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Lecturas químicas
  • Presupuestos y estimaciones
  • Programación
  • Base de datos de costes
  • Comercio e industria
  • Estudio de materiales
  • Facturación
  • Gestión financiera
  • Importación y exportación de datos
  • Mantenimiento de equipos
  • Presupuestos y ofertas
  • Programación
  • Tarifas de trabajo
  • Captura de fotos
  • Comercio e industria
  • Facturación
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de expediciones
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Listas de comprobación e inspecciones
  • Medida aérea
  • Presupuestos y estimaciones
  • Programación

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Las reseñas más útiles sobre Jobber

The Best Customer Service and Great Software

Traducir con Google Revisado el 30/6/2018
President
Servicios para el consumidor
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente del revisor 
Fuente asdf
5/5
En general
4 / 5
Facilidad de uso
4 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia al cliente
5 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendar el producto:
Poco probable Muy probablemente

Comentarios: Putting tablets in the field with time tracking saved us at a lot per month in labor by holding workers accountable. Administrative time/hassle was greatly decreased. Probably save 3-5 hours a week over old software (Zenmaid). Peace of mind. It is very very nice to feel like I have a team (Jobber's support) to help us if we have any issues. It's like a free insurance policy.

Puntos a favor: I bought a cleaning company summer 2017 that does about 500 homes per month, and needed to switch from the clunky and often failing cloud-based software we used before. I talked to several companies like Jobber, but was blown away by Jobber's level of customer service. They explained things and helped me for as long as I needed them to, to feel comfortable with switching to them. We are about four months into active use now and my expectations have not been unmet in any regard. The continued support is amazing -- any time myself or my office people have questions we hop on the chat and are quickly responded to. The best part is that Jobber continually gets better -- they are continually seeking ways to add more value to their product. User-wise, this product is great. It is so fast to navigate (no lagging between pages or searching for something). We have six crews in the field with tablets, and are able to see when and where they check in and out of each job. We can pull up a map view and see all the homes that are done so far in the day. We can easily add a crew to a home if we want to send additional help, and their tablet is automatically updated with that information. If you decide to use Jobber, be sure to know what you are doing when you enter all the customer information. Pay attention to the different areas of custom fields "Client", "Property", "Job" etc. and how they populate and do not populate to other areas. We lost some time there.

Puntos en contra: Currently would like to see:
-Automatic emails for followup able to be sent without having to close a job -- just by marking it as complete. It would be ideal if you could set the frequency of this contact -- such as every time, once per month, once per quarter, etc.
I don't have many cons off the top of my head. In my opinion it is a phenomenal value for what you get.

Respuesta del editor

enviado por Jobber Software el 27/9/2018

Thanks for your detailed review! We're so glad to have you on the team too. We'll be sure to share your suggestions with the team :) As always, just let us know if you need anything!

if you expect to grow your company, don't go with the jobber, go with SingleOps.com

Traducir con Google Revisado el 1/6/2018
Mark Russell
owner
770-Arborist
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente del revisor 
Fuente asdf
1/5
En general
3 / 5
Facilidad de uso
1 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia al cliente
2 / 5
Relación calidad-precio

Puntos a favor: I'm not going to take it away from jobber completely. Your customer service is awesome. They are super friendly, it got great attitudes. They answer the phones all the time. Except when they're in meetings anyway. But regardless they're very good at getting back with you and finding you good answers. Also, their user interface while I have a problem with a few things, for the most part is super super simple and intuitive. They are very good if you're a small business. But that's the problem. Is that where you're wanting to stay? I didn't think about it for years ago when I started. And now I kind of wish that I didn't. But I'll get to that here in a second.

Puntos en contra: Their data export is horrible. If you want to see a clear picture of where your calls are coming from, you have to download for 5 files and concatenate them all and try to piecemeal them together to understand and have a full database file of your own clients. Honestly, that stinks. They don't give you an API, because they say that the one that they had slow down their servers and they don't want to offer that level of service to small businesses. Do you see what I mean? If your small they'll do business with you, but if you want to grow, they're not willing to go there.
So, if you want to grow, don't go with jober. Instead go with single Ops. They have an API.
This may not mean a lot to you now, but once you start dumping high amount a month in advertising, you absolutely want to know where every single call is coming from. If you don't, you end up wasting thousands of dollars a month.
And jobber will not give you the API. Worse, they could give you an API on a limited basis. For example they could limit it to Tim queries a day. That would not slow down their server significantly. But they don't. And that stinks. So you get all of this investment training all of your people with a specific system, and then once you start growing you have to leave. For this reason, I wish I would have gone with single Ops II begin with.

Respuesta del editor

enviado por Jobber Software el 28/6/2018

Hey Mark, we appreciate you sharing your feedback. Our goal is to help our customers be successful, and often success means growth, so we would appreciate the opportunity to hear more about your export needs and workflow so we can share that with our product team.
We also might be able to offer some advice or workarounds, and further explain our API approach. Someone from our product team will be reaching out today, so please keep an eye out for an email from us.

Many of our customers sustain an efficient workflow in Jobber as they grow their businesses, but we do know that every business has different needs and hopefully we can find a way to make your evolving workflow work with Jobber.

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