Procare Online

¿Quién usa Procare Online?

Programas extraescolares, guarderías, establecimientos de cuidado de niños, instituciones preescolares, campamentos, programas público y privados de actividades para después de la escuela.

¿Qué es Procare Online?

Solución completa de gestión de cuidado infantil para guarderías y establecimientos de programas de actividades después de la escuela. Deja que este software móvil basado en la nube sea tu ventanilla única de registro, inicio de sesión y salida y seguimiento de la asistencia, facturación online automatizada, reloj de fichaje del personal, comunicación con los padres e intercambio de fotos. Las guarderías también pueden crear planillas diarias para bebés y niños con estas aplicaciones móviles. En los programas de actividades para después de la escuela, se utiliza Kinderlime para administrar la facturación basada en la asistencia. Pruébalo gratis hoy mismo.

Información sobre Procare Online

Procare Software

http://www.procaresoftware.com/

Fundada en 1981

Efficient Classroom Management
Offer Contactless Check-In Using QR Code and GPS-Enabled Technology
Track Early Education Milestones
Monitor Child-Staff Ratios
Robust Invoicing, Billing and Payments Features
Vídeo de Procare Online
Efficient Classroom Management-thumb
Offer Contactless Check-In Using QR Code and GPS-Enabled Technology-thumb
Track Early Education Milestones-thumb
Monitor Child-Staff Ratios-thumb
Robust Invoicing, Billing and Payments Features-thumb

Compara Procare Online con productos similares

Precio inicial

N/D
USD 15.00
N/D
USD 30.00

Versión gratuita

Versión gratuita
Versión gratuita
Versión gratuita No
Versión gratuita No

Prueba gratis

Prueba gratis No
Prueba gratis
Prueba gratis
Prueba gratis

Procare Online: implementación y asistencia

Asistencia

  • E-mail/Help Desk
  • Preguntas frecuentes/foro
  • Base de conocimientos
  • Asistencia telefónica
  • Chat

Implementación

  • Cloud, SaaS, Web
  • Android (móvil)
  • iPhone (móvil)
  • iPad (móvil)

Formación

  • En persona
  • En vivo en línea
  • Seminarios web
  • Documentación
  • Vídeos

Funciones de Procare Online

  • API
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento de documentos
  • Autorizaciones basadas en roles
  • Calendario online
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Distrito escolar
  • Educación superior
  • Enseñanza primaria y secundaria
  • Escuela privada
  • Formación especializada
  • Formularios personalizables
  • Gestión de admisiones
  • Gestión de aprendizaje
  • Gestión de asignaciones
  • Gestión de asistencia
  • Gestión de bibliotecas
  • Gestión de cafeterías
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de docentes y personal escolar
  • Gestión de documentos
  • Gestión de empleados
  • Gestión de estudiantes
  • Gestión de evaluaciones
  • Gestión de expedientes
  • Gestión de inscripción
  • Gestión de instalaciones
  • Gestión de librerías
  • Gestión de programas de estudios
  • Gestión de transporte
  • Gestión de viviendas
  • Gestión financiera
  • Importación y exportación de datos
  • Informes de avance
  • Informes personalizables
  • Inscripciones/contratación
  • Integraciones de terceros
  • Notificaciones en tiempo real
  • Pagos electrónicos
  • Pagos en línea
  • Panel de actividades
  • Portal de autoservicio
  • Portal de clientes
  • Portal de estudiantes
  • Portal de padres y estudiantes
  • Programación de cursos
  • Registros/información de estudiantes
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de la asistencia

Lista completa de Software para administrar colegios

  • API
  • Actualizaciones en tiempo real
  • Alertas de móvil
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento de documentos
  • Asistencia por vídeo
  • Autopréstamo y autodevolución
  • Autorizaciones basadas en roles
  • Base de datos de contactos
  • Base de datos de miembros
  • Calendario de eventos
  • Chat en vivo
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Cuentas de clientes
  • Facturación
  • Firma electrónica
  • Gestión de asistencia
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de empleados
  • Gestión de estudiantes
  • Gestión de expedientes
  • Gestión de facturas
  • Gestión de inscripción
  • Gestión de la lista de correo
  • Gestión de las comunicaciones
  • Gestión de listas de espera
  • Gestión nutricional y de la alimentación
  • Informes de síntesis
  • Informes diarios
  • Informes personalizables
  • Inscripciones/contratación
  • Pagos electrónicos
  • Panel de actividades
  • Portal de autoservicio
  • Portal de clientes
  • Portal de padres
  • Procesamiento de pagos
  • Procesamiento de pagos ACH
  • Procesamiento de tarjetas de crédito
  • Programación de cursos
  • Recordatorios
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de hitos
  • Seguimiento de inmunización y alergias
  • Seguimiento de la asistencia
  • Seguridad de datos
  • Supervisión en tiempo real
  • Varias ubicaciones

Lista completa de Software para cuidado infantil

Alternativas a Procare Online

Más alternativas a Procare Online

Opiniones de Procare Online

Todas las opiniones

Calificación general

4.6/5

Evaluación media

Facilidad de uso 4.6
Atención al cliente 4.7
Funcionalidades 4.4
Relación calidad-precio 4.7

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Sara F.
Assistant Director
Administración educativa, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/9/2018

"There's no competition when it comes to Kinderlime!"

Comentarios: 10/10 would recommend. The support and kindness we have received from all Kinderlime staff members has exceeded our expectations. We couldn't be more pleased!

Puntos a favor: We unfortunately had to search for a new software program after CCM had a merger and Smartcare was not adequate or a good fit for our program. After a few hours of research and submitting inquiries about various programs, we got a phone call from Akash at Kinderlime. After speaking with him about Kinderlime and what the program had to offer, I was sold! Not only was Kinderlime inclusive of everything we were looking for as far as billing, signing in/out and school-to-home communication, but they are located in California and have knowledge about licensing requirements (HUGE bonus points in my book!). Any time we have a question, we receive a prompt response and have had great help, and any time we share a suggestion, they pass it along to the developers! Our main points of contact have been Akash, Steve, Anna, Priya and Jerod- but I am confident that any team member would be a pleasure to collaborate with! I could go on and on about how wonderful Kinderlime and their staff is, but I'll just recommend that you sign up and see for yourself!

Contras: I'm not sure there's anything I can say I like "least" about the software. We have been constantly sending suggestions for updates or additional features that we would like to see and have received great feedback on the suggestions. We know that every school is different, but we hope that the suggestions we share could also benefit other schools. We are hoping that some of our suggestions will be developed soon! :)

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/9/2018
Chandra C.
Director
Administración educativa, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    3 /5
  • Asistencia técnica
    4 /5
  • Relación calidad-precio
    3 /5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 19/11/2019

"Good Program"

Comentarios: It's a bit expensive for a part time program like what I run, but overall I am very satisfied and hope it continues to be worth the money as they are always making updates to their program.

Puntos a favor: It's easy to use and navigate. The updates usually add another useful part to the program. I love the layout and the easy on the eyes colors. Just about everything can be customized or added to to fit our needs. The reports section has just about everything I need to run. And the check in and out process with signatures meet my license specialists needs.

Contras: The messaging system is really my biggest complaint. It is not easy to navigate or stay on top of easily. I like that everyone in the info circle gets the messages, but it’s difficult to answer a lot of parents when you have to leave incoming to check sent for each message, and check dates to make sure you are not seeing an older response. If the messages were more like a feed or email run so that you could see sent and responses together for each child. Second issue I have ran into several times, is not being able to do newsletters through the desk top version on my tablet. I work a lot on the go, and don’t have access to a laptop. So, this is something I am only able to do from a desk top or laptop system. The only other thing that ends up quite time consuming is running log in and out reports for each child. At this time for licensing needs I have to run each child’s log separately. I wish we could run more at a time. That would be a huge time saver. Also, if a mistake is made to a not and sent to multiple accounts, if there is a mistake you have to go in and fix each note under each child rather than a master fix.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 19/11/2019
Jennifer A.
Assistant Director
Administración educativa, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 13/4/2021

"Procare functions well"

Comentarios: Generally the progam is fantastic and our parents and teachers love it.

Puntos a favor: I love the "facebook" style feed the parents see on their child's day. I also love the messaging feature.

Contras: The ease of Lead Center. The email portion could be set up better. Too many steps at times to get from point A to point B. I would love a better feature- possibly an excel sheet to log my waitlist.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 13/4/2021
Myrna D.
Front Office and Billing Manager
Educación superior, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    3 /5
  • Facilidad de uso
    3 /5
  • Características y funcionalidades
    2 /5
  • Asistencia técnica
    3 /5
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    7/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 19/11/2019

"Using only one Feature of Kinderlime"

Puntos a favor: It appears state-of-the art when parents are checking in/out their child on the phone or computer. Previously, we had used paper daily to sign the students out.

Contras: 1. This software does not allow us to turn off some features that we do not use like the Billing. An amount accumulates through the school year. When I tried clearing their balances, notifications were sent out to parents. This alarms the parents because of an unexpected invoice. We use a different program for billing parents.
2. The report to Export ALL students, Parents and authorized pickups is not ALL people on the student's authorized pick up list. The carpoolers are not picked up. Therefore, we cannot use it to verify with another list.
3. The auto-generated emails cannot be customized to fit our school communication.
4. The Message box cannot be cleared. I also would like this turned off so that the parents do not use this for communication.
5. I like the feature of automatic notification when the child is checked in. However, when it is the wrong student that was checked in, there should be some kind of automatic email to "disregard the previous email."
6. When the parent signs up, they no longer get the automatic notification emails when the child is checked in. It should be defaulted so that the parent will always get the emails unless they manually select no emails. As a new signer, they may not know to set it up to continue receiving the automatic emails.
7. I find the GIF in the Support Communication an unprofessional insert. I am not tech savvy and accidentally sent an inappropriate GIF that does not represent our school standards.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 19/11/2019
Kristin P.
Director
Administración educativa, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 13/4/2021

"Procare for Preschools"

Comentarios: Overall, our entire school runs more smoothly than it did before procare. It automates and streamlines everything from what we do in the office, to parent and teacher communication and reports plus lesson plans!

Puntos a favor: We love how easy it is to integrate most everything we need - automated billing, staff timecards, reports, and leads.

Contras: I wish there was a way to schedule children based on what openings we have in the classroom. I have to create my own registration mapping and I feel like this is the last missing piece of the procare software.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 13/4/2021