¿Quién utiliza este software?

BugHerd está diseñado para las personas que construyen la web. Ideal para que diseñadores, desarrolladores y gerentes de proyectos lo utilicen con clientes y equipos internos.

Valoración media

20 opiniones
  • En general 4.4/5
  • Facilidad de uso 4.6/5
  • Atención al cliente 4.1/5
  • Funcionalidades 4.4/5
  • Relación calidad-precio 4.5/5

Detalles del producto

  • Precio inicial USD 39.00/mes
  • Versión gratuita No
  • Prueba gratis
  • Implementación En la nube, SaaS, web
  • Formación No se ofrece
  • Asistencia Horas laborables
    En línea

Datos del proveedor

  • Splitrock Studio
  • https://splitrock.studio/
  • Fundada en 2010

Sobre BugHerd

BugHerd permite a los diseñadores y desarrolladores realizar informes de problemas y solicitudes de características con solo apuntar y hacer clic.
BugHerd compila intuitivamente los comentarios contextuales y los informes de errores con toda la información necesaria para solucionar el problema. Incluye navegador, sistema operativo y captura de pantalla automática.
Lo suficientemente simple como para que lo usen los clientes no técnicos, pero lo suficientemente robusto como para que los desarrolladores lo amen.

Funciones de BugHerd

  • Acceso móvil
  • Creación de informes/análisis
  • Crear subtareas
  • Gestión de tareas recurrentes
  • Herramientas de colaboración
  • Ludificación
  • Seguimiento de porcentaje de progresión
  • Seguimiento del tiempo
  • Vista como lista de tareas
  • Vista como tabla de tareas
  • Vista de Gantt/cronología
  • Vista de hoja de cálculo
  • Filtrado
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de tareas
  • Gestión de tickets
  • Gestión de trabajo pendiente
  • Gestión de versiones
  • Seguimiento de problemas

Las opiniones más útiles de BugHerd

Amazing feedback tool

Publicado el 4/12/2019
Usuario verificado
Director of information Technology
Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña 
5/5
En general
5/5
Facilidad de uso
5/5
Características y funcionalidades
4/5
Asistencia técnica
5/5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: We used Bugherd on two different website launches, one of which was a web application which required a lot of testing before going live. The use of Bugherd easily cut a few weeks off of our projects by streamlining the feedback/bug reporting features.

Puntos a favor: The simplicity of installation and then the ability to direct users to simply click on a feedback tab on our website was awesome. Users were able to submit feedback simply, power users with the browser extension could submit more informative feedback with screenshots, and the kanban style board for managing feedback was SO helpful for prioritizing and tracking bugs and issues.

Contras: As far as I am concerned it is perfect in every way. There is not much more one can ask for when using a tool that only requires a simple snippet of code to change the way your users provide feedback.

Respuesta de proveedores

por Splitrock Studio el 16/12/2019

Practically perfect in every way? Wow! What an awesome review. Thank you so much, we are so pleased that our tool makes getting actionable feedback easy for you and your clients!

Fast bug tracking for bulk bugs, with slow development of new features

Publicado el 11/1/2019
Usuario verificado
Director & Developer
Tecnología y servicios de la información, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña 
4/5
En general
5/5
Facilidad de uso
3/5
Características y funcionalidades
4/5
Asistencia técnica
4/5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: I've been using BugHerd for around 3 years now on large scale web projects, often with 500-2000 bugs reported throughout the project life. I've recently tested all of the key bug tracking tools available for website development, and BugHerd is hands down, still the fastest and most useful tool for bug reporting with a useful user area for bug management. The tool could be so much better though if the dev team behind it invested some more time and resources to make bulk bug management and integrations better.

Puntos a favor: Fast bug reporting with easy to set tags, users and descriptions. Easy to filter user area with kanban columns, search and the ability to go click on a bug and be anchored to a pin in the bugs location on your website. No need to install code for each website you test.

Contras: The development team is very slow to update and make changes to BugHerd. BugHerd is lacking bulk select features, and their connections to third party tools with better backend management aren't up to scratch.

Respuesta de proveedores

por Splitrock Studio el 16/12/2019

Thank you for your fabulous review. We're glad to hear you're still a fan of the product. Rest assured we are working on some fantastic new updates that you'll definitely appreciate in 2020.

Nice UI. Not compatible with responsive websites, however

Publicado el 13/2/2018
Phillip Q.
Web Developer
Diseño gráfico, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña 
Fuente: SoftwareAdvice
4/5
En general
4/5
Facilidad de uso
4/5
Características y funcionalidades
Asistencia técnica
3/5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: Easy for the client to log bugs and to view details about the bug without having to go back to the client to ask more questions and it automatically takes a screenshot from the client's computer when logging the bug.

Puntos a favor: I like the nicely designed UI which allows you to use drag and drop mouse movements to move jobs from in progress to completed etc.
I like how you can comment on items and how the client can respond. You can see the client's browser, OS and screen size automatically so you don't need to ask the client themselves!

Contras: When the client logs a bug in a responsive view and you load the bug task in a full desktop view, hidden mobile elements that aren't available in the desktop view are also hidden. It's not easy to know they are talking about the mobile view without manually checking the screen resolution every time you view a new bug.
The extra client details are only accessible if the client installs the BugHerd browser plugin.

Great for client and QA collaboration

Publicado el 5/5/2018
Dealdiane D.
Mr
Diseño gráfico, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña 
Fuente: SoftwareAdvice
4/5
En general
4/5
Facilidad de uso
4/5
Características y funcionalidades
Asistencia técnica
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Puntos a favor: This is a great tool for when you want clients and quality assurance testers to be able to mark items that needs attention.

Contras: Needs more (built-in) integration with major bug tracking softwares. Marker can sometimes point to a wrong location but screenshots can also be taken when creating an issue as a solution to that

Bugherd is essential to my business

Publicado el 12/8/2019
Gary S.
Intranet Developer
Tecnología y servicios de la información, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña 
5/5
En general
5/5
Facilidad de uso
5/5
Características y funcionalidades
5/5
Asistencia técnica
5/5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: It has always been very stable. It saves a lot of time that used to be spent explaining issues and feature requests on the telephone or in email. With the ability for the customer to take a screenshot of a specific screen or area it gives our customers the ability to be very specific about features or bugs. It is also great for tracking feature requests and software updates as well as bugs.

Puntos a favor: It makes it very easy to collaborate with clients on new features and bug fixes. Easy to implement and easy for clients to use.

Contras: It doesn't allow you to add extra columns or rename the existing columns.

Respuesta de proveedores

por Macropod Software el 14/8/2019

This is a golden review, thank you Gary. We love finding out how you use and collaborate with your clients using BugHerd. We very much appreciate you taking the time from your busy day to write this!

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