Communifire by Axero

¿Quién usa Communifire by Axero?

Great for businesses of all sizes. Customers include: Toyota, Ikea, Schneider Electric, Sonic, TED, Hyundai, Dannon, Equinix, and many more.

¿Qué es Communifire by Axero?

Intranet Software that unifies teams and accelerates growth. Communicate with your team, share and manage company knowledge, accelerate collaboration, and create a culture of transparency and trust. Streamline projects with one easy-to-access hub designed to unite and engage your employees. Axero is trusted by some of the world's most thriving companies, 99% of which are still actively using the platform after 5 years. We make implementation easy - join 6,000,000+ happy users today!

Información sobre Communifire by Axero

Axero Solutions

http://www.axerosolutions.com

Fundada en 2007

Resumen de precios de Communifire by Axero

Communifire by Axero no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. La versión de pago de Communifire by Axero está disponible a partir de USD 500.00/mes.

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Precio inicial

USD 500.00/mes

Detalles de precios

Pricing starts at $500/month billed annually. Enterprise plans available.

Versión gratuita

No

Prueba gratis

Implementación

Instalado: Mac

En la nube, SaaS, web

Instalado: Windows

Móvil: nativo de iOS

Móvil: nativo de Android

Formación

En persona

En vivo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

En horario ininterrumpido (atiende un representante)

Horas laborables

En línea

Funciones de Communifire by Axero

  • Control de versiones
  • Edición en tiempo real
  • Foros de discusión
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de contactos
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de documentos
  • Gestión de proyectos
  • Gestión de tareas
  • Lluvia de ideas
  • Videoconferencia

Lista completa de Herramientas de colaboración

  • Base de datos de empleados
  • Blogs
  • Chat en tiempo real
  • Feed de actividad y noticias
  • Fotos de empleados
  • Gestión de encuestas y sondeos
  • Gestión de newsletters
  • Gestión de reuniones
  • Uso compartido de la pantalla
  • Videoconferencia

Lista completa de Herramientas de comunicación interna

  • Acceso móvil
  • Alertas y notificaciones
  • Búsqueda
  • Chat en tiempo real
  • Encuestas y comentarios
  • Feed de actividad y noticias
  • Gestión de tareas
  • Hilos de debate
  • Integración de terceros
  • Llamadas de audio
  • Uso compartido de archivos
  • Videoconferencia

Lista completa de Herramientas para trabajar en equipo

  • Acceso remoto
  • Asistencia remota
  • Chat de vídeo
  • Chat en vivo
  • Colaboración
  • Conferencias web
  • Firma electrónica
  • Gestión de reuniones
  • Gestión de tareas
  • Seguimiento de huso horario
  • Softphone
  • Supervisión de la actividad de los empleados

Lista completa de Herramientas para trabajar en remoto

  • Chat y mensajería
  • Directorio de empleados
  • Encuestas y comentarios
  • Feed de actividad y noticias
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de documentos
  • Gestión de tareas
  • Gestión del conocimiento
  • Uso compartido de archivos

Lista completa de Software de espacio de trabajo digital

  • Búsqueda de texto completo
  • Catalogación/Categorización
  • Colaboración
  • Foros de discusión
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de la base de conocimiento
  • Portal de autoservicio
  • Árbol de decisión

Lista completa de Software de gestión del conocimiento

  • Acceso sin conexión
  • Archivo de documento
  • Control de versiones
  • Conversión de tipo de archivos
  • Ensamblaje de documentos
  • Firma electrónica
  • Herramientas de colaboración
  • Indexación de documentos
  • Reconocimiento óptico de caracteres
  • Recuperación de archivos
  • Retención de documentos
  • Seguimiento de la conformidad

Lista completa de Software de gestión documental

  • Blogs
  • Búsqueda
  • Debates y foros
  • Feed de actividad y noticias
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de la base de conocimiento
  • Gestión de políticas
  • Wiki

Lista completa de Software de intranet

  • Búsqueda
  • Chat en tiempo real
  • Colaboración
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de documentos
  • Uso compartido de archivos

Lista completa de Software de portal del empleado

Alternativas a Communifire by Axero

Más alternativas a Communifire by Axero

Opiniones de Communifire by Axero

Read all reviews

Overall rating

4.5/5

Average score

Facilidad de uso 4.5
Atención al cliente 4.9
Funcionalidades 4.1
Relación calidad-precio 4.5

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Jaspreet K.
Analyst
Consultoría de gestión, 10,000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 20/5/2017

"A modern collaboration platform with brilliant customer support"

Puntos a favor: 1. Modern look-and-feel
2. Easy to use without any steep learning curve
3. Brilliant customer support
4. Flexible and easily customisable: Their PageBuilder is one of the most advanced page editors we have seen.
5. One of the best "search feature" of all the platforms we compared

Contras: 1. No Google Docs integration yet (though the company says it will be there in 2017 release)
2. Features like Single Sing On should be a part of base module, we were charged extra for it
3. No Windows Mobile App yet.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 20/5/2017
Christina S.
Communication Manager
Construcción, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 31/3/2020

"First Time User - Communifire"

Comentarios: I have had a great experience with [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] who has been our Rep. His training has helped me so much so that I can train our own ambassadors to use and update spaces. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is easy to get a hold of, receptive and a great teacher. I trust that he will always understand my request and assists me immediately.

Puntos a favor: This software is perfect to communicate information to our entire company. I especially love the custom homepage which allows us to disseminate important information to our team real-time.

Contras: It would be helpful if there was a feature which will allow me to post on the main page carousel from other spaces only. I have to duplicate "HOT" announcements on the main page and for example HR.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 31/3/2020
Christine M.
Business Analyst\Project Manager
Seguros, 501-1000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    1 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    1 /5
  • Asistencia técnica
    4 /5
  • Relación calidad-precio
    2 /5
  • Probabilidad de recomendación
    1/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/12/2017

"I think the platform is very basic and not the robust solution it is presented as."

Comentarios: It gave our employees a new intranet to complain about. They didn't like the old one because it was dated, and they don't like the new one because (1) it's new, and (2) it doesn't have some of the basic functionality of the old one (developed in-house).

Puntos a favor: Easy to set up and navigate.

Contras: There are too many inconsistencies and quirks. It seems like it wasn't fully built out. Functionality was put in, but there's no depth to it. For example, the site member csv does not accurately report space membership. There are more examples, too numerous to mention here. We have reported these. Apparently, most are expected to be corrected in some phantom future release.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/12/2017
Abhishek S.
Founder
Aprendizaje en línea, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 10/10/2016

"Communifire is the most flexible intranet software I used"

Comentarios: We were searching for an intranet software as we were tired of customizing Sharepoint and wanted something which is flexible but not too expensive. We are a small team and we could not afford vendors like Jive. After our search narrowed down on a couple of platforms, Communifire being one of them. What tilted the decision towards Communifire was: 1. The amazing customer support we got from their team. For every query they tried to help us work on it and understood our use cases perfectly. I have never seen such a good response from the customer support of other vendors. 2. Communifire was not expensive compared to other options we had narrowed down, but offered more or less the same features. Excellent ROI in last two years. 3. Flexibility of the platform: It was so easy to customize and consume their REST APIs. Loved their Page Builder and I don't think anyone else has a tool similar like that. We are very happy using Communifire for our internal intranet, and would gladly recommend it to others.

Puntos a favor: 1. Clean and user-friendly UI 2. Amazing customer support 3. Flexible platform

Contras: 1. Some features are not needed, like e-Commerce module 2. File sync needs some more work

Respuesta de proveedores

por Axero Solutions el 10/10/2016

Thanks for your review, Abhishek. We appreciate your business.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 10/10/2016
Paul S.
Director
Logística y cadena de suministro, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 9/8/2019

"Multi enterprise platform"

Comentarios: We have an excellent partner with Communifire/Axero and they are always helping us to perform better.

Puntos a favor: We use the Communifire platform as a multi enterprise/program platform for all kinds of projects and programmes in mobility and logistics. check out www.dutchmobilityinnovations.com.
Communifire is the only platform we have come across with the flexibility to create branded communities and subcommunities on one platform. Next to that it has all the features you need, easy to use and excellent customer support. real value for money.

Contras: The language module is the worst part of the software. we had to spend days of work doing proper translations form English to Dutch

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 9/8/2019