Spoonfed

Por Aptus Systems

4.5 / 5 16 reseñas
Spoonfed

¿Quién utiliza este software?

Outside caterers, franchises, sandwich retailers, restaurants. Spoonfed improves the efficiency of all sizes of caterer, from the smallest independent to the largest Food Service Management company.

Valoración media

16 reseñas
  • En general 4.5 / 5
  • Facilidad de uso 4.5 / 5
  • Atención al cliente 5 / 5
  • Funciones 4 / 5
  • Relación calidad-precio 4 / 5

Detalles del producto

  • Precio de partida $75/mes
  • Versión gratuita No
  • Prueba gratis
  • Implementación En la nube, SaaS, web
  • Formación En persona
    En directo en línea
  • Asistencia Horas laborables
    En línea

Datos del proveedor

  • Aptus Systems
  • http://getspoonfed.co.uk
  • Fundada en 2010

Sobre Spoonfed

Spoonfed is designed to make your drop-off catering business work better, make it more profitable and make your life easier.

By automating processes and the transfer of information, you'll exceed customers' expectations and have more time to grow your business. With modules covering customer online ordering, back office order management, production lists, delivery planning, invoicing, menu creation, reporting and e-marketing, Spoonfed makes drop-off catering simple and efficient.

Funciones de Spoonfed

  • Base de datos de clientes
  • Entrada de pedidos en tiempo real
  • Entrada de pedidos remota
  • Gestión de almacén
  • Gestión de envíos
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de pedidos
  • Gestión de pedidos pendientes
  • Tratamiento de pedidos
  • Control de calidad
  • Escenarios posibles
  • Optimización de cuellos de botella
  • Planificación de capacidades
  • Planificación de materiales
  • Planificación de restricciones
  • Programación de trabajos
  • Programación según las prioridades
  • Reprogramación automatizada
  • Bitcoin Compatible
  • Facturación recurrente
  • Gestión de tarjetas de regalo
  • Impresión de recibos
  • Pagos en línea
  • Pagos móviles
  • Registro de firma
  • Soporte para tarjetas de débito
  • Transacciones de cheques ACH
  • Transacciones en el punto de venta
  • Base de datos de clientes
  • Cálculo de costes
  • Facturación
  • Gestión de banquetes
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de camareros
  • Gestión de cocinas y de menús
  • Gestión de contratos
  • Gestión de eventos
  • Gestión de instalaciones
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de pedidos
  • Gestión de presupuestos
  • Gestión de receptas
  • Gestión de reservas
  • Gestión de catálogos
  • Gestión de envíos
  • Gestión de ingresos
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de pedidos especiales
  • Gestión de pedidos pendientes
  • Pedidos recurrentes
  • Registro de pedido
  • Seguimiento de pedidos
  • Tratamiento de pedidos
  • Contabilidad integrada
  • Creación de informes/análisis
  • Facturación
  • Gestión de cocinas
  • Gestión de empleados
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de listas de espera
  • Gestión de menús
  • Gestión de reservas
  • Gestión de tablas
  • Punto de venta (POS)
  • Análisis nutricional
  • Comidas gratuitas y a precio reducido
  • Compras
  • Cálculo de costes
  • Escuelas
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de receptas
  • Pagos y financiación en línea
  • Para comedores
  • Para instalaciones médicas
  • Planificación de menús
  • Punto de venta (POS)
  • Seguimiento de bandejas

Las reseñas más útiles de Spoonfed

This software is a must have for any Buffet Company.

Traducir con Google Revisado el 13/3/2017
Martin F.
Managing Director
Producción de alimentos, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña 
Fuente: asdf
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia técnica
5 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: I took over a business a while ago and they were using a manual method of buffet ordering and I decided I wanted to have an online ordering tool. I searched online and found spoonfed. The process of adding the my menu's was simple ( they did it for me) and since adding the portal on to my website have seen my buffets sales triple in the space of a few months. The order process for customers is easy and the functionality for me is great. This has also made the order process more accurate with very few mistakes and saves me at least a day a week of admin . The software is great and the company is constantly improving the system and whenever I have an issue nothing is too much trouble however minor. I cannot recommend this software enough, if you have this sort of a business then this software is just a must.

Puntos a favor: Its ease of use for customers and me. How accurate it makes the whole order process.

Contras: I need to have seperate software to manage customers payments on account.

Aiding my business to grow and develop

Traducir con Google Revisado el 11/11/2018
Kris D.
Business Owner
Hostelería, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña 
Fuente: asdf
5/5
En general
4 / 5
Facilidad de uso
4 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia técnica
4 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: Spoonfed is great! Invoicing customers is fast and just a few clicks of a button- Great for managing multiple customer accounts. Setting up customers on the system is easy- you can do this yourself or they can sign up themselves. Spoonfed also looks professional- you can link their platform to your own website so customers have a seamless ordering experience. I recommend!

Puntos a favor: This software has helped the business save so much time to collate and organise customer orders. We moved from a paper based/ email system of managing customer orders to having a fully flexible system that we can adapt to our business needs. The Spoonfed team provide training upon sign up and also set up your menus so you are good to go and offer the service to your own customers.

Contras: The invoicing element saves so much time when billing customers however this can sometimes be clumsy and cumbersome if multiple persons ( from the same customer account ) place orders. You can sometimes have issues combining invoices as the system does not recognise orders from the same account.

Leer más reseñas