Spoonfed

Spoonfed


¿Quién utiliza este software?

Outside caterers, franchises, sandwich retailers, restaurants. Spoonfed improves the efficiency of all sizes of caterer, from the smallest independent to the largest Food Service Management company.


Valoración media

14 reseñas
  • 4.5 / 5
    En general
  • 4.5 / 5
    Facilidad de uso
  • 5 / 5
    Atención al cliente
  • 4 / 5
    Características
  • 4.5 / 5
    Relación calidad-precio

Detalles del producto

  • Precio de partida
    $75/mes
  • Versión gratuita
    No
  • Prueba gratis
  • Implementación
    En la nube, SaaS, web
  • Formación
    En persona
    En directo en línea
  • Asistencia
    Horas laborables
    En línea

Datos del proveedor

  • Aptus Systems
  • http://getspoonfed.co.uk
  • Fundada en 2010

Información sobre este software

Spoonfed is designed to make your drop-off catering business work better, make it more profitable and make your life easier.

By automating processes and the transfer of information, you'll exceed customers' expectations and have more time to grow your business. With modules covering customer online ordering, back office order management, production lists, delivery planning, invoicing, menu creation, reporting and e-marketing, Spoonfed makes drop-off catering simple and efficient.


Funciones de Spoonfed

  • Base de datos de clientes
  • Entrada de pedidos en tiempo real
  • Entrada de pedidos remota
  • Gestión de almacén
  • Gestión de envíos
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de pedidos
  • Gestión de pedidos pendientes
  • Tratamiento de pedidos
  • Control de calidad
  • Escenarios posibles
  • Optimización de cuellos de botella
  • Planificación de capacidades
  • Planificación de materiales
  • Planificación de restricciones
  • Programación de trabajos
  • Programación según las prioridades
  • Reprogramación automatizada
  • Facturación recurrente
  • Gestión de tarjetas de regalo
  • Impresión de recibos
  • Pagos en línea
  • Registro de firma
  • Soporte para tarjetas de débito
  • Transacciones de cheques ACH
  • Transacciones en el punto de venta
  • Base de datos de clientes
  • Cálculo de costes
  • Facturación
  • Gestión de banquetes
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de camareros
  • Gestión de cocinas y de menús
  • Gestión de contratos
  • Gestión de eventos
  • Gestión de instalaciones
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de pedidos
  • Gestión de presupuestos
  • Gestión de receptas
  • Gestión de reservas
  • Gestión de catálogos
  • Gestión de envíos
  • Gestión de ingresos
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de pedidos especiales
  • Gestión de pedidos pendientes
  • Pedidos recurrentes
  • Registro de pedido
  • Seguimiento de pedidos
  • Tratamiento de pedidos
  • Costes de alimentos
  • Gestión de camareros
  • Gestión de cocinas
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de listas de espera
  • Gestión de menús
  • Gestión de nóminas
  • Gestión de reservas
  • Gestión de tablas
  • Punto de venta (POS)
  • Seguimiento de ventas
  • Análisis nutricional
  • Comidas gratuitas y a precio reducido
  • Compras
  • Cálculo de costes
  • Escuelas
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de receptas
  • Pagos y financiación en línea
  • Para comedores
  • Para instalaciones médicas
  • Planificación de menús
  • Punto de venta (POS)
  • Seguimiento de bandejas

Las reseñas más útiles sobre Spoonfed

This software is a must have for any Buffet Company.

  Traducir con Google
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia al cliente
5 / 5
Relación calidad-precio

Comentarios: I took over a business a while ago and they were using a manual method of buffet ordering and I decided I wanted to have an online ordering tool. I searched online and found spoonfed. The process of adding the my menu's was simple ( they did it for me) and since adding the portal on to my website have seen my buffets sales triple in the space of a few months. The order process for customers is easy and the functionality for me is great. This has also made the order process more accurate with very few mistakes and saves me at least a day a week of admin . The software is great and the company is constantly improving the system and whenever I have an issue nothing is too much trouble however minor. I cannot recommend this software enough, if you have this sort of a business then this software is just a must.

Puntos a favor: Its ease of use for customers and me. How accurate it makes the whole order process.

Puntos en contra: I need to have seperate software to manage customers payments on account.

Just what we needed

  Traducir con Google
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
4 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia al cliente
4 / 5
Relación calidad-precio

Comentarios: Using spoonfed in my business has made a huge difference. It has reduced errors in customer billing, reduced admin time and led to higher customer satisfaction as we are making less mistakes with orders.
Spoonfed has also put some responsibility back on the customer as they place their order directly, without us having to transfer the info over (leaving room for errors) as we had in the past.
The team at spoonfed have been very helpful in developing the site to better suit our environment and are quick to reply to any queries.
If I moved jobs to another company, unless they already had their own great hospitality admin system I would recommend implementation of spoonfed. Please note that the comments above are my personal opinion only.

Puntos a favor: Easy to use
Live information
Ability to amend cut off dates and prohibit certain order times
Front page dashboard gives snapshot of the week / month

Puntos en contra: Can be time consuming to update all the menus and add new things in